Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz flymi #16072 üzenetére

    a hátramenet szikronizálatlan fokozat, ezért manuálisan kell(het) szinkronizálni a problémamentes kapcsoláshoz.

    ez történhet úgy ahogy a többiek is leírták, szinkronizált fokozatot kapcsolva (a hármas erre tökéletes) vagy üresbe téve, majd a kuplungot egy pillanatra felengedve majd utána hátramenetet kapcsolva.

    hogy mikor kinek melyik jön be az változó, nekem általában a hármas-rátra de van hogy az üres-kuplung-rátra finomabb-könnyebb.

    bárhogyan is, de ezekkel és pici odafigyeléssel simán, akadás és reccsenés nélkül kapcsolhatónak kell lenni a hátramenetnek, ha nem kapcsolható kis gyakorlás után sem, akkor ott egyéb hiba is lehet

    (szokták mondani egyébként hogy a fordoknál recsegős a hátramenet, na ezek meg akiktől hallották egyrészt nem tudnak váltani másrészt meg az életben ne vegyél tőlük autót mert az biztos hogy a váltót szétgyilkolják. megjegyzés: a legrosszabb az volt, amikor az egyik országosan elismert, klubszinten keresett és nem kis rezsióradíjjal dolgozó szerviz parkolójában hallottam a jellegzetes reccsenést amikor az egyik szerelő állt ki a parkolóból a csáposra az egyik autóval :O )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák