-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
Nekem a 330d-re amikor érdeklődtem 6-8 hónapot mondtak (núlt héten), az már Mexikóban készül...
Tegnap voltam egy másik német márkánál, ott 60 hét egy sportosabb modell.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Jaguar E Peace. Tavaly áprilisban rendelve decemberi átvétellel.
Januárban jött értesítés ha nem kéri a kártyás bejutást akkor gyártásba kerül. Nem mondtak le róla,de nincs is hír ,hogy mikor érkezik.Amúgy gondolkozok egy IX-en. Az megjön 4 hónap
Nagyon komoly ,hogy ha kint áll az utcán a kapu elött , magától beáll a kertben a helyére ,fel se kell kelned az ágyból. Azt hittem ,csak kitolat arról a helyról ahova beálltál vele -
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
továbbra is keresem az MX5 utódját, és mivel 4 személyes kabriót szeretnék ezért a BMW ami igazán szóba jöhet.
Egy 2016-os F23-t néztem ki a az N55B30 motorral.
Ahogy olvasom nagyjából rendben van a motor. Elvileg 99e km van benne, tehát még a csapágycsere biztosan nem volt végrehajtva.
Majomra van pénz és banánra is.. De mégis mivel számoljak ha tényleg rendben szeretném tartani és az első szervízzel minden hibaforrást orvosolni.
Jah kézi váltós ami viszonylag ritka. Azokról mit lehet tudni?
A kiszemelt: [link] -
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #69951 üzenetére
Most olvastam h M eladás plus 18% a negyedévben. Nem győzik valszeg. Ennyi pénze lett az embereknek vagy m3 touring a sláger?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz Gergőke88 #69955 üzenetére
Nekem ez picit visszás, mármint a 4 személyes cabrio, kézi váltóval, miközben az auto mellé nehéz. Nem érzem azt a megvadulok életérzést vele, nekem automataval jobban tetszene, sőt az 8 fokozatú a kézi meg 6-os, több helyzetben lehet szerencsésebb néhány extra fokozat. Persze jól megy ettől függetlenül, 0-100 5 sec.
Szólj ha találsz jó 4 személyes, nehéz kör.
Mini cooper?[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
Mondjuk inkább 2+2-nek. A gyerek miatt kéne a +1 ülés mivel így a legtöbb esetben amikor közös program van mehetünk más autóval miközben egy roadster/cabrió lenne az ideális.
Mini: ott csak a JCW ami érdekes lehet de az is "csak" 2.0 liter, itt meg sorhat...
Mustang: nehéz és drága (3,6 és 2,3 turbo nem érdekel). -
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #69957 üzenetére
S58 sok mindenben van. X3M/X4M, M2, M3, M4...
Úgy veszik ezeket mintha nem lenne holnap.
(És nem is lesz már sokáig)https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #69956 üzenetére
Vidd be a szervizbe aztán kérdezd meg.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #69961 üzenetére
Na kösz. Neked tudni kéne!
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #69962 üzenetére
Milyen érdekes, ha konkrét kérdés van, arra nem jön válasz.
Nagyon gyanús, hogy a PR részleg terjeszkedett, mérnöki véleményt még nem láttam...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #69966 üzenetére
Igen és nem is buta!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Amúgy vicces dolog ez az I4… drága, nincs is, közben meg a Tesla megint odavert a modell 3-nak, már “csak” 17,8M, érdekes a tendencia… jön az MG is ezerrel… lassan 10M-val lesz olcsóbban Modell 3, mint I4, MG meg még többel alatta. Persze prémium meg minden - ez persze nézőpont kérdése… de ez beteg különbség, miközben alap használati koncepcióban zeró előny van.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #69972 üzenetére
Egyrészt ez még csak egy 20-30 év múlva esedékes probléma. Szerintem ingyen lesz átvevő rengeteg rá, mert egyrészt egy ideig még elmegy valami energiatárolóban. A másik pedig gyakorlatilag vannak már most rá cégek amik 9x%-át kinyerik az értékes nyersanyagoknak az akkumulátorból.
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #69974 üzenetére
Igen jól írod. Van 2 ilyen cég EU-ban és pénzileg nem kifizetődő a recikláció (drága).
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #69971 üzenetére
Persze lehet cizellálni, a lényeg abban volt, hogy teljesen elektromos, sedan új autó belépő ár. I4-re simán lehet konfigurálni ezer dolgot ami nincs Teslában, igaz kapásból 30M+ lesz…
Toyota… nekem nagyon nem mostanában, viszont ID3, ID4 is érdekes lehet. 200km pályán 120-130-as tempóval + 50km autóút én ezzel bőven meglennék, meg egy jól pakolható csomagtartó, nincs magasan az igényszintem. I3-ban most a hátsó ajtó nyílás kezd idegesíteni, van mikor nagyon jó, máskor meg, jaj… Modell 3 csomagtartóban vérzik el. I4 mindenben is… ár/pakolhatóság.
-
Shadowbull
addikt
Alap használati koncepcióban egy Dacia Sandero meg egy BMW X1 között sincs különbség, aztán a Sandero 11e euró, az X1 meg 43.
Semmi más nem történik, minthogy a Tesla ára oda kerül, ahol valójában lennie kell. Ez a BMW árazását semmiben nem befolyásolja, mert nem egy vevőkörre céloznak.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #69969 üzenetére
És még hol a vége... A TM3-at amúgy is agyonvágta a TMY, most hogy szivárognak az információk az új generációról még annyira sem fogják venni.
Musk meg azzal hülyítette a tőzsdét hogy 2030ra évi 20 millió autót fog eladni, világbajnok marzsok mellett....
Úgy tűnik amikor választani kell a darabszám és a marzsok között, akkor a darabszámot választja..
Mekkora teslafan hörgés volt amikor Zipse két éve azt mondta hogy a Tesla nem prémium, mert árcsökkentéssel akar növekedni....
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #69978 üzenetére
hozod a formád köszönjük.
-
windlord
őstag
Érvelni tudsz?
Miért ne lenne a logika a leírtakban?
Szerintem az élet minden területére levezethető az érvelés.Például van villanykapcsoló 2.500HUF -ért és 56.500HUF -ért is.
Mindkettővel csak kapcsolsz.
Ettől még a 30x drágább nem fogja beárazni magát az olcsó sávra.
Miért tenné?
Feltételezem itt lép a képbe a design, a minőség és még sorolhatnám.Gondolom a fényképezésre is igaz a fentebb leírt logika.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Csak azt ertsd meg akinek nem csak egy kozlekedesi eszkoz annak 10 ert se kene Tesla.
Barhonnan nezem egy borzalom
es ne jojjunk a technikai folennyel ,ha meg tolatoradar sincs benneX-et probalnam ki egy par napos teszt erejeig
ismerosom vett egy elso generacios S-t ingyen toltes meg opcio, azert vette
igaz a kozeleben sincs Supercharger ahol lakik, autozik miatt 70-80 kilometert oda vissza
Amugy meg egy hulladek az az egesz[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #69985 üzenetére
Arra gondolok,higy a szoftver reszevel szoktak ervelni
van Netflix meg hasonlok -
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #69982 üzenetére
Szerintem nincs teljesen igazad. Egy alapvető dolgot kihagytok. Azt, hogy ezek bizonyos keretek között helyettesíthető termékek.
Ha van egy Toyota ami X pénzbe kerül és van egy BMW ami 1,2X-be kerül akkor kifizeted a 20% felárat. De ha van egy Toyota ami 0,8X és a BMW még mindig 1,2X akkor sokan igenis el fognak gondolkodni, hogy megéri-e nekik az 50% felárat az, hogy kicsivel kényelmeseben utazzanak vagy épp finomabban záródjon az ajtó.Most akkor kisarkítom szándékosan a példát. Ha két autógyártó lenne Tesla 20M, BMW 100M-ért, minden változatlansága mellett, azaz minőség technológia stb. Megérné neked a 80M felárat a BMW? Mert 5-öt igen, de 80-at?
Az egész autó árazás főleg a konkurenciához van mérve. Tehát nem direktbe fogja a BMW árazását változtatni hanem indirekt módon, hogy például a VW-nek árat kell módosítania a Tesla miatt, ami miatt hogy a VW tartsa az X %-ot a VW és Audi között, szépen csökkenti az Audi árait is és meg is érkeztünk oda, hogy a BMW-re is kihat mivel már a közvetlen konkurenciája, az Audi is módosította az árat.
-
cOxeR
Ármester
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69989 üzenetére
"Ha két autógyártó lenne Tesla 20M, BMW 100M-ért, minden változatlansága mellett, azaz minőség technológia stb. Megérné neked a 80M felárat a BMW?"
Nem ez a kérdés hogy nekünk megérné vagy nem. A kérdés az, hogy lenne-e ezen az árszinten elég vásárló, hogy a BMWnek megérje?
"a VW-nek árat kell módosítania a Tesla miatt"
Ennek azért várjuk ki a végét.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69991 üzenetére
Mi is BMW vásárlók vagyunk, én biztos. Meg az ide kommentelő emberek nagy része is az.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69993 üzenetére
Valóban. Van évente 2.5 millió BMW vásárló. (Nagyvonalúan a Minit is ide számoltam). Nyilván ez egy adott árszinten ennyi. Magasabb árszinten kevesebb, alacsonyabb árszinten több.
Mindegyik működő üzleti modell lehet, de az a BMW saját üzleti döntése hogy milyen irányba akar indulni.Azt tudjuk hogy tömeggyártó nem akar lenni, úgyhogy árcsökkentéssel nem fog majd növekedni.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #69989 üzenetére
Azért az is sokat mond, mikor egy eqs-t teslara cseréli a tulajdonos, de imádom ebben a fórumban a “vitát“ - ami nem is az, miközben senkinek nincs I4-ese, se Modell3-a sőt elektromos autója se, de a végletekig védik a mundér becsületet… vegyetek I4-et, jah le se szállítják?!
Miközben a krumplit meg az édesburgonyát boncolgatjuk, hogy 1kg esetén melyikkel lehet jól lakni (tudom több az A meg a C vitamin az édesburgonyába… nem jó hasonlat!
! ), mindkettővel, max van aki az édesburgonyát szereti. Aztán állandóan jön a botorság, hogy az egyik alma a másik meg körte, miközben egyáltalán nem.
Elektromos, egyforma méretű sedan, közlekedési alaptényezőkben fabatka különbség nincs, ja de az ára.
A-B-be eljutni azonos kategóriájú auto, közlekedési szempontból. -
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69994 üzenetére
Nem hiszem, hogy a növekedés itt a kérdés. Hanem ha meg akarja tartani azt a market share-t vagy mondjuk a 2,5M eladott autószámot már lehet ahhoz is árat kell majd csökkentenie. Nem most, hanem ha kipörög a mostani felhalmozódott rendelés állomány.
De ehhez amúgy semmit nem kéne tennie csak visszaállnia arra profit szintre amin 2 éve volt. Szerintem a Tesla is azt csinálja és ki fogja kényszeríteni a többi gyártóból is, idővel.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #69996 üzenetére
Vagy pofára esik mert ő prémium és ebből nem enged és szépen megy a sokadik autómárka közé a top 100 listába és a sok “kínai” hulladék meg letarolja és vidáman eleveznek mellette.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
senkinek nincs I4-ese, se Modell3-a sőt elektromos autója se, de a végletekig védik a mundér becsületet
Cafolnam. Elmentem megnezni a Teslat, kaptam is egy napra, orultem volna, ha bejon, mert olcsobb volt, de tul sok volt a problema vele. Akkori arahoz kepest szerintem nem eri meg, 20-at kozelitve talan.
A-B-be eljutni azonos kategóriájú auto, közlekedési szempontból.
Ha tisztan azt nezzuk, hogy elindul es valoszinuleg elvisz igen, de ezt egy tetszoleges uj auto tudja. Ha felhasznalasi erteket nezunk, vagy azt, hogy varhatoan mennyi aprobb gond lesz vele akkor nem. Teslanal abszolut azt erzem, mint egy first gen Kickstarter termeknel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69999 üzenetére
Ott voltam, adtak. De alapvetoen nem emiatt mentem be, hanem rendelesrol erdeklodtem, aztan a kezembe nyomtak egy kulcsot, hogy probaljam ki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Call of Duty: Black Ops 6
- Házimozi belépő szinten
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Escape from Tarkov
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest