Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz fero02 #55332 üzenetére

    Hát nekem a BMW-t kb. sosem kóstolják be... Igaz nem hagyományos sedan/kombi + típusjelzés is rajta van.

    Autópályán megesik nálam is, hogy valaki akit utolérek meg akarja mutatni, hogy na majd most szépen otthagy (általában vmi 2liter diesellel), de miután lazán megelőzöm, láthatja, hogy nem egy M-packetos 20d-vel van dolga, és visszaáll a totyogó tempójába... (ha gyenge lenne a kocsi, akkor kb nem lehet ezeket levakarni)

    Nagyon ritkán másznak a kocsi fenekébe (BP-en belül), sávváltáskor szinte mindig előzékenyek, az a pár kivétel aki nem lenne az, az nem tud megfingatni, mert begyorsulok elé és kész. Legutóbbi ilyen emlékem, hogy a sávomban vészvillogóval állt egy autó és ezt a piros lámpánál állva már jó 200-300méterre előre lehetett látni. Én a saját tempómban elindultam, de a mellettem levő új(használt)autós srác is a 3ajtós sportos kinézetű astrájával, és ugyanolyan tempóban ment mellettem (csak ő 3/4 gáznál is többel gyorsított). Lehetett látni, hogy a saját tempóm mellett nem tudok besorolni elé... Gázt adtam, erre ő is, nehogy megelőzzem... Úgyhogy visszaváltottam, rendesen felgyorsultam és behúztam elé a kocsit miközben dudált meg láthatóan anyázott. Nem tetszett neki na :U (Persze el is vehettem volna a gázt mikor sima gyorsítás mellett rágyorsított mellettem, de mi van ha visszalassít szándékosan? Mert ilyet is tapasztaltam már, igaz nem a bmw-vel.)

    Sajnos szinte minden egyes nap látok a közlekedés során egyéb idiótákat, akik éppen vkivel kekeckednek... Mikor a húgom 2012es Toyota Yaris-ával mászkáltam pár hónapig, minden egyes alkalommal "attrocitások" értek. Volt olyan hét, hogy 3szor is ledudáltak :DDD A poén, hogy pontosan ugyan úgy közlekedtem, mint a BMW-vel... De a fenekébe másztak közel 0 féktávot hagyva, volt aki ledudált mert 70nél 70nel mentem (tudom h így kapom el a zöld hullámot), de a legrosszabb a sávváltás. Kisautó létére egyszerűbb dolog kéne legyen, DE aki csak tud, direkt rágyorsít és zárja a "lyukat", nehogy beférj. Veszélyes és kellemetlen az egész, mert persze sávváltáskor a nem tetszésüket úgy fejezik ki, hogy duda és/vagy belemásznak a seggébe a kocsinak. A toyotával még olyan is volt, hogy jobbkezes T-kereszteződésben nem adtam meg az elsőbbséget egy utánfutós mercisnek (megálltam, de ha kikanyarodik, az utánfutója miatt ami sorba beállt volna, blokkolta volna a továbbhaladásomat), és képes volt utánam jönni a benzinkútra (ami ott volt a közelben), hogy ordibáljon a kocsijából kiszállva vagy 3 percig, vagy egy másik jóember, aki annyira nem emésztette meg azt, hogy besoroltam elé (csak a gázt kellett elvennie, semmi fékezés), hogy utána a lámpánál kiszállt a kocsijából, oda jött a kocsihoz (belevert ököllel az oldalablakba, csak szerencsére nem törött be), majd ordibált tovább és leköpte az ablakot... (gyúrós gyerek volt, de nem kopasz! :DDD )

    Na a BMW-vel ilyenek nincsenek, és minden egyes alkalommal, amikor a családban vmelyik másik "átlagos" autót vezetem, keményen meglepődök hogy mi a tököm zajlik itt a közlekedésben?! :(

    Voltam típusjelzés nélküli e60 550i-t megnézni (júl. végén jön a baba, de lehet kabriós baby lesz :DDD ), ott a tulaj azt mesélte, hogy mivel nincs típusjelzés a kocsin, ezért mindenki genyózni akar vele, de olyankor csak jobban rálép V8-nak (akár álló helyben) és elkeni a szájukat. Ő mondjuk pont ezt élvezte, hogy meglepheti vele a többi autóst, nekem meg pont az tetszik, hogy a típusjelzést látva nem genyózik senki...

    Még azokat a jómadarakat bírom nagyon, akik országúton az előzés megkezdését követően rágyorsítanak miközben akár jönnek szemből! Mindig mondom a feleségemnek, hogy na ez a majom is rágyorsított miközben előzésbe kezdtem, csak hát van erő, hogy ez ne okozzon problémát, ellenben a családban volt már olyan, hogy előzés után szintén rágyorsított a másik, de nem volt kakaó a 2liter diesel passat ellen, ÉS amikor elvette a gázt, az is lassított, amikor gyorsított, az is gyorsított, majd jött a kanyar, és végül csak jó nagy fékezéssel tudott visszahúzódni mögé...

    Családi autó témát pedzegetve is folyton felmerül bennem, hogy ugyan felhasználás szempontjából egy hibrid toyota lenne a legoptimálisabb a városi 5,5km-es szakaszokra (elektromosat nem lenne hol tölteni), de egy 11seces 0-100-as autót ott fingatnak meg a forgalomban, ahol csak akarnak mind a road presence, mind a teljesítmény alapján...

Új hozzászólás Aktív témák