Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz cOxeR #3535 üzenetére

    Mivel főleg Ionityn töltöttem, mindig az autó korlátozott. A 3 SR mindig ugyanúgy tölt. 20%-ig 170kW, 35%-ig 100kW, 50%-ig, 75kW, 60%-ig 60kW, 70%-ig, 50kW. Nem lépcsőzetesen, hanem fokozatmentesen csökkenti a teljesítményt. Ezért a töltési teljesítmény csak attól függ, hogy hány százalékkal érek oda, és hány százalékig maradok. Egyszer volt egy hibás Ionity töltő, ami 80kW-tal tudott csak tölteni. Azt 35%-kal otthagytuk a francba, amikor végeztünk a mosdóval, és mentünk a következő állomásra, nem álltunk át másik oszlopra.

    Most nézegetem az adatokat.

    Hazafelé kicsit jobban tudtunk haladni, csak az alvásos 50kW töltőn 100%-ig töltésen kívül csak 2 (77%, 94%) olyan megállásunk volt, ahol sokkal tovább maradtunk, mint ahogy szükséges volt. Az előzetes terv (a better route plannerrel) 65-70% volt, inkább kevesebb valamivel. Akkor már hajlandók voltunk elindulni, ha készen voltunk, és az autó a következő állomásra érkezésre 10%-ot mutatott. Nyilván ha tovább töltöttünk, akkor távolabbi töltőhöz mentünk, ha volt rá lehetőség. Átlagos érkezési értékünk 15% volt. Ebből 10-on belül 6, 20%-on kívül 4. Átlagos indulási érték: 64%, de ez sokkal nagyobb szórást mutat.

    Az alvásost nem bele számolva összes töltési idő: 279 perc, össz betöltött százalék: 620%, össz betöltött energia: 322 kWh, össz kiszámlázott energia: 345 kWh. Ez alapján átlagos felvett teljesítmény: 74 kW Ha a leghosszabb, igazán vacakolós, 53 perces megállásunkat nem számolom, akkor ugyan ezek az értékek: 226p, 543%, 282kWh, 303 kWh, 80kW

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák