Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz eami #3583 üzenetére

    Play Áruház!
    Felugrik már mert amit nem tudott a Simple megoldani azt a telefon gyártója megoldotta. Hozzáigazította a rendszert. Igen nekem nem token hiba van hanem sűrűn előjönne a terminál hibaüzenetek. Miszerint ellenőrizzem mobileszközömet vagy hiba vagy elutasítva vagy csak szimplán 2-t csipog. Erről is tudnak a supportnál. Elismerték a hibát de nem történik semmi.

    Amúgy nem csak én írtam hibát... Csak mivel olvassák a topikot, talán történne is valami. De nem. Volt Simple fb zárt csoport amit a support hozott létre. Miután megszaporodtak a hibákról szóló bejegyzés hirtelen jóváhagyásra állították a posztok beküldését és a support lelépett. Zseniális..

Új hozzászólás Aktív témák