- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24117 üzenetére
Valamit félreértesz, benzines Focusom van, nem is vágytam soha dízelre.
A dízelmotor szerintem kamionokba való. Ott egy 12000 köcenti körüli blokkból kijön cirka 500le/1800nm, aminek a nagy részét leadja már 1200-1500 közötti fordulaton és megmozgat 40 tonnát, 28literes átlagfogyival.
Az annyi mint 0.7liter/tonna. Egy frankó korom/NOx-kezeléssel teljesen rendben van. Mutass egy személyautót, ami csak közelíti ezt a szintet. -
kcsa
veterán
-
válasz darvinya #24155 üzenetére
Végül is alvázszám is elég a színkeveréshez.
Esetleg azt tudja valaki, h a hátsó keréknél ha a por/hővédő lemezt is cserélni kell akkor a féktárcsa levétele után vajon azt is le lehet simán kapni?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #24167 üzenetére
Majd jövő tavasszal is lőjj róla egy képet, mert ahogy láttam a rozsda már átette a lemezt, tavaszra ugyanolyan karfiolos lesz a cucc, ez max szépségtapasz műszakira, de nem tartós megoldás! 10méterről még csak-csak néz ki valahogy, de közelebbről nézve is látszik, hogy tiszta göröngyre festettél rá, talán még tavaszig sem bírja. Szebb mint volt, csak nem megoldás a lerohadt ívre.
[ Szerkesztve ]
-
válasz darvinya #24199 üzenetére
Gumisnál vettem anno, talán valami tizen párezer volt a 20db.
A mai maszatolás után most elvittem lemostam, átfújtam a kasznit és az ablakokat K2 folyékony vax-xal majd áttöröltem az egészet kétszer. Az eredmény kiváló... Úgy két napig, mert utána újra ugyanolyan retkes lesz a sötét szín miatt. Vonzza a port, de legalább a vizet le fogja pergetni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24199 üzenetére
Ezek tényleg nem rossz árak, én januárban selejteztem le hat kerékanyát, de 740ft/db áron vettem újakat.. nem a harmadáért.
szerk.: azért írtam hogy finom türelmes ecsetelés. rozsdamaróval eláztatni tényleg nem szabad a féknyerget, csak akkor ha teljes felujítás alatt áll, szétszedve, minden kopó gumialkatrész is cserélve (ami azért komolyabb munka)
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz darvinya #24207 üzenetére
Ma gondoltam egyet és szereld magadot kipróbálom, és foglaltam holnapra helyet.
Mert pénteken kicsit felbosszantot a.szerelő, aki 11h-kor közli, hogy ma nem cserélik ki benzin szivattyú / jeladó tömítést.
Azt hitte, hogy Escort-ban belülről van szerelő nyílás, hogy kicserélje.
Csak én voltam a műhelyben, mikor odahívott, és 4h alatt nem tudja megcsinálni.
Aztán kérte, hogy szerdán vigyem korán reggel, hogy pénteken át vegyem.Szóval kíváncsi vagyok milyen ez a szereld magad, viszont nem hittem, hogy másnapra lesz hely 2h-ra.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
-
válasz darvinya #24347 üzenetére
Ezzel is tisztában vagyok, de 2518 és 2418 a DOT szám, tehát nincs két éves és ebből csak egy nyarat ment.
Másfél év alatt tettem bele ~10500 km-t, szal tulajdonképpen alig futott. Ennyire nem lehet szar a gumim. 5-6 éves guminál még elhiszem, de ezek még szinte újak.diablo1984: Értem. Így minden esetre nem maradhat. Egyébként Sachs gátlók és ROC rugók kerültek hátra napra pontosan tavaly január 24-én.
Legegyszerűbb lesz ha elviszem szervizbe, basszus mennyire nem hiányzott ez most... Na mindegy, legalább megejtjük rajta a szepfedél tömítést is, ha már úgyis bekerül.Csináltatott már valaki teljes revíziót mostanában? Állapotfelmérés óta csak toldozva-foltozva volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #24355 üzenetére
300-400 kilót bírnak el a gumik. A kerék súlya meg mennyi? 20 kiló és lehet még sokat mondtam. Nem kellene gondnak lennie abból ha a gumi egyik felét 20 kilóval nyomod, viszont az már neccesebb ha egymásra pakolod felnistül mert akkor az alsót már 80 kiló nyomja, volt így is 2 évig amikor pincében tároltam, de ez se volt hatással a gumi állapotára.
A konzerváló spray-ről nem hallottam még.⭐ Stella
-
válasz darvinya #24353 üzenetére
Gumiápolóval voltak kezelve, de forgatni nem forgattam. Egymáson voltak tárolva, elvileg így kell/biztonságos.
Ok, kösz mindenkinek. Átnézetem szervizben, hátha találnak valamit.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #24377 üzenetére
Rég volt, már túltettem rajta. Viszont azt nem árt mérlegelni hogy Ford márkaszervizben mindig azt kaptam amit kértem, ha gond volt orvosolták INGYEN.
Csak már egy ideje úgy voltam vele hogy 15 éves kor felett talán nem gyári alkatrészeket veszek bele... eddig nem győztek meg.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #24377 üzenetére
A.80-as években még tényleg így működött az utánállítás sőt, ne felejtsd ki a különböző színű fogasíveket se, de azóta eltelt ám 40 év.
Ma már hidraulikus az alsó és a felső munkahenger is azon még nem nagyon van lehetőség állítgatásra.
Az alsó munkahenger egyben a kinyomócsapágy is konkrétan és műanyag az egész.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
sparta2
tag
válasz darvinya #24412 üzenetére
Ez az első éves 1 millió hogy jött ki? Én pont azért vettem másodszor is új autót, mert párszor végigcsináltam azt amit flymi és elegem lett a folyamatosan előjövő, korból származó rejtett hibákból. Persze új autónál is beesik ez-az, de nincs az a fejfájás, hogy bármennyit költesz rá, akkor is egy 8-10 éves autóban ülsz. Persze mindkét verziónak vannak érvei!
Abból kell kiindulni, hogy egy új autóra nincs extra kiadás 4-5 évig.[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
válasz darvinya #24417 üzenetére
A biztosításokra nem tudok mit modani, nekem 93e volt a kettő együtt/év. Az üzembe helyezés 150e volt. Ez is duplája volt az összes költség+vagyonszerzési illeték összegének.
Ez megvan egy használt autónál is, csak ott kimarad a márkakereskedői lehúzás.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #24419 üzenetére
Mekkora autóra jött ez ki?
Nekem B0-al, első autóként a Focus 142k kötelező+Casco egy évre az Allianznál, szóval még nem is a legolcsóbb helyen.
Rendszám és társai nem drága... vmi 5-6k a forgalmi, törzskönyv/db, ami használt autónak is kell, és a rendszám sem sokkal drágább emlékeim szerint. Motort nézegettem külföldről, pontos számokra nem emlékszem, de annál ezek a cullangok összesen nem kerülnének 30k-ba.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
DeFranco
nagyúr
válasz darvinya #24417 üzenetére
téged ott sokszorosan átvertek.
kötelező max akkor annyi ha már alkalmatlan vagy a vezetésre, csao a garancia miatt nem kötelező max a hitel miatt és az is max egy tuaregre ennyi, rendszám, illeték stb. 100-120, ha egy a8-as audit veszel lehet kicsit több.
lázasat álmodsz megint.
-
sparta2
tag
válasz darvinya #24419 üzenetére
Nem rendszámost vettem.
Rendszám+forgalmi: 12e
Vizsga: 20e
Vagyonszezési illeték (92KW) : 70e
Kb. ennyi, nem 500e.
Ja és B10 - ben voltam. Az Aegonnál kötöttem mindkettőt a fordos ügynöknél. Sajna midkettő emelkedett azóta!Helyesbítés:
Bocsi! Megnéztem a szerződéseket!
2018 - casco : 93e/év
- kgfb. : 47e/év
Nem a legolcsóbb casco-t választottam.[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
válasz darvinya #24432 üzenetére
Nyilván mindenkinek a személyes kondíciói határozzák meg a biztosítási díjakat. Nem tudom kiszámolni a Tiédet.
"Casco kötelező, ha prémium garanciát szeretnél.
Persze nem kötelező, de akkor fizetsz mindent, és csak arra van garancia, amit gyártó közleményben visszahívat."
Ezt értelmezhetetlen számomra! A Ford 2+3 év garanciája nem erről szól! -
sparta2
tag
válasz darvinya #24434 üzenetére
10 év fődarabra, ez is egyéni - ???????
A Fordnál nincs 10 év, honnan veszed ezt? A Suzuki ad a fődarabokra 10 évet.
kiszállás/visszaszállítás - ez a szerviz része lehet, ha igényled és kifizettetik veled
A többinél sem értem a számokat. Hirtelen ránéztem mindegyikre, de csak a Toyotánál közelítőek a számok és ott is csak a hibrid rendszerre vonatkoztatva. Az akkura lehet 10 évig kitolni, a rendszer 5-8 év.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest