- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD FX
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Az 1-es fókába kellene nekem egy fejegység beépítő kerettel és a gyárihoz kiszedő kit is. Ezeket találtam:
kiszedő
beszerelő készlet
fejegységMivel narancs a műszerfal világítás (ha jól emlékszem, nem én használom az autót) ezért gondoltam narancs színű fejegységre. Szerintetek ez így jó lenne? Rádió és USB a fontos, noname szart nem akarok, ez meg még a telefonnal is tud csatlakozni és egész jó az ára.
-
DeFranco
nagyúr
válasz diegho #18801 üzenetére
kiszedőt csak ha nagyon kényelmes vagy, egy fém vállfából kiválóan le lehet hajtogatni, az ára mondjuk nem vészes.
a készlet OK, én is ezt néztem, bár ez a fedlap nekem annyira nem tetszik beszerelve, ahogy nézegettem róla képeket, de fiókos full keret meg ami középre pozicionálja a rádiót az aránytalanul drága
a műszerfal világítás zöld, nem narancs
én ezt a fejegységet néztem: [link] mert ezen van bluetooth és szerintem ma már anélkül nem érdemes venni, de ez se zöld.
még nem tudtam rászánni magam egyrészt azért mert nem igazán esztétikus az 1 din sehogy sem a gyári helyen, másrészt meg megoldottam egy kazettás jack adapterrel a jack bemenetet esztétikusan (teljesen rejtve van, nem látszik) így összességében nem rúgta le az ingerküszöb-lécet a vásárlás
-
DeFranco
nagyúr
válasz diegho #18803 üzenetére
itteni topicban budget kategóriában elfogadott ha jól tudom
persze autóhifinördök nyilván kutyázzák de azt hiszem én is ajánlás alapján találtam meg.
a bluetooth meg ha nem kell akkor annyival egyszerűbb dolgod van, én mióta rákaptam a spotifyra azóta csak telefonon megy a zene, ott meg vagy BT vagy jack.
-
kelly416
veterán
válasz radi8tor #18813 üzenetére
De ez akkor 1,5din hely mk1 fókában? Amikor az mk2 fókába kerestem ilyet, akkor majdnem teljes rádió méretű rekesz volt az 1din rádió alatt. (Sokáig el volt mentve könyvjelzőnek, de mióta kifele áll a fóka rúdja, nem akarok rádiócserére költeni ,töröltem. Ebben a topikban kaptam válasznak a linket, úgyhogy ha kell, előkerítem.)
-
diegho
nagyúr
-
troll81
addikt
sziasztok mk1 focus 1.8 16V milyen hofoku termosztat kell? 88?
-
troll81
addikt
válasz ReFleXx #18822 üzenetére
Nem tudom milyen van benne. Ki lett cserelve a hűtő gyári ra. Majd 100 120 km megtetele utan megint vacakolt a vizhofok. Es meg a termosztát rol nincs infó annyi hogy bele való. Nem sok. Az erdekes az hogy mentem 140 180 al is ekkor semmi baja nem volt nem billegett állt közepén a vizhofok. Ez volt ilyen proba jellegű. Majd normal 120 140 kozt egyszer csak megbillent felfelé ez 140 körül volt. Meg 120 km folyamatos menet utan. Kezdem unni ötlet van e? Igen a hűtő 15 mm vastag került bele a termosztát ot nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #18824 üzenetére
ma most meg nem hallottam,hideg is van . de a vekony hutovel kapcsolt hallottam mit hol keresek? meg problemat?
-
troll81
addikt
válasz troll81 #18825 üzenetére
Jó reggelt. Egyelőre nincs fűtésem az autoban. Magától legtelenedik, vagy meg kell oldani nekem? Nem igazan ertem miert nem lehet normálisan feltolteni. Ráadás kent mester ember aki javitotta eddig. Ezutan max olajcsere lesz ott. Nagyon unom hogy nincs ertelmes szerelő. Aki nem csak cserélni tud hanem gondolkodni is.
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
az alany egy 2009-es Ford Focus 1.6 dízel.
Állítólag a főtengelytömítésnél folyik az olaj, azt állítja a szerelő,hogy le kell szedni a cseréjéhez a váltót.
Ez igaz lehet? Ha jól rémlik a tömítés a vezérlés felől van (mivel erre hivatkozva akarja majd cserélni a vezérlést is,mivel olajos lett).(A szerelő brigád hogy is mondja morálisan kicsit ingoványos, mivel a céges autóinkat szervizelik, előfordulnak mostanában furcsa megoldások...pl. múltkor hátsó féknyerget cseréltek egy Meganeon(2014-es)ahelyett,hogy első körben javítókészlettel próbálkoztak volna.Ez csak a jéghegy csúcsa.)
Köszönöm a válaszokat előre is.
-
Tony21
tag
Sziasztok!
Focus MK3, 1,6 benzin (125Le) alatt múlt héten olajtócsát vettem észre.
Lebontottam az alját, az olajszűrő alsó peremétől lefelé indulva csupa olaj volt minden (olajszűrő pereme, olajhűtő, stb, menetszél miatt az alja is jó darabon).
1 litert kellett utántöltenem, hogy elérje a minimum szintet ...
Még garos, tavaly nyár végén volt benne olajcsere szakszervizben.
Mi adhatta meg magát egyik pillanatról a másikra? Tömítés, szűrő? (húzni nem tudtam rajta, mert nincsen kulcsom). -
-
Tony21
tag
válasz darvinya #18834 üzenetére
Köszi!
Tömítésre gyanakodtam én is, csak azt nem értem, hogy 3 hónap híján 1 évig jó volt, most meg hirtelen úgy döntött, hogy inkább ereszteni fog? Mint ha a gyerekemet látnám, mikor hisztizik
Olaj tisztítás alatt mit értesz? Olaj leenged, átszűr/leüllepít, szűrő kicsavar, tömítés lepucol, felfekvési felület lepucol, majd összerak, olaj beleönt?
Egyébként továbbra is folyik, most néztem be a kocsi alá, igaz azt csak holnap tudom megnézni, hogy a szűrő mellől-e jön-e továbbra is ... mondjuk a minimum szintet egyelőre tartja ...
-
Tony21
tag
válasz darvinya #18836 üzenetére
Köszi, már előre gondolkodtam mikor észrevettem, hogy folyik. Ráálltam az aknára, lebontottam az alsó burkolatot és megnéztem honnan indul a dolog, majd letakarítottam az olajat mindenhonnan. Így holnap látszani fog, hogy mi a történés.
Olaj tisztítás, ahogy gondoltam?
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
Első sorban benzines C-Max tulajoktól kérdezném, hogy mik a hosszútávú tapasztalatok? Van-e valami komolyabb típus hibája? Mennyire szereti a rozsda? Mennyi a fogyasztása? Melyik motor a legkiforottabb? Stb. stb.
Évjárat 2008-2012.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Lefty
addikt
MK3 focushoz belfoldon lehet mankokereket rendelni emelovel es kulccsal egyutt? Nem jar a kocsihoz semmilyen potkerek, de valamit csak tennek bele.
-
m3tr0
őstag
válasz gabor9991 #18833 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ,én is így gondoltam. Ezért is fura az egész,mindig mindennek így állnak neki.
A múltkor egy XC60-on kitalálták,hogy azért fogy az olaj mert az 1 éves új turbó letérdelt,meg gond van a kartergáz szűrővel. Mindezt átvizsgálás után,majd átvittem egy másik műhelybe.
A Volvot ők nettó 300 ezer körül javították volna, aztán az igazi műhelybe egyből rájöttek,hogy az olaj leeresztő csavarnál elfolyt az olaj nagy része,azért nem volt nyoma mert a kartervédő szivacsos volt és felszívta...ezt ők nem vették észre...persze, a faszt nem,csak sokkal jobb nettó 300-at lehúzni rólunk mint nettó 17 ezret. -
flymi
addikt
válasz molnarpeter #18842 üzenetére
Nem tom h akkor én nyúltam mellé nagyon vagy mindegyik mk2 13-14 év után ennyire tele van hibával...?! Mondjuk az jó, h motorikusan rendben van, de ugye volt már komplett hátsó lengőkar csere, a gyári szilentek már bele voltak rohadva. A szervót is megpiszkáltuk (bár ne tettem volna), de most már talán az is rendben lesz, mint kiderült már javítva volt 3 helyen is a nyomó ág. Jobb hátsó rugó törött volt, lengéscsillapítókkal együtt mindkét oldal cserélve lett plusz a kötelezők (olaj, vezérlés, gyertyák, szűrők cseréje). Egy hátsó hangszóró csere, mert ez is típushiba, egyszer már volt cserélve korábban mint kiderült, mert csak egy csavar fogta és szét volt faragva a műanyag perem.
Beázás szerencsére viszont sehol sincs, se hátul se a motortérben de megelőzésképp tettem fel motorvédő burkolatot.
Rozsda kívülről nincs, viszont sajnos alul és a kasztni mögött felületi szinten jelen van. A víz utat talál magának sajnos.
A kipuff is rozsdás, a hátsó dob kilukadt most már rendesen, csereérett. Néhány hőbédő lemez is elengedte a csavarokat vagy fordítva...
Igazából ha lem lett volna muszáj kocsit venni akkor vártam volna még egy évet és vettünk volna valami újat, bár ezek a 3 hengeres turbós bigyók nekem nem tetszenek. Az új Focusok külsőre szépek, a beltér is élhető, csak hát a szíve már gyárilag kicsit olyan pacemaker-es...
Mindenképp kombit akartam, ez nálam valami mánia. Ha tehettem volna akkor befizettem volna régebbi mk2 kombi ST-re vagy bár nem vagyok oda a négykarikáért, de egy RS6 is a szívem csücske lenne. De ezt csak halkan mondom, nehogy meghallja a kis szőrös JUH-ocskám.
A kezét kellett volna törni annak aki 10w40-et öntött a torkába. Most gyári 5w30 lötyög benne. Lehet idő előtt cseréltetem, gyanítom keveredett bele némi maradék, jobb ha tisztul egy adag friss olajjal.Váltóolajat azt külön kell cserélni gondolom. Mennyit nyel belőle illetve oda milyen kell?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Nézd, fogyó-kopó dolgok cseréje tökéletesen normális ennyi idősen (szilentek, lengőkarok, lengéscsillapítók, vezérlés, rozsdásodó kipufogó stb.)
A rugó-hangszóró téma is előfordul, de ha csak ennyi a valódi szériahiba, akkor az egész jó hír szvsz
Váltóolaj a motortól természetesen teljesen külön téma, IB5 (1.4-1.6) esetén leeresztőcsavar sincs, le kell szívni, vagy tudok olyan elvetemült arcot, aki gyártott rá leeresztőcsavart Olaj szigorúan az előírt gyártói minősítésű (WSD-M2C200-C - nem kell gyári, de ezt a szabványt tudnia kell) kerüljön bele, ne hallgass szerelői ajánlásokra, nekem az MTX75 hatalmasat javult váltásérzetre, amikor friss olaj került bele ~10 évesen.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
diegho
nagyúr
Fejegység témában [ezt az Orion-t] dobja az árukereső első helyre. Egész jókat írnak róla. Szerintetek rá lehet erre kötni a kormány távvezérlőt? Átalakító kell hozzá tudom, de erre is megoldható lehet? Ha megoldható, akkor szerintem ezt venném meg.
-
pn4hvq
senior tag
Én az MK3-as Mondeon cseréltem olajat, ezt vettem bele. Nem innen, csak gyorsan google-ztam egyet.
Nekem abban az volt a jelenség, hogy az első 2-3 váltás indulás után nehézkes volt, hideg időben pedig kifejezetten. Ha az álló autóban 5x váltogattam vele, utána megjavult.
A váltóolaj cseréje segített rajta, de nem lett 100%-os. Azon a váltón történetesen van leeresztő csavar (bár extrarövid imbusz fér csak be a kitekeréséhez -> ezúton is üdvözlöm a tervezőjét). A leengedett olaj színe "enyhén" eltért a frisstől, így azt hiszem megérdemelte a cserét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest