- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
Ez az a kérdés, ami adott típustól függ. A fenti Toyota remek példa, de dci is hajlamos főtengely csapágy kopásra nem jó/nem elég gyakori csere miatt.
De robogós viszonylatban is ismerem a szitut, ahol a gyártó 10w50-et írt elő, de "jó az olcsóbbik 10w40 is" felkiáltással lehet is gyűjteni vezérműtengelyre.
-
-
válasz bajnokpityu #16256 üzenetére
Én is arra gondolok, h biztos úgy voltak vele, ákcijós a tecsóba a 10w40, jólesszaz.
Pedig az a pár ezres plusz már igazán nem egy nagy összeg a gyári Ford 5w30-ért, h a kocsi továbbra is egészséges maradjon.Nyári pacskerokból majd milyet érdemes nézni tavasszal?
Újat szeretnék, főleg városban vezetek, ha hosszabb távra megyek, akkor sem pályán.
Azt sem tudom mennyit módosítanak az évek alatt (összetétel, új típusnév, stb...) a gumikon...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
hankook nekem nagyon bevált, pláne, ha nyáriról, és prime 3 vagy afeletti szériáról beszéltünk.
235/45R17 van a nyári szettemen, S1 Evo 2, piszok jó cucc. 110 volt egy szett, sztem ennyiért nem találtam volna jobbat. előtte prime 3 volt 215/55R16ból, az is jó volt.gyártástechnológia szabja meg nagyjából a gumi összteljesitményét, azt ritkán cserélik. aztán az összteljesitményt osztják, szorozzák, hogy éppen vizen tapadjon, v szárazon jobban, esetleg tartós v tapadósabb legyen, stb.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #16259 üzenetére
Prime 2 van a Mondeon, egész jó.
-
jupp008
senior tag
válasz bajnokpityu #16259 üzenetére
Mondeon én is Hankook -ot használok téli és nyáriba is. Ár-értékbe sztem nagyon jó.
Volt több autóm, sokféle közép felső és prémium gumival, Hankook teljesen jó. -
válasz bajnokpityu #16259 üzenetére
Nézem én is a Prime 3-at, nagyon jónak tűnik ár/érték arányban is.
Téli szett 195/65 R15.
Nyáriból szeretnék nagyobbat és picit szélesebbet feltenni. 16-os méretre gondoltam, de nem tudom milyen széles legyen?
205-ös talán nem lenne akkora előrelépés, 215/65-ös esetleg? Gondolom nem annyira lufi, hogy 60-as kéne, inkább komfortos legyen, mint gerinctörő.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Mk2-es (facelift 2008-2010) vásárlása előtt állunk (benzines) Jó lenne max 1,8 MFt-ig. Az egyik kiszemelt a következő lenne:
[FORD FOCUS 1.8 TitaniumCélszerűbb az 1.6 Ti-VCT- változatnál maradni, vagy a fenti is jó lehet?
FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT TrendMilyen előnyök/ hátrányok vannak? Tudnátok véleményeket mondani? Esetleg valami leírást, tesztet linkelni?
Köszönöm! -
Brave_86
aktív tag
válasz Gergőke88 #16268 üzenetére
Igen, ahogy nézegetem a hirdetéseket és alvázszám szerint rákeresek (ahol az is meg van adva) a legtöbb Németből behozott.
1.6 és 1.6Ti VCT és 1.8 közül is inkább az utóbbi? A legtöbb hirdetés sima 1.6-os. (alatta nem is nézelődtem)Azt olvastam, hogy jelentősebb fogyasztás nincs a kettő között. Fenntartásban és szervizekben van árban különbség?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Brave_86 #16269 üzenetére
C válasz [link]
1.8 Mazda eredetű motor, akár a 2.0 [link] (javítsatok ki, ha tévedek, de Volvo vonalon is ugyanez a kínálat volt kb)
1.6 volt 100 lovas egyszerűbb, meg a Ti-VCT erősebb. Utóbbi esetén az okoskerék jellemző hiba, de itt a fórumon fordult elő sajnos alacsony olajnyomás probléma is. Inkább az egyszerűbbet keresd.
Ha erősebb benzines kell, Volvo C30/S40/V50 ugyanez, abban létezett 2.4/2.5(?) öthengeres, megbízható motor szívó és turbós is.
[ Szerkesztve ]
-
Brave_86
aktív tag
válasz molnarpeter #16270 üzenetére
A C válasz és linket nem értem. (493db találat)
Nem feltétlenül kell erősebb motor. Csak az 1.6-os mellett felmerült, mint opció az 1.8-as is. Az ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.Jelenleg, - úgy tűnik - maradnék az mk2 FL-es vonalon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #16263 üzenetére
+patomi +gabor9991: Na ezt nem tudtam, h pontosan melyik a váltómérete.
Közben találtam kisokost.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Brave_86
aktív tag
válasz molnarpeter #16273 üzenetére
Hármat kérdeztem: "1.6 és 1.6Ti VCT és 1.8 közül is inkább az utóbbi?"
-
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz Brave_86 #16272 üzenetére
A Duratec HE 1.8/2.0 - nak is megvannak a maguk bajai: szívósorban lévő csappantyúkat megeheti a motor ha nincs időben diagnosztizálva - ez általában gtk. Ennek egyszerű és gazdaságos megoldása a csappantyúsor kiszerelése,a maradék nyílások légmentes zárása. Drágább megoldás a felújítás, de nincs érdemi előnye.
Ha korábban nem időben vagy nem jó olajjal volt cserélve hajlamosak olajfogyasztásra is. (enyém speciel aránylag jó (1.8), de ez nem törvényszerű). Kicsit mázli kérdése, de vigasztaljon hogy állítólag az eredeti Mazda még rosszabb - legalábbis találkoztam ilyen külföldi fórummal.
Viszont láncos motor, még a régivágású, strapabíróbb fajta,de azt nem tudom, hogy focusba is raktak-e pl DMF-et, ahogy a Mondeoba is.
1.6 - ról kicsit kevesebbet tudok, a vezérlésmódosító kerekek néha cserére szorulnak, közepesen fájdalmas áron. Szíjas, megvásárlás után ajánlott cserélni - kivéve ha garantálva van a cseréje.
-
bajnokpityu
félisten
mk4 wiring diagramja van esetleg valakinek?
elküldené a regisztrált mailcimemre?
etis ben ujabban csak fizetős van, nekem meg csak annyi kellene hogy a duda relé és a duda között esetleg van-e még valami alkatrész.másik kérdés, ez sszámomra nem logikus. a test és a biztosítékok lába között miért van olyankor is 12V, amikor az adott áramkör nincs használatban? itt gondolok a főtábla 31es biztositékra (duda).
a dudám vezérlése forscan szerint oké, csak nem tudom hol a gond. Elég szar meló lebányászni az alsó kötényt , fölöslegesen meg pláne 2 dudája van az mk4 mondinak, egymás után sorban a vezető felőli ködfényszóró mögött.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz Brave_86 #16286 üzenetére
Csak HE-ről tudok nyilatkozni: az csappantyúdologtól vásárlásnál nem kell rettegni, hangról megmondható hogy beteg-e, belealkudható az árba, nem tétel. Pl. : Craig videói jók. Mondeot szerel, de ez speciel azonos.
Olajfogyasztás pedig lottó, de ez kis túlzással minden autóra elmondható.
Esetleges érdemes megkérdezni (eladónak természetesen soha nem csinálja), meg azt is hogy mióta az övé, mit rakott bele, stb. De tényleg szerencse kérdése, ez ilyen sport.
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #16285 üzenetére
mi a gond a dudaval? ezt nem irtad
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #16288 üzenetére
nem működik
alábbi dolgokat tapasztaltam.
1. forscanban 2 horn jelző van, egy gomb, és egy relé, mindkettőt jónak jelzi, ha megnyomom a dudát, on, ha elengedem off.
2. főbizti hibátlan állapotú, és a testhez képest 12Von van
3. relé kattog, ha nyomkodom a gombot. a relé tápján fixen ott a 12V, a kapcsolt erek között végtelen ellenállást mérek (be van dugva a kürt odalent).
4. mind a biztin, mind a relén fixen 12V mérhető, függetlenül, h be van e nyomva a gomb.szóval nemtom hogyan működik, de sztem a biztositéktáblában levő relé után van egy újabb relé még, amit a kormány vezérel, és vagy ez hibás, vagy a kürt kuka. kürthöz nehéz odaférni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
mtade
aktív tag
válasz bajnokpityu #16290 üzenetére
Nálam s-maxon volt hasonló, simán csak eloxidálódott a kapcsolat a tűzősaru és a duda között. Kis mozgatás, kis wd40, azóta tudok trombitálni.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #16290 üzenetére
szedd ki a kürtöt, majd direktbe kötsd rá az akksira, tippre a kürt halt meg.
kiszedni nem nehéz, szembol balos fenyszoro kiszeded es akkor mar hozzafersz a kurt tartokonzol csavarjahoz.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Brave_86
aktív tag
válasz Mikulásbá #16289 üzenetére
Köszi szépen fél füllel hallottam a TV-ből, de még nem láttam a híreket, vagy a cikket. Át is olvasom, most ezt.
Nem sos szerencsére a vásárlás. Vásárlás előtt szeretek érdeklődni és felmérni, hogy mit is veszek. Még az apróságoknál is pár ezres tételnél, nemhogy egy autónál
---
Nem volt túl hosszú
Külföldi járművek esetén is több infóhoz lehet majd jutni?
Csak rendszám alapján? Alvázszám nem célszerűbb lenne?[ Szerkesztve ]
-
Brave_86
aktív tag
válasz Mikulásbá #16289 üzenetére
16.perctől
De ez csak az eredetileg magyar járművek esetén fog működni ha jól gondolom? Külföldről kereskedő által frissen behozott jármű esetén van már rendszáma a járműnek? Az alapján is kereshető lesz a platformon? -
Richard!
addikt
Üdv!
Focus Mk3 (facelift, 2014 után) melyik benzines motorral ajánlott?
Az automata váltója vállalható?Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
gabor9991
őstag
válasz Mikulásbá #16295 üzenetére
A riportot most megnéztem és azt mondták benne, hogy csak a rendszer indulását követően keletkezett káresemények lesznek a rendszerbe feltöltve.
Így én úgy gondolom, hogy az én kocsimnak hiába van korábbi biztosítós ügye, azt a rendszerben nem fogom látni.[ Szerkesztve ]