Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kelly416
veterán
Szerintem használható is. Egyrészt kéznél mindig lesz egy mellényed, másrészt legalább az az egy nem lesz benne abban az iszonyatosan zörgő szutyok védőfóliában. Az esetek nagy részében úgyis lesz időd egyet bontani a csomagtartóból, amikor tényleg használni kell, abban a kritikus esetben amikor meg az ajtóból kell, akkor marhára nem fog érdekelni, hogy azt az 1-2 apróságot kirántod a mellénnyel a zsebből.
-
válasz kelly416 #17852 üzenetére
Ebben igazad van. Megint túlgondolom a dolgokat (zseb esztétikus kibélelése), de igazából bármi megteszi, ami még hasznos is ha kéznél van.
A zsebben a multiszerszámot tartom, 1-2 öngyújtót, egy zseblámpát, egy csavarjúzót, a kocsi kézikönyvét és néhány cd-t. A mindenes bicska tud komolyan vándorolni benne, mert annak van súlya is.Ma átrakatom az alu felnire a hankuki nyári pacskerokat, már elvittem a szakműhelybe. Megnézettem az egyik gumis sráccal a felniket, azt mondta az a néhány lepattogzás és karc csak esztétikai hiba, komoly baja nincs. Ha fent lesz majd lemosogatom, a rossz gumikból virágágyás lesz. Aztán majd ha még egy picit jobb idő lesz majd kicserélem a télieket a nyárira, az acélfelniket majd csiszolni festeni kell, meg úgyis kell még szereznem egy adag alu felnihez való csavart és egy szett kerékőrt, mert még az sincs.
Unixban néztem most van a Fabi/Bilstein (~9k) mellett Anmax márkájú (~6k) kerékőr szett is. Az is jó lehet?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
sandró60
addikt
Üdv mindenkinek!
Kérdéssel fordulok hozzátok,
Kicserélném a Ford C max Trend 1.6 2007 évjáratú gépkocsi hátsó ablaktörlő lapátot.Egy bökkenő van,hogy tudom?
Itt van fotó róla.
Interneten ezt találtam [link]Ez jó lenne?Csak tudnám hogy kell felszerelni
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz sandró60 #17860 üzenetére
Vigyázni kell melyiket veszed, mert van amelyiknek a kerete magasabb és mikor a törlő megy az ablakon a kar és a keret között elfogy a hely.. ezért kiemeli a törlő tetejét ami csíkot hagy fent. Elég zavaró tud lenni az amúgy is "baromi nagy" üvegen. Ha jól emlékszem, pont ilyen törlő van nekem is mint amit linkeltél. Ez jó.Cromaxban kaptam korábban olyat amit előbb írtam, valami utángyártott akármi volt.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
diegho
nagyúr
Megvolt az olaj, gyertya, szűrők, szelepfedél tömítés csere a fókán. Amit észrevettem, hogy az alapjárat kicsit ingadozik. Felugrik 1000-re, majd vissza 7-800 köré, aztán újra fel. Gondolom alapjárati motor tisztítás lesz. Van erről valami jó videó, hogy mit hogyan?
-
darvinya
titán
-
Ez a legjobb állapotú felni a négyből. Már rajta feszül a vadiúj hankuki VP3. A csavarok darabja 800 pénz volt a gumisnál, de legalább újak.
Ha késő ősszel lekerülnek az aluk akkor kéne keríteni itt a környéken (Tolna/Somogy/Baranya) egy jó szakit aki fel tudja újítani a felniket. Alaposan átnéztem a télieket (acél, r15) és úgy gondolom következő szezonra már nem a Kingstar gumikat teszem vissza, mert öregek. Repedezik, 7 évesek. Majd nézek valami "prémiumabb" márkát élhető áron.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Következő nagyobb műtét a kipufogó csere lesz, ha elbírálták a szervoszivattyút garanciába és visszakapom az alkatrész és a betétdíj árát is. Az pont fedezné az összes hozzávaló árát a flexibilis csőtől a kipufogó utolsó centiméteréig (flexi cső, dob, csövek, bilincsek és csavarok).
A dobom még talán valamikor decemberben lukadt ki, akkor csak egy kis ponton fújt ki, mikor a kerék mögötti bolhát pótolták a gumisnál és fel volt emelve a kocsi jobban megnéztem (amúgy is látható lenne a luk, csak le kell hasalni mellé) és most már egy 5-6 centis vízszintes szakadék van rajta, szépen a dob gyári toldása alatt ahogy a nagykönyvben meg van írva. Okozhat a kifújás teljesítménybeli csökkenést vagy fogyasztásbeli növekedést?
Mindenképp meg kell csinálni, mert szeptemberben - ha jól rémlik - műszakiztatni kell.
A szervóm köszöni jól van legalábbis jobb, mint az előző felújított, de rosszabb mint az ami akkor volt benne, mikor megvettem. Így jártam. Utólag sokkal okosabb az ember.A felniknek csak esztétikai sérülései vannak, de semmi durva hiba. Itt-ott lepattogzott a festék, főleg a peremnél és ugyanitt 1-2 húzásnyom, de semmi komolyabb padkázás. Nem is üt sehol. A gumiktól megmondom őszintén féltem kicsit, mert az oldalát túl lágynak éreztem de lehet csak beképzeltem. Egyáltalán nem hangos menet közben, de ha bekopik picit pár 100 km után és melegebb időben talán még jobb lesz. A télieket kukázni fogom, 7 évesek. Az egyikből egy fél szöget mángásztam ki. Nem tudom még hogy maradjak-e a 15" méretnél vagy azzal is váltsak 16"-ra, még megálmodom. Állítólag 16/17/18 coll gumitesztnél a 16-ra mondták, hogy komfortos, a 17 az optimális és a 18-ra, hogy sportos. 15-öst nem vették számításba.
Persze az árak is egyre durvábbak ahogy nő a méret, télen meg nem száguldozunk. Azért nem mindegy, hogy egy jó szett télire 55 ezrest adunk ki vagy 90-et.
A VP3-at 64-ért vettem év elején ami elég jó szerintem árban és tudásához mérten is (205/55 r16), már ha lehet hinni a teszteredményeknek, mert igazából ez befolyásolt a leginkább a választásnál.Még egy kérdés: Az antennát úgy lehet leszerelni ha kiveszem a világítást? Mögötte kell lennie egy csavarnak ami a tetőhöz fogja a talpat? Kéne szerezni valami esztétikusabb darabot, ezt már megette az idő és a szerelőm macskája.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Teljes kipufogó rendszer cserénél benne van katalizátor, szonda is.
Teljesítmény csökkenés nem, ha kipufogó gáz egyenesen tud távozni, pont mint versenyautóknál.
Ahogy írod, műszakin ezt is nézik.Antennát elvileg ott rögzítik, rosszabb esetben egész tető kárpítot kell leszedni.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
TigerDzsó
tag
Sziasztok!
Tudom nincsen távgyógyítás, de egy kérdést megér nekem a dolog.
Az alany: S-max 2006 2.0l dízel 131le manuál 6 sebesség
A tünetek:
-1800 és 2000-es fordulat között papírgázon kopog a motor
-kb. 2000-es fordulatIG papírgázon erőtlen és néha rángat a motor
-hidegen traktor hang és kicsit ingadozó fordulatHibakód kiolvasás után az EGR-el kapcsolatos hibát dob.
Amennyire utánaolvastam (mint nem hozzáértő!) a fenti tünetek mindegyikét produkálhatja az EGR hibája miatt, jól gondolom?Első körben kitisztíttatnám, végső esetben nyilván cserélném.
FORScan-el töröltem az EGR tanult értékeit, azóta szebben áll le, más változást nem tapasztaltam.
Előre is köszi
-
válasz darvinya #17872 üzenetére
Nem a teljes rendszert akarom cserélni csak a flexibilis csőtől a kipufogó végéig. A leömlő + katalizátor marad, az picit fájósabb tétel lenne és úgy érzem szükségtelen is.
Antennának utána néztem, elvileg a belső pilács fölött kell lennie a csatinak és a csavarnak. Mondjuk megnézhettem volna mikor a világítást cseréltem ledesre, de valahogy nem foglalkoztam akkor ezzel.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Télire inkább ballonos gumit használj. A nagy majdnem peremes (40-50)-est kerüld. Nyáron nincs vele gond, de télen kicsit másabb az útfelület. Ott azért kap a futómű is az egyenetlen talajon.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
Nekem 14-en van fent egy Toyo téli gumi. Acélfelnin. Nem használnék 15-öt sem télire. Főleg ha az utat sem takarítják. Ez a saját véleményem. De ha 15-ös felnid van, ne cseréld nagyobbra. Főleg ne télre.
Szerintem. Egy jó kis télit veszel rá, ami ballonos, már pedig a 65-ös az, akkor jó lesz."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #17877 üzenetére
Úgy lesz. Maradok akkor a 15-ös méretnél, leszedem a szar gumikat, rendbe rakom az acél felniket és ősszel vagy ha jó áron lesz veszek rá egy prémium téli csodát. Conti TS860-at néztem első körben, mert marha sokan áradoznak róla és teszteken is kiváló eredményekkel zárt de képbe került a Dunlop Winter Sport 5 is mint alternatíva.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Vakaki tudna dobni ide egy linket szelepfedél műanyagról? Volvo feliratos a Cromaxnál. Kerestem telóról, de nem találtam.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zozek
tag
De itt is van.
-
-
Használ valaki a kocsiján 16"-nál nagyobb kereket?
Ma sikerült belehajtanom egy kicsit nagyobb pukliba (csak gödör volt, nem kátyú) és koppant az eleje. Szerintem a 16-os keréken a gumi elérte a lengéscsillapító bölcsőjét vagy mi a viharnak hívják azt a tányért amire felfekszik a rugó alja. Éppen csak két ujjnyi hely van a gumi és aközött mindkét oldalon.
Most akkor hogyan van ez? Okosítsatok ki!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
diegho
nagyúr
Mentünk egy 100km a fókával. Az alapjárat ingadozáson kívül pár dolog. Csomagtér teleszkópok gyengék, napellenző kijön a tartójából és lóg, kicsit húz jobbra, néha indításnál alig veszi fel a fordulatot. A teleszkóp 2k, napellenző gondolom bontóból szerezhető, vagy van erre valami jó tipp? Futómű állítás majd vezérlés cserével együtt, a fordulat felvétel gondolom szintén alapjárati motor körüli probléma lesz.
-
válasz darvinya #17889 üzenetére
Megkérem a szerelőm h nézzen rá az első futóműre is. Megnéztem a parkolóban mellettem álló kocsit is, annak is csak két ujjnyi helye van, pedig csak 15-ös kerekek vannak alatta. Kollégámat is megkérdeztem váltáskor, azt mondta az övénél még ennyi hely sincs.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz diegho #17890 üzenetére
kolléga megoldásával nekem évek óta perfekt a napellenző: [link]
fordulatot nekem egyszer nem vette fel tavaly télen, akkor nem volt egy fia alapjárat sem egyszer indulásnál (nagy fagy volt), szovjet módszerrel orvosoltam (kapott három idegeset az alapjárati motor a franciakulccsal) azóta jó.
-
válasz darvinya #17889 üzenetére
Mmmm. Közben eszembe jutott, h nem lett cserélve még (bár az alkatrész már megvan hozzá egy jó ideje) az első alsó szilentblokk. Persze ez megint idő lenne mire szétszedik, cserélik és utána megint futómű állítás kell. Mikor szét volt kapva a hátulja igazán megcsinálhatta volna ezeket is és említettem is neki, de jöttek a nyafogások "majd legközelebb", "túl sok a munka", egymást érik a kocsik a kapuban...
Kipufogócserére is nem tudom mikor kapok időpontot, de lehet azzal a futómű állítós srácot keresem meg. Annyira pikk-pakk gyorsan és precízen dolgozik, hogy öröm volt nézni. Nem mellesleg az apja is autószerelő volt, ő is folytatta a hagyományt.Mekkora hely van nektek a gumi belső felső része és a rugótányér (lehet megtaláltam a helyes kifejezést az alkatrészre?) között? Első kerekeknél természetesen.
A felni gyári, minden paraméterében és a gumi is rá való, szigorúan. De asszem ez látszik is a fentebb közzé tett képen.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
pn4hvq
senior tag
"annak is csak két ujjnyi helye van, pedig csak 15-ös kerekek vannak alatta"
Fentebb írtad, hogy neked 16os kerék van az autódon. Ha az autó "előírásait" követed, akkor a 15ös váltómérete olyan 16os, aminél a külső átmérője (minimális különbséggel) ugyanakkora. Így nem fog csalni a kilométerórád sem a sebesség, sem a távolság tekintetében. -
-
diegho
nagyúr
Alapjárati motor kapott némi féktisztítót, az udvarban állva bemelegedve stabil a fordulatszám. Amit viszont észrevettem, hogy van egy alap hangja a motornak, ami kinyomott kuplungnál elhallgat. Kap egy váltó olaj cserét is a gép, hátha megoldja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen