Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANOka

    őstag

    Hali!

    Rendeltem két db SD kártyatartót két különböző színben, de ugyanattól az eladótól.
    Természetesen időben nem érkezett meg. Vártam a vége határidő után még ~1 hetet, majd írtam az eladónak egy request-et, hogy a pénzt szeretném visszakérni. (Majd megrendelem még egyszer, de egyre jobban úgy néz ki, hogy azt már nem tőle.) Azt is beleírtam a levelembe, hogy ha közben megérkezik, akkor visszafizetem az árát.
    Azt írta, hogy várjak, mert most ünnepekkor a postázás "behalt". (Ok, tudom.)

    Valamennyit még várnék is vele, de az a gond, hogy tegnap új életre kelt a nyomkövetési szám (RS339784996CN), ami eddig ehhez a megrendeléshez tartozott: ismét feladásra került Kínában! Az ebay felületen meg már nem is látom ezt a TN adatot. (Lehet, hogy nem tudom, hogy hol kellene keresnem/néznem...)

    3 kör levélváltáson már túl vagyunk. Lényegében mindig azt írta válasznak, hogy várjak.
    Meddig várjak még? (A vásárlás 2016.11.18-án történt.) Vagy most már vigyem a Resolution Center-be az ügyet?

    Utolsó üzenet az eladótól:
    "Hi anoka**, Thanks for your message. We notice this information and have contacted the courier to investigate this package and are waiting for their feedback. Could you please wait for the feedback? Please don't worry, we will take responsibility for the item if you don't get it. Hope to hear from you, thank you! Best Regards, Daisy "

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák