Hirdetés
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
a hátramenet szikronizálatlan fokozat, ezért manuálisan kell(het) szinkronizálni a problémamentes kapcsoláshoz.
ez történhet úgy ahogy a többiek is leírták, szinkronizált fokozatot kapcsolva (a hármas erre tökéletes) vagy üresbe téve, majd a kuplungot egy pillanatra felengedve majd utána hátramenetet kapcsolva.
hogy mikor kinek melyik jön be az változó, nekem általában a hármas-rátra de van hogy az üres-kuplung-rátra finomabb-könnyebb.
bárhogyan is, de ezekkel és pici odafigyeléssel simán, akadás és reccsenés nélkül kapcsolhatónak kell lenni a hátramenetnek, ha nem kapcsolható kis gyakorlás után sem, akkor ott egyéb hiba is lehet
(szokták mondani egyébként hogy a fordoknál recsegős a hátramenet, na ezek meg akiktől hallották egyrészt nem tudnak váltani másrészt meg az életben ne vegyél tőlük autót mert az biztos hogy a váltót szétgyilkolják. megjegyzés: a legrosszabb az volt, amikor az egyik országosan elismert, klubszinten keresett és nem kis rezsióradíjjal dolgozó szerviz parkolójában hallottam a jellegzetes reccsenést amikor az egyik szerelő állt ki a parkolóból a csáposra az egyik autóval )
[ Szerkesztve ]