- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz darvinya #28398 üzenetére
Nem kerestem soha. Jó hír át lesz nézve minden mosva vegyszerrel ami vissz minden olajat és egyéb szennyet.
Majd írj mérlegelés és meg épül újra, nem biztos h gyári a állapot szerint lesz.
Ez kiderul ha odáig hogy érek a télen.
Jelenleg elég húzós a meló és ez is a héten ázott a kertben most volt időm rá hogy bontsak. -
erdey_a
őstag
válasz darvinya #28543 üzenetére
a skoda (márka)szervizelés másnapján nekem kijelezte hogy kevés a hűtővíz. rátöltöttem és évekig nem is volt vele gond. szóval tud az levegős lenni csere után, ha nem járatják ki.
Mivel ez a jelen ford is eddig csak márkaszervizben volt (eddig háromszor), gyanítom, hogy legutóbb ezt is csak úgy közepesen feltöltötték, aztán ahogy másnap kilevegőzött, lement minimumra. Azóta meg úgy van. Jön-megy, működik nyilván, csak én jobban szeretem ha tele vanVérboci
-
erdey_a
őstag
válasz darvinya #28560 üzenetére
Tartályból motorba megy a víz először, nem a hűtőbe.
ez valami csubakka védelem? hogy jön ez ide? ki állította az ellenkezőjét?na reszeljük még kicsit a fingot. pont azért kell meleg motornál légteleníteni, mert addig nincs a hűtőben keringés. ha a hűtőben levegő van, akkor annak a helyére idővel a lötty megy, remélem ebben egyetértünk. a lötty pedig a tágulásiból fog a levegő helyére menni, a levegő meg megy a tágulásiba. fagyálló cseréjekor a hűtőt légteleníteni kell. ha ezt nem teszik meg, vagy nem rendesen teszik meg, akkor levegős marad a hűtő. idővel kimozogja magát jó esetben, de a lé a tágulásiból így "elfogy".
a lakás fűtése éppen így működik. ha kizárom a radiátort a rendszerből, akkor légteleníteni sem tudom. ha légtelenítem, az egész rendszerben csökken a nyomás, "elfogy" a víz, a kazán feltöltést kér.Random gugli találat:
Az utolsó fázisban indítsd be a motort, és néhány percig hagyd, hadd járjon üresben. Várd meg, míg a motor felső, nyitott hűtőzáró sapkával felmelegszik. Ezután tekerd/nyomd fel az utastéri fűtést a max. legmelegebb fokozatra. Ekkor ellenőrizd le, hogy a hűtőfolyadék kering a hűtőben, azaz, hogy nyitva van-e a termosztát. Ha úgy látod, rendben áramlik, rakd vissza a hűtő zárósapkát, és töltsd fel a kellő szintig a fagyállókeveréket a kiegyenlítő tartályban.Vérboci
-
őstag
válasz darvinya #28814 üzenetére
Bocsi, félreérthetően fogalmaztam A kiküszöbölést a Suzuki-ra értettem, nem a Ford-ra. Nálam ha számszerűsítenem kellene, akkor kb ilyen 20-ból 1x fordul elő és nem olyan veszélyes reccsenő hangot képzelj el abszolút, szóval nem veszélyes, lehet evvel élni, no meg a taktikája is megvan, hogy kiküszöböld ezt az aszinkront
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #28814 üzenetére
IB5 váltó se feltétlen küszködik vele szerintem.
nekem pl nem recseg sose, de volt is benne már 2-3 olajcsere. plusz az se árt hogy a motor és váltótartók ki vannak cserélve, kevésbé kóvályog az egész hajtáslánc. ezek előtt nekem is gyakran reccsent, vagy kidobta a rükit amikor elkezdtem tolatni. -
őstag
válasz darvinya #28877 üzenetére
Tied csak most vettem észre Hát korához képest nagyon jól tartja magát, te is gondoskodó "gazda" vagy Egyébként mi a gond, hogy fél évet lehet pihenni fog?
#28878 cappa72: Nekem is most gyári alu van, aztán reménykedem, hogy bírja az itteni sós latyakos telet... 28880: Hehe, bolond Átok Ezen jót mosolyogtam.
szerk.
#28887 darvinya: Hűűűha, sajnálom Jobbulást kívánok, mihamarabbi felépülést, hogy ne legyen olyan kis árva ott a parkolóban[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #28918 üzenetére
Ehh, jobbulást
#28944 Gixxer88
Motoron nekem is led van gyárilag. Ha szar idő lesz, akkor holnap fogom a Focuson visszaállítani a gyárira a rendszámtábla világításom, csak még nem döntöttem. hogy milyen izzó legyen benne. De valószínű LED lesz. A sima halogén szarrá égette a foglalatot is, és a búrát is az évek alatt.Just a simple Lineman...
-
-
-
troll81
addikt
válasz darvinya #29009 üzenetére
szia szerintem nem egyről beszélünk.B5254T3[edit]
The B5254T3 is a 2.5 L (2,522 cc) straight-five. Bore is 83 mm (3.3 in) and stroke is 93.2 mm (3.7 in) with a compression ratio of 9.0:1. It is turbocharged and intercooled with a power output of 220 PS (162 kW; 217 hp) at 5000 rpm with 320 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque at 1500–4800 rpm. On cars with the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear.[168] It has VVT and is equipped with Bosch ME 9.0[169] engine management system.[170] Unlike previous designs, the turbocharger is integral with the exhaust manifold.
Adaptations of this engine were used by Ford, with power levels ranging from 220 PS (217 bhp)[171] to 350PS (345 bhp).[172] At Ford the engine was called "Duratec-ST",[173] "Duratec ST"[174] or "Duratec RS".[175]
Applications:[176]
2005–2008 Volvo S40 II[126] badged as S40 T52005–2008 Volvo V50[126][177] badged as V50 T52007 Volvo C30 badged as C30 T52006[178]–2007[179] Volvo C70 badged as C70 T52005[180]–2011 Ford Focus[169] badged as Focus ST[181]2007-2010 Ford Mondeo Mk4 badged as XR5 Turbo for the Australian market.2007-2010 Ford S-Max2009[182]–2010[183] Ford Focus badged as Focus RS[182] The engines as configured for the Ford Focus RS Mk. 2 and RS500 where not used in any Volvo model. They can be described as a RNC version of the S60R/V70R B5254T4 engine. Lower compression (different pistons), stronger connecting rods, same geometry Camshafts as B5254T4 but different (dual) VVT units. These engines use a bigger Borg-Warner K16 turbo instead of the K04, the K16 turbo is an integrated manifold turbocharger, it slightly outperforms the K24 used on the B5254T4 S60R/V70R engine.2011 Ford Focus badged as Focus RS 500[172]2008–2012 Ford Kuga badged as Kuga 2.5T[184][185] 2008-2010 Euro 4, 2011-2012 Euro 5.
Australian delivered Kuga received the B5254T6 motor from 2008-2011.a 2522ccm illetve a 2521ccm ugyan az ez a motor eléggé sok volo alapja.
-
DeFranco
nagyúr
válasz darvinya #29024 üzenetére
"Tehát 22 éves Fiesta a legnagyobb érték és mint fontos, ezért ezt az értéket meg kell jeleníteni."
meg van jelenítve, ott van az átlagban.
amire emlékezhetnél a sűrű szürkésfehér ködön át, az az, hogy érdemes ilyenkor az egyéb leíró mutatószámokat is vizsgálni, pl. módusz, medián (megnéztem már eleve, 13 és 11, ezért írtam hogy szép az eloszlás, mert ha ezek nagyjából összefekszenek akkor az egy nem túl ferde eloszlás) illetve esetleg, ha
a téma megkívánja, érdemes leíró adatként az átlag módusz medián mellett közölni a minimum és maximum értékeket, esetleg disszertációban még felső-alsó kvartiliseket esetleg deciliseket, de mivel a kevés elemű sokaság (nem minta, mert akkor akár súlyozhatnánk is) elemi adatai mindenki számára ismertek és könnyen áttekinthetőek ezért ettől most az egyszerűség kedvéért eltekintettem.ettől még az átlag jól leírja a vizsgált sokaságot, nagy torzítás nincs benne (lásd módusz-medián) tehát itt ilyen célra pont elég az átlag mint diszkrét érték és mellé még egy egyszerű diagram.
van még kérdésed az átlagszámításról?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz darvinya #29029 üzenetére
egész egyszerűen hülyeségeket írsz én meg erre a szintre nem megyek le.
pontosan az ilyen esetek miatt gondolom úgy hogy téged nem csak a topicból de az egész fórumról kellene napalmozni mert a tevékenységed kártékony, és szemmel láthatóan nem tanulsz.
az hogy butaságokat írsz az egy dolog. nem lehet mindenki szakértő mindenben, meg lehet egy habitusod ami miatt úgy érzed neked mindenben valid véleményed van, ezek tűrhető dolgok lehetnek egy bizonyos mértékig
az viszont, hogy ezzel mindenkit túráztatsz feleslegesen, csinálod a fesztivált mindenen, és itt hagyod a szemetedet amin aztán más fél év múlva keresztülesik az messze túl van az elfogadható viselkedésen, és a moderáció hikomatságát mutatja, hogy ahelyett hogy hazavágnának kekszet kapálni még be is védenek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen