Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz LuckyL #24510 üzenetére

    Lehet én vagyok a noob, de a 330d-mel sem merem kikapcsolni az elektronikát kanyarban nagy sebességnél, az eredmény pedig folyamatos villantgatás az elektronika részéről, be-befékezgeti a kocsit a kanyarban, hogy ne csússzon ki a hátulja, cserébe pedig ilyen folyamatos bólogatásos kanyarvétel lesz, mert befékez, súly előre megy, aztán megint enged, súly hátra megy, majd megint befékez, súly előre, és így tovább. (tatabánya óváros lehajtó bp felől, mikor már hosszan balra visz lefele, 60as tábla, 120szal bevéve)
    Egy M4-esnél szerintem már fél gáz hatására is kicsaphat a hátulja, a kátyús, nyomvályús utakon kanyar közben ez tuti baleset, marad az autópálya 130 feletti használhatósága, vagy az ökörködés kis sebességű kanyarokban, kereszteződésekben, de arra a 330d is megteszi, csak hangorgia nélkül, fele akkora látvánnyal.
    Az M4 eleve nem a racionalitásról szól, de a tuningolása az már tényleg kiautózhatatlan kisebb sebességnél tapadáshiány következtében! (autópályán pedig egy kezemen meg tudom számolni, hány sportverziós csúcsbenzinest láttam nyomulni az elmúlt 8 évben: 1 porsche carrera 4s, 1 nissan skyline gt-r, és egy mercedes c63 amg úgy, hogy főleg autópályán közlekedtem le eddig 200k km-t. "Szinte" csak a dieselesek tepernek autópályán)

    Persze aki szereti, közlekedhet így: [link]

Új hozzászólás Aktív témák