- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
mintha a settingsben lenne lehetőség kikapcsolni a külső nézetet, DR-ben még +5% rewardot is adott tán, ha kikapcsoltad. De abban a nézetben mész amiben akarsz. de kormánnyal külsőben képtelen vagyok menni
Én mondjuk a motorháztető nézetet használomElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
sberci
tag
Marmint ugy ertem, hogy akar a daily futamok is lehetnenek ugy, hogy kormanyos, gamepados, belso nezetes stb, kategoriaba sorolva minden esetben, hogy a vegen az ember tudjon szurni a valoban relevans idokre jatekon belul.
a motorhazteto meg a lokharito nezetet, termeszetesen egy kategoriaba tennem a belsovel. hiszen akinek 3 monitora van,vagy extraszeles, vagy vr-ben tolja, mind mas nezet passzol hozza, de kivulrol jatszani, kb mintha mariokartot tolnal (bar lehet azt is lehet belso nezetbol) total elveszik az elmeny illetve olyan elonyt szerzel vele (belatod a fel palyat elore, amit meg sem kell emliteni) A masik nagy elony meg az, hogy teljesen elveszik a beleeles elmenye, mert amig tudsz ra ugy tekinteni, tenyleg mint egy mario kart fele gyerekjatekra, addig tudsz gyors lenni. Ahogy elvarazsol, jobbra-balra dolsz, felsz, hogy lecsuszol az utrol, egy eros ffb-t hasznalsz, ami szinten csak az elmenyhez ad, de kitepi a kezedbol a kormanyt, a preciz millimeter pontos vezetes neheziti, netan normalis kormanyelfordulast is beteszel , motion cockpitrol nem is beszelve, egyre tavolabb kerulsz a gyors es konstans szakasztol.
Ezek szemelyes tapasztalatok. Es sajnos az ember, ha felul a gyorsvonatra, szepen belatja, vesz vissza az elmenybol es ugy tekint ra, mint egy jobbra-balra rangatos ugralos jatekra, ahol megfelelo idobe kell csak iranyitani a "kicsikocsit", hogy gyors legyen.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Ma jöttem rá, a weben a community eventek eredményeit lehet szűrni kontroller szerint, sajna a normal eventek nincsenek így fent.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
sberci
tag
Igen ott lehet, lehetett mar regota, de hol van a nezet korlatozas, vagy csak annak szurese stb?
Na meg jatekon belul meg kattintanek is kettot egy barmilyen "hivatalos" event vegen, hogy szurogessek magamnak, hogy megnyugodjon a lelkem, de ahogy irod erre semmilyen lehetoseg nincs tudomasom szerint (leszamitva a steam, konzol opciot)[ Szerkesztve ]
-
ZséHUN
csendes tag
Helló!
Segítséget szeretnék kérni a játékkal kapcsolatban. A napokban megvettem a játék GOTY verzióját. Települ, elindul szépen. Viszont amikor a Logitech G29-es kormány beállítása után ha elindulok bármilyen versenymódban akkor a kormányon lévő gombokon kívül semmire nem reagál a játék még a pedálokra sem. A váltókarok sem működnek. A menüben a beállításokban viszont simán felismeri, minden gomb működik a kormányon, be is tudom kalibrálni, vissza is jelezi a kormányelfordulást és a pedálmozgást. De a verseny betöltése után már nem megy se a kormány se a pedál. A Logitech GHub-ot használom a legfrissebb verziót. Már többször is töröltem a játékot, a Steam-et és a GHub-ot is, majd újratelepítés után mindig ugyan az a hiba. Próbáltam a régebbi Logitech Gaming szoftverrel is de az sem segített. Próbáltam másik USB aljzatban a kormányt az se segített. Minden más autós játéknál hibátlanul működik a kormány (Project Cars 2-3, WRC9, Assetto Corsa). Nem tudok rájönni mi a hiba. Ha bárkinek van valami ötlete, hogy mit és hol állítsak annak nagyon örülnék. Előre is köszönöm annak aki tud bármiféle tippet adni vagy segítséggel szolgálni. -
ZséHUN
csendes tag
Ja azt el is felejtettem írni, hogy PC-n játszok.
-
ZséHUN
csendes tag
Helló! Megpróbáltam de nem segített. Viszont jön a csavar a dologban. Kíváncsiságból letöltöttem egy tört verziót amiben szintén minden DLC benne van. Majd kipróbáltam azon is a kormányt. A tört verzióban a kormány és a FFB is hiba nélkül működik. Na ezek után nem tudom mire gondoljak.
[ Szerkesztve ]
-
ZséHUN
csendes tag
Helló!
Nagy nehezen de megoldódott a probléma.
A Steam és a korábbi összes játék uninstall. Utána manuálisan megkerestem az összes visszamaradt steam-es mappát és játékmentés, beállításokat majd töröltem az összeset. A Logitech G-HUB-ot is teljesen legyalultam. Csináltam egy registry tisztítást. Ezek után újratelepítettem mindent, és láss csodát működik a kormány a Dirt 2.0-ban. Halvány lila gőzöm sincs, hogy mi akadt össze mivel de a lényeg, hogy most jó minden.
Így még nem szívatott meg egy játék sem.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
wolf033
senior tag
Lehet hülye kérdés de Én nem találom.
Ellenfelek erősségét hol lehet állítani? Elindítottam egy bajnokit, de annyira elverem őket, hogy ez nem túl realisztikus. Ugyan ez Rallycrossban is. -
Segal
veterán
Közben már rájöttem én is.
Alakulgat a dolog. Persze még mindig elvernek, de szép lassan kezd egyre kevesebb lenni a lemaradásom.
Már a hosszú szakaszokon is képes vagyok 1 perc hátrányon belül végezni az eventen
Aszfalton meg lényegesen jobb a helyzet"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
biker
nagyúr
válasz wolf033 #2864 üzenetére
Ott sehogy, automatikus. Majd ha openből továbbjutsz clubmanba kezd izgi lenni, utána pro, onnan most sikerült feljussak az elitebe, utána van a masters még. És biza egyre keményebb
Freeplayben meg colin dlc-ben lehet ai meg difficulty settings
Én úgy nyomom, hogy unexpected moments on, hardcore damage off
Viszont amíg careerben ilyen, addig colinban olyan nehéz, hogy 60%-ra levettem így 4-5 próba mire talán megoldom a feladatotElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Primary92
senior tag
Van valami tippetek, hogy milyen AWD és RWD autókkal érdemes kezdeni, melyikek a legkönnyebben kezelhetők?
Az első kerekesekkel egészen elfogadhatóan megyek (Fulvia, 205, Golf).Mitől függ, hogy szervizállomáson tudom-e hangolni a kocsit?
-
Primary92
senior tag
Köszi.
Még egy pár kérdésem lenne:
Egy analóg kézifék mennyire segíti a menést? Az AWD autóknál érzem egy kicsit, hogy lehetne vele játszani. Most a jobb oldali pillangóváltó a kézifék, de sokszor nem érem utól.
Mekkora kormányszöggel használjátok? Lehet, hogy az is a bajom, hogy nem tudok elég gyorsan ellenkormányozni az AWD és RWD kocsiknál.
Logitech G29-cel és egy H váltóval megyek. (H váltó + kuplung beállítás, egyelőre 900 foknyi kormánnyal)
Ahol szekvenciális váltót ír, ott jobb lenne a pillangó váltóval gondolom, de akkor hova rakjam a kéziféket?Hálás lennék, ha megosztanátoka tapasztalataitokat!
-
-Solt-
veterán
válasz Primary92 #2869 üzenetére
A kézifék a visszafordítóknál lényeges, szóval viszonylag ritkán kell használni, tehát mehet gombra, a pillangókkal meg váltasz. Az analóg kézifék nyilván jobb mint a gomb, de igazából inkább a vezetési élményt növeli, csodát ne várj tőle.
A kormányszöget hagyd 900 fokon, minden autó a “valóságnak megfelelő” kormányszögre van belőve, tehát autó specifikusan állítódik magától. Soft Lock 100%-ra és érezni fogod hol a vége. Mondjuk ha belső nézetből játszol akkor látod is.
A deadzone mehet mindenhol nullára. Az ellen kormányzás pedig függ az FFB beállítástól is... ha nagyon gyenge akkor nem fog elég gyorsan visszajönni a kormány, de ettől függetlenül ha úszik a hátsókerekes az inkább vezetéstechnikai “gond”... azokat szinte gázpedállal kell vezetni.
www.smart-bus.hu
-
Segal
veterán
Brutál sok tanulnivaló van a játékvan az tény.
Főleg aszfalton, de már egyre több felületen is az utóbbi pár napba kezdem érezni hogy mennyi olyan kanyar van ahol semennyire sem kell elvenni a gázról a lábad vagy nagyon max egy leheletnyit elemelni... Na kezdetben ezeknél még fékeztem is, főleg a beláthatatlan helyzeteknél.
Meg amikor annyira határon van az autó egy full gázos kanyaríven hogy már kezd a segge elmenni akkor hogyan kell visszabillenteni úgy hogy a másik irányba se dobjuk át
Jelenleg a gyengém még a saras talaj. Na az valami eszméletlen mód csúszik.
Ha erőlteti az ember akkor előbb-utóbb odaütöm valahova, ha meg óvatos vagyok akkor meg nagyon elpicsáznak
De teszem a kilométereket a kocsikba és gyakorolok tovább
Közben elkezdtem a carrier rally-t is. Az elsőn nagyon elvertem a mezőnyt, de ugye írták hogy utána jönnek az érdekkességek, szóval még nem örülök előre hogy mennyire pro vagyok"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
biker
nagyúr
az unexpected momentset kapcsold be, sokat dob az élményen
- görög és tán a lengyel rallyn rendre drón repül fel előtted
- a németen szarvasok tudnak átrohanni az úton
- szinte mindegyiken van út szélén lerobbant másik versenyző és ott integetnek tűzállóban meg a pályabírók a fényvisszaverő mellényben, lassítsElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Segal
veterán
Akkor be van kapcsolva mert dron meg integető pályabíró már volt. Szarvas még nem, de akkor felkészülök rá
Első drónnál azt sem tudtam mi a fene volt ez, aztán a másodiknál összeraktam a képet.
Az integető pályabírónál is kellett egy kis idő, de amikor már a második is kalimpált akkor a heti event régén legörgettem a lista végére és láttam hogy 1 kolléga feladta a harcot."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
Srácok idő iránt érdeklődnék.
Körülbelül hetedik próbálkozásra mentem egy 3:30.xxx-et Bidnoo Moorland reverse-n, napnyugtakor, vizes murván. A steam leaderboard-on 95. időre lőtt be. Jah 2007-es Focus Rs wrc a kocsi.
Mennyit mentek rajta? Mert nekem még van benne hiba.Szárazon 3:15.434
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
A 2001-es vagy az A csoportost? Jah a kocsi mindegy, ha egy csoportban van. Lásd 2000-es wrc kategória.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
-
nagyúr
Hát ez Írország. Mondjuk nekem tetszik mind a kettő. Nekem meg a Monte nem adja annyira... A többi más igen.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2879 üzenetére
Nekem ami pöpec:
Monte Carlo, Germany, New Zealand, svédországAmi hangulat függő
Görögország, Ausztrália, Lengyelország, Finnország, Görögország, SpanyolAmi kritikus
Argentina, Wales (Powys és Perth and Kinross is)[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #2875 üzenetére
harmadikra(default setup, medium gumi) 3:08 valamennyi, de innentol kezdve mar jon a "fillerbaszas" meg kellene tanulni a bukkanokat, meg hol lehet vagni a palya utolso negyeden, meg hogy pillanatig se porogjon feleslegesen a kerek. Na ehhez meg vagy 20 x kellene menni.
vizesen csak egyet mentem nincs nagy kulonbseg szeritntem 3:15 valamennyi.
Amugy latvanyra az eleje tenyleg az ember emlekezetebe vesodik, (foleg, hogy valos helyszin) meg itt valoban ritkasagszamba menoen erdemes kezizni haromszor, de amugy pl a skot palyak, vagy mas angol szakaszok kozelebe sem er, holt unalom az egesz azokhoz kepest (legalabbis szamomra) bar lehet kozrejatszik, hogy ez a dirt1-ben is volt.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Nálam egyelőre
Pöpec
Spanyol, Ausztrália, Finn, GermanyArgentinát meg ki nem állhatom
A többivel nincs bajom, de nem is kedvencek.
Most az egyik acsi végett több időt töltöttem Monte Carlo-ba, de az istennek sem jövök rá melyik gumival kéne mennem. Ha a Soft-ot rakom fel akkor a pálya első felébe nagyon jó vagyok de a második felébe minden időt elvesztek és végül ki is kapok, ha meg a téligumit akkor mindenhol lassabb vagyok de az elején jobban.
Idő szempontjából a végeredmény nagyjából ugyanaz."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
Az már jó. Az előre leírt kanyarokat utálom ebbe a játékba, lásd a vízátmosást meg fent a harmadik balos kézi előtt a jobbos kanyart... A víznél ha úgy megyek bele mint az egybe, akkor kibasz oldalra a fizika,( pedig az a leggyorsabb ív ott) ha meg szar íven megyek rá, akkor meg pont jó... A fenti jobbos kanyarnál meg ha 5 telin belemegyek akkor meg csúszok ki. Negyedikben is... Harmadikban is... Másodikban kell vennem a kanyart... Hiába használom a jobbos kis árkot hogy az autót bent tartsa íven szarik rá. Kormányzott kerékkel kibasz balra a fűbe... Na mindegy. Talán a harmadik részbe összeszedik magukat a fiúk.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2884 üzenetére
A vizesárkon merőlegesen lehet csak átmenni. Ha ferdén mész, keresztbevág mikor az eleje megbotlik a víz ellenállásán, a hátulja meg megy előre.
A hosszú jobbos meg valóban kettes keresztben tartva végig
Viszont a vízátfolyás előtti kapu az mintha mágnesből lenne, úgy szippantja oda az autótHa már "fikázzuk", ti nem vettétek észre, hogy időnként kimarad a co-pilot? Főleg németen.
A pályát elfelejtettem még megjegyezni, de van egy hosszú enyhe jobb, és közben mondja
Flat right into crest
És a flat rightból egy hajtű bal jön nem crest
Illetve néha elszámolja a hosszokat. pl brake early és még 3mp padlón mire fékezni kell, máskor meg egyből jön a kanyar.
Kedvem lenne beleszerkeszteni valahogyElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Nem csak úgy lehet átmenni rajta. Legalább ezen az egy pályán van vagy 90 órám a dirt egyben és nem merőlegesen vagy gyors ott. Érdekes amúgy hogy 3:01-3:02 az időm az egyben és ott sem merőlegesen megyek át rajta. Ha merőlegesen mész át rajta az íved nagyon rossz, mert ahozz a jobb oldali kerítéshez kell kihúzódnod és úgy át menni rajta. Az meg idővesztés. A bal oldali kaput kell tőre venni és ott vagy a leggyorsabb.
A hosszú jobbosban meg 5 telin megyek be a 2000-es wrc-vel és simán vehető a kanyar. Pedig ott is berakom az árokba az első kereket hogy behúzza a kocsit és ne essek le az ívről.
Az meg megint csak érdekes, hogy a pálya azon részén, mikor a dombnak mész fel és lesz egy balos kanyarod, talán harmadikba, vagy negyedikben és fel mész a 2 ugrató irányába, ott ha lemész a fűről gyorsabb vagy mint a murván. Ott még a Fanáról is elveszi az erőt és a kocsi meg gyorsul. Wtf?! Érdekes na. Sajnos ilyenek mellett nem tudok elmenni...
Pedig jó lenne a játék mert benne van a két kedvenc kocsim, de így...[link]
Lásd itt is. Nem elég hogy árkon bokron megy, meg vágja az utat konkrétan, de még csak nem is lassul a gyökér."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2886 üzenetére
Az a kérdés, hogy valójában hogy viselkedne egy igazi autó ott, nem az hogy a dirt1-ben milyen volt. Azt kellene megnézni, valójában elmegy-e ott 5-ben egy igazi autó.
Levágás lassulás: igen, sajnos van ahol levághatod büntetlenül, van ahol 5m-el mellette már visszarak 5mp büntivel, vagy épp megfogja az autót. Ahogy nézem a YT videókat, a "rekordok" mind pályalevágással mennek. Minden pályán.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Bocs, 3:05.159 a rekordom a pályán. Keverem a normál verzióval.
hogy viselkedne egy igazi autó ott, nem az hogy a dirt1-ben milyen volt.
Az a baj, hogy az RBR-hez hasonlítom mert azt játszottam vagy 10 évig, még neten is toltam.
Most az eggyel játszom, de még mindig jobban hajaz a fizikája rá, mint a 2.0-nak.
A 2.0-nak inkább a dirt 4 fizikája ilyen. Nekem a rally játékban ő az első az RBR. És ott ilyen nem volt. Ott ha lementél a fűről, vagy kicsúsztál, akkor alig jött vissza. Mindegy, hogy Japán, vagy Britt, ha kimentél akkor mentek a másodpercek.
Na mindegy. Adtam neki mág egy esélyt."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2886 üzenetére
végigpörgettem egy rahedli DR1 és DR2.0 YT videót, mindenki 2-esben tolja abban a hosszú jobbosban
Tudsz dobni egy saját videót, neked hogy jön ki DR1-ben?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
PR0JECTNR56
addikt
Ez pontosan így van, nem tudom már melyik két német szakaszoknál, de valóban kimaradnak az instrukciók egy érkező kanyarral kapcsolatban, ami Gr.B 4WD esetén nem a legszerencsésebb.
Az egyik finn szakasz jobb 3-as kanyarjánál mindig megszalad a játék fénykezelő motorja és a bal oldalon húzódó fasor mögött egy villanásnyi időre fehér lesz minden, a Lancia 037 motorblokkja és annak tartókonzolja továbbra is ignorálja a koszolódást és egyéb apróságok, valószínűleg ezek már sohasem lesznek javítva.
-
nagyúr
Sajnos csak így bírtam felvenni, remélem így is kijön a lényeg.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2891 üzenetére
Hát, a tükrözött kamerával elég fura nézni, minden fordítva van, még a szám a műszerfalon is
Illetve ez nem az a ford akkor amire én gondolok. Ez 6 sebességes, az általad megadott meg 5 sebességes, a 2007-es wrc ford. up to 2000ccm kategória. Vagy valamit benéztem[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Én nem mondtam azt, hogy 5 sebbeséges, csak azt, hogy 5 telin be lehet venni a kanyart. Mondtam hogy a 2007-es wrc-vel mentem.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2893 üzenetére
De a dirt 2.0-ban a 2007-es focus 5 sebességes 315LE te meg 6-ban is mész a videón.
DR1-ben 330LE-s 6 sebességes focus van. dirtwikin néztem.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2893 üzenetére
most kipróbáltam a dirt rallyban is, mivel már vagy 2 hónapja csak a 2.0-val játszok, estem keltem, szóval nem tudom, ott mennyi lenne az időm.
Túl nagy az eltérés a két játék közt (szerintem)
Viszont fura hogy ekkora különbségek vannak egy kategóriában az autók közt. Eddig imádtam a subarut (meg NR4-ben a Lancert), de most kipróbáltam az up to 2000ccm-ben a citroent. Default setuppal levertem a jól behangolt subarut. Nem sokkal, egy 8mp-elElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #2886 üzenetére
Ha jol latom a vagott ido es a "rendes" ido is ugyanazon az embere, szoval inkabb jofej, hogy mutatta, hogy vannak problemak rendesen. Pedig nem lenne olyan nehez palyankent max fel ora rendbe tenni ezeket, hogy hol dobjon vissza az utra buntivel. Jellemzoen meg a 10 kanyaros palya autos jatekokban sem kepesek normalisan megcsinalni, szoval ok sem kulonbek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Igen, az egyben is a C4 wrc oveprowered, mert az mindenhol elmegy és az eleje nem akad fel sehol, ergó mindenhol át tudod küldeni hiba nélkül. A futómű alatta meg olyan, hogy meg sem érez semmit, szóval az megint csak előny neki. Nem is alul kormányzott, nem is túl kormányzott. Szóval a subarut nagyon meg kell tanulni vezetni, (2001 wrc) mert mocsok alulkormányzott. Ennél már csak az Escort A csoportban az alulkormányzottabb.
Az A csoportos subaru meg pattog mint szar a deszkán. Na azt is meg kell tanulni vezetni... Az egyről beszélek.
Az N4-ben a lancer jobb mint a subaru. Szerintem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hát igen, jó lenne. Mert némelyik megy olyan időt, hogy uh, hogy megy ilyet, mert mindenhol tolom neki és jönnek a plusz 20-30 másodpercek.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #2899 üzenetére
de ezt eleg konnyu athidalni, kivalasztasz olyan emberke idejet freeride-ban, aki mindig 5 masodperccel gyorsabb nalad es nezed merre megy. Aztan ahogy gyorsulsz elobb-utobb eljutsz oda, ahol a leggyorsabb nyomaban is tudsz maradni (latomezon belul), es latod merre megy. De amugy nem sok palyan lehet ilyen brutal modon vagni, mint amit linkeltel, altalaban nem ezert gyors aki gyors.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest