- Gaming notebook topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #45456 üzenetére
A szakadás olyan, mint az ítélet napja. Csak elodázni lehet. Előbb-utóbb jön egy újabb hülyeség az FIA-tól, ami nem fog tetszeni a csapatoknak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45499 üzenetére
Spanky?
"és már most is Mosleynak adott igazat és szapulta a FOTA-t."
Hol?
Todt se jó mert ha ő jön akkor pár éven belül az F nem Formula-t hanem Ferrari-t fog jelenteni az F1 rövidítésben. Lauda jöjjön vagy Dennis.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #45507 üzenetére
A májusi F1 Racing-ben volt erről szó. '91-ben a Jordan éves költségvetése 10M dollár volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45507 üzenetére
Szal akkor jövőre absz. korlátlanul költekezhetnek a csapatok?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ádyz
addikt
válasz hunnylander #45512 üzenetére
Szoval akkor igaz a hir, hogy nem szakad a forma 1?
-
ádyz
addikt
válasz hunnylander #45514 üzenetére
Mi ez a sok cosworth?
-
Csabee.
nagyúr
válasz hunnylander #45514 üzenetére
26 autó? az szép, akkor lesz most már Q4 is? vagy hogy osztják fel? Sok lesz a kőrözés meg a baleset lehet.. a nagy létszám miatt, viszont lehet az előzés is több lesz, és új pilóták lesznek! biztos izgi lesz.
Üdv: Csabee.
-
Csabee.
nagyúr
-
Csabee.
nagyúr
válasz hunnylander #45527 üzenetére
thank you very much! így már érthető
de mi már nagyon a jövőről beszélünk, és még az idei szezon felénél sem járunk! pedig most kezd igazán izgalmas lenni, pláne akkor ha a következő futamon is tartani fog a RedBull nagy előnye..!
Hungaroringen ki volt már VIP jeggyel? mennyibe kerül? megéri?
mert ott van kivetítő is ahol lehet nézni közbe az eredményt!Ahol most voltam World Seriss By Renaulton a hungaroringen ott voltam a célegyenes végi kanyarnál ültem, de ott nem volt kivetítő most.. F1 alatt szokott lenni kivetítő ott is? Oda mennyi egy jegy ár? tudtok valamit? Töprengek rajta hogy kikéne-e menni vagy sem.. mert lehet tv-ből többet látok, viszont azért mégis csak élmény kimenni.
Üdv: Csabee.
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #45559 üzenetére
jogos
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45559 üzenetére
Renault boss Flavio Briatore also hinted that FOTA would push for a return to some of Formula One's more traditional tracks, that have been dropped in recent years as the FIA looked for more lucrative venues.
"Even if the likes of Turkey are paying more money, we would rather have stadia that are full," Briatore told reporters. "It is better for the spirit of the sport. We want stands full of fans. There is no point spending all that money on an empty cathedral."
Earlier this month, empty stands were an unwanted backdrop at the Istanbul Park Circuit, with only 36,000 tickets sold for the three-day event and a number of drivers complained of a lack of atmosphere and proposed letting in fans for free.
Large banks of empty seats have become normal at F1 tracks in China, Bahrain and Malaysia as F1's commercial rights holder Bernie Ecclestone has branched out to find countries ready to agree to lucrative contracts.
Both the Canadian and French GP were dropped this season after organizers failed to meet Ecclestone's financial demands.Ehhh.... vissza a jó régi pályákat!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #45579 üzenetére
Jogilag én nem tudok ilyenről. A szó meg elég vicces amikor eurómilliárdokról van szó. Vagy inkább komolytalan. Tán ezért választották a szerződéses formát... várjuk ki a részleteket mit ért el a Fota a személycserén kívül. [link] mert itt nagyon el vannak ájulva maguktól, kérdés hogy ha valóban hasonló a helyzet mint a mózli utolsó ajánlat akkor miért. Egy motorbefagyasztás eltörlésnek örülnék pl.
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #45577 üzenetére
-
JJános
addikt
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #45629 üzenetére
ehh, igazából megnézhettem volna, hogy van-e ilyen cím... mindenesetre itt még nincs igazi oldal
Cosworth motor fél másodperccel lassabb körönként ? -
JJános
addikt
válasz hunnylander #45636 üzenetére
Megnéztem, nagyon tetszett.
Láttam Ront fiatalon, majd később kopaszon is. Láttam a nagy elődöket, majd a helyükre lépőket. Láttam Prost, Senna, talán egy pillanatra Laudát? Aztán jöttek a újabb nemzedékek, Hakkinen, Kimi, majd Lonzi, Hami.
Jó volt őket látni, és jó lenne újra a McLarent az élen látni.2007-05-06 óta itt!
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #45647 üzenetére
szó szerinti fordítás
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #45647 üzenetére
Hát igen. Végül is irdatlan sok munka, rengeteg pénz, Mr.Brawn, és más szakemberek, 3 koncepció, 5 szélcsatorna, és végül 1 pézért megkapta Brawn, és levertek mindenkit 1.20-ra. Nem véletlenül. Már egy éve készült! Nem semmi!
2007-05-06 óta itt!
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #45647 üzenetére
Már többször volt róla hír hogy "Brawn" rendelkezik a legtöbb és e mellett talán a legmodernebb szélcsatornákkal. Ezért is mosolyogtam amikor ment a nagy izgalom, hogy meddig elég a pénz. Wurz szövege is érdekes, mint legkisebb működési költség. Csak épp fejlesztenek továbbra is és alapból 100 milláról indultak kb, amit kaptak a Hondától pluszba, meg az azóta befolyt szponzorpénzek is jó pár milla..és akkor még Brawn szinte nem fizetett semmit saját zsebből. Az egész csapatból szerencsére a legfőbb haszonélvezők szimpatikusak számomra, a két pilóta, Brawnról meg egy kialakult véleményem van. Ahogy neked mózliról
A rönyónak is csak egy szélcsatornája van ha jól tudom. Ezért is sírt Briós (nagy tahó, de mögötte ott van egy igen csak elgondolkodtató kritika), hogy miért adjanak egy "újonc" csapatnak már most pénzt a bevételekből, ha valójában az az egyik ha nem a leggazdagabb és legfejlettebb hátterű csapat ma...a likviditást meg ha nem tudnák megoldani az a vezetők felelőssége. Nemrég volt egy nyilatkozat, hogy idénre már nem is akarják kimatricázni az autót, mert a költségvetés megvan egész évre és akkor majd inkább jövő évtől egy hosszabb szerződés..ja bocs. Válogatós Brawn úr.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45652 üzenetére
"The report believes Ferrari has not decided which of the team's contracted 2010 drivers, Felipe Massa or Kimi Raikkonen, will be ushered aside to make room for the former double world champion, who currently races for Renault."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45654 üzenetére
Miért pont a jobban teljesítő pilótát tennék ki? Mondjuk Raikkonen-nek még nagyobb a marketing értéke mint Massa-nak ez tény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45656 üzenetére
Kimi-t meg 'kirakja' a Ferrari? Ezt ugye nem gondolod komolyan?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sanya595
senior tag
válasz hunnylander #45660 üzenetére
[link]Már mindenhol irják.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45667 üzenetére
"és nem is biztos, hogy az F1-ből."
Jah, megy forszindiázni giankárló helyére mi?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45669 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45669 üzenetére
...és ott Lewis asszisztense lesz? Meg még visszajön komisz Dennis is és összeáll a szuper trió.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
bdav
őstag
válasz hunnylander #45669 üzenetére
ez biztos vagy csak reménykedsz?
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #45669 üzenetére
Toyotának is szüksége lenne egy élpilótára már. De Kimi nem hinném hogy előrelépés Trullihoz képest jelen állapotában. Mivel már jó ideje a szája is nagy a finnek (megmutatom megmutatom megmutatom...) szerintem jobban járna ha dobbantana, mert ha valóban úgy készült az idei évre ahogy elmondogatta nem egyszer akkor valami már nincs meg benne. Hátha máshol előjön a régi Kimi.
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #45667 üzenetére
Szerintem mindkét pilóta megy, mert valszeg Lonzi csak két év múlva érkezik. És mivel Lonzi képtelen tűrni akárcsak egyetlen verseny erejéig is a házon belüli konkurenciát, valszeg keresnek egy kellően gyenge pilótát. Ha nem, akkor a csapattárs már rosszabbra készülhet annál, amit birka kapott a ferrárinál.
Utánam a kondenzcsik!
-
Sanya595
senior tag
válasz hunnylander #45713 üzenetére
Én sem szeretem Baritt,mint ahogy láttod is.
De soha nem voltam Ms fan és Ferrari sem!Söt 5 évig mint csapat a McLarenn-t részesitettem elönyben,de mint csapatt igazán kedvencem soha nem volt és most sincs.
Tehát Én nem ferraris-ként irtam,hogy mit tud felmutatni.Valszeg igazad van,hogy nem lehetett volna vb Ms mellett,de akkor meg mért maradt ott?Azért,hogy utolag szidhassa ökett?[ Szerkesztve ]
-
Markgx10
őstag
válasz hunnylander #45713 üzenetére
De mégis, muszáj leírnom
Szóval én aláírom, hogy nem lehetett vb. Kit érdekel? Ő önszántából írta alá az évente 2 milliárd forintnak megfelelő alapfizetésért. Nem a képességeivel van bajom, hanem az emberi tartásával (bár erről esetében nem beszélhetünk).
A másik meg az, hogy szégyellném magam, ha egy ilyen fórumon kellene valamelyikünknek bizonygatni Schumacher kvalitásait, főleg hogy ezt úgy kellene, hogy dícsérjük ezt a birkát. Ne viccelj már, ez már szánalmas lenne.
Ráadásul az ideírók közül vagytok kb 5-en, akik tényleg értetek valamit az F1-hez, de még részetekről is szörnyen nagyképűnek hangzana, ha egy hétszeres világbajnok és szinte minden lehetséges kategóriában rekordtartó legenda képességeit ti kezdenétek meghatározni, a többiekről nem is beszélve.Még egyszer, ha valaki nem értené: én sem határozom meg birka képességeit és nem is azzal van bajom, hanem azzal, hogy amíg kapta a milliárdokat (ft-ban értve), addig jó volt neki a 2-ik hely (pénzért eladta magát, tudjátok hogy hívják ezt a mesterséget), most hogy eljött onnan, most már minden baja van és ő mindenáron ki akar tálalni, hogy neki milyen szörnyű sorsa volt. Na, ezért féreg a szememben.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45713 üzenetére
"De akkor MS csak egy középszer, mert néha még ki is kapott a nulla versenyzőtől, aki ott volt a sarkában és még előre is engedte."
Javaslom nézed meg azokat az éveket, ahol nem volt egyértelmű Ferrari dominancia. Azaz 2002, és 2004 kivételével az összeset.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45722 üzenetére
Azért az még kicsit odébb van. Ötször megváltozhat addig az előrejelzés. Amúgy jó lenne már újra egy esős verseny.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
addikt
válasz hunnylander #45721 üzenetére
Én nem utálom RB-t,pedig MS fan vagyok.Örök második(voltak hihetetlen jó futamai amit megnyert),de nincs vele baj.Lehet mondani,hogy gyors volt,de nem biztos,hogy a más kocsiban az lett volna.
Amennyit meg keresett az F1-ben annyiért én örök vesztes lennék,nem hogy 2.
A brawn-meg utálják,mert Button-ra csinálnak mindent,még rossz taktikát is kap RB.Ha meg megelőzi F1 Buttont,akkor ESC Button lesz RB-ből -
puttputt
őstag
válasz hunnylander #45721 üzenetére
"Meister Schumacher" szerintem is a legkiforrottabb pilóta volt... még Senna az, aki..., bár azok még más idők voltak.
Jó lenne újra versenyhelyzetben látni...:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45725 üzenetére
Tudom, de ennek ellenére (ha jól emlékszem) az elmúlt 10 évben csak kétszer volt esős verseny. 99 és 2007
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #45732 üzenetére
Szép, szép, de rossz ember ül benne.
Érdekes, hogy mostanában a figyelem nem a versenyekre terelődik, hanem a háttérre, a verseny kevés embert izgat. Vajon Button is Villeneuve sorsára fog jutni?
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #45732 üzenetére
Érdekes volt Bruno-t látni egy McLaren-ben...persze ez most nála teljesen más.
...de azért elgondolkodtatott egy röpke pillanatra hogy talán érdemes lenne a McLaren-nek egy próbát tennie vele. Nem vagyok nagy véleménnyel róla, sőt. De azért Kovalainen helyett kaphatna egy 2 éves szerződést.
Bár ha lehet akkor inkább Rosberg...ha még jönne egyáltalán -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #45788 üzenetére
Ámen.
Akkor majd egy jó kis Hamilton vs. Alonso csatát láthatunk jövőre?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #45788 üzenetére
Ahhoz, hogy az MP4/25-ös nagyot szóljon, meg kéne érteniük hogy miért ilyen lomha az idei autó. Ezért sem állhatnak le a fejlesztésével (inkább versenykörülmények közötti tesztelésnek hívnám), ezt Te is tudod
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Csabee.
nagyúr
válasz hunnylander #45797 üzenetére
ez drúva!
most én látom roszul vagy tényleg nem lesz a hétvégén F1 ? úgy rémlett hogy most lesz...
Üdv: Csabee.
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #45793 üzenetére
Részben a BMW is ebben a cipőben jár.
Ők gőzerővel koncentráltak a KERS-re aztán kiderült, hogy lényegében semmit nem ér a jelenlegi formában/szabályok mellett.
Ilyen szempontból, pont a Brawn és RB, akik nem igazán foglalkoztak a KERS-el jöttek fel.
S egyértelműen látható, hogy nem véletlenül nem rakta be az RB sem a KERS-t, pedig elvileg megkapnák a Renault-tól ha jól tudom.Tehát az idei szabályokkal ez a KERS szinte semmit nem ér. Egyes csapatok pedig rengeteg energiát és pénzt öltek bele a siker reményében. Éljen a költségcsökkentés elve!
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #45802 üzenetére
Én sem azt mondom, hogy tiltsák be. Csak annyit írtam, hogy a mostani szabályok mellett nincs haszna/értelme.
Ezt én is tudom, hogy sokkal többet ki lehet hozni belőlük, ha nincs korlátozás vagy nagyobb lenne a használati ideje/ leadható energiája.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #45802 üzenetére
Én egyáltalán nem korlátoznám a KERS-et. Ha jön a kanyar, a fék, és feltölt, akkor a kigyorson már nyomathatnák. Ha korlátlan lenne, akkor talán jelentene valamit, bár a másik autóban is lenne. Így meg aki eleve nem tervezte az autót KERS-re annak lett előnye.
Motion_Blur: A dolgok mögé nem láttam, de úgy emlékszem, hogy amikor felgyógyult Sumi, akkor Eddie várta volna a segítségét, és még méltatlankodott is, hogy nem kapta meg.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #45797 üzenetére
Ezt egész egyszerűen nem tudom elhinni..életszerűtlen hogy ha egy csapatnak sansza van megnyerni a VB-t akkor ne hajtson érte...bárki is ül a kormány mögött. Egy csapatnak mindenképpen presztizs egy VB cím.
Az term. lehet hgoy már elkezdték fejleszteni a jövő évi autót, ez nem szokatlan..pláne a Ferrari-nál, de hogy slussz-passz sutba dobták volna az évet azt nekem nehezen megy elfogadni. -
Gyusz
őstag
válasz hunnylander #45816 üzenetére
Ez valamilyen szinten várható volt. Egyébként nem inkább Brendon Hartley lett volna esélyes a pozícióra?
[ Szerkesztve ]
-
Sanya595
senior tag
válasz hunnylander #45816 üzenetére
Érdekes,mert Én úgy olvastam,hogy Hartley-t váltja és nem Bourdais-t.
Tartalék pilotátt váltana és nem pilotátt.MOD:A link lemaradt:[link]
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #45827 üzenetére
Azért elég jó volt tavaly a McLaren autója... egyébként igazad van a többiben...
Buttonnak mostanság kéne izzadnia, feltéve ha nem lépnek megint előre az új fejlesztéseikkel a Nürburgringen. Viszont ha azok nem sokat hoznak az RBR-rel szemben, akkor hozzá kell szoknia, hogy pengeélen kell tolnia a kocsit... Eddig mindig durva előnye volt a Brawnnak, ennyire látványos azért nem volt tavaly a McLaren előnye a Ferrarival szemben. És azért nem is voltak olyan éles helyzetek idáig, mint tavaly. Pl. Spaban, mikor Lewis megforgott asszem a 2. körben... aztán Kimi megelőzte és mi történt a végén? Nagyon durva utolsó néhány körös csata, ott aztán tapadás határon játszottak mindketten. Az tetszett, amikor mindketten kimentek ugyanott a pályáról, hát elég sokat kellett gépészkedni azokkal a száraz pályás gumikkal... mondjuk most csak ezt a példát mondtam, mert ez maradt meg... de az év első felében volt Ferrari fölény, leszámítva a füstöket. De ott van az esős Monza is, ahol a VB-esélyesek rossz helyeket szereztek időmérőn, mert mindig az hozta a legjobb időt, aki később ment ki a száradó pályára... aztán futamon is meg kellett dolgozniuk, hogy előrébb kerüljenek...
Ja és ne feledkezzünk meg az Alonso-faktorról sem, ami befigyelt Szingapúrban meg egy másik futamon is. Beleszólt az is a VB-pont vezetők levesébe.
Jelenleg Buttonnak csak be kellett hoznia a kocsit, leszámítva az utóbbi futamot, de ott szerintem még nem igazán tudta az igazi határait az autójának, lehet ha többet ülne benne, akkor gyorsabb köröket is tudott volna futni a fejlesztések hiánya ellenére. -
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #45827 üzenetére
Nos, igaz, hogy lajoska nem domináns autóval lett világbajnok, de az is gaz, hogy míg gombos idén alig hibázik, addig ő annyi hülyeséget csinált, hogy lényegében csak amiatt lett világbajnok, mert az ellenlábasai mégtöbbet balfékeskedtek...
Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #45830 üzenetére
Button mondhat ilyeneket, mert alap, hogy nem gondolja komolyan... csak poénból mondja, tudja ő azt jól, hogy milyen autóban ül, és gondolom azt is, hogy ha mondjuk Alonso mellette lenne, ő mit tudna csinálni az autóval... vagy pont Hamilton... Mert én biztos vagyok benne, hogy ha Hamilton lenne a csapattársa és nem Rubens, akkor szorosabb lenne kettejük között a helyzet, mint most Rubens-szel.
Viszont Hamiltonba azért kötnek az emberek, mert nála az az alap, hogy komolyan gondolja. Nem ő érzi ezt alapnak, hanem az emberek, mert a média rengeteget ferdített annak idején, láttuk hogy mennyi magyar cikk mennyire máshogy jött le, mint amilyen az eredeti volt... Meg lehet, hogy Lewis néha félreérthetően adta elő magát, és újoncként így ismerték meg az emberek az F1-ben.
Legalábbis szerintem ez a helyzet... nekem szimpatikus mindkettő.
Aktív témák
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia