Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasba77

    újonc

    Tisztelt uraim!

    Ford focus C-Max 2004-es. Tulajdonosa vagyok. (2000 - es tdci motor. 6 seb.)

    Egy ideje rosszalkodik, de nem találjuk a hiba okát szoftveres diagnosztikával sem.

    Reggeli elinduláskor semmi baja. Rövid, pár perces parkoláskor 10-ből 3 szor nem indult újra. 1 mp járás után Esp csekklámpa felvillan, motor OFF és úgy marad.

    Csak 30 perc-től 2 óra várakozás vagy mini túráztatás után mozdul meg. Volt, hogy első lefulladás utáni indításnál odaléptem neki pár másodpercre 2300-3000 fordulat közötti tartományba és csodák-csodája nem állt le a motor. Ezt néha meglehet tenni, de nem mindig oldja meg a problémát. Egy egyirányú utcában beragasztottam egy kisebb konvojt. (Ekkor ők anyáztak)

    Első blikkre nagynyomású sziv. porlasztócsúcs, bevizsgálás történt a szereő javaslatára. Csúcsok ok. Szivattyú viseletes, (160k km.) kicseréltem. Üzemanyagszűrő csere, olajcsere megtörtént.

    1 héten belül pár perces leállás után Ismét jelentkezett a hiba. (halkan anyáztam)

    A szerelő szerint talán a motor és a tengely fordulatszám nem passzol egymáshoz és ezért a komputer le tiltja az erőforrást. Jobbat nem tudott, mert a compúteres dianosztika és a hibakódok sem jeleztek semmit.

    Első tengely fordulatszám szenzor... csere.

    Ismét pár nap és megint leállt a már említett módon. (Esp. csekklámpa kigyullad, motor leáll, mint ha elfordítottam volna a kulcsot.) Ekkor már belül hangosabban anyáztam. Parkolóból már nem tudtam kiállni csak kb. 1 óra múlva. Indításkor pöc-röff. mint ha semmi baja sem lenne.

    Lassan kifogyok az ötletekből és a keret is szűkül.

    Valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel?

    Mi lehet a hiba, merre keressük?

    Köszönet a válaszokért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák