Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • scream

    veterán

    Megérkezett a ProVideo-s rendelésem, 3 pólóból 2 jött csak (utánvét összege is eszerint alakult), de arról nem jött infó, hogy az egyik póló már kifogyott (amikor rendeltem mindegyikből volt még készleten).

    Aztán írtam az info-s e-mailre, érdeklődni, hogy mikorra lehet friss árukészletre számítani, amire ilyen félmondatos, válasz érkeztek ("Tudtommal nem várható"), aztán írtam, hogy akkor kivezetésre kerülnének a ruházatok, ha nem érkezik új árukészlet, amire megint egy ilyen jött vissza ("Én nem vagyok döntéshozó, ez ügyben, sajnos nem tudok bővebbet mondani"). Ezzel most mit kéne kezdenem? Nem értem miért nem lehet normálisan válaszolni a feltett kérdésre, mintha nem ő dolgozna ott/velük és csak egy elszigetelt harmadik fél lenne az információs pultban. :W

Új hozzászólás Aktív témák