- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz 7Sony7 #23748 üzenetére
Amivel meghúztam 100nm olyan könnyednek tűnt, ezért is kérdezem, hogy jó-e ennyivel.
Útban voltam, de addig amíg cseréltem a felniket elvoltak a friss levegőn. Utána álltam vissza a garázsba, majd hétvégén előveszem és megtankolom, meg a fűnyíró kannáját is extrával, hátha még az idén fog fű nőni... -
7Sony7
addikt
válasz darvinya #23750 üzenetére
Lehet igazad van, de én igencsak messze vagyok a magnézium felniktől. Gyári van rajta, de igazság szerint azt sem tudom, mennyire van meghúzva. Mondjuk gumis húzta meg nyomatékkulccsal.
Diablo: nem szeretek füvet nyírni, de mostmár én sem bánnám, ha elkezdene nőni.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
flymi
addikt
válasz diablo1984 #23747 üzenetére
Holnap lesz a Lidl-ben akksis ütvecsavarozó, csak mondom.
5 választható forgatónyomaték-fokozat: 100 / 150 / 200 / 300 / 400 NmÉn bakot fogok venni meg néhány flakon autóápolót (5 féle lesz).
De megnézem magamnak a saját márkás autópolírozójukat is, mármint színre/állagra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #23754 üzenetére
Én csavarkulccsal szoktam. Rátekerem és utána még egészségesen meghúzom amíg engedi oszt jónapot.
Nem túl szakszerű, de nyomatékkulcs hiányában... Illetve karácsonyra megleptem magam egy racsnis kulcs készlettel. De az a pici fajta, az meg nem arra való és nem lehet nyomit állítani.
Lehet venni kéne egy nem profit, 10-15k közt már van választék.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
diablo1984
veterán
Arra nincs szükségem, ha valami nem old, akkor van vascső hosszabbítónak, arra csak megindul!
nekem már kb 1 éve van nyomatékkulcsom, asszem aldis, eddig nem avattam fel, de most muszáj volt, mert a keresztkulcs feje nem ment bele az alufelni süllyesztett furatába, így racsnis kulcs és nyomatékkulcs lett a vége, ha meg nyomatékkulcs, csak beállítottam már az összes csavart 100nm-re, ártani nem árt. -
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #23757 üzenetére
Nem is akartam venni csak szóltam, h van.
Egy pár bakot viszont mindenképp vennem kell.Néztem rámpát is neten, mivel nincs aknám de boltból drágák. Egy használtat viszont találtam a közelben amit lementettem későbbre. Alvázvédőzés ráér a következő tél előtt is.
Van a szomszéd városban egy jó kis cég ami fékekkel, kuplungokkal és festéssel foglalkozik. Épp most érdeklődtem meg mibe fájna a négy alufelni javíttatása és újra fújása. Kíváncsi leszek a válaszra illetve arra, h dolgoznak-e a jelen helyzetben. Találtam fészen ugyanolyat amilyen nekem is van most javítva szinterezve de messze van és minek vegyek még egy szettet, ezt el kéne akkor adni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
veterán
Az leszedéshez nyerő.Nekem is van,marha jó cucc amúgy.
Csavarokat 100Nm-re állított géppel meghúzom,aztán jön a nyomatékkulcs 120Nm-rel (mk3 fókához ezt az értéket találtam).
Amúgy becsapós a géppel meghúzás.Teszteltem,a gépi 100 kulccsal csak 90,200-nál csak 175-180.
Szóval kell mellé egy rendes nyomatékkulcs én azt vallom,ráadásul Aldiból/Lidlből nem is drága a 200Nm-ig állítható. -
7Sony7
addikt
Jaaa, elbeszéltünk egymás mellett. Jó az ütvecsabi, csak nem nyomatékra húzásra. Egyébként nagyon meg tudja gyorsítani a munkát. Cégnél van, én szeretem használni.
A bak az jó ötlet. Nekem nincs, így mindenféle fákat teszek alá, ha olyat dolgozok.
A rámpa meg olajcseréhez lenne jó. De oda is fákat használok.
Kíváncsi leszek, mennyi a felni javítás...
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
veterán
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #23760 üzenetére
Ha tippelnem kell akkor valahol 12-15k/db környéke. Ebben homokfúvás, szín és talán lakk is van. Még megkérdem.
Ezüst jöhet szóba, esetleg grafit szürke. Fehér túl kényes. De elgondolkodtam a polír front és feketén is, de az biztos dobna még az áron és 16"-ban nem is a felni mutogatása a lényeg hanem, h rendben legyen. Szerintetek?
Belenagyítva a képbe látszanak a peremeknél a sérülések és a festék lepattogzások. Már így vettem a felniket.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
Ok. Megyek hozzád, ha szerelni kell Jól tetted, én is itthol szeretem megcsinálni amit megtudok.
Flymi: nekem 50 ropi volt a 4 felni görgőzés+szerelés+centír+futómű állítás. Nekem is padkásak a felnik, de kijavítottam szín stifttel. Egyenlőre így marad.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #23763 üzenetére
Görgőzni nem akkor kell ha tojás a felni és üt?
Vannak nagyon szép felnik 80-120k között, mindig megy a nyálcsorgatás de jó nekem ez is. Igazából centír megvolt ezen is vétel után (egyszer az egyik felniről lepotyogtak a súlyok mert nem lett megpucolva és úgy a retekre rakták rá, szerencsére a ház előtt parkoltam mikor leesett) és így is használható lenne.
Nem egy látványos felni, nem is tudom pontosan milyen Fordon használtak ilyet de biztos nem fókuszé.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ütött az összes -> Akkor így érthető a görgőzés. Városban ismerem már az összes kátyút így ki tudom kerülni mind. Van vagy fél tucat életveszélyes évről évre. Ha valaki nem tudja, h ott van és mondjuk esővízzel feltelik és beledurrant annak a kocsinak reszeltek.
Nekem a sokküllősek tetszenek. Ez a kilences se csúnya, de azért vannak ettől sokkal szebbek is.Gixxer88: Nagyon szép! A fehér és a piros (meg az RS zöld) áll a legjobban a fókusznak, a sötét színek kényesebbek és nem minden felni mutat jól alattuk.
Nekem téli 195/65 r15, nyári 205/55 r16, magyar aszfaltra tökéletes. 17" és fölötte max pályára való meg mutogatni szerintem és azokban a méretekben már tényleg egy vagyon a gumi.
+ ültetést ne hagyd ki! Anélkül mit sem ér a csonttörő![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz 7Sony7 #23746 üzenetére
Nem hinném. A navi oké. Legalábbis látszólag.
@darvinya
Nem hinném, hogy akksi baja van. Egy időre megjavult, majd két nap múlva menet közben dobta újra a hibát.
Szerintem külön GSM rendszeres, mert van saját hotspot is benne.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz 7Sony7 #23770 üzenetére
Van benne B20?
Júúúúúúúújj de gonosz volt!
Forscan-t ráuszítottad már?
Persze, de csak a mobilt egyelőre: általános elektromos hiba - b11d8:01-8a ütközés esemény figyelmeztetésKiváncsi vagyok, szerviz mit mond (jövő hét...), úgyis adósak még egy kijelzőcserével...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #23771 üzenetére
Nem érezted az iróniát a hangsúlyban.
Rossz emot ikont használtam, ezt kellett volna:Én feketére festeném, alufelniben most nagyon szalad a fekete -> A sötétkék és amúgy a sötét színű kasznihoz szerintem nem megy a fekete felni. Gumi is fekete/sötétszürke, nem állna neki jól. Ezüstben vagy grafit szürkében gondolkozom. Még nem kaptam árajánlatot pedig tegnap este 9 körül visszaírtak, h dolgoznak.
Bezsákolva Lidlből egy pár bak, két flakon féktisztító, egy cink spray és némi rozsdagátló, mert ez a W5 tényleg jóféle cucc. Már csak féknyereg spray kell (fekete vagy ezüst lesz, még megálmodom).
Fóliából tudnátok ajánlani valamit amit a küszöbre tehetek és tartós? Vagy vigyem el az autófóliáshoz és ott kérdezzem meg?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23777 üzenetére
Igen, akkor ez is felejtős. Jó lesz a gyári szín is.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
Fólia: Karbonmintást raktam fel a küszöbökre mind a 4 ajtó alá, amit egy sima írószer boltban vettem. Nyáron raktam fel még szépek. Lemértem a méretet, majd stílusosan körbevágtam és nehezen felragasztottam. Nem egyszerű buborék nélkül feljuttatni. Gondolkodom rajta, hogy leszedem, mert ha valahol bejut alá a víz még kárt tehet a küszöbben hosszú távon.
-
flymi
addikt
Most írtak vissza: 6500 pénz/darab a porfestés 16" méretben, alap ezüst színben, ha lakkot vagy más színt is szeretnék fáradjak el hozzájuk és megbeszéljük.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
A vezérlés burkolatának hátsó felén megint friss olajnyom van. Már többször lemostam féktisztítóval ami után szép száraz lett és h lássam honnan jön, de mindig újra megjelenik ugyanott. Viszont nem fér be a nagy fejem a blokk mögé így sokat nem látok, honnan jöhet az anyag?
Megnéztem az olajszintet (1 napot állt a kocsi), kicsivel a minimum felett volt. Ősszel olajcsere után a nívó jelölés pont felénél volt, talán valamikor januárban töltöttem rá kicsit. Előtte 1 évig nem volt gond az olajszinttel. Szóval megint öntöttem bele vagy egy decit. Nemtom, nem mértem. Megint félig lett a pálcán.
Kiegyenlítő tartályban tiszta a hűtőközeg, a szintje is állandó.
Ötletek? Vagy vigyem szerelőhöz, h nézze meg?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #23782 üzenetére
Lehetséges.
Nem egy egetverő összeg az anyag ah nézem, gondolom nem egy nagy vasziszdasz kicserélni sem ha tényleg az.Miért van az, h ilyenkor az ember mindjárt a legrosszabbra gondol?!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
válasz #31600896 #23786 üzenetére
Az még hagyján, hogy elemcserés-e, de vajon nem ment át a rozsda a kasztnira is? Ott, ahol alul összefogja a két csavar. Én kivettem, és ott is kezdett már kicsit. Úgyhogy csiszolás, rozsdaátakakító, bitumenes izé, és úgy raktam össze.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
konyi79
addikt
Sziasztok!
Van egy problémás Tranzit, amihez kellene kis segítség. 2,0 TDCI 125LE FIFA motorkóddal, random leállásokkal küzdünk. Gyújtáskapcsoló nem hibás, nagynyomású rendben, kicsit tanácstalanok vagyunk. Van erre a témában jártas szaki? Köszi! -
konyi79
addikt
válasz molnarpeter #23790 üzenetére
Alsó holtpont jeladó ok, a másik nem tudom, hogy mi, amit írsz.
Diagon ki sikerült olvasni, az alapjárati üzemanyag nyomások is rendben, ilyen 2-300bar.
Porlasztók jók, ha nem is hibátlanok, de határon belül vannak.
Megy, jár rendesen, fél napot is ha kell alapjáraton. Elmegyünk egy próbára, aztán random egyszercsak leáll. Egy darabig nem indul, aztán mintha mi sem történt volna
Gyújtáskapcsoló, amit mondtak még szokott velük lenni, de az is jó.
Relékkel még nem játszottunk, de gyanítom rendben, a gyújtás a műszerfalon megmarad. Amikor leállósat játszik, néha az izzító ikonját bevillogtatja, de tárolt hiba nincs hozzá. Élőben a kódolvasást a hiba fennállásakor sajnos nem sikerült még olvasni, olyankor persze nem csinálja, ha ott a gép....[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #23793 üzenetére
Esetleg még [link] itt vezérműtengely jeladót is említenek.
Üzemanyag pumpa relét lenne érdemes leginkább csekkolni.
[ Szerkesztve ]
-
Pippen
csendes tag
Üdv.evribádi!
Azt szeretném megtudni hogy a kis háromszög ablakot ami a visszapilantó tükör előtt van hogyan lehet levenni (mert az első sárvédő egyik csavarja pont alatta van)? C-Max II.
Tisztelet.
-
darvinya
titán
válasz konyi79 #23796 üzenetére
Ilyen hibák olyankor fordult elő vill.motor vezérlés/működéséből kiindulva, mikor betáp csatlakozása vagy kábel csatlakozás (saruk, forrasztás, stb.) nem folyamatos, ki/elmozdulhat.
Rosszabb esetben a kábel gyártási / megtört.
Mivel kábel menet közben mozog, így lesz csatlakozás.
Végső esetben egész v. rendszer kuka, vagy lopásgátlás kapcsol be.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
konyi79
addikt
válasz molnarpeter #23794 üzenetére
Az egész nagynyomású szivattyút cseréltük már mindenestől. Ez a vezérműtengely jeladó még jó tipp lehet. Ránézünk. Még ami feljött szóba, talán a nyomásszabályozó a common-rail csövön, bár amikor diagolva volt, nem volt nyomásingás, meglátjuk...
Az a baj, valami szemét ECU-ja van, nem nagyon akar semmivel beszélgetni. Hobbicélra megtartott autó, nem is létszükség, meg ha nincs megoldás elengedjük, de néha jól jönne.
(#23797) darvinya
A kábel/testhiba keresésen már túl vagyunk.Köszi srácok a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz konyi79 #23798 üzenetére
Tehát kirángattátok az egész kábel köteget és úgy végig nézve minden csatlakozás lekövetve az áramkört.
Ezzel együtt kábel törést szemrevételezni.
Másként méricskélve csak fals eredmény lesz.
Tapasztalat, hogy ez lesz, páran 1-2 hónapot szívtunk gyártósor hibákkal, mire kirángattunk mindent, és úgy lett meg a hiba.
Pár 10 km kábelt kellett leellenőrízni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest