- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Letiltotta a DLVR megkerülését az Intel új mikrokódja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
őstag
válasz qnadam #21847 üzenetére
Speckók alapján a Qnap 8GB ramot támogat, a Syno csak 6ot. A CPU magok száma is e mellé húz, esetleg virtuális gépnél ez jól jöhet. Fene tudja, mennyire számít, de a Qnapon több az USB. Én eddig nem dugtam bele semmit, de ha kéne, ebbe többet lehet. Több kamerát is tud kezelni, de ez mellékes. 25 vs 40.
Mindazonáltal ez a fing merevlemeztálca, amit ebbe tettek, az szerintem övön aluli... Ennyiért préseljenek már pár bádoglemezt lyukakkal... A Syno se jobb, csak az még patentes is.
Qnap a play névre szerintem jobban rászolgál, az infra távvezérlő miatt.A proci jobb 1 szálas módban a Syno-ban, ha sok szálta futtató dolog akad, akkor a Qnap talán jobb. Ebben magasabb a GPU órajele is. Ezeket pont letojja mindenki... A Qnapra rádughatsz bővítő egységeket, USB3.1el. Ez a kapacitást jelentősen meg tudja dobni.
Ennyit tudtam hozzátenni. Egyik se rossz vétel. A Qnapot adják 2 és 8 GB memóriával is, ha e mellett döntesz, ez érdekes lehet, hogy ne kelljen már memóriára is költeni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz Gabibácsi #21849 üzenetére
Ojdå, ahogy a svéd mondaná. Akkor most elindultál azon a vonalon, amit Nova vázolt fel. Apránként felújítani a gépet, de mivel a modern rendszerek sokkal komolyabb szilárdságú interfészeket feltételeznek, ezért gyakorlatilag mindent ki lehet cserélni. Például a modern "patkófék" simán összeroppantja a régi felnit, mert nem olyan erőhatásokra tervezték.
Innentől ez egy szép projekt lesz, majd örömmel olvasom a különféle állomásokat. Drukkolok!
-
zetor2000
őstag
válasz #09908736 #21846 üzenetére
Érdekes lehet egy ilyen országban az élet.
Kell nekik (Svájcról pont nem hallottam ilyet, de elegen vannk odakinn innen) a külföldi munkaerő, de mindent elkövetnek, hogy ne érezze jól magát. Az, hogy nem is hagyják, hogy valaki, aki akar és tesz is érte, beilleszkedjen... gyerekkel mi a bajuk? Belőle még lehet rendes (állam)polgár is egyszer, ha a szüleit nem hagyják azzá válni.Nem tudom, de lehet, én keresnék valami élhetőbb országot / bolygót. A baj, hogy bezárt itt a Marks & Spencer áruház, és mint tudjuk, onnan kell lennie a stopposnak a törülközője, hogy egy vogon űrhajó felvegye.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
Szerintem olcsóbb egy új canga. Megveszed, garos, nem kell várni alkatrészekre és azok beépítésére, és nincs szervíz költség sem. Ráadásul a 40-50-60 éves rendzerekhez nem illeszkednek feltétlen a mai rendszerek. Pl. fék... de ki tudja.
Ha az életben tartás a fontos, akkor lehet, keveset is lehet rákölteni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz #09908736 #21840 üzenetére
Most amit írok azt egy csipet sóval kezeld és kábé úgy, mintha csak fotelből okoskodnék.
Értem a problémát. Ez elég személyhez kötött, mindenki máshogy reagál a különféle inzultusokra. Feleségem teljesen kiborul amikor a helyiek g*ciznek vele, én meg hangosan beleröhögök akárkinek a képébe, aztán utána küldöm csak el a k*rva anyjába. Más a toleranciaszint.
Szerintem azt gondoljátok el, hogy ha váltotok, akkor hogyan lehet a kárt minimalizálni. Értem ez alatt a gyerekek beilleszkedését az új helyen. Más iskolarendszer, új osztálytársak, új környezet, adott esetben évvesztés suliban.
A másik dolog, hogy a váltást ne melekülésként vezessétek le, hanem inkább előkészítve és lehetőleg mindkettőtök (és a gyerekek) számára előrelépésként. Kvázi egyidőben új melót kezdeni gyakorlatilag mission impossible, de ha sikerült minimalizálni az alkalmazás nélkül eltöltött időt akkor azért az mind lelkileg, mind anyagilag pozitív.
Ami nálam kritéria az innen (Svédország) elköltözésre:
- ha a gyerekek nem érzik jól magukat
- ha a feleségem vagy a gyerekek biztonsága nem teljesül
- ha az adórendszert annyira meghúzzák, hogy gyakorlatilag akármennyit kereshetek de nem marad elég belőleÉn kábé teljesen immunis vagyok a svédek hülyeségére, de a feleségem és a gyerekek nem. Nálunk a család érdekei és a nagyobb értelemben vett család állapota egy komoly trigger a költözésre.
Én Európán belül sehova nem akarnék költözni, mivel az összes nyugati demokrácia ugyanaz pepitában. A külföldieket ugyanúgy megvetik és szétszopatják, csak a finom részletekben van különbség. Jártam már elég helyen, hogy ne legyenek illúzióim. A különféle fogalmatlan rajongó blogok (hogy milyen jó itt, meg ott) teljesen súlytalanak számomra, már túl sokat láttam ahhoz, hogy a mesékben higgyek.
Mire anyám és anyósom odaér a végső fázisba addigra alighanem mi hazamegyünk, addig asszony dolgozik itt pár évet, aktivizálja a nyugdíjalapját, a gyerekek pedig felszednek +2 nyelvet. Utána kábé már csak jól kell interjúzni Magyarországon és utána hawaii. A sz*rrá adóztatás helyett inkább adókedvezményeket kapok, van értelmezhető időjárás és kaja, valamint az emberek nem mozgó élőhalottak.
A ti esetetekben a külföldi munkatapasztalat alighanem már előny új pozíció érdekében, asszonyt pedig próbáld olyan irányba terelni, hogy otthon el tudjon indulni. Ha kalapálsz bele elég önbizalmat és motivációt, akkor nem lehetetlen.
Ismét mondom, csak gondolatfoszlányokat írtam le, nem akartam fotelből hegyibeszédet intézni.
-
npera
őstag
válasz zetor2000 #21855 üzenetére
Én Gabibácsi helyében vennék egy Cube Hyre Race bringát.
- 29"-os kerék
- 160-as hydrós fékek
- 8-as agyváltó (évente olajcsere)
- szíjhajtás (durva időjárásban is 10k km élettartam)
- méd in dzsörmeni850 EUR körül van. Ide-oda bringázni csak úgy gyakorlatilag tökéletes.
-
Jahno
veterán
"van értelmezhető időjárás és kaja, "
Világot megzabáljuk és lefotózzuk. Hétvégi móka is igen jó volt, főleg lángossal. Egy darab stabil vidéki arc ismét tiszteletét tette. Végén kapott tőlem egy csomó ócskavasat, cserébe kaptam egy csomó hasznos ócskavasat. Filmes szekció is egyre keményebben adja elő. Mire hazaértem arra elő is hívták a napit.
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #21858 üzenetére
Igazából jobb, ha befogom a pofámat (ez kábé egy mottó lehetne. Jut eszembe, ez volt az újévi fogadalmam, hogy többször fogom befelé a gigantikus pofámat....)
Tehát.
A fantasztikusan középszerű Nishiki PRO SLD bringámat kábé 2017 körül elkezdtem fejlesztgetni. Mostanra oda jutottam, hogy a váz, a kerekek és a kormány eredeti. Meg a sárhányó. De mindent lecseréltem rajta.
Abba jobb nem is belegondolni, hogy ha az összes alkatrész árát hozzáteszem az akkori új árához a bringának, akkor mit kaptam volna helyette. De ellenpólusként ott van, hogy a legtöbb cuccot akkor cseréltem, amikor valami elkezdte megadni magát. Szóval ez is egy elég nehezen megítélhető dolog.
Mindazonáltal. A bringa nagyon sok élményt adott. Nélküle durván megfolytam volna. És 2014 óta kábé 200 bejárós nappal számolva megspóróltam napi 20 km-re eső benzint. Kábé 10-literes fogyasztást számolva az napi 2 liter. Egy hónapban 40 liter. Egy évben 480 liter. 5 év alatt 2400 liter. Plusz a kocsi kopása és ebből adódó költségek.
-
npera
őstag
Képzeljük el az autóipart, amelyben többé nem lehet versenyszám az autók végsebessége. Ha ez megvan, képzeljük el az európai közlekedést olyan autók nélkül, amelyek 130 km/órás sebességnél gyorsabban haladhatnak. Mindkettő utópisztikus, és ez még csak az Európai Bizottság egyik ötlete abban a csomagban, amelyet éppen most próbálnak lenyomni a gyártók torkán. Most még nevetgélünk, pedig 2022-től egy egészen új autós világ következhet, mert állítólag így kevesebb lesz a baleset az unió útjain.
Lehet keseregni, de a fejlesztések nagyon nem abba az irányba mennek, amit a tisztelt újságíró szeretne megtartani. Egy skandináv OEM most jelentette be, hogy csökkenti önként a kocsik végsebességét 180-ra. És ez csak az első lépés.
Jön a sok BEV, amiket kifejezetten macera magas sebességre optimalizálni, mivel ott a veszteségek durván megnőnek. Ha az "osztrigába" szeretnél optimalizálni, lehetőleg egy pár vonatkozó emissziós ciklust és vezetői kollektívát figyelembe véve, akkor nem lesz iszonyatosan nagy fordulatszámtartományod az elektromos gépen. Viszont kapsz valami elképesztő hatásfokot. Valami értelmes osztóművel vagy esetleg 2-3 sebességes sebességváltóval párosítva az elektromos géped szinte mindig az osztriga közepén maradhat.
Erre rápakolva az AD képességeket gyakorlatilag teljesen indokolatlan lesz gyorsabban haladni, mint 130 km/h.
Nem a csúcssebesség a cél, hanem a lehetséges keresztmetszeten áttolni a maximális kapacitást, miközben az elfogyasztott energia minimális. Flow. Ez a lényeg. Teljesen érdektelen a gyorsulás, amikor egy prezentáción dolgozol vagy éppen levest kanalazol vagy alszol. Lásd Volvo 360c....
Szépen el kell engedni a mostani autózást, a gyerekeim már az AD világában fognak szocializálódni. A fiam most nyáron lesz 4-éves, 13 év múlva kezdhet el vezetni. Akkor lesz 2032. Addigra már ki lesz vezetve a dízel teljesen, a benzin pedig gyakorlatilag csak HEV formában lesz jelen csökkenő volumennel, míg a BEV-ek átvesznek kábé mindent.
Mindig megy a siránkozás, hogy mennyire szar az új rendszer, de az igazság az, hogy az életszínvonal csak emelkedik, egyre jobb termékek és szolgáltatások jönnek egyfolytában a világ szerencsésebb felén.
Csak így, fotelből...
-
zetor2000
őstag
Szerintem amíg lesz olaj alapú energiahordozó, addig lesz a világon olyan ország / ipar, ami életben tartja a dízelt. Ezeket a g*ci nagy bányagépeket egyszerűen értelmetlen / lehetetlen lecserélni másra - énszerintem. Ugyanez lehet a mozdonyokra is / óceánjárókra.
Az autó még csak-csak elvan elektromossággal, de egy ilyen Maersk féle konténerszállítót hogyan? 10000 konténer+ nem gyenge mennyiség... Igen, a "tank" helyére lehet tenni akkut, de egy ilyen bitang nagy motor szerintem félnapot, ha megy annyi akkuról, és nem sok minden van, ami visszatermelne. Mondjuk napelem lehet, de akkor nem lehet konténerrel megpakolni. Fékezésből nem lehet energiát visszanyerni. Esetleg meg lehet oldani, hogy atommeghajtású legyen, de az se túl környezetbarát.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz zetor2000 #21869 üzenetére
Jelenleg egy csomó olyan tevékenység megy, amivel nem foglalkoznak olyan fókuszáltan, mint az autókkal. De jön majd az is.
Egy kollégám Borås reptérről repül hobbi szinten egy klubban. Van pár kisgép, amivel vitorlázókat vontatnak win-win szityuésün szinten. A vitorlázók örülnek, hogy valaki felhúzza őket, míg ők megy gyűjtik a repülős órákat.
Egy Borås-Göteborg utazás oda-vissza eléget egy csomó benzint vagy dízelt. Aztán egy napi vitorlázó vontatással elnyomnak 0,7 m3 repülős benzint egy ősrégi fél évszázados Lycoming motorral. Semmi környezetvédelmi korlátozás, csak úgy okádja ki a ganét a levegőbe.
A csóka kislánya múltkor rákérdezett, hogy mennyit szennyez a repülés. És a csóka akkor rádöbbent, hogy még tudnak repkedni, de ha nem csinálnak semmit, akkor egy idő után rájuk fogják húzni a vizes lepedőt, hogy csak rombolják a környezetet hobbiból és ennek véget kell vetni. És be fogják tiltani. Ahogy nem lehet erdőben hobbiból terepmotrral szétszaggatni a talajt és szétk*rni mindent úgy ezt is be fogják tiltani.
A mai setup, hogy a boltban van alma Chiléből, Új-Zélandról és Olaszországból, valamint Ausztriából egy elég furcsa alapfelálláson alapul. A gigantikus konténerhajók nem mehetnek üresen, így beleerőszakolnak mindent, amit a világ másik felén el lehet sütni. De a motorja nyersolajjal működik, ami kábé darabos aszfalt jellegű cucc és ökölnyi méretű "részecskéket" okád ki a tengerbe. De nem számít, mert elbírja a tenger. Hát nem bírja el.
Én egyáltalán nem vagyok egy zöld ember, nem ölelem a fákat. De az értelmetlen pusztítást nem kedvelem. És a mai felállás sajnos szétk*r mindent. Nem normális, hogy 2-3 éve még tudtam venni USB-kábelt 0,99 USD áron szállítással együtt Kínából. És ideért kábé 2 hét alatt. Persze kényelmes, mert nem kerül semmibe, de az ilyen felállások is hozzájárulnak a környezet ledózerolásához.
Picit sem akarok olyan a jólétben megcsömörlött idióta lenni, mint a svédek elég komoly része. Nehezen tudnám elengedni a ropogós osztrák dél-tiroli almát, az olcsón beszerezhető kínai drón alkatrészeket, az olcsó fogyasztási eszközöket. Én magam is egy vastagon fogyasztó és pocsékoló átlagember vagyok. De a jelenlegi felállás sajnos durván terheli az ökoszférát, ez így nem mehet örökké. Ugyanakkor azt is belátom, hogy semmit nem változtat, ha átmegyek remetébe és nem eszem több húst és csak fonnyadt tofun és babon élek a továbbiakban.
Megoldást nem tudok, befolyásolni nem tudom. De azt látom, hogy ebből baj lesz. És kábé itt meg is áll a nagy tudományom.
-
ncc1701
veterán
válasz Gabibácsi #21865 üzenetére
Gyerekkorában nem volt pénze az embernek. Most meg ha venni kell mondjuk 60-ért hajtóművet, meg hozzá 9-ért szerszámot, akkor csak kicsit megemeli az ember a szemöldöket. Tudom, mert most törrtént meg.
De én is úgy vagyok vele, h akkor cserélek, mikor a régi elvásott. De akkor már nyilván jobbat vesz az ember a réginél. -
FőDudu
veterán
En inkabb ugy forditanam le az irasod lenyeget, hogy az autosokat szarra szopatjak, mig a tobbi kozlekedesi/hobbi/spor/munkat eszkoz meg csak kozeleben sincs ennek a szigoru szabalyozasnak (vagy epp szabalyozva sincs).
Persze, ez az egyetlen forma ami lathatoan fejlodik es eroltetni is kell a fejlodest, hiszen az porgeti a gazdasagot is. The show must go on....
De szerintem lehetne kicsit lassitani az autoiparban levo kornyezetvedelmi oruleten es mondjuk mas szennyezore is figyelni. Euro6 volt a Zafirank, de ne vicceljunk mar. Egy kesz katasztrofa a DPF-es dizel.
A muanyag palackot megetetnem a kibocsatojaval.
Lehet fem dobozban vagy uvegben is vasarolni, a muanyag zacskot es a muanyag palackot azonban nagyon be kene tiltani. Nyilvan logisztika kell a visszavaltas/visszaforgatashoz, de valamit valamiert.Iszonyat, nalunk is milyen mennyiseg gyulik ossze ezekbol - pedig nem is vagyunk nagy udito/asvanyviz fogyaszto csalad.
A kornyezo uzletek elott van termeloi tej automata, vagy viszel uveget, vagy a benne levo uvegbe tolti.
Ez pozitiv, bar nyilvan nagyvarosban lassu lenne az ilyen jellegu bevasarlas.De valahol el kell kezdeni, nagyon el vannak kenyelmesedve az emberek (beleertve magunkat is) - ez a fajta kornyezet szetbaszo eletmod nem tarthato.
FőDudu
-
zetor2000
őstag
Ezzel cirka én is így vagyok, annyi kitétellel, hogy megvárom, amíg a 0.99$ USB kábel akciósan beesik 0.5$ alá, akkor veszek pár darabot. A baj, hogy csomagolják, és a kábel köpenye is műanyag, meg a csomagolás jelentős része is. És akkor ott a postai csomagolás...
Jó dolog az autós móka, hogy elektromos. Trendi, divatos, csendes, nem kormol... csak fel kell túrni érte a bolygót, hogy legyen hozzá fém. Itt a gépek elég sok olajat elhasználnak, és akkor ott még csak nyersanyag van, nem tiszta alapanyag. Szóval jön a vegyészet, ami nettó környezetterhelés. Na, meglesz az akku, a motor, a kaszni, minden, ami a verdához kell. Használja a tulaj N évet. Megunja, karambolozik, lesz pénze jobbra, stb. Az anyagok jórésze újrahasznosítható, vagy lebomlik, de az akku az nem olyan, mert az rendes kemikália. Erre nincs még rendes technológia, mert nem volt tömeges igény. Meg kéne oldani ezek reciklálását, vagy épeszű megsemmisítését. De ezen Musk nem gondolkodik, se más se nagyon. Ez nekik nem sok profitot hoz.
A g*ci nagy motorok, amik a tömeg igényeket elégíti ki (vasút, repüllő, bányagépek, hajók, stb.) nincsenek bevonva a zöldülésbe. Pedig elég erősen terhelik a környezetet.
És akkor ott van, ami senkit nem érdekel, mivel működik: a hadászati eszközök.
Egy Humvee vagy egy BTR pont nem a gazdaságosságról szól. Cserébe működik minden körülmények közt. De amíg a fél világon háború folyik, addig ezek fogyasztása se elhanyagolható. Pl. harckocsi... most nézem, M1 Abrams: 1850literrel megy 426kilométert. ööö... és akkor a turbinán világít az Eco lámpa... kilométerenként kicsit több, mint 3 liter. Ennyivel egy Toyota Prius kimegy a világból.Szóval, vannak és lesznek egy ideig megold(hat)atlan dolgok.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
BobaHWSW
aktív tag
válasz zetor2000 #21877 üzenetére
"M1 Abrams: 1850literrel megy 426kilométert. ööö... és akkor a turbinán világít az Eco lámpa... kilométerenként kicsit több, mint 3 liter. Ennyivel egy Toyota Prius kimegy a világból."
Egy prius messze nem oszt a vilagnak annyi szabadsagot (FREEDOM!!!) mint egyabrams tank szoval nem fair osszehasonlitas.
-
zetor2000
őstag
válasz FőDudu #21876 üzenetére
Az ilyen bzui műanyagokkal van a baj, mint a PET, mert nem nagyon van kitalva, hogyan hasznosítsuk újra. Olcsó gyártani, az ipar imádja, csak nincs, aki feldolgozza ami már nem kell.
Régen üvegben árulták az üdítőt, nem is fogyott ennyi, mint ma, mert bazi nehéz volt az üveg. De visszavette a bolt, azt meg beolvasztották, és lett megint üveg. Ugyanez a fém flakonokkal is megy, de azt se veszik vissza. Illetve, nem éri meg visszavinni. Idehaza. Talán van bolt, aki ad érte 1-2 Ft-ot, de a színesfémtelepen sincs jobb ára, valami 300Ft/kg, a csöves se nagyon gyűjti. Mondjuk anyám hozott pár éve Bécsből Tuborg sört, ott 0,2€ a betét. Hát, azért az rögtön 70Ft, annyiért már ki is mosom, ha kell... amikor 10 sörből van 1 másik, akkor meggondolom, hogy összenyomjam e, vagy visszavigyem a boltba. Münchenben 0,25€ volt a másfeles palack betétdíja, de nem vettek vissza mindent. De ezek ilyen motiválóbb dolgok, mert ösztönöz arra, hogy visszavigyem. Városnézés úgy kezdődött, hogy gyerünk a boltba, palackok vissza, veszek belőle valamit. De nem csak én, a csóró magyar voltam így, a német is jött a kombimergával (valami 300as retek, de jó állapotban), és vitte vissza a 2 bevásárlókocsi palackot.Nálink melóhelyen volt KV gép, ami 5 ruppót elengedett, ha a saját poharad volt alatta... szerinted kinek volt pohara? Mindenkinek van "odafenn" de senki nem hozta le. Ha nem 5, hanem 20 Ft kedvezményt adott volna, akkor a napi 2-3 / fő az már lóvé egy hónapban, ami nálad marad.
Persze lehet, valahonnan dotálni kéne az ilyeneket. De kéne tenni valamit, mert elönt a trágya mindenkit.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz BobaHWSW #21878 üzenetére
Arra próbáltam rávilágítani, hogy egy hibrid Prius köbö 3 litert fogyaszt 100 kilométeren. Nem kilométerenként 3at.
Nyilván a "jelenlét" nem összehasonlítható. Egy M1-el nem sok olyan van, hogy nem adják meg az elsőbbséget. Vagy levillog az óúdis. De ha rád golyószórózik az arabs telivér, akkor sincs gond, csak ráfordítod a lövegtornyot...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz zetor2000 #21877 üzenetére
Én úgy látom a magam kis portásfülkéjéből, hogy most éppen egy gigantikus csata megy az OEM-ek között az akksikapacitás megszerzéséért. Közben az akksiba és spéci mágneses motorokba (ugye senki sem gondolja, hogy csak egyféle specifikáció létezik mágnesből?) szükséges alapanyagok olyan országokból jönnek, ahol simán leküldik a kisgyereket a bányába vagy még most is leölik az albínókat, mert abból lesz az örök élet vagy megerőszakolják AIDS-esen a csecsemőt, mert ha szűzzel hálsz, akkor megtisztulsz és komplett falvakat mészárolnak le, mert éppen egy másik vallási irányzathoz tartoznak, közben körülmetélik a kislányokat, amibe komoly részük belepusztul utána. De előtte dupla adag főtt rízst kapnak. Mivel 1000 generáción át így csinálták, ez a rendszer.
A világ szerencsés felén pedig elégedetten csettint a polgár, hogy milyen durván nyomatékos a Nissan Leaf és mekkorát spórol vele a most hirtelen undorító CR-dízelhez képest, ami 10 éve maga volt a Megváltó.
Igazából most kifejezetten szerencse, hogy nincs elég GigaFactory (és analóg megfelelője), mivel ha a jelenlegi akksi technológia mentén akarnák átkonvertálni a motorizációt BEV-re akkor kinyírnánk magunkat igen hamar.
Muszáj valami fenntartható akksi-, inverter- és motordizájt összehozni, mert a jelenlegi nemesfémes móka csak ezen a nagyon korlátozottan fenntartható demó környezetben "működik".
-
npera
őstag
válasz BobaHWSW #21878 üzenetére
A Prius küldi a szabadságot. Másodpercenként 100 db pici szabadságkapszulát.
-
FőDudu
veterán
-
zetor2000
őstag
Pár éve valami autószalonon volt egy "sósvizes" autó. Lehet nem konyhasó, de valami minimál speckó adalék, és az hajtotta a verdát. Azóta sincs tömegtermelés. Vélhetően a lobbi...
Persze az ilyen csodák se biztos, hogy környezetbarát dolgok, de ha nem kell kitermelni a fél bolygót, már nyertünk.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz blueboi69 #21887 üzenetére
Tutira vannak, csak szépen költöznek el sorjában.....
Még várunk egy picit, aztán szerintem lépünk. Asszonyban nincs az nagy tűz Svédország irányában, amivel gyakorlatilag rábírt a költözésre 2007-ben. Én a magam részéről alighanem tudnék maradni, de a családra nézve már nem olyan egyértelmű a mérleg nyelve. A melómat nagyon szeretem, gyakorlatilag tökéletes a munka a minimális problémákat leszámítva. De reálisan nézve ennél nehéz jobb munkahelyet találni, ha macska lennék akkor egyfolytában dorombolnék és dagasztanék....
Szóval a visszaköltözésnél nagyon oda kell tenni magam a melóhely kiválasztásánál, mert innen visszalépni nem lenne kellemes. Viszont a család érdekében kész vagyok áldozatokat hozni. For dö grétör gud. Vi sell privéjl. És hasonló okosságok.
-
veterán
válasz zetor2000 #21852 üzenetére
6 vagy 8 között asszem nem nagy a különbség. még azt kiderítem, hogy mennyire háklisak ezek a dögök a ramra, mert szerintem pár stick van itthon, és az árkülönbség szerintem nagyobb, mint amibe a ram kerül, de utána kell nézni jól.
a syno is támogat nyolcat, ha kiveszed a gyári sticket vagy eleve nyolccal veszed
a bővítőegység nem érdekel, annyiból már egy komplett másik nas kijön az infrás táv meg még annyira se, projektor van/lesz, egy odáig elérő hdmi árából szinte kijön egy önálló médiajátékos. asszem a syno lesz, az picit olcsóbb... reggelig kitalálom a vinyó valószínűleg 3x8 wd red. meg még lehet mellécsapok egy tp-link eap225-öt, ami állítólag jó cucc. a 110-es biztos hogy jó, anyóséknál bevált, de ekkora házba a 2,4 giga nággyon kevés. elvileg ha az egy ap-t kb középre teszem, akkor mindenütt boldogsá lesz a lakásban, de ha mégse, legfeljebb lesz még egy.[ Szerkesztve ]
hanyas vagy, te disznó?
-
veterán
-
zetor2000
őstag
válasz qnadam #21889 üzenetére
A Qnapomban valami puruttya Kingston KVR van, semmi extra, DDR3 so-dimm.
A 6 Gigát a Syno oldalán olvastam, yt videóban nem láttam, hogy kivehető lenne a 2GB, gondoltam a k*cs*gök beforrasztották, mint a vékony apple gépekbe szokás. De ha cserélhető, akkor OK!Jó vételt
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz qnadam #21897 üzenetére
Synology-t nem szoktam nézegetni.
A nappali tagozatos gépeik se túl szépek, ami meg inkább rejteni való, az tényleg nem túl szép. De jó.
A Qnap meg teljesen OK, bár ott is van 1-2 szépség... De ha a virtualizáció szükséges - mert kéne - akkor télleg Qnap. Hidd el, nem bánod meg Állj át az erő világos oldaláraEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
Van újabb cikk a témában, 2017es, hogy közlekedésre alkalnas állapotra hozták az autót. Na, ha tényleg így van, akkor 1-2év, és lesz egy csúnya baleset. Vagy felvásárlás. Vélhetően nem lesz piacon, amíg ezek a termékek, amikk ma vannak, szaladgálnak.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest