- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09990144
törölt tag
Szerintem nem csak a nézete, vagy az irányítása miatt lesz egy játék jó RPG, vagy jó BG. Eltelt 20 év, egy új csapat kapta meg a lehetőséget, ők a saját játékukat fogják elkészíteni. Meglátjuk, hogy sikerül.
Olvasva a fórumokat, sokaknak nem tetszik a körökre osztott harc sem. Kicsit a Cyberpunkos belső nézet / külső nézet sírást juttatja az eszembe... -
#09990144
törölt tag
Akkor hozok példákat én is A Fallout 1-2 után nagy váltás volt 3. rész: 3D-s, belsőnézetes, akciódúsabb , és mégis működött. Különösen a New Vegas, az bizony rpg volt a javából, és a Fallout hangulat se hiányzott belőle. Vagy ott a Witcher: hasonlítsd össze az 1. és 3. rész nézetét / harcrendszerét. Mégis megvolt mindkettőben a Witcher hangulat. Egy Zelda sorozatban is részról részre megújulnak a mechanikák, az irányítás, a grafikai stílus, de a Zelda hangulat az adott.
Ez, hogy más az irányítás meg a nézet, ez semmit nem jelenet szerintem. Majd ha megjelenik, és elkezdünk vele játszani, magába szippant a világa és a BG hangulat (legalábbis nagyon remélem )