- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Androidos fejegységek
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
ph Három LED LCD televízióba kerül bele első körben a viszonylag újnak számító smart platform.
-
Dragon's Dogma 2 - Máris túl a 3 millión
gp Továbbra is nagyon sokan döntenek úgy, hogy megvásárolják a folytatást.
Aktív témák
-
attisx
addikt
válasz MrKentsfield #30849 üzenetére
Igaz.
hunnylander: Ha egy sötét utcában összetalálkoznék vele, lehet én is ilyen arcot vágnék...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Integra
titán
-
Rick4
félisten
válasz littlelion21 #30855 üzenetére
igazad van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Oliverda
félisten
Domenicali: Hamilton más szinten autózott Kínában
Michael Schumacher is Hamiltont dicsérte
A Mester
Räikkönen számára mindegy, hogy ki lesz a bajnok
A McLaren egy utolsó nagy dobással készül Brazíliába
Whitmarsh ezzel kapcsolatban úgy folytatta, Kínában többen is odamentek hozzá az újságokban megjelentek miatt: "Számos pilóta odajött hozzám azzal, hogy nem is azt mondták, amit az újságban lehoztak. Többnyire csak kiragadták a szavakat az eredeti szövegkörnyezetből."
No comment.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz AMD Power #30858 üzenetére
Marmint a sajto szerint...
A GPDA-s dologbol sem lett semmi.
Neha a fele sem ugy van, ahogy azt az ujsagok/portalok (foleg a bulvarosabbak) ta'laljak.
De legalabb az ellendrukkerek kielvezkedhettek magukat, de most nagy a hallgatas, amikor az elnezeseket keregetik a csapattarsak, akik 'velt/ferditett' nyilatkozatait oly szorgalamasan linkelgettek be ide is nemelyek. Szigoruan write only modban, igy aztan ugyanazt megkaptuk feltucat valtozatban, csak hogy hatasos legyen a frocsoges.
Akkor most mi van? Megis csak tisztelik? Megis csak elismerik es megis csak visszaszivtak a kritikaikat, ha mondtak egyaltalan?
www.HunnyF1.com
-
BITBOYS
addikt
válasz Oliverda #30857 üzenetére
Kimin szinte látszik az izgalom.
Konstruktőriben most ugye az a felállás, hogy Ferrari, Mercedes, Bmw?
Erre fogadtamAz ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
hunnylander
őstag
A hivatalos hirek es kozlemenyek meg csak ezutan varhatoak, de meg a Brazil Nagydij elott.
Jon a McForce India az MP4-24-gyel!
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MrKentsfield #30847 üzenetére
Hamilton régi , Massa ,Raikönen ,Kovalainen új motorral indulhat.
Szerintem mindenki ujjal megy:
Massának ÚJ
Kiminek ÚJ
Kovának Cserélnek
hamiltonnak Jokeres csere -
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #30862 üzenetére
Az utolso futamra nem ervenyes a jokerlehetoseg, benne van az idei technikai szabalyzatban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #30829 üzenetére
Ebben már tól sok a Ha.
És tudtom szerint a sportban nincs Ha.
Egyszerűbb volt behivni mondvacsinált ürüggyel és így motort cserélhetnek neki.
Nem kell túl lihegni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz 7Heads Drago #30865 üzenetére
Feladom... csak harom betu, hatha eljut a mondanivalom lenyege a felfogokepessegedig: F, I, A...
Erted mar? Muszaki hibat nem lehet kamuzi. Old Spice szolgen?? "Bizonyitek, nem igeret!"
(#30864): Kimis cikkre nem is mondtam olyan minositest.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz 7Heads Drago #30865 üzenetére
gondold végig még egyszer.
Mi történik ha bejön az SC?...a franc se tudja, a két Ferrari támadni fogja Hamilton-t az ziher, Massa pedig mindent amit csak lehet meg fog próbálni.
Azon kivűl amit ők közöltek, azaz hogy pont Hamilton előtt fog felrobbanni Kova' motorja, a fent említett SC a létező legrosszabb ami ilyenkor történhet.Az hogy Kovalainen-nek pont Hamilton előtt robbanjon fel a blokkja az létező veszély...de elenyésző esélye van.
Viszont ha bárhol robban fel, és vagy nem tud félrehúzódni, vagy befröcskö9li a pályát...vagy csak passzióból döntenek a versenybír'ák' hogy kicsit izgalmasabbá teszik a v égét egy SC-vel......annak sokkalta nagyobb esélye van, mint a pont felrobbanásnak, vagy akár az hogy Kovalainen-nek új motorja legyen Interlagos-ra.
Mondhatod, hogy nincsen ha...de mivel két 'ha' között kell választani (ha felrobban a motor Hamilton előtt ill. ha bejön az SC), így az SC a sokkalta elképzelhetőbb és nagyobb veszély.Én az SC miatt hívtam volna ki az ziher...közvetlen veszély a futamgyőzelemre és a bajnokságra.
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #30866 üzenetére
Helyesbitek: Te konkrétan a Live.hu tartod bulvárnak.
Lehet hogy az is. Csak én azért szeretm őket, mert náluk elég gyorsan felkerül az oldalra a hír. Persze ez nem mindig igaz, csak általában.
A másik témát hagyuk. Mert a folyó ellentétes partján állunk, csónak meg sehol, úszni meg nem akarunk.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #30862 üzenetére
Szerintem mindenki ujjal megy
Szerintem is, mert ujj nélkül elég nehéz lenne fogni a kormányt. -
Jadro
veterán
Még mindig ezen a Robert Tubicán röhögök..
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #30869 üzenetére
Nyelvesz topik ON
Oke, de teljes hasonulas; -val, -vel. Csak az u-betut irta el, mert hosszu u kellett volna, a ket j betu me'g nem az ujjra utal.
Azt a mondatot en is hibasan irhatnam le, ha at nem valtom a szovegbevitelt magyarra, amit csak nagyritkan van kedvem megtenni.
Nyelvesz topik OFF
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz [CS]Blade2 #30862 üzenetére
Hamilton nem cserélhet büntetlenül motort autójában
Nem olyan 1x ez.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MODERÁTOR
-
hunnylander
őstag
válasz Barthezz2 #30876 üzenetére
Most miert sirjunk emiatt? Az otodik helyre meg letekert motorral is behozza.
Emlekszel mit csinalt Lewis Hockenheimben? "What's that coming over the hill? Is it a monster?..." Masodhetveges motor volt.
Moza? Masodhetveges motor.
Ezek a motorok nem ugy vannak legyertva, hogy a masodik futam vegen rendre felrobbannanak, hanem komoly biztonsagi tureshatarral. A legtobb meg a harmadik futamot ia kibirna, csokkent teljesitmennyel.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #30877 üzenetére
Kova alatt is ez a csoda motor állt meg így én inkább óvatos vagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #30873 üzenetére
Nemtom, miért érezted szükségét, hogy megmagyarázd a nyilvánvalót, de váljék egészségedre.
-
wildrain
addikt
-
Oliverda
félisten
-
End-ru
aktív tag
-
"B"
tag
[ Szerkesztve ]
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #30884 üzenetére
Vagy be kell bizonyítani hogy mire alapozzák az elővigyázatosságot?
Szerintem igen, ahogy ugyanezen okból nem állnak ki a verseny utolsó körében a nem pontszerző helyen autózók sem. Kovalainen esetében is meg kell mutatni a motorhibát, különben 10 rajthely büntetés. Ha jól emlékszem, volt erről szó akkor, amikor bevezették a két hétvégés motort.
De ahogy írtad is, egyszerű a megoldás: szét kell hajtani a motort szombat délelőtt, és már mehet is a csere. De gondolom, azt nem olyan egyszerű kivitelezni, hogy még dolgozni is tudjon vele, és ne az időmérőn romoljon el. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #30889 üzenetére
reggelt
Kovalainen motorját és taktikáját kihegyezni, pole-ra és futamgyőzelemre. Hamilton taktikáját belőni egy 3-4 helyre...és kész is van.
Ezt kell csinálni. Semmiféle gyártók versenyében nem szabad gondolkodni...ahoz elég elbeszélgetni Kovalainen-nel a jövőt illetően. Azt a Ferrari meg fogja nyerni, megérdemelten, mert ha a csapat egyáltalán nem, de a két versenyző sokkal ütősebb párost alkotott...és az ő pontjaik számítanak.Minden a fentinél rizikósabb megoldás a két szék közé padlóra esést eredményezhet. Amennyiben a csapat ezt teszi, és Hamilton még is megpróbál javítani a 3-4 helyén, az már az ő döntése.
Végül is tavaly is és idén is vb-t vezetve 7 pont előnnyel érkezik Interlagos-ba...ilyen nincs véletlenül. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #30890 üzenetére
Kovalainen motorját és taktikáját kihegyezni, pole-ra és futamgyőzelemre.
Na ez az, ami olyan nehéz, hogy gyakorlatilag a lehetetlennel határos. Egyébként elég egyértelmű, hogy a konstruktőrire csak akkor lehet esélyük, ha valamelyik Ferrari kiesik. Ellenkező esetben még ha a McLaren kettős győzelmet is ér el (amire meglehetősen kicsi az esély), a Ferrarinak még mindig marad ponttartaléka ahhoz, hogy akár a 3-4 helynél hátrébb végezve is győznek.
Szóval ez olyan helyzet (ahogy azt korábban olvastam is), mint Massáé. Komoly esélye neki is csak akkor van, ha Hamiltonnál nagyon nagy baj van.Végül is tavaly is és idén is vb-t vezetve 7 pont előnnyel érkezik Interlagos-ba...ilyen nincs véletlenül.
Tudhatnád, hogy az a mocskos FIA mindent irányít.Egyéb: egy kis Hamilton-családfa-rajz.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #30891 üzenetére
Nekem ehez az 'FIA irányít' dologhoz csak annyi a hozzáfűznivalóm,..hogy ez így is van
Sőt felölem még akár meg is mondhatnák:
....figyeljetek, amennyiben vitás esetek fordulnak elő, akkor úgy fogunk büntetni hogy a VB alakulása szorosabb legyen.Bizonyos határokon belül nekem nincs is ez ellen kifogásom. Úgy gondolom ez mindenkiben munkálkodik valahol...nehezen tudom elképzelni, hogy még ha a legelegelegnagyobb kedvencéről is van szó, ő inkább lapos-lefutott futamokat akar nézni, mint izgalmasakat amikor még van miért kűzdeni, és nem mindenki már a jövő évi autóját fejleszti mert tök mindegy.
Szal oké részemről, de ha 'elhagyják is a pályát, törekedjenek az ívre' azaz ha kicsit játszanak is a döntésekkel, azt vagy tegyék nyíltan..vagy ne otrombán (MS parkolása), és hozzánemértést feltételezve (számomra az idei év, Spa 'áthajtásosidőbüntetés, és Bourdais vs. Massa)...illetőleg ellentmondásokba keveredve, mint pl. ez az elsőkanyaros büntetés Hamilton-nak....amiből nem csak én, de több más néző és sportot kedvelő azt vette le, hogy terhet tesznek a versenyzőre.
Márpedig úgy nem lehet izgalmas manővereket, kergetőzést látni hogy a versenyzők a csapat és CW állandó rádiókapcsolatban vannak, hogy ez még belefért-e...illetve ez még nem jelenti azt hogy a verseny után nem veszik el valamelyik pontját....gondolok itt Massa vs. Kubica esetére, ahol kikergették egymást a pályáról büntetlenül (és élvezetes perceket okoztak nekünk) ugyanakkor idén olyan szabályokra hivatkozva büntetnek ahol Massa lb. 4 áthajtásost, Kubica pedig 2 áthajtásost érdemelt volna...Én az idei év büntetéseit egyszerűen katasztrófálisnak tartom (idevonatkoztava még MS Monaco-i parkolását is), ahol egyszerűen túlhangsúlyozottak lettek a bírák.
..és ez sztem nem jó. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #30892 üzenetére
Sőt felölem még akár meg is mondhatnák:
....figyeljetek, amennyiben vitás esetek fordulnak elő, akkor úgy fogunk büntetni hogy a VB alakulása szorosabb legyen.
Ez nevetséges, ilyet ne mondjanak, és ne is tegyenek. Ez nem bírói ítélkezés lenne, hanem undorító manipulálás. Az, hogy ilyet kimondanának, az tönkretenné a sportot. (Más kérdés, hogy kimondatlanul valószínűleg ugyanez a céljuk, ami egy rettenetes dolog.)
Én igazságos versenyeket szeretnék látni, nem feltétlenül izgalmas kergetőzéseket. Még kicsit se nyúljanak be a bírók a bajnokságba, csak amennyit szükséges, amennyi tényleg indokolt, pl. Massa-féle Hamilton kiforgatás. Ha a futamok egy része emiatt unalmas lenne, akkor legyen az. Kapják meg a megérdemelt előnyüket azok, akik megdolgoztak érte.Az röhej, hogy Bourdais-t megbüntették előző futamon, mert "kiforgatta" Massát, de a kínai nagydíj rajtja utáni ütközéséért nem, pedig ugyanaz volt a helyzet, Trulli ráfordult, mintha ott se lenne. Ez a következetlenség, meg a bizonyítékok nélkül ítélkezés (MS-Monaco) nem kéne. És valószínűleg nem lenne nehéz találni pár Hamilton-féle rajt utáni elfékezést se, más versenyzőktől, természetesen büntetés nélkül. Ennek ellenére Hamiltont megbüntették miatta, pedig ő maga is lement a pályáról. Pedig ha csak a kiterelés lett volna a célja, akkor nyilván maradt volna az aszfalton.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #30893 üzenetére
Persze én sem kívánnám, hogy belenyúljanak a tabella alakulásába év közben,...de sztem kikerülhetetlen.
Ott van a lehetőség, hogy izgalmassá tegyék a vb alakulását, ezzel nézők további millióit ültetnék le a tévé elé ...a millió már úgy értendő, hogy akik viszont felállnának ha másként alakul a tabella.
Ez sok pénz, de aminél ennél is fontosabb, az asport megítélése. Sztem már évek óta azon dolgoznak, hogy ezen javítsanak...mert a hleyzet az hogy javítani kell rajta.
Unalmas lett az F1, miközben a világ az izgalmakat akarja...a tévé előtt ülve. Kényszerpálya..a néző nem megy ki a futamra, viszont a tévé előtt ülve akármikor átkapcsolhat...azaz a tévés nézettségi pénz kemény kenyérkereset. Nehéz nem úgy alakítani a dolgokat, hogy a helyzet javuljon a romlás helyett...legalábbis üzleti alapon nézve.Azok a nézők akik kijárnak a futamokra...na ők a jóarcok, őket kellene megbecsülni jobban...nem pedig a számszerint milliókkal többen lévő, de elkényelmesedett, és sok esetben felszinesen, hozzá nem értéssel a sportot bámuló tévénézőket. Mert mindezek a tulajdonságok egy jól manipulálható tömeget jellemeznek..kötelezően lekattintanak minden hírt ha 'hívogató' címe van, és képesek több oldalon veszekedni sarazva-sértegetve a másik oldalt..illetve a másik oldal kedvelt vesenyzőjét, csapatát.
Ez az üzletileg jó tömeg,...de az ilyen tömeg 70% csapodár, ha nem a szája íze szerint alakulnak a dolgok lesz×rja az egészet, és nem ül le a tévé elé.én valhogy így látom
-
hunnylander
őstag
Oktober 21. Silverstone, Paul di Resta
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #30895 üzenetére
Unalmas lett az F1
Lassan kb. 20 éve nézem, úgyhogy azt hiszem, van némi rálátásom már, és állíthatom, hogy nem az. Unalmas évek voltak a Schumacher-évek 1995, 2000, 2001, 2002, és 2004, de ezeken kívül nem az, vagy legalábbis nem jobban, mint korábban (10-20 éve). Voltak unalmas évek régebben is, pl. 1992 ritka unalmas volt, de lehet ilyet mondani korábbról is. Szerintem Schumacher távozásával mindenképpen, de tulajdonképpen már 2005 óta visszatértünk a "régi kerékvágásba". És ennél több harcot csak ritka esetben kapunk, sose lesz olyan egymás seggében autózás, mint a WTCC-ben, habár (ha jól tudom) most a SEAT ott is halomra ver mindenkit.
Szerintem izgalom terén jól állunk, ami a vb esélyesek számát illeti (a 80-as évek óta nem voltak ilyen sokan harcban a vb címért, és nem nyertek ilyen sokan futamot egy évben), még a futamok lehetnének fordulatosabbak (nem SC által), de ez talán a jövő évi autókkal szintén megoldódik.
És még valami: az F1 gyakorlatilag az abs és a kipörgésgátló óta alig adott valamit az utcai autóknak, de jövő évtől végre megint szárnyalhatnak a mérnökök is, nem csak az aerodinamika fejlődik, meg szupergyors váltókat csinálnak. Ebből az irányvonalból 10-15 éven belül mi magunk is profitálhatunk, amikor beindulnak az elektromos autók szériagyártásai. -
hunnylander
őstag
A tegnapi FOTA-FIA 'csucstalalkozorol', Genf
Csoportkep
Balrol jobbra: Stefano Domenicali (Ferrari), Colin Kolles (Force India), Ross Brawn (Honda), Christian Horner (Red Bull Racing), Ron Dennis (McLaren), Luca di Montezemolo (Ferrari), Frank Williams (Williams), Flavio Briatore (Renault), Sam Michael (Williams), Mario Theissen (BMW), Gerhard Berger (Toro Rosso), Franz Tost (Toro Rosso), John Howett (Toyota), Tadashi Yamashina (Toyota), Nick Fry (Honda), Martin Whitmarsh (McLaren)Tudtak mosolyogni, ugyhogy bizakodhatunk, hogy nem csak Mosley akarata ervenyesult.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #30897 üzenetére
Az lehet hogy te így látod Wild' ezzel nincs is gond. Ami viszont megint így van, az az hogy az F1 bevallottan izgalmasabbá szeretné tenni...erről szólt (elvileg) az egy gumis versenyek, erről szól a jövő évi aerodinamikai változások..sok szakembertől hallani, és sok szabályt indokolnak azzal, hogy izgalmasabbá szeretnék tenni az F1-t, mert kevés az előzés.
Kivették a kipörgésgátlót..hogy jobban kitegyék a versenyzőket a saját hibáiknak.
...stb-stb.
Ez így van.
Másfelől ahogy írtam is ez az utóbbi évek törekvése.Az én saját véleményem is az, hogy unalmas volt...jellemzően unalmas volt, gyakorlatilag a rally-t kivéve minden technikai autósportban több előzés volt mint az F1-ben, pláne az élbolyban. A Ferrari augusztusban már a következő évi autóját tesztelte, a versenyzőket kihegyezték a kerékcserés előzésre, ..és egy évre kb. egy szenzációs pillanat jutott, kivéve ha nem volt valami nagy baleset valahol.
Ez unalmas....én a 90-s évekelejétől Motogp néző vagyok, számomra bizonyos futamok szinte nézhetetlenül unalmasak voltak, és az autók vezetésének a nézése sem töltött el örömmel...rajzolták az íveket, se féken se kigyorson nem mozgott az autó.
Egy motorverseny akkoriban minden körben 20 körrel volt izgalmasabb...hogy egy példát említsek, királykategória (500cc) auszi futam, ahol 24 alkalommal változott a versenyben vezető személlye (4-5 versenyző), mindezt harmad akkora versenytávon.
Szal sztem unalmas volt, de izgalmasnak véletlenül sem nevezhetőek voltak azok a versenyek.
..és én nem tenném ezt MS alá...mert amikor ő nyerte halomra magát, akkor mögötte sem zajlott tüzijáték...
Ehez képest, mostanában igen csak nézhető, jót tett hogy kevesebb vezetési segítséget tesznek az autóba, valszeg jót tesz a jövő évi aerodinamikai kialakítás is,....és jót tett bizonyos versenyzők érkezése...mint pl. Alonso, mint, pl. Vettel..és aki sztem ebben az évben a legtöbb előzést hozta: Hamilton.
Remélhetőleg ez csak egyre jobb lesz...kicsit sajnálom is hogy MS visszavonult, mert sztem ő is egyike volt a 'tökös' arcoknak, csak volt időszak amikor nem volt kivel.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #30899 üzenetére
Igen, most két különböző dologról beszélünk. Én unalmas évről, és unalmas versenyekről írtam. Előbbi alatt a pontverseny alakulását értettem, és azt, hogy hányan, mennyi ideig álltak harcban a bajnoki címért, a másikra meg írtam is, hogy a futamok lehetnének fordulatosabbak.
Habár azt azért hozzá kell tenni, hogy a hetvenes-nyolcvanas években sem volt több előzés, sőt, az F1 sosem tartalmazott sok előzést. Persze az tény, hogy főleg idén kevesebb van, mint korábban, de régen is futamonként átlagosan max 1-1 előzés volt, de inkább annyi se.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen