- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- 3D nyomtatás
- Androidos tablet topic
- E-book olvasók
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz LuckyL #24510 üzenetére
Lehet én vagyok a noob, de a 330d-mel sem merem kikapcsolni az elektronikát kanyarban nagy sebességnél, az eredmény pedig folyamatos villantgatás az elektronika részéről, be-befékezgeti a kocsit a kanyarban, hogy ne csússzon ki a hátulja, cserébe pedig ilyen folyamatos bólogatásos kanyarvétel lesz, mert befékez, súly előre megy, aztán megint enged, súly hátra megy, majd megint befékez, súly előre, és így tovább. (tatabánya óváros lehajtó bp felől, mikor már hosszan balra visz lefele, 60as tábla, 120szal bevéve)
Egy M4-esnél szerintem már fél gáz hatására is kicsaphat a hátulja, a kátyús, nyomvályús utakon kanyar közben ez tuti baleset, marad az autópálya 130 feletti használhatósága, vagy az ökörködés kis sebességű kanyarokban, kereszteződésekben, de arra a 330d is megteszi, csak hangorgia nélkül, fele akkora látvánnyal.
Az M4 eleve nem a racionalitásról szól, de a tuningolása az már tényleg kiautózhatatlan kisebb sebességnél tapadáshiány következtében! (autópályán pedig egy kezemen meg tudom számolni, hány sportverziós csúcsbenzinest láttam nyomulni az elmúlt 8 évben: 1 porsche carrera 4s, 1 nissan skyline gt-r, és egy mercedes c63 amg úgy, hogy főleg autópályán közlekedtem le eddig 200k km-t. "Szinte" csak a dieselesek tepernek autópályán)Persze aki szereti, közlekedhet így: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen