- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
válasz H.Ezredes #55452 üzenetére
mennyibe van egy ilyen tisztítás?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
freaghill
őstag
válasz - = Zk = - #55453 üzenetére
Ez engem is érdekelne.
-
- = Zk = -
félisten
válasz freaghill #55454 üzenetére
baszki, az az avatar <3
lehet folytatnom kéne a sorozatot" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
H.Ezredes
őstag
Ezt mindig csak akkor tudom megmondani ha pontosan tudom milyen autóról van szó. Alvázszám utolsó 7 karakteréből meg tudom mondani. De pl egy 4 henger N47-nél ahol ugye a szívósort is ki kell takarítani úgy kb ~120K + tömítések Ebben ugye benne van a hengerfej szívócsatorna koksztalanítása meg a szívósor teljes takarítása. 6 henger drágább benzines 4 henger meg olcsóbb ( szívósort nem kell takarítani ) 6 henger kb mint egy 4 hengeres dízel szívósorral. Csak N motorkódos autótól felfelé csinálunk M-et nem.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
- = Zk = -
félisten
válasz H.Ezredes #55456 üzenetére
M motorkódost nem? hogyhogy
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
H.Ezredes
őstag
válasz - = Zk = - #55457 üzenetére
Tapasztalatok alapján nem kokszolódnak ekkora mértékben mint az újabb motorok illetve nem lehet odalátni a szelepekhez sem és ez a másik ok,hogy nem csinálom "vakon" pedig nem dolgozok....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
- = Zk = -
félisten
válasz H.Ezredes #55458 üzenetére
értem.. azt hittem ennyire xar a motor, hogy.... köszi
#55449 erre esetleg?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
freaghill
őstag
válasz H.Ezredes #55458 üzenetére
Mi mikor a pillangószelepeket dugóztuk akkor nagyon kormos volt a kis E46 320d, az elkövetkezendő 1-2 hónapban mindenképp akarom diózasra vinni, mert füstöl is feketén ha odalépek neki, feltételezem nem kap elegendő levegőt.
Ha ez nem oldja meg akkor meg marad az élő adat kiolvasása, és az alapján orvosolni a hibát.
(#55455) - = Zk = - :
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz - = Zk = - #55449 üzenetére
INPA: "body / instrument cluster / read status / analog values 1/2" alatt keresném.
Ha nincs INPA vagy nem írja, akkor egy multiméterrel a hátsó üléslapot kivéve szintén vissza lehet számolni a tényleges szintet a két szintjeladó aktuális ellenállása alapján.
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #55461 üzenetére
Szívósort kitakarítottuk amennyire tudtuk (Brigéciol), viszont a szívócsatornába nem szívesen öntöttem volna azért bele
-
szimi57
őstag
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #55465 üzenetére
-
CharlieDrop
veterán
válasz freaghill #55466 üzenetére
hidd el, hogy jó lesz
A kokszosodáson azt értjük, hogy a járatoknak van olyan része, ami nem tisztul soha sem, itt a megfelelő tempóval, és jó üzemanyaggal, a tiszta szívósorral kiég ez a trutyi a rendszerből.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #55467 üzenetére
Kissé szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban.
Ezredes, megerősítenéd ezt, kérlek? -
Ļantos
aktív tag
válasz - = Zk = - #55459 üzenetére
Nem véletlen tanácsolta itt nekem pár hónapja, hogy M-est vegyek
Más... Kellemes meglepetések érnek a kis egyessel. Melynyomók az ülések alatt, sportfutómű
Mi az az “Advantage” csomag, vágja valaki? -
CharlieDrop
veterán
válasz freaghill #55468 üzenetére
ötödik dízelem van, szerinted nincs tapasztalatom?
Volt egy Accordom 460 ezer km-vel vettem, az is füstölt, ennél dzsuvásabb volt
De anno a Ford is hasonlóképpen volt telenyomva anyaggal anno.
De persze majd Ezredes megmondja a frenkit.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bucihost
senior tag
Üdv Urak!
N-es motorok valóban kerülendőek? (E46 318i N42B20) -
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #55472 üzenetére
Értem. Kis compactokat / cupékat nézegetem. De úgy látom akkor maradni kell E36 fronton, mert E46 már N.es motor. Hát nem egsezrű normálisat találni... Második autónak lesz, kis szaladgálós. De a hirdetők 90%-a Tesó....
-
Puma K
veterán
Helló!
Megkérdezlek titeket is, hátha tudtok valamit szólni a témához.
Adott a már párszor emlegetett 2001-es facelift-es E39 520i autóm.
A nyári felnije: BMW wheel style 32
Áprilisban kerültek fel a nyári papucsok, akkor még Kumho ECSTA LE Sport gumik voltak mind a 4 nyári felnin. 235/45R17 méretben.
Akkor a gumisoknál a szerelők javaslatára az abroncsok állapota miatt került a hátsó kerekekre 2db új Falken ZIEX ZE310 Ecorun. Viszont rájuk hagyatkozva sikeresen 225/45R17 kerültek fel... én meg akkor nem néztem mit kontárkodtak... a szerelőm szólt az előző héten, hogy helló.
Viszont ami a lényeg:
Az autó rendben volt 3 héttel ezelőttig amikor is elkezdte azt csinálni, hogy gyorsításkor, menet közben tempót tartva és lassításkor remegett menet közben az autó. Fékezéskor ez még jobban érződött.
A remegést utasként is lehetett érezni. Én meg főleg a kormányon és a váltón keresztül. Alacsonyabb tempónál városi menetelés közben kevésbé vagy egyáltalán nem érződött, de 90-100 felett és 170-ig bezárólag érezhető volt.
A gumik nem sérültek. A felnicsavarok nem lazák. Látható nyom nem volt mi okozza.
A szerelőm aki szervizeli az autót mióta idehaza szeli az utakat és itthon ment bele ~170.000 km az állapotukra való tekintettel és hogy hátha köze van a remegéshez, cserélte a még gyári 4 lengőkart (és még korábban januárban-februárban egy kutyacsontot). A szervizelés után ment vele ő is 70 km/h-ig bezárólag, de nem tapasztalt semmi rendellenességet.
De sajnos nem oldotta meg a helyzetet a 4 lengőkar a cseréje.
A gumisnál tegnapról mára foglaltam időpontot, hogy futóműállítás.
Ma a gumisnál jeleztem, hogy remeg az autó ilyen-olyan helyzetekben, valamint hogy rossz gumikat raktak fel még áprilisban....
... de miért csak most szólok... de miért mondtam rossz méretet...
A kérdéseikre válaszolva mondtam azt, hogy most szólt a szerelőm a gumik miatt, és én csak a 3 felkínált raktáron lévő gumiból választottam márkát és típust. Amúgy a cégre hagyatkoztam, hogy tudja mit csinál az ügyintéző.
Megoldás a gumis témára: ingyen csere 225-ről 235-re gyártón és típuson belül, 4 új gumi amiből ugye kettőt kellett fizetnem, 4 felni centírozva amiből szintén csak kettőt kellett kifizetnem.
Az autóval ma mentem XI. kerület - Solymár madaras tecso - XII. ker és XII. ker - Vác - XII. ker távot.
Az autó alacsony tempónál nagyon finoman gurul. Érezhetően jobb és kisimultabb. A remegést sokkal szűkebb tempónál kezdi el sokkal szolidabban és a fékezésnél is mérséklődött a remegés, de még mindig jelen van.
Szerintetek mi lehet a remegés forrása?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gézengúz
addikt
Csak elírás lehet vagy ez a kis 15-ös felni tényleg csak 5.5kg?
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #55478 üzenetére
Az igaz, hogy elég légies, a strapát sem annyira bírja, de 8J széles. A kicsi felni sokkal könnyebb, keskenyebb is,de a ballonos abroncs miatt azért lesz felhízik majd össztömegre.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ittakary
nagyúr
válasz bucihost #55471 üzenetére
enyém is 4henger, és M-es: E46 318(c)i M43TU
118LE és teljesen jól elvagyok vele
Lehet felesleges neki a minimum 170LE. (Ahogy Nekem is)
JÉZUSOM ILYET ITT NE ÍRJ... kitérnek a hitükből itt páran.... ha nem tudnád itt 250LE alatti autókat csak guruló gokartnak tartják minimum 200 KELL egy autóba!
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz Chris0321 #55486 üzenetére
Ahogy alattam is írták, felesleges a 170 ló. Meg az nem is ugyan az az ársáv.
(#55488) ittakary. Hmmm, furi. Én wiki + autodata alapján néztem. ott ezeket írja:
Amit kinéztem 318ti, 2002-es, rendszám alapján is lekértem. Motorszám/kód: N43B20ASzerk: 200LE minimum? Ha kirándulni megyek akkor viszem a CDI mergát, ha meg játszadozni akarok akkor elkérem havertől a subarut. Igaz az sem 200LE, csak 380
Am nekem simán egy 1.6 102-105 paci is elég lesz szaladgálósnak. Most egy 2.5 szívó D 94 paci tölti be ezt a szerepet..
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz bucihost #55489 üzenetére
+ Gézengúz: Nekem sincs szükségem a 320i-re, még a Touring-ra sem sokszor mégis inkább azt vettem mert csak egy kocsira telik és azt kell használnom mindenre. Pl. ha kellett elhoztam vele a frissen vásárolt mosogatógépet a helyett, hogy fuvarost kerestünk volna és lestük volna mikor jön végre. A legtöbb alkalommal 1-2 fő + max. nagybevásárlást fuvarozom. A 2.2 motort sem használom ki sokszor de megnyugtató tudni, hogy az van a kocsi orrában mert egyrészt megbízhatóbb mint a 4 henger mivel max. az olajfogyasztással lehet gond azt pedig az előző tulaj orvosolta és ha előzni kell akár több személy + csomagok esetében is menni fog simán. Beszéltem vásárlás előtt egy 4 hengeres Touring tulajjal és így már, hogy használta egy ideje az autót ő is inkább 6 hengert vett volna mert erősebb és még az sem biztos, hogy kevesebbet fogyaszt a 4 henger főleg ha hajtják. Plusz a 6 henger kellemesebben duruzsol.
Általános felhasználás esetében még egy 316i-t sem fogsz kihasználni, így ezt nem tartom komoly érvnek. -
Chris0321
addikt
válasz bucihost #55494 üzenetére
Én ragaszkodnék minimum az automata légkondihoz és az ülésfűtéshez is. Mindkettő nagyon hasznos tud lenni, pl. a fűtéssel télen csak annyi a dolgom, hogy beállítom a hőfokot és kész és néha kikapcsolom indítás után a hátsó ablak fűtését ha feleslegesen megy, nyáron pedig csak be kell kapcsolni a klímát és beállítani a hőfokot és én automatára vettem a venti sebességét is így csak be és kikapcsolnom kell a manuálissal klímával ellentétben. Az ülésfűtést pedig csak bekapcsolom miután beindítottam az autót és mielőtt még a fűtés bekapcsolna már melegít is.
Másnál is be van lassulva az oldal? Máshol nem tapasztalok ilyet csak itt. -
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #55495 üzenetére
Nyilván a touring kasztnira nem tudok mit mondani, Nekem is az van. Bicikliket nagyon jó vele szállítani.
Kicsit több mint 1 éve van meg, nagyon szeretem. Nyilván ez csak egy N46B20, de elég, nem akarok erősebbet, előtte 12 évig volt egy M50B20. Az is elég volt, bőven.Ha hajtják minden autó jobban eszik, nyilván. Ha én hajtani akartam volna biztos nem ilyet veszek, de én már igen nyugisra vettem a közlekedést, a régi kupé az valahogy más volt, az valahogy jobban kívánta, hogy nyomjam neki. Ebben a touringban igen nagypapás lettem.
Ja és a fogyi. 5.9-6.3 közt szokta mutatni. Kicsit csal, de rátankolással visszaszámolva is mindig bőven 6.5 alatt maradok. Sima 95-sel.
Ja, nagyon be van lassulva az oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz bucihost #55498 üzenetére
Én már nem akartam facelift előttit venni, meg 6 hengerest sem, (felesleges) vagy 10-et ,12-t megnéztem másfél év alatt, de csak ez fogott meg igazán Nyíregyháza környékén.
Nekem nem volt eddig vele semmi bajom, 1-szer volt olajcsere, hátsó teleszkópokat cseréltem, 1-2 éven belül az elsőket is fog kelleni szinte biztos. Amit nagyon elbírnék az egy hosszabb difi, vagy egy 6-os váltó, vicc, hogy 100-nál, 3ezret pörög.
Kipuffról meg mindjárt hozok egy fényképet
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest