Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    néha úgy érzem, kicsit át kéne gondolnom, mikor is használom a curve-öt. közel vagyok ahhoz a döntéshez, hogy csak olyan tranzakcióknál fogom elővenni, ahol később szükségem lesz back in time-ra

    az elmúlt pár hét nagyon hektikus volt. volt egy esztergomi hétvégénk, majdnem az összes ottani tranzakciónkkal baj volt:

    - egy fagyizóbeli költés másfél héttel később egyszer csak visszajött, a semmiből érkezett egy refund. ma, újabb másfél héttel később szó nélkül beterhelték újra, még csak notification sem jött róla. az eredeti tranzakció napján továbbra is szerepel a költés az appban, elegáns megoldással megduplázva. érdekes

    - volt egy kávézó, az ottani költést áttettem egy másik kártyára. mindkét kártyán könyvelték, de a refund azóta sem érkezett vissza az eredeti kártyára. a curve szerint ők nem hibáztak, azt állítják, ők elindították a refundot (egy jó sok számból álló tranzakciós azonosítót is megadtak). a panasz a kh-nál van (de 99 százalék, hogy nem fogják megtalálni, az ilyen esetekben jellemzően a curve a hunyó. szerencsére csak 2500 forintról van szó)

    - ezen a hétvégén volt egy költés, amit áttettem egy másik kártyára. az eredeti kártyán azonnal kikerült zárolásból, de a célkártyán nem érkezett rá könyvelési kérés, így arról egyszerűen lejárt az időlimit, és kikerült zárolásból. ezt is ma terhelték be újra szó és notification nélkül (viszont számomra rossz időben, így buktam rá az erste forintokat)

    alkalmi elutasítások is előfordultak, a múlt pénteken például a sparban. a terminál elutasította a kártyát, a wallet pedig rögtön írta, hogy "refunded", de hozzám persze nem érkezett meg. a könyvelés is megtörtént másnap. öt nap cseszegetés után ma jött a szokásos sablon, hogy nem ők hibáztak, hanem a kereskedői oldal nem jelezte, hogy sikertelen volt a tranzakció, blablabla, de manuálisan küldték a visszatérítést (erről most jött is notification kivételesen). sose fogom megérteni, hogy ha a wallet app is tudja, hogy sikertelen volt a tranzakció, ki is írja, hogy refunded, miért jönnek a sablonkamuval

    és akkor még a feleségemnek is volt egy költése egy étteremben, az egyelőre szintén ingyen volt, mert valamiért x órával később refundolta a curve. ilyen egyébként velem is volt már télen: az ismerős kürtőskalácsosoknál fizettem, minden rendben volt, és amikor autóztunk hazafelé, egyszercsak a curve visszacsinálta az egészet. velük mindig találkozunk, így ki tudtuk fizetni újra a hiányzó pénzt

    csak arra tudok gondolni, hogy ez az új "Smart Rules" hülyeség azt is elrontotta, ami eddig amúgy működött... remélem, nektek jobban mennek mostanában a dolgok :)

Új hozzászólás Aktív témák