- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ha van sok pénzed az alkatrészekre meg a munkadíjra és időd, hogy lebontsák a kocsit akkor minden megoldható.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Szerintetek van különbség hangerőben meg úgy járásban a 2005-s részecskeszűrő nélküli 109 lovas 1.6 tdci hangja meg a 2007 részecskeszűrős 1.6 tdci között?
Az enyémnek (2005) olyan klasszikus dízel hangja van, pedig elvileg ezeknek már nem ilyennek kellene lennie, hanem csendesebbnek meg kulturáltabbnak?
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Üdv. Mágusnak: (máshol már elkezdtük)
Szóval mk4 2.0 tdci euro4. Ha jó emlékszem BA7, 140 paci. tdciA gazda szerint (levette az olajkartert) nincs feszítő benne, és az olajszivattyú kerekénél megcsippentve el tudja kicsit távolítani a láncot. Ezért kérdem, mennyi a megengedett?
-
-
varsam
őstag
-
válasz gabor9991 #16942 üzenetére
Rákérdeztem a tömítőgyűrűre, azt mondta tett rá. Nem nyöszörög a szervo.
Állítólag a futómű javító készlet nem tartalmaz két bazinagy szilentet, ami szintén hátulra kell, akkor lenne teljesen új a hátulja, de most már mindegy, össze lett rakva és a következő egy hónapban biztos nem lenne megint rám ideje. De nem is értem miért nincs ez a szilent is benne a csomagban...
A hátulja most nagyon mászik, egy órára viszem futómű állításra.
A szerelésért kompletten 52k-t kért, hozzáteszem azt mondta csak nekem ennyi, mert a koma hegesztette ki a csavarokat aki a szembeszomszédom.
Ez még így is az általatok vázolt horror ár töredéke. Igaz ez csak egy dupla garázs és nincs az előtérben kávéautomata és csini munkafelvevő.
Kipufogóval még nem tudott foglalkozni, de a rezonátort és onnan hátra cserélni kellene az egészet... majd.
Az új koptatót és a hűtő alatti motorvédő lemezt viszont felrakta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #16967 üzenetére
Futóműállítás megvolt, lefényeltem mert nyomtatni nem tudott. 6k.
Viszont 2500 fordulat felett nagyon hangosan víjjogni kezd valami + plusz ha kormányt is rángatom jobbra-balra akkor még hangosabb. Szivattyú? Az volt csak cserélve a motortérben most.
A régi nem volt ilyen, kicsit nyöszörgött ugyan de ha 3000 fölé is ment a fordulat (ritkán), akkor sem adott ki ilyen fülsértő hangot.
Idővel elmúlhat? Valakinek van ötlete, tapasztalata?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #16971 üzenetére
Gyári ford emblémás hidraulikaolaj ment bele. Ez biztos, mert még mondta is a srác, h furcsálja, h olcsóbb a gyári mint a castrol vagy melyik volt a másik lötty... Tegnap v tegnapelőtt lett feltöltve, szóval szerintem igen. Majd holnap megnézem a szintet azért.
molnarpeter:
Visszavinni nem tudom, mert
1. olaj mehetne a levesbe, csak 1 litert vettem
2. ki kéne szerelni, de egy hónapig most biztos nem lesz megint szabad az akna
3. amit kiszedett azt már visszavittemDeFranco:
Azt, h használjam. Kipufogót is akkor cseréljem, ha már rendesen lukas a dob.
Ezeknél a Focus-oknál a rezonátort ugye nem csak a katalizátorral együtt lehet cserélni? Mert az Unixban nem tudott csak rezonátort mutatni, mert megnéztük az árakat. 35-37k lenne a rezonátor mögötti két cső és az egy dob + bilincsek.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
-
válasz gabor9991 #16973 üzenetére
Állapotfelmérésen csak annyit mondott az átvizsgáló szerelő mikor alatta volt, h a rezonátor csereérett.
Holnap meghallgattatom vele. És ha azt mondja, h tényleg nem jó? Megint vegyek egy felújítottat 35k-ért?
Vacsiújra biztos nem fussa, 64k-ért rendeltem most 4 db nyári pacskert. Elfogytam.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ékszíj esetleg?
Csak azért gondolom, mert a szivattyúcseréhez ugye a generátoron keresztül vezet az út. Legalábbis ha jól rémlik "alatta" van. Holnap lövök róla videót, de este mindenképp megmutatom a szerelőnek, mert a szivattyút szerintem nem is ő cserélte, hanem a fia.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Ez a focus kipufogója a katalizátorral[kép]
Ezen melyik lehetett a rezonátor ?Egyébként ez az:[link]a szivattyúnak csendben kellene tennie a dolgát, ha zajos akkor az hiba, levegős is maradhatott a rendszer ezt végállástól-végállásig tekert kormánnyal lehet orvosolni és közben utántölteni a folyadékot, ha szükséges.
A szíj az nyikorogna, ha szorulna a szivattyú vagy a generátor, olyat biztosan hallottál már.[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #16976 üzenetére
Nem tom, nem értek hozzá, a két kép sehogy sem stimmel... Nekem azt mondták kipufogó rezonátor.
Nem erre gondolhattak?Ezt az egységet követően van egy cső, utána egy dob (itt lukas) és végül a kipufogócső.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #16978 üzenetére
Mittomén. Akkor lehet csak az adta meg magát. Az cserélhető magában?
Mondjuk akkor nem értem miért mondta a szerelőm, h addig nem is tudja milyen "rezonátor" kell, amíg ki nem szedte?! Mert, h van belőle vagy fél tucat féle, valami rétegekről is beszélt.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #16980 üzenetére
Na akkor ez a bibis. De miért hívják rezonátornak, a fene se érti.
Unix adatbázisban rákerestem ezt dobta:
"Megjegyzés:
Méret: 55x200 mm 54.5 x 203.2 mm Átmérő [mm]: 54,5, Hossz [mm]: 203,2, Csőkapcsoló: rugalmas
Bruttó eladási ár: 10224 FT"
De nem írja hány rétegű.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
DeFranco
nagyúr
lehet nem csak a kávé meg a kekszi recepciós lány a különbség a táblás szervizekben
ha a flexibilis tag a cserés az nem nagy kaland, előtte-utána levágják, beteszik a mérethelyes újat, hegesztik, csókolom, nekem tizenezerből megcsinálták pedig az utcáról estem be nem volt ismerős
-
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #16987 üzenetére
Nincs feszítő se, ezeken sztreccs szíj van.
-
válasz molnarpeter #16987 üzenetére
Ok. Ma megejtem.
Olajszint rendben van, most néztem. Motorolajból viszont után kell tölteni, mert a minimum szint alatt van./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Szerelő azt mondta, h szíjon nem lehet állítani, mert olyan mint a sztreccsgatya, felrakod és úgy marad. De ha gondolom vegyek egy másik (pontosabban két darab) szíjat, mert az még biztos nem volt cserélve.
Olajnak utána töltöttem hidegen, nem mértem mennyi ment bele, én kábé 3dl-nek érzékeltem. Utána meg már mintha túltöltöttem volna amit nem értek, mert előtte csak a pálca alját nyaldosta. Mondjuk lehet csak vaksi vagyok, lehetne színezett az olaj.
Olaj túltöltés remélem nem nagyon káros. De holnap majd megint megnézem. Lehet csak elnéztem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #16997 üzenetére
Vannak gyártók akik 1liter/1000km olajfogyasztást
még nem tartanak hibának.
Vannak tulajok, akik 1olajcserétől olajcseréig minimális olajfogyasztást sem tartanak elfogadhatónak
Én 5 liter gyári olajat szoktam venni, ebből kell olajcseréig 4 liter a maradék egy litert meg utántöltöm a következő olajcseréig megtett 12-13 ezer alatt.
Ennyi olajat az enyém is elfogyaszt.De engem ez pont nem izgat.