- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasba77
újonc
Tisztelt uraim!
Ford focus C-Max 2004-es. Tulajdonosa vagyok. (2000 - es tdci motor. 6 seb.)
Egy ideje rosszalkodik, de nem találjuk a hiba okát szoftveres diagnosztikával sem.
Reggeli elinduláskor semmi baja. Rövid, pár perces parkoláskor 10-ből 3 szor nem indult újra. 1 mp járás után Esp csekklámpa felvillan, motor OFF és úgy marad.
Csak 30 perc-től 2 óra várakozás vagy mini túráztatás után mozdul meg. Volt, hogy első lefulladás utáni indításnál odaléptem neki pár másodpercre 2300-3000 fordulat közötti tartományba és csodák-csodája nem állt le a motor. Ezt néha meglehet tenni, de nem mindig oldja meg a problémát. Egy egyirányú utcában beragasztottam egy kisebb konvojt. (Ekkor ők anyáztak)
Első blikkre nagynyomású sziv. porlasztócsúcs, bevizsgálás történt a szereő javaslatára. Csúcsok ok. Szivattyú viseletes, (160k km.) kicseréltem. Üzemanyagszűrő csere, olajcsere megtörtént.
1 héten belül pár perces leállás után Ismét jelentkezett a hiba. (halkan anyáztam)
A szerelő szerint talán a motor és a tengely fordulatszám nem passzol egymáshoz és ezért a komputer le tiltja az erőforrást. Jobbat nem tudott, mert a compúteres dianosztika és a hibakódok sem jeleztek semmit.
Első tengely fordulatszám szenzor... csere.
Ismét pár nap és megint leállt a már említett módon. (Esp. csekklámpa kigyullad, motor leáll, mint ha elfordítottam volna a kulcsot.) Ekkor már belül hangosabban anyáztam. Parkolóból már nem tudtam kiállni csak kb. 1 óra múlva. Indításkor pöc-röff. mint ha semmi baja sem lenne.
Lassan kifogyok az ötletekből és a keret is szűkül.
Valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel?
Mi lehet a hiba, merre keressük?
Köszönet a válaszokért.
[ Szerkesztve ]