Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    Azért mert xdrive nem feltétlen jelenti azt,hogy az osztómű és első difi tönkremegy.... Az a baj rengetegszer nem kapják meg a megfelelő karbantartást = soha nem cserélnek bennük olajat.... Ahogy a váltóban úgy az osztóműben és a difikben is olajat kell cserélni 80-100E Km után.... Ha megfelelően karban vannak tartva simán tudnak 3-4-500E Km-t is.... Első féltengelyekre nyilván érzékenyebb az autó még. Átlagban ~300E Km-t tudnak komolyabb beavatkozás nélkül. Nyilván ha kiszakad a gumiharang és sokáig közlekednek úgy vele szétmegy a féltengely... Ahogy egyre újabbak az xdrive-ok úgy egyre jobbak is de semmi nem örök élet.

    Itt egy átlagos osztómű olaj.... Sokszor találkoztam olyannal,hogy ilyen elhasznált olajjal jártak és még kevés is volt benne és csodálkozik mindenki,hogy tönkremegy meg szar...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák