Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Ennyibe kerül a Pixel Tablet dokkoló nélkül
ma Úgy tudjuk, a kiegészítők ára egységesen 100 dollárnak megfelelő összeg lesz, a dokkoló sem lett kivétel.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz tibcsi0407 #3500 üzenetére
En is igy gondoltam, de ott van pl a model3 meg az i40, ezek azert elegge auto formaju autok, szoval van remeny.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
FIREBLADE78
addikt
Ott az i7, ha alacsony kocsi kell vagy mercik. De lesz i3,i5 is. Tudom,nem a magyar csóróknak készült sajnos. Dacia spring is 10 milla lesz egy két év múlva.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3502 üzenetére
Biztos voltam benne, hogy megjelensz, amikor a tokeletes bmw-rol kiderul, hogy megkapta a szokasos bmw-s minosegbiztositast.
Mondjuk a teslafan jelzot erosen visszautasitanam, de nalad ez semmit nem erne, mert a szemedben mindenki teslafan, aki szerint a tesla nem egy vodor csavar. Szerintem meg teljesen szelsoseges, elvakult, buta a nezopontod, aminek emiatt konkretan zero sulya van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsi0407
félisten
De nem kizárt, hogy az i40-nél pont ezért jön elő az akkuprobléma a videóban, mert a kevés hely miatt nem elégséges a hűtése.
Nekem a Tesla tudása tetszik, de nem kellene. Alapvetően németautó-párti vagyok, jobban bejön külsőre a BMW design most, mint a Mercedes például, de a koreaiak brutálisan jönnek felfelé.
Az i3 vásárlása közben az E-Niro-t is néztük, de a szokásos készlethiány miatt hagytuk a fenébe az egészet. Amikor a kereskedésben voltunk, abban a pillanatban 1 darab szabad E-Niro-t tudott volna lefoglalni a kereskedő, de lehet már 5 perc múlva az sem volt elérhető.
Megane E-tech mutatóban van pár darab, Mokka-E szintén nem volt, E-C4 szintén nem volt, a többi pedig nem tetszett az asszonynak, szóval maradt az i3.https://utdetailing.hu/
-
cOxeR
Ármester
Érdekes, nem gondoltam volna, hogy ez lehet gond.
Más, valamiért nekem a Zoe sose volt képben, meg is lepődtem mennyire jól meg tud indulni.
1-2 napja egymás mellől indultunk és gondoltam gyorsba váltok 2 sávot lerajtolva a zoet jobb szelsőből bal kanyarodóba, éppen befértem. :D -
Shadowbull
addikt
"a tokeletes bmw"
Szintén szalmabáb. Ahogy egyébként a Tesla killerezés is, mert a teslafanokon kívül senki sem teslakillerezik, pláne nem a BMW.
"szokasos bmw-s minosegbiztositas"
Miért, elromlott?
*a szemedben mindenki teslafan, aki szerint a tesla nem egy vodor csavar."
A szememben mindenki teslafan, aki úgy viselkedik mint egy teslafan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz tibcsi0407 #3505 üzenetére
"az i40-nél pont ezért jön elő az akkuprobléma a videóban"
M50 volt, nem i40.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
opr
veterán
válasz tibcsi0407 #3505 üzenetére
"De nem kizárt, hogy az i40-nél pont ezért jön elő az akkuprobléma a videóban, mert a kevés hely miatt nem elégséges a hűtése."
Ah, kizartnak tartom, hogy ne tudnak megoldani. Kap majd egy rancfelvarrast, ahol a kerdest nem a penzugyon dontik el, hanem mashol, nem szexualizaljak meg az utolso fillert is, es kap valami erosebb klimat, es/vagy valami tesla-ehoz hasonlo rendszert, ami mindig ugy es oda vezeti a levegot, ahova kell, esetleg csavarnak egyet a szoftveren aztan jo lesz az."Nekem a Tesla tudása tetszik, de nem kellene. Alapvetően németautó-párti vagyok, jobban bejön külsőre a BMW design most, mint a Mercedes például, de a koreaiak brutálisan jönnek felfelé."
Nemreg vegre elesben is kiprobaltam a model3-at, egy 2021-es long range modellt. Elismerem, hogy jelenleg ugy mindent egybeveve ez a leginkabb hasznalhato elektromos auto, de oszinten szolva az van, hogy az aranak a felet se adnam erte. Egyszeruen olyan helyeken latok olyan sporolast, ami szamomra nem elfogadhato. A kormany "bore" pl konkretan olyan szinten silany, hogy rendesen rossz volt fogni. Valahol a regi daewoo matiz muanyagkormanya es az ujabb suzukik borkormanya kozott van az erzes. Nem lenne ezzel semmi gond, ha a felebe kerulne a kocsi. De igy, pont azon a ponton, ahol mindig fogod, ennyire gagyi anyagnak lenni. Blargh. Nem kene. Ezen felul idegesitenek a latvanyos sporolasok, mint pl a hatso ultraigenytelen kartamasz/pohartarto is, egyszeruen az ilyen dolgok ennyiert nekem mar nem fernek bele. Mindezek ellenere is ugy gondolom, hogy osszessegeben a legjobb elektromos auto, ha valaki mindenre IS akarja hasznalni, csak az a baj, hogy a legjobb elektromos auto meg mindig nem jelenti azt, hogy amugy, mint auto, plane ar-ertek aranyban, jo.i3-at meg nem probaltam, de az amugy pont erdekelne egy kor erejeig. Design nagyon nem jon be, emiatt magamnak nem is vennek, de akkor is kivancsi vagyok ra, nagyon megelozte a korat az a kis gyosz, ott nagyot alakitott a BMW.
ui.: Amugy alapvetoen japan parti vagyok, de ha most kene kocsit venni, szerintem az uj phev c merci lenne a szivem valasztottja. Nagyon tetszik, jelenleg az a terv, hogy kivarok par evet (nagyon uj konstrukcio), addig marad a benzinzabalo, aztan meglatjuk a tapasztalatokat, mennyire megbizhato, mennyire jo a valosagban, vannak-e a mercire ujabban sajnos jellemzo zorejek/nyikorgasok a belterben, stb, aztan meglatjuk. Papiron iszonyatosan tetszik a gep, formaja is bejon, par dolog van, ami zavar (sok zongoralakk, erintofelulet a kormanyon, stb), de ezeket kiveve egyelore minden szempontot figyelembe veve nagyon nyer. Drukkolok, hogy ne deruljon ki rola semmi durva tipushiba, es megvan a kovetkezo kocsim szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #3509 üzenetére
Sorry, bár a lényegen nem változtat.
Pontosan ez a Teslákkal nekem is a problémám. Valamint a szervizháttér sem túl acélos itt egyelőre.
i3 nagyon fun autó, mióta megvan az 520D csak kétszer volt beindítva.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #3512 üzenetére
Lenti videó alapján, ha a fő cél a használat, akkor igazából, ha olcsóbb lenne a bmw is jobb választás lenne a Modell3, de nem olcsóbb, sőt. Pedig én bmw fan vagyok… egy performance 20-21M között megvehető igen használtan, 2-3 éven belül se lesz ezen az árszinten egy M50-se.
-
madgie
titán
Hát, fene tudja, 14 millió alatt nem rendelsz most Zoe-t sem, tudom, másfél-két éve volt rá mindenféle támogatás, de most messze nem olcsó autó az sem.
Egyébként reszelgetik ezt szoftveresen időnként, csak nem sietik el... már jó ideje nincs 22 kWh modell, erre pár hónappal ezelőttig nem lehetett 45% töltöttség alatt preconditioning-et indítani Gondolom a kis akkus modellből maradt meg ez a korlát, mert végre engedi valami 25% körül is.
#3506 cOxeR: nekem akkor volt a legkényelmetlenebb ez a "fícsör", mikor egyik éjjel munkából hazafelé (milyen véletlen, pont a Reanultnak videóztam ) baromi fáradt voltam, nem akartam kockáztatni, így megálltam 2 órát aludni egy MOL kúton. Gondoltam ott a töltő, addig szépen telerakja magát az autó, aztán leesett, hogy május elején még hűvös van éjjel, töltés közben nem tud majd fűteni az autó... ezért aztán a csomagtartóban lévő pléddel betakarózva csöveztem az első ülésen[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Én már úgy vagyok vele, hogy egy Kia EV6-ot jól felszerelve jobban elfogadnék, pedig szintén BMW fan vagyok.
Egyébként néztem az új 2-es Active Tourer-t is. Plug-in létére 90 km az elektromos WLTP-je, ami nem rossz. De még mutatni sem tudtak nekem egyet a szalonban, azt sem tudták mikor lesz egyáltalán, ha lesz. Nagyon durva most az autópiaci helyzet..https://utdetailing.hu/
-
opr
veterán
Jo, de ez az illiberalis gyorsnaszadnak is koszonheto, ami csak ugy tolja maga elott a forintot (a vizesesen lefele). Emiatt forintban nem is nezem mar az uj autok arait, gyakorlatilag nincs ertelme. Igy folytatjuk, lesz meg 20 millio is a Zoe 5 evesen hasznaltan is, ne felj.
Amugy ezen felul is, nevetsegesen megdragultak az autok, de ez teljesen ertheto, igy is eves varolistak vannak kb mindenre, miert adnak olcsobban? En se adnam."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
titán
Pedig valójában kényelmes a kormány bőre. Kissé szokatlan volt nekem is elsőre, de sokkal kevésbé izzadok bele, mint eddig bármelyik korábbi autómnál, pedig mind rendes bőr volt. Ülés szintúgy. Ez a furcsa felület nagyon jól működik. És az ülés nagyon kényelmes hosszú úton is. 32 óra (ebből 5 óra ülésben alvás) után úgy szálltam ki belőle, mint ha csak egy egy órás útról jöttem volna. A 3-as BMW e 500 km-en is széttörte a seggem. Sokkal jobb túraautó, mint a kis BMW. Pedig előtte féltem az úttól, hogy megkapom a feleségemtől, vagy a 17 éves lányomtól, hogy ilyen hülyeséget soha többet, ehhez képest idén még megyünk Párizsba, jövő nyáron meg Bergenbe (2700km).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Tufa_
aktív tag
válasz Shadowbull #3512 üzenetére
Az otthoni arakat nem ismerem, de itt Angliaban viszonylag normal aron megy, igy inkabb azt mondanam hogy atlag auto, atlag aron.. Amikor en probaltam egy 3-at az egy napos tesztvezetesen, kb masfel orat ultunk benne es alig vartam hogy visszadjam. Ulest sehogy nem tudtam beloni, terdem folyamatosan hozzaert a kijelzohoz, nem jott be.. Model X-et majdnem rendeltunk (iX is, ha nem 2+eves szallitasi ido lenne). Az tetszett, de nem hasznaljuk az autot annyira hogy megerte volna.
Ioniq 5 top spec (Ultimate itt) tulaj itt! :)
-
opr
veterán
Az ülés nekem is nagyon kényelmes volt, bár az ülésszellőztetés/hűtés nekem még ezen a ha rövid próbaúton is nagyon hiányzott belőle. Mióta van, azóta nem vagyok hajlandó elengedni, biztos, hogy a következő kocsimban is lesz (állítható deréktámasz szintén ilyen, de azt nem tudom, van-e a model3-ban).
De amúgy ezt kivéve tényleg nagyon kényelmes volt. Zajosnak se mondanám, szerintem az is teljesen rendben volt (bár tény, hogy ebben bőven le van maradva a hasonló árú prémiumoktól, de szerintem bőven elég jó), viszont az én ízlésemnek cefetül rázott még a vajsima svájci utakon is, futóműben bőven lenne még hova fejlődni. Dehát na, semmi sem tökéletes, mindent nem lehet. Plusz ebből sok ízlés és egyéni preferencia dolga.
Összességében egy nagyon fasza kids kocsi, na. Csak nem nekem.
Ui.: Amúgy ha a hülye lexus kiadná az es-t való normális hajtáslánccal, lehetőleg plugin verzióban, de olyanban, hogy minimum 60-80km-t valós körülmények között is el tudjon menni elektromosan, meg normális menetdinamikája legyen, ne ez a hülye harmatgyenge 300h, attól nedvesedne a bugyim rendesen. Pedig annak is vannak bajai, de nekem tökéletes lenne. Minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #3517 üzenetére
Első a távolság megtétele, amihez a töltési sebesség ideje nagyon meghatározó, meg egy nyamvadt klima töltés közben, hogy életben maradj míg vársz. I3 ha tudna gyorsabb töltést mennék vele messzebb is, de egy ekkora akkus auto ha a töltési sebesség felét képes hozni… pont az értelmet veszti el, mit számít a többi? 30-40 perc helyett 70-80 percet kell tölteni, kettő táv között? Felesleges mentegetni, ez bődületes hiba. Nem városi auto, nagyobb távokra van, amit mégse tud, hiszen 2 töltési idő esetén már kapásból 1 óra hátrányban vagy, ha nézünk egy “hosszabb” utat. A töredék ménesről meg ne is beszéljünk… tudom felesleges írni, mert ez nem egy szar Tesla… meg ez igazából rendeltetésszerű. Kb mint az Apple készülékek, fekete készülék, nyáron melegben energiatakarékos módba vált állandóan, nem látod a kijelzőt a napon. Tök rendbe van pont olyan használhatatlan…
-
Shadowbull
addikt
Nekem az első preferencia az, hogy nekem megfelelő gyártó legyen. Úgyhogy Tesla, kínaiak, franciák, Ford alapból kizárva. (Fordom volt, nem lesz még egyszer).
Koreaiak esetleg, preferált a német vagy japán gyártó.
A második szempont az hogy legalább akkora legyen belül, és legalább olyan kényelmes mint a mostani. Úgyhogy 3as BMW méret kizárva, ezzel együtt az i4 is.
Harmadik pedig az hogy optikailag tetszen kívül belül, vagy legalábbis ne lássam rondának, úgyhogy a Teslák itt is elvéreznek, pláne az az undorító 3/Y belső.
Igazából ami szóba jöhet az az iX3 meg az ID4, esetleg Enyaq, de ezeknek nem elég nagy a hatótávja. Az ideális egy fullos iX lenne, de annyi pénzt aztán tényleg nem költenék autóra, már az előző 3 is túl drága.Úgyhogy nekem való villanyautó még nincs. Majd ha lesz RAV4, 120KWhs akkuval negyvenezerért
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #3532 üzenetére
"a lépten-nyomon kigyulladó (jaj bocs, öngyalladásos) kék-fehér ami a tesztek alapján a világ legjobb is autója, csak nem teszt közben kigyulladnak"
Hűha. Nyilván én már felejtek magyarul, de nem vagyok benne biztos hogy te tudsz rendesen.
"megrögzött öngyulladósként idejársz osztani az észt"
Egyrészt oda járok ahová akarok, nem a teslafanok fújják a passzátszelet. Másrészt ez a " megrögzött öngyulladós " ilyen teslafan szitokszó, olyasmi mint amikor régen azt visították hogy " boszorkány, boszorkány!"
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
Mivel főleg Ionityn töltöttem, mindig az autó korlátozott. A 3 SR mindig ugyanúgy tölt. 20%-ig 170kW, 35%-ig 100kW, 50%-ig, 75kW, 60%-ig 60kW, 70%-ig, 50kW. Nem lépcsőzetesen, hanem fokozatmentesen csökkenti a teljesítményt. Ezért a töltési teljesítmény csak attól függ, hogy hány százalékkal érek oda, és hány százalékig maradok. Egyszer volt egy hibás Ionity töltő, ami 80kW-tal tudott csak tölteni. Azt 35%-kal otthagytuk a francba, amikor végeztünk a mosdóval, és mentünk a következő állomásra, nem álltunk át másik oszlopra.
Most nézegetem az adatokat.
Hazafelé kicsit jobban tudtunk haladni, csak az alvásos 50kW töltőn 100%-ig töltésen kívül csak 2 (77%, 94%) olyan megállásunk volt, ahol sokkal tovább maradtunk, mint ahogy szükséges volt. Az előzetes terv (a better route plannerrel) 65-70% volt, inkább kevesebb valamivel. Akkor már hajlandók voltunk elindulni, ha készen voltunk, és az autó a következő állomásra érkezésre 10%-ot mutatott. Nyilván ha tovább töltöttünk, akkor távolabbi töltőhöz mentünk, ha volt rá lehetőség. Átlagos érkezési értékünk 15% volt. Ebből 10-on belül 6, 20%-on kívül 4. Átlagos indulási érték: 64%, de ez sokkal nagyobb szórást mutat.
Az alvásost nem bele számolva összes töltési idő: 279 perc, össz betöltött százalék: 620%, össz betöltött energia: 322 kWh, össz kiszámlázott energia: 345 kWh. Ez alapján átlagos felvett teljesítmény: 74 kW Ha a leghosszabb, igazán vacakolós, 53 perces megállásunkat nem számolom, akkor ugyan ezek az értékek: 226p, 543%, 282kWh, 303 kWh, 80kWevDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3528 üzenetére
Ha jól tudom, most rav4-ed van. Szerintem oda a 100kwh kevés lenne ehhez 140-es tempomat mellett. Inkább egy 120-as, és még akkor is úgy érkeznél meg, hogy utána már nem nagyon mész sehová, amíg fel nem töltöd.
Amúgy 6,5 óra az pl nekünk már sok. Ha más nem, 3-4 óránként egy 5-10 perces szünet nekünk kell, és ismerősei körön belül mi még jól is bírjuk, van bőven olyan is, akik minden óra után meg akarnak állni kb, de két óra a nagyon max, amit bírnak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3534 üzenetére
Azt áruld már el, hogy szerinted miért teslafan rajtad kívül a világon mindenki?
Nevetséges amit művelsz, komolyan. Attól, hogy valaki nem szereti a BMW-t, még nem biztos, hogy teslafan.
Sőt, mondok egy durvábbat, ettől biztos le fogja dobni az agyad a láncot, mert nagyon durva: attól, hogy valaki szereti a tesla-t, még nem biztos, hogy teslafan!Durva mi?!
Ui.: Amúgy pláne idegesítő, hogy iszonyatosan alacsony, primitív, boszorkányüldözős szinten tolod ezt a teslafanozást, semmivel nem különb módon, mint a kilúgozott agyú, összeesküvéshívő szélsőjobbos "lipsi"-zők. Konkrétan tökéletesen ugyanaz a színvonal, amit művelsz, igazán megregulázhatnád a kilazult idegszálaidat, és megtanulhatnál kulturált módon társalogni a témában. Pláne, hogy ha jól tudom, már ezért figyelmeztetve is voltál, nem is egyszer.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
"Szerintem oda a 100kwh kevés lenne ehhez 140-es tempomat mellett. Inkább egy 120-as, és még akkor is úgy érkeznél meg, hogy utána már nem nagyon mész sehová, amíg fel nem töltöd."
Én is ettől félek. Ekkora akkut meg jelenleg az iX jellegű batárokba tesznek, az ilysn közepes SUVokban 80KWh körül vannak jelenleg. Abban lehet reménykedni hogy az energiasűrűség növekszik az árak meg majd csökkennek. (Bár ez egyre inkább utópiának tűnik) hacsak majd a technológiai ugrás a szilárdtest akkura meg nem oldja a dolgot.
Mi elég jól vagyunk trenírozva, a gyerek is úgy nőtt fel hogy rendszeresen toltuk a 600 kilométeres etapokat. Igaz akkor még dízelem volt, és nem kellett megállni tankolni. A RAV4 már nem bírja végig ezt a távot, vagy csak sok hátszéllel és erősen kicentizve. Úgyhogy egyszer kénytelen vagyunk megállni, de ők akkor is a kocsiban maradnak....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3543 üzenetére
Nagyon meglepne, ha egy-két generációval a megfizethető szilárdtest akkun túl (tehát tippre kb 15-20 év múlva) ne lenne sima ügy egy 150kwh-s akkus utazóautó. Suv, nagyobb szedánok, stb.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3544 üzenetére
A teslakillerezés az konkrétan abszolút nem teslafan szokás, hanem a rendkívül idióta, kattintásvadász modern autós újságíráson élcelődés, ami lassan mindent kikiált teslakillernek, ha akku van benne, és még nem jelent meg. Szánalmas, és idegesítő, hogy folyamatosan ezt nyomják, és évek óta nem veszik észre magukat, nem meglepő, hogy ezen röhög a fél internet. Pláne, hogy lehet utálni a tesla-t, de a vége a mai napig mindig az, hogy összességében, mint közlekedési eszköz, az elektromos autók között az használható a legjobban. (Hatékonyság, töltés, akku hőháztartás, stb alap a->b dolgokról beszélek, szóval tényleg az alapokról, nem arról, hogy milyen extra funkciók vannak meg milyen a futómű.)
Vannak teslafanok, igen, és idegesítőek és agyatlanok, de nagyon, de mindenkit annak hívni az pontosan ugyanaz a legalja szint.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #3546 üzenetére
Ezért a terv nekem is a következő kocsira: valami japán vagy német hybrid. Aztán azzal kihúzom addig, míg nem lesz elérhető (meg kitapasztalva) a szilárdtest akku.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Brave
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Milyen program, ami...?
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Lejtőre került a streaming
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest