- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi belépő szinten
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Ketchup robotra emlékeztek? Van belőle egy kisebb is, kis hotdogokhoz ajánlott....
-
Sipi-
tag
válasz NauTiLUS_HUN #130403 üzenetére
26-os és a 9. kerületben van (Klinikák metróállomástól nem messze).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Grillo
senior tag
Na, elmentem egy körre a bringával. Egyrészt gyenge vagyok, mint egy kisbaba. Másrészt rájöttem, hogy a szembeszél ereje egyenesen arányos a szembe jövők arcán látott boldogsággal. És most nagyon sokan nagyon vidámak voltak. Mondjuk legalább egy perccel a leszakadó zápor előtt hazaértem. 17 km, már látom merre kell bele egy kanyar még, hogy a 20 meglegyen. Nem esett igazán jól, úgyhogy menni kell.
Viszont kell vennem valami normális hosszúnadrágot, mert a mackóban nem volt túl kényelmes. Tanács? A dekás béleltek nem tetszenek, szóval bélés nélküli kéne. Rövid van, az fasza. -
Sipi-
tag
Asszony ötlete volt, hogy menjünk el egy rövid túrára ebéd után. 5 km lett csak végül, és csak az utolsô negyed órában szemerkélt az eső De ahogy beültünk a kocsiba, akkor rákezdett rendesen, szóval mázlink volt.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-
npera
újonc
Ez jó küzdelem volt. A quad ad képet, csipog indulásnál, mindent be tudtam állítani kivéve az RX-et. Mivel Crossfire Sixty9 van rajta, ezért ez egyben egy RX és egy VTX igazából. Be van kötve az RX része Uart 4-re, de most értettem meg, hogy be kellene kötni egy extra drautot is, hogy a Betaflight tudja vezérelni az FC irányából.
Előtte egy KISS board hajtotta, egy FETtec AIO, ott simán csak ment a KISS configuratorból, de most egy Betaflight alapú FC hajtja és totál fogalmam sem volt miért nem megy.
Ez jó móka, akkor mivel úgyis akartam jobb csavarokat rakni a VTX alá, akkor most ki lehet operálni és forrasztani még egy drautot rá. Meg az FC-re. Ez szerintem akkor holnap lesz, nem rohanunk.
-
-
Grillo
senior tag
válasz npera #130412 üzenetére
Ez az edzés kicsit túlzás, de mozgok, az tény.
Ott a kormánynyél (?) tetejéhez csatlakozó csuklón lehet állítani, ezzel emelhető valamennyit. Nadrág zselétlen, ijesztő számomra a betétes cucc, de ha majd 50-100 km-ket megyek, vagy elkezd lejönni a bőr a seggemről, átgondolom.
Ülés nem fájt igazán, csak a gatyám csúszkált, meg laza boxerben voltam, ami miatt óvatosan kellett visszahelyezkedni ülőpozícióban, miután felálltam vagy megálltam.Cipőm is egy dekás olcsó futócipő, de mondjuk az nem mozog a lábamon.
Kulacs van, hozzá illő narancssárga, kis szörppel vizet viszek. Nem gondoltam, hogy egy órás tekeréshez érdemes többet, de ha igen, akkor veszek valami ásványos port.
Van szép ledes lámpám is elől-hátul, meg dekás váztáska a bukszának és a kulcsnak. Meg persze sárhányó. Meg a Cycplus M2.
A szarvval kapcsolatban ha most néznék, akkor mást választanék, mert ez pőre fém, nem is túl vastag, lehet valami szivacs/gumi borítást nézek rá.Jajj, a punepát majdnem elfeledtem. Bár persze belső és szerelőcucc, folt, az nincs nálam...
A fekvős kormánnyal az a bajom, hogy a derekam miatt nem nagyon akarok mélyebbet, persze lehet az lenne az igazi, de épp azért is nem vettem cyclecross/gravel biciklit, mert egy majd egy éve egyenesen menni sem tudtam, nem hogy fekve hajtani. Mondjuk nem mondom, hogy majd nem jöhet majd, de egyenlőre jó lenne ezzel eljutni valami értékelhető teljesítményig.[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
válasz Grillo #130416 üzenetére
Teljesen egyéni tapasztalat, szóval egy csipet sóval.
Nekem kábé 25-30 km után a csuklóm szétmegy az egyenes kormányon. A végén a szarv talán segít, de a szarvkormány (outi) az igazán "kényelmes" (kisebb tortúra nagyobb távon).
Az ülésből egy rendes verseny ülés és zselés nadrág a jó, ha picit is edzés, akkor alsógatya nélkül persze. Melóba menet a 10 km-es távot lenyomom zselétlen nadrággal is alsógatyával, de ha a "szokásos" 60-as kört nyomom, akkor zselés nadrág és kommandóban...
Kábé 40 km után nekem kell kicsit kiülni oldalra, amikor a combomon "lógok" az ülésen oldalt. Ilyenkor van rendes vérkeringés a zacsiban meg a jó öreg lomposban. Utána megint rendben van minden.
Egy nagyon durva görcs óta én viszek ásványos-sós port magammal, aztán ha kell is utántölteni kulacsot, akkor tudok bele önteni port. Görcs ellen igen jó.
A derekam nekem is tropa, de ha felül fogom a kormányt, akkor kényelmesebb, mint az egyenes kormányos gépen. Ha pedig fárad a csuklóm, akkor lehet variálni a szöget össze-vissza. Ha kényelmes a tempó és nem kanyargós vagy nincs egyéb forgalmi komplikáció, akkor simán lehet felegyenesedve tekerni elengedett kormánnyal is, csak erről ne dicskedj anyukádnak, mert dühös lesz. Ne kérdezd, hogy honnan tudom
Vannak különféle geometriák, a különféle néven hívott relaxált geometriák esetén jó magasan van a kormány felső része, akkor nem atom extrém triathlonos pozíció jár hozzá.
Nem akarlak megtéríteni, csak elmondom a tapasztalatokat, hogy min mentem át.
-
Grillo
senior tag
válasz npera #130417 üzenetére
Köszi!
Egyenlőre jó pár alkalmat akarok menni ezen a 20 körüli távon, vannak emelkedők, lejtő, mondjuk negyede településen belül, többi bicikliút. Ha ez már megyeget anélkül, hogy rosszul esne, akkor majd megyek messzebb is, szerencsére a bicikliút északnak és délnek is hosszan megvan, lehet kirándulni is. Bár kérdés, erre mennyi időm lesz.
Viszont ezt az "alap" kört egy óra alatt le lehet tudni, és akkor akár este is el tudok ugrani, míg a gyerekek fekvéshez készülődnek. -
Phülöp
addikt
#mithallgatszmost
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
Ez se lesz egy egyszerű projekt...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Sikerült feltámasztani a kwadot. Most már van rádiókapcsolat, mozognak a motorok is. Ment rá Bluejay FW és bidirectional Dshot.
Az alapok be vannak állítva, még az OSD-t kell a helyére huzigatnom, aztán utána maiden. Most töltöm a rádiót, és ebédelek.
Délelőtt kegyetlen jól elszórakoztattam magam. Kidobáltam pár hulladékot a visszagyűjtőbe, lemostam a kocsit, aztán bevásároltam a délutáni grillezéshez. Vettem kis fém fólia tálakat, abban megpróbálok grillezni zöldséget is. Süt a Nap, plusz 6 fok van, tiszta hawaii....
-
npera
újonc
válasz WiZARD #130428 üzenetére
Bontóban tutira van kaszni, akksi, elektronika és ülések. A többit meg csak fel kell polírozni, miután befújta WD40-el.....
Ebből gondolom nincs összesen 100 db, vélhetően a szín egy külön felárral megvásárolható SPO színkód, amit a helyi Bauhausban nem kevernek ki olyan könnyen.
De legalább el tud vele prütykörészni pár hetet, lesz videó nézni
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Grillo #130416 üzenetére
Csuklófájás ellen a legjobb:
[Még ez is sokat segíthet, ha jó a geometria és nem akarod terhelni a csuklót!]
-
eattila
csendes tag
Nekem meg nincs már eladó Gepidám. Meg még új bringám se...
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
-
npera
újonc
250 gramm határeset, mérési hiba vélhetőleg....
Akksival:
Nagyobb akksival:
-
npera
újonc
-
Grillo
senior tag
válasz Bujdy81 #130435 üzenetére
Köszi, el tudom képzelni, ahogy ráfogok így középen kinyújtva a kezem, és 18,5 km/h sebességgel kiegyenesítem a kanyart (gondolom ezeknél van mindenféle fékáthelyezési kényszer).
Tegnap egyébként kitűnöen tudtam farolni kanyarban használva a hátsó féket, miután a jobbról érkező, elsőbbséget meg nem adó (végül igen, de majdnem nem) NeedforSpeedes festésű csumpi audista majdnem motorházra vett. Úgyhogy lehet nézek sisakot.Ilyen volt már körforgalommal a robogóval, ott szépen elfektettem a gépet, mert én úgy szállok le. Tegyük hozzá, hogy mentem, vagy 10-zel, meg végül megállt a mercis újgazdag néni, de nem esett jól. 25 méterre a szerelőtől, ahonnan 3 hónap után tudtam elhozni a motort... Mondjuk akkor volt rajtam sisak, de én lábon maradtam.
[ Szerkesztve ]
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Grillo #130442 üzenetére
"Köszi, el tudom képzelni, ahogy ráfogok így középen kinyújtva a kezem, és 18,5 km/h sebességgel kiegyenesítem a kanyart (gondolom ezeknél van mindenféle fékáthelyezési kényszer)."
Több dolog:
1) csak a .uzik fékeznek!
2) igen, a könyöklőn nincsen fék, maximum váltani tudsz onnan. A régi kerókon, mint az enyém, CSAK a könyöklő végén van váltó (bovdenes), az elektromos szetteknek már csak gombja van, az szokott lenni a könyöklőn és a kormányon IS
3) mivel fékezni úgy tudsz, hogy elemeled egyik kezed a könyöklőről és húzod fékkart, ezért bolyozáskor, lakott területen, nem belátható részen nem szokás könyökölni. Ha mégis, akkor majd a traumán átbeszélitek, hogy mégsem volt jó ötlet!Ez tipikusan arra való, amikor megyek sok km-t és egyrészt kell az aero testhelyzet, másrészt pedig ilyenkor csak az alkar, könyök fölötti része terhelődik, pihen a csukló. Pl. van egy edzőköröm (jó rég voltam! ), ahol lakott területen kívül szépen lehet könyökölni, lakott területen meg fogom a TT kormány egyetlen fogáspontját...
Látható a Strava logban is, hogy 28 volt az átlag. Kár, hogy a karbon kerék 33-34 km/h fölött "müködik" hatékonyan. Már csak "picit" kell fejlődnöm... -
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #130235 üzenetére
Az adott cég végül 2 nap alatt át is küldte a szerződéseket, amit persze a generál kivitelezővel nem tudtam aláíratni, problémázott hogy napelemet ő nem tud továbbszámlázni.
Nem értem, hogy miért ne tudna, de úgyse én leszek aki erről meg tudja győzni. Sajnálom, mert jobb lett volna a 27% áfa nélkül, de ez van...
Persze elment így az egész múlt hét, az Eon ápr11 határidő meg hirtelen nagyon közel lett (húsvét, meg ilyenek). Közben hívtak is másik cégtől, hogy "csökkentek a panel árak" és küldenének újabb ajánlatot. Helyi cég, egyedül ők voltak kint megnézni hogy ténylegesen miről van szó. Fronius inverterrel terveztek, azt mondták nem lesz gond a 10kW-ból.
Az új ajánlat is elég jó lett, így ma reggel hívtam őket hogy akkor hajrá, másikat meg sztornóztam.Még délelőtt küldtek adatbekérőt, majd a kitöltött eon meghatalmazást, hogy írjam alá.
Délután f2-kor jelezték hogy be is adták az Eon-hoz a dokumentációt, és postán küldik nekem a szerződést, fizetési ütemezést, társait.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Grillo
senior tag
válasz Bujdy81 #130445 üzenetére
Mehe, nekem 30 körül volt a maximum.
Szép kör, de ugye a fekvő helyzet maradjon a sportemberek drogja, én amúgy is szeretek nézelődni ( legközelebb viszem a fotócuccot is).
Kesztyűt mennyire használtok? Reggel sétáltam egyet a várban, hát, jól esett volna ahhoz is, olyan hideg volt. -
Sipi-
tag
Hol lehet office install-t letölteni? Van oktatási azonosítóval regisztrált MS fiókom, elvileg ingyenesen le lehetne tölteni office-t, de nem találom, hogy hol. 2 éve még megvolt, akkor telepítettem. Tesómnak is van ilyen, de frissítettek win11-re és eltűnt az office és sehol sem találom, hogy hol lehetne újból letölteni és telepíteni.
https://www.ferfiakonyhaban.hu