Hirdetés
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Akciókamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
gp Kratos legutóbbi kalandja a mai naptól Steamen és Epic Games Store-ban lesz elérhető.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz Tsebacsi #17423 üzenetére
(#17423) Tsebacsi
Az a helyzet, hogy igazatok volt, megnéztem alaposabban: nem dob annyit egy új felni 16-os méretben a Mondeón, hogy igazán érdemes legyen váltani.
(#17425) bajnokpityu
a
Kipróbáltam a 18-as felnivel is, érezhetően sprődebb a rugózása. Nem egetrengető a különbség, de érezhető. De főként a kátyúktól tartok, sajnos elég sokkal találkozom. Most átmegyek rajtuk simán 100-120-szal, egy peresebb gumival már nem bizos, hogy így menne...[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz Tsebacsi #17670 üzenetére
Mivel váltóméreteket kell alkalmazni, ezért a kerék átmérője mindig nagyjából ugyanaz marad, akármekkora felnit teszel alá. Minél nagyobb a felni, annál keskenyebb lesz a gumi oldalfala. Ezért 18-as felnivel is pont úgy fog átgurulni a kátyún, ahogy 16-ossal, csak a 18-asnál nagyobb eséllyel ütöd meg a felnit.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #18269 üzenetére
+ többiek.
köszönöm. nagy dolog nekünk, bár nem az első új autónk, de még kedvezménnyel is a legeslegdrágább. ha bárki megkérdez 3 hónapja, h valaha lesz-e új fordom, kiröhögöm, nekem nem kell ilyen értékvesztéssel jármű.mig sorban álltam (nem röhög, de tényleg 7üléses Smaxért álltak még ketten előttem) hallgattam, hogy másik sorban azért sirnak, h miért nem rendelhető automatával a v8as mustang, és hogy kib*szás, hogy csak manual van. eladó meg szabadkozott, hogy CO kóta, meg, hogy jövőre még szarabb lesz, mert csak 430lovas lesz. mindenkinek megvan a maga kategóriája
eladó topping dac
-
#31733248
törölt tag
-
őstag
válasz Tsebacsi #18297 üzenetére
Kötelező szervizt mindig időben csináltatom, vezetett szervizkönyves a gép. Amit szeretnék, ha rugalmasabb lenne, jobban gyorsulna. Fogyasztással meg vagyok elégedve, 5,6 a nagy átlagom, általában pályán járok, városban keveset.
(#18298) molnarpeter: 148K km, nem volt még (nincs tudomásom róla, 2,5 éve van nálam, 104K-val vettem). Sajnos nem írja ki, hogy mikor regenerál. Van, mikor észreveszem pályán, hogy megnő a pillanatnyi fogyasztás. De nem olyan sűrűn, sokat pályázok, de csak 30-50 km-t. Néztem újabb 2.0 tdci-t, alapból 150 paci, elfogadnám! Csak drága még.
(#18299) SzlobiG: milyen gép, hol csináltattad?
(#18300) RazoR : egy ilyen 140 lóval szerintem már elégedett lennék. Te hol csináltattad?
Ha lenne valami tuti megbízható hely, nagyon megfontolnám...
-
olajbogyo
aktív tag
válasz Tsebacsi #18367 üzenetére
Szia!
Bocs, ne haragudj, de most lestem az általad linkelt zárható tanksapkát, és azt írja az oldal, hogy nem jó a autómhoz. Igaz, csak fordítóval tudom értelmezni az oldalt, de ott azt írja egy hozzászóló, hogy a Ford Escape-hez nem illeszkedik, akkor gondolom a Kugához sem jó. Vagy rosszul gondolom? Rendelhető ez nekem?
Itthoni céget is kérdeztem, de ők azt válaszolták, hogy az autómhoz nem létezik ilyen okosság.Köszi, előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Jenne
senior tag
válasz Tsebacsi #18409 üzenetére
"...lehet a kis ezressel is így lennék, de ott a hang is fáj..."
Most hogy említetted ezt a hangot... most ugrott be, hogy miért volt az a dézsavü érzésem (motorhangra értem), amikor vezettem azt az 1.0ás motort, de nem tudtam/nem ugrott be, hogy honnan ismerős az a hang.
Én még vezettem a kétütemű Wartburg 353 nevezetű autót, és ott volt ez a hang az utastérben. Már akkor sem tetszett...A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #18422 üzenetére
szar ember csinálta. akár mindet. nekem tökéletes munkát végzett, simán vinnék hozzá 0km-es kocsit. még a mondeo recsegős kilincseit is tökéletesen megcsinálta, teljesen hangtalan lett az ajtó.
bár várhatóan nem fogom vinni, mert a legnagyobb gyári hifi lesz az smaxban, az már majdcsak megüti azt a szintet, hogy ne akarjam azonnal kikapcsolni
eladó topping dac
-
embe
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #19942 üzenetére
mondeo kombiban 5.8 volt az autóút 110-120 fogyi fedélzeti szerint. ebben némi előzés is volt,, néha x60,ilyesmi.
hozzátenném, én 1800at használtam inkább egyenletes sebességnél is, mert nem lehet tudni, mikor kell a gyorsítóerő.
nem sokat problémáztam ezen, nem lesz a dieselnek se semmi baja, ha 3500ig rendszeresen forgatod.M0 110fixen az meg simán 5l környéke, fedélzeti szerint.
nem tudom mennyit csal a fedélzetije, de nem egyszerű ellenőrizni, mert ha jól emlékszem vagy 70literes volt a tankja. ami biztos, hogy 1050kmt irt ki mindig tankolás után hatótávnak, és csak akkor kellett 900km-en belül újra tankolni (60l környékét tankolgattam bele), amikor nagy tempóval pályán mentünk.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
egyedülülő
őstag
válasz Tsebacsi #19942 üzenetére
Az érzetekkel nincs gondom, 20 éve vezetek és sok kocsim volt már, de ez az első dizel és ilyen 5.5 fogyasztásokról beszélnek vidéken ezzel a motorral, ami nekem nem akar összejönni.
Ami még érdekes, hogy elvileg 55 literes a tankja, de nekem nem tud annyi belemenni valahogy. Teli hassal 810 km körül írja a megtehető távot.
Másik, hogy van pillanatnyi fogyasztásmérő valahol a menüben? Eddig nem találkoztam vele.
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
válasz Tsebacsi #20018 üzenetére
Á, akkor (csak hogy összeálljon nekem is a kép) az új ecoboost 3 hengeres lesz, és ezért nem adják majd az S-max-hoz.
Jól értem?Ezért van az, hogy a készletet meg még néhány limitált mennyiséget 4 hengeressel gyártanak, és 3 hengeressel már nem adják a soványság miatt.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dssport
tag
válasz Tsebacsi #21177 üzenetére
És akkor még nem is mentünk bele abba, hogy a nagy gyártók közül sokan úgy építi fel az abroncsokat, hogy azok új korukban teljesen más -nyilván jobb- tulajdonságokkal bírnak, mint kopottabban. Gumis mérnök haver valamilyen réteges szerkezetet magyarázott ha jól értettem. Teszteken + amikor megveszed csúcskategória, mikor kopik, visszaesik közepesre. Nem ugyan azt hozza végig az élettartama alatt.
Ő speciel amikor gumit vett lekérte, hogy pontosan melyik gyár, melyik műszak, melyik gépén készült az abroncsa. És elégedetten bólintott. De ugyan az a mintázat más gépről vagy más szériából nem kellett volna neki. Na ez az amibe mi soha nem fogunk belelátni. Hogy pl adott sorozat milyen arányú visszadarálással megy, maximum határértéken tolják aznap vagy éppen kevesebben. De van 100 más változó is. Még az öregedést is befolyásolja!!!
-
Jenne
senior tag
válasz Tsebacsi #21197 üzenetére
Ez így igaz.
Viszont nekem a táblázatban látott CO2 értékek (2.0 dízel és 1.5 turbó benzines) közel egyforma értékei azok, amik érdekesek. Lehet, hogy túlhamarkodott volt ez a dízel temetése?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
válasz Tsebacsi #21224 üzenetére
Köszi a megnyugtatást, ebben reménykedem.
S-maxot fog vinni az Ecoboot1.5T... de igyekszem majd óvatosan kezelni.VW 1.4/1.5 turbója tetszett, a Fordénál jobban, és kevesebbet is esznek, viszont a Focus hanggenerátora jobb (tudom gáz, de nekem ez is számít ).
Sokáig a Touran-ra voksoltunk, aztán mégis Max lett belőle. Olvastam sokat, hogy egészen jl fogyaszt. De azért nem tudom az aktív hengerlekapcsolásos technológia, meg a start-stop rendszer mennyire rövidíti meg a motorok élettartamát.Én is bírom a dízelt, jól viszi a nagy és nehéz kasznit. De most családilag benzines mellett döntöttünk - mert azért anyókára is gondolni kell, aki nem képes elviselni a dízelt.
szerk.: (#21222) kcsa
kb. mindegy mit vesz az ember manapság. Szerintem.
Autószerelőm is ezt mondta.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz Tsebacsi #21228 üzenetére
Igen, kézivel. Én magam nem szeretem az automata váltót. Biztos meg lehet szokni azt is. Anyóka meg teljesen elzárkózik előle (pedig néha 5-ből 4-be vált hatodik helyett.. - mondtam is neki, hogy az újak azok mind 6-os váltósak /már ami szóba jöhetett most/, szóval szokjad babám!)
Na az "egyesben buta tud lenni" az nem jó hír... Az 1.5TSI-nél is sokan panaszkodtak kenguruzásra.
Na majd meglát-tyúk.
Turbós benzinesünk még úgysem volt, eszeveszett kiváncsi vagyok rá.
Azt is remélem, hogy a start-stop kikapcsolható lesz. Vezettem már jópárat, de nagyon fura.De ha majd lemegy az első 3000km, na majd akkor megnézem mennyi a max folyasztás, és mennyi a minimum.
A dízelt valahogy mindig sajnálom forgatni, olyan traktoros a hangja (persze zenével ez csökkenthető), de a benzines.... azt valahogy szeretem húzatni, annak olyan jó hangja van.
Tudom, ez nem kéne, hogy szempont legye az autóválasztásnál, de azért mégis.Hm. Mondjuk a start-stop rendszernél kiváncsi lennék, hogy mekkora az az állásidő, ami visszahozza azt a plusz szennyezést (ha van ilyen), ami a motor visszaindításakor generál a rendszer. Ez csak úgy eszembe jutott hirtelen, azon gondolkodva, hogy egy városban amikor a sok s-s rendszerű autó egyszerre indul el. Persz amikor leállnak, az val'szeg fellélegzés a városnak. Szivesen olvasnék ilyen tanulmányt - lehetőleg "pártfüggetlent".
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #21215 üzenetére
Sajnálom.
Valami visszahivassal kapcsolatos hiba?
Egyébként egyáltalán nem biztos h szarban lenne a diesel. Haverom árut szállit városban, semmi gondja, míg az előző dpf kukazasra került,ebben a modernben tökéletesen megy.
Ha be tud melegedni, már nem para a diesel.
eladó topping dac
-
nfsu17
veterán
válasz Tsebacsi #21215 üzenetére
akkor van még 15k km-em (kár, hogy ez nem annyira vicces)
hogy használtad? pl. hidegen nyomtad neki?
sok városi rövd táv?
inkább pálya 130+?Gondolom olaj gyári, meg a többi, mert akkor amúgy is bukó a gari.
vizet ette?
nekem sajnos szerintem megint kezdi csipegetni a vizet így télen (tavasztól őszig szinte semmi nem fogy), mert tavaly is novemberben kezdett el csökkenni a szintje.
szerviz szerint ez normális (érdekes, hogy a Mazdáknál meg nem), sőt, még meg is jegyezte, hogy szerinte a fűtőradiátor az oka...gondolom, mert azt télen használom, nyáron meg nem, de nem értek annyira hozzá.
mindegy, van 2liter bekeverve, csak ez a folyamatos stressz, hogy egy új autónál hetente a motortérben mászkálok, hogy mi fogyott el (olaj, vagy víz).
szerencse amúgy olajból nem fogy annyi, hogy foglalkozni kelljen vele 2 csere között.
#21220
"A hűtőfolyadék nem kicsit van túltöltve. "
Szerintem nem véletlenül. Lásd amit fentebb írtam. De ne legyen igazam.
Az biztos, hogy gyárlig ennyire nem töltik túl. És én sem.
[ Szerkesztve ]
-
pupehap
tag
válasz Tsebacsi #21394 üzenetére
Nyilván gyenge az angolom ezért fordultam hozzátok, legvégső esetben kérek segítséget egyébként. Itt a PH fórumokon normális közösség volt de úgy látom egyesek abban lelik örömüket ha másokat lehülyézhetnek. Nem tiszta melyik flash code takarja az én problémámat, magyar nyelven pedig nem találtam meg. Azért köszönöm.
Közben kisilabizáltam hogy a 12-es kód az enyém.
[ Szerkesztve ]
"ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni " José Luis Torrente
-
-
TommyX_
őstag
válasz Tsebacsi #21628 üzenetére
Egyetértek Veled, előzőleg Ford Puma volt nekem, kellett neki idő míg középre állt a mutató, ennél a Fiestánál meg jóval hamarabb meg van, de hát akkor ki tudja, mikor lehet vele úgymond dinamikusabban közlekedni?
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Árvíz (védelem és védekezés, károsultak segítése)
- Black Myth: Wukong
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- Revolut
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Robotporszívók
- CASIO órák kedvelők topicja!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen