- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
PhilBrick
őstag
Bag of Holding - Classic D&D stuff, bigger on the inside
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz PhilBrick #750 üzenetére
Szóval akkor nekem sem a mostani patch miatt romolhatott el. Bár ki tudom venni a cuccokat belőle, és visszaváltoznak, de betéve őket a láda súlya nem csökken (ill. az inventory össz súlya). Kár, mert mindig volt nálam 20-30 robbanó hordó szükség esetére, de így már nem tudom azokat cipelni.
***
-
Gothmog
aktív tag
válasz janos666 #743 üzenetére
A rnd algoritmus, amit írtak vagy használnak a játékhoz (természetesen nem a machinált karmic dice-ra gondolok, hanem az a nélküli, elvileg teljesen random dobásokra) tény, hogy nagyon fura. Másik fórumon egy-két ismerőssel gyűjtögettük az élményeket, én némelyik dobássorozatomra kiszámoltam a bekövetkezés valószínűségét is, és hát, elég hihetetlen eredmények tudnak kijönni.
Pl. a Phase Spider Matriarch elleni harcomnál a 4 karakter 3 körön keresztül zsinórban nem tudta eltalálni a pókot, miközben 3 karakternek 50%, 1 karakternek pedig 55% esélye volt erre ütésenként. Arra az esély, hogy a 4 karakter ilyen feltételek mellett 3 körön keresztül mindig elvétse a támadását (vagyis 12 támadást zsinórban) kerekítve 0,18%. Ez önmagában nem lenne gond, csak amikor a vártnál többször jönnek elő ilyen nem túl valószínű eseménysorozatok (nekem is volt már pl. advantage módosítójú képzettségdobásom, ahol dupla 1-es jött ki - 0,25% az esély rá), akkor elgondolkodik kicsit az ember.A játék mindezzel együtt is zseniális szerintem. Bár tény, hogy sokat kell még csiszolgatniuk rajta ahhoz (főleg Act3-ról hírlik, hogy van ott még dolguk bőven a fejlesztőknek), hogy valóban olyan játéktörténeti mérföldkő legyen, amilyennek sok tesztelő kikiáltotta. (Viszont én a Larianból kinézem, hogy kb. egy múlvára, a Definite Edition verzió kijövetelére valóban az lesz az a játék. A potenciál abszolút ott van benne, ezt az Act1 tökéletesen mutatja.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
PhilBrick
őstag
Az az ötven százalék azért nem olyan mint egy pénzfeldobás. Az egy tájékoztató szám, mivel több kocka forog a háttérben. És természetesen tudjuk, hogy a szoftveres véletlen sosem lehet teljesen véletlen.
Ettől függetlenül én biztosan nem támadnék folyamatosan 50 százalékkal, hanem valahogy feljebb tornásznám.
-
Gothmog
aktív tag
válasz PhilBrick #756 üzenetére
Rossz hírem van: támadásnál alapjáraton csak egyetlen húszoldalú forog a háttérben, és jelen esetben az 50% azt jelentette, hogy ha 1-10 a dobásérték rajta, akkor nem találsz, ha 11-20, akkor találat van. (Támadóértéked + d20 vs. az ellenfél AC; ez ugye az alaprecept a támadódobásnál, és ide több dobás csak akkor jönne be, ha mondjuk a védő félnek lenne speciális kitérésre extra dobási lehetősége stb.). Akinek 55%-a volt, ott értelemszerűen eggyel magasabb volt a támadóértéke, így nála az 1-9 nem talál, 10-20 dobások találtak.
A % érték, amit kiír, Larian egyszerűsítés, de elég praktikus, mert látod, hogy elvileg kb. mennyi esélyed van adott pozícióból, adott skillel vagy varázslattal vagy támadással eltalálni adott ellenfelet.Mást pedig abban a helyzetben nem tudtam tenni, csupán anyit, hogy a kétfegyveres bárdom a bónusz támadásos ütése mellett minden körben tolta rá a vicious mockery-t (sikeresen), így a "pókkirálynő" is mindig hibázott szerencsére (disadvantage-dzsel ment a támadó dobása), és dupla szerencsére Lae'zelt támadta, akit én akkor tank funkcióban (lehető legmagasabb AC) használtam.
Egyébként a legtöbb ellenfél ellen természetesen nem 50% az esély, nyilván nem béna kacsákkal megyek, de ha jól rémlik, még 3-as szintű csapattal ugrottam neki a küzdelemnek, és nem is túl kipihent állapotban. (Sunyiskodni próbáltam, de az EA óta alaposan feljavították a pók matriarch AI-ját... Gyakorlatilag ahogy kicsináltam az egyik fészekben a tojásokat, hiába volt messze tőlük és nem is arrafelé nézett éppen, egyből odarohant, majd másodpercen belül teleportált rá a partimra.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
AsakuraDave
őstag
válasz PhilBrick #750 üzenetére
Redditen azt írják patch notes-ba benne van, hogy ezt javították a Mundane chest-nél de ez vicces mert nem is tudtam hogy az erre van Mondjuk nekem el is tünt az a láda a játékból, mikor megtaláltam Gale mondott is rá valamit de a tartalma meglepett így ott hagytam az egészet, aztán mondom később mégis megnézem lehet valamit rá kellene varázsolni stb de már nincs ott a játékba
Ez az electric chargeos cucc, hogy működik? Alapból csak spellek adják így ha spell mentes karira akarnám akkor csak ha összeteszem más cuccokkal amik adnak charge-ot ha pl dashelek tudnám használni? Underdarkba szereztem még egy nyakláncot ami 3 charge-ot enged eltolni nagy sebzésre de hát semelyik karival nem tudom kihasználni, Gale az tűzmágus lett.Amúgy ez az Act 1 a játék leghosszab része? Lassan 60 órám van benne mert mindent megcsinálok, megnézek de még mindig Act 1. A Gynthaki nem tudom hogy kell leírni, után ahova átmegyek Mountain pass akármi azt hittem Act 2 de az is 1-nek tűnik mert csak a "sötét" helyre átmenve a törpöktől, kaptam achit, hogy kész az Act 1 de Mountain pass-ra a goblinoktól is már korán át lehet menni, kb lvl4 lehettem mikor ki írta hogy ez a szintemnek még túl magas hely?
[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #758 üzenetére
Meg most jövök rá, hogy a Sussur fegyvert is tök feleslegesen csináltam a harcosomnak
Mivel közben már megvolt az Adamantiumos küldi azt hittem ahhoz csinálom a fegyvert de az más fegyverről beszél Nah mindegy... There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
nubreed
veterán
Az új patch -csel jött már fodrász vagy olyan lehetőség a játékba, ahol át tudom alakítani a karakterem?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
MODERÁTOR
válasz AsakuraDave #758 üzenetére
Ó a francba, az volt a bug, hogy a Mundane chestbe pakolt cuccok könnyebbek lettek, és azt javították, tehát most működik jól.
Fixed a bug where adding items to the Chest of the Mundane changed the weight of an item.
Kár, mert Bag of Holdingként lehetett használni, viszont így már értéktelen, meg gyakrabban is kell traderhez teleportálni eladni a cuccokat.
***
-
H3XHUN
csendes tag
Sziasztok. torrentes GoG mentés melyik eredivel fog működni? GoG-on még accountom sincs, semmit nem vettem még onnan. Ha steamen veszem, mennyi az esélye, annak hogy folytathatom megkezdett mentést? Mindenképpen kiakarom próbálni, hogy rendesen fut RX 6650 XT vga-m on. 2 óra alatt nem nagyon derül ki szerintem. Larian játék, egy özön javítás lesz hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gothmog
aktív tag
6650XT-m van nekem is (Sapphire Nitro+). Proci egy i5-11400F. A monitorom 1920×1200-as felbontású, 60Hz-es.
A játék Ultra beállításokat ajánlott, és ment is volna vele gond nélkül, de a nyári melegre tekintettel, illetve arra, hogy bizonyos beállításoknál elhanyagolható a tényleges látványbeli különbség, végül egyénileg állítottam be a dolgokat, összességében kb. High-nak megfelelően. Egyelőre tökéletesen, reccenés nélkül fut. VSync-et én belőttem, és az FPS capet 65Hz-re lőttem. Így stabilan végig 60Hz-en megy a játék. (Act3-ban lehetnek majd gondok, de mire eljutsz odáig, valószínűleg kint lesz a teljesítményt javító patch.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
#744 ollie elmagyarázta nekem (miután megírtam a hsz-t, és kikapcsoltam a gépet, nekem is beugrott, hogy ez lehet a helyzet, csak nem jöttem vissza válaszolni magamnak), hogy az 1-es az mindig critical failure (bukod még akkor is, ha valami úton-módon annyi bónuszod lenne, ami önmagában vinné a kört dobás nélkül), mint ahogy a 20 is critical success (tehát 20-al nyersz még akkor is, ha pl. 23 kéne és 0 búnuszod van).
Az már csak hab a tortán, hogy mennyi volt az esélye 4 egymást követő dobásból 1,1,2,2-t dobnom súlyozatlan 20 oldalú kockával. (De azt valahol el tudom fogadni, ha direkt figyeli a játék a save/load-ot, és ha elbuktál egy dobást, akkor quickload után megint direkt elrontja neked..., mert itt én lényegében ezt csináltam -> nem azért, hogy csaljak, hanem azért, hogy átnézzem újra a menüt, hogy mi történhetett, mert nem volt eszemben az 1 = cticital fail, és ez a teszt volt 2,2 dobás).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
VikMorroHun
senior tag
válasz PhilBrick #729 üzenetére
Jujj. Ez majdnem olyan, mint amikor írok a szakmai informatikai rendszer felelősnek, hogy hibás a rendszerünk, mert ez és ez történik, ami a) baromság, b) önmagában OK lenne (nem az, felesleges bonyolítás), de ha az egyik munkafolyamat keveredik a másikkal, akkor hiányos lesz a végeredmény. Válasz: ez így működik, nincs hiba.
(Apropó, az eltűnt karakter nem volt a táborban. Kétszer átnéztem.)
"ilyen is lehetne. De realisan nezve ez nem opcio." Hát, én már láttam azért néhány játékot, amiben kompletten szinkronizálták az összes párbeszédet. MMO-t is. Azokban azért elég sok szöveg szokott lenni. Engedtessék meg nekem, hogy a fejlesztők igénytelenségét ne tartsam elfogadhatónak.
Egyébként +2 hangsáv kellett volna, egy férfi és egy női szinkronhang az összes párbeszéd opcióhoz.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
HugóBoss
tag
Nekem most 2 új bug van (eddig nem volt). A megidézett kéz velem maradt hosszú pihenés után is.
A gyerek a tengerparton, miután megmentettem a hárpiáktól, nem beszél velem, így nem tudom megcsinálni a questet...Amúgy az új játék első dobása (az ilithid bölcsőnél) egy laza 1-es lett, majd 3as.
[ Szerkesztve ]
-
válasz VikMorroHun #770 üzenetére
Ez valahol még érthető is. Egy nagyon öntudatos, arrogáns, mogorva karaktert ott hagytál a semmi közepén a vadvilágban. Ott kellett volna rád várnia naphosszat, hátha visszamész érte? Meg is ehettek téged félúton.
Én is hiányolom a "főszereplő" hangját, de csak azért, mert azon kívül tényleg minden szinkronos. Tehát el tudom fogadni, ha nem minden szinkronos (akár vannak olyan opcionális események, ahol csak egy statikus háttérképet bámulsz feliratokkal és háttérzajjal, még grafika sincs), de mikor majdnem minden az, akkor kicsit kilóg a sorból, hogy nem opció, hogy ő is beszéljen.
Vannak amúgy vicces dolgok. Mint pl. hogy totál kimerült a csapat egy épületen belüli harcban, kimentem a főbejáraton, ahol egy kivégzőosztag várt. Persze meghaltunk. QuickLoad, szétnéz, nem látni más kijáratot, map, fast travel, alvás...
Ez azért érdekes, mert két embert is kiszabadítottam ketrecekből, akik valahol ki tudtak osonni. Sőt, az egyiket követtem egy "zsákbarlangba", ahol ő köddé vált, de én nem tudtam ott semmire kattintani, ugrani, stb (tehát tervezett módon kerestem már a harc előtt a "hátsó kijáratot", és látszólag van is, de én nem tudtam használni --- teleportálni viszont igen...). Bár az sem tiszta, hogy ha addig zárva volt a kapu, akkor odakint honnan tudták a többiek, hogy odabent vérfürdőt rendeztem (befelé szabadon beengedtek).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
PhilBrick
őstag
válasz janos666 #772 üzenetére
"honnan tudták a többiek, hogy odabent vérfürdőt rendeztem"
Goblin camp? A dobokkal riasztják egymást. Bár az udvar esetében nem zárom ki a scripttelt eseményt sem. Pl. és onnantól kitör a káosz.meghal mindhárom vezető De a Seline templomnak van még kijárata. Egy lefelé és egy felfelé, ahonnan 2-3 úton tudod elkerülni az udvart. -
GeneraL_XTX
veterán
Multi class rendszert próbálgatta már valaki? Vannak jó kombók?
-
PhilBrick
őstag
válasz GeneraL_XTX #774 üzenetére
100 gold egy respec, nyugodtan kiserletezhetsz vele.
Indulasnak peldaul a klasszikusok:
- Paladin + Sorc
- Warlock + Sorc
- Thief + RangerAztan nagyon sok esetben eri meg + nehany szintet felvenni valamibol:
- Cleric 1 szint, mert sokmindenhez hozzafersz vele
- Fighter 2 szint az Action Surge-ert es a kepzettsegekert
- Thief 3 szint a bonus action-ert es a kepzettsegekert[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz VikMorroHun #770 üzenetére
2 hangsáv nem elég, mert fajonként kellene egy férfi és egy nő. Elég vicces lenne, ha a half orc-nak ugyanaz lenne a hangja, mint a halfling-nak.
Egyébként a főszereplő beszél a legtöbbet, így önmagában lenne annyi hangfelvétel, mint az összes NPC együttvéve a játékban, hiszen mindegyikkel tud beszélni. Ha hozzávesszük, hogy mennyi fajta hang kellene a főszereplőnek, akkor valszeg több tíz gigabájttal nőne a mérete a telepített játéknak. De nem is ez a legnagyobb gond, így is majdnem tönkrement a Larian a fejlesztés közben, mert olyan sok pénzt felemésztett a játék. Valószínűleg nem fért volna bele, hogy ha ki kellett volna még fizetniük pár szinkron színészt. Itt másfél Gyűrűk Urányi szöveg (a könyv hosszát értve!) van a játékban, annak a fele a főhősé. Ennyi szöveg szinkronizálása évekbe telik. Valszeg már csak a költsége (a szinkron színészek bére) elérte volna a 100 ezres nagyságrendet dollárban.
[ Szerkesztve ]
***
-
válasz PhilBrick #756 üzenetére
Azért elég jó véletlent össze lehet hozni. Egy játék közben főleg, mivel fel lehet használni entrópia forrásként a billentyűnyomásokat, de főleg az egérkurzor pozíciókat (ebből ugye rengeteg van már egy 125Hz-es egérnél is még ha csak onnantól pörgeted, hogy megjelent a kockadobás menü, és ember mozgatja, nem auto-snap).
Most játszogattam quicksave/quickload-al, és nagyon gyanús, hogy programozottan elbukja az ember újra a dobásokat, ha ezt csinálja. Volt már hasonló mechanizmus RPG játékban loot rendszerre.
#776 ollie - "a főszereplő beszél a legtöbbet" -> Mi?
Az NPC-k egy bekezdést felolvasnak, a PC pedig tőmondatokban válaszol/kérdez.
"2 hangsáv nem elég" -> Erre van olcsó megoldás: 2 rögzítés + rátolnak "AI" egy filtereket.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
khalox
őstag
válasz janos666 #777 üzenetére
Szerintem nincsen benne "anti save scum" mechanizmus, csak egyszerűen nem volt szerencséd. Volt, hogy vissza kellett tölteni párszor dolgokat (Act 3-nál vagyok), és általában más lett a kimenetel.
Kétlem, hogy a random seed-eket is mentené az állással együtt, az már feltűnt volna ennyi idő alatt. -
PhilBrick
őstag
válasz janos666 #777 üzenetére
Most játszogattam quicksave/quickload-al, és nagyon gyanús, hogy programozottan elbukja az ember újra a dobásokat, ha ezt csinálja.
Ha ilyen lenne benne, mar reg tudnank! Raadasul ha ilyesmit akartak volna, sokkal egyszerubb a mentest korlatozni, mint seedet menteni!
Egyszeruen sajat magadnak mondasz ellent a ket bekezdesben!A beszedes reszre mar nem is reagalok inkabb...
-
válasz PhilBrick #779 üzenetére
Nem mond ellent egymásnak a két bekezdés.
Az első azt mondja, hogy meg lehet csinálni, nem azt hogy szerintem itt megcsinálták.
A második azt, hogy érzésre itt fura.Csak azt mondtam, gyanús. Persze sokkal nagyobb minta kéne, de eljátszottam, hogy visszatöltöttem, és háromszor egymás után buktam el egy 15-öt igénylő dobást úgy, hogy mindig 2 kockával és 6-9 bónusszal (tehát már 9 elég lett volna, és sorban 6 dobás mind 9 alatt volt, konkrétan 6 volt az egyik, és mellette 1 vagy 2 a másik).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Hintalow
senior tag
válasz janos666 #781 üzenetére
Hát, jópár évnyi asztali DnD után én azt mondom, kockadobásoknál kb bármi lehetséges, volt olyan, hogy a csata első körében a karakterem kioffolta magát (konkrétan már haldoklott) a saját dobásaival.
Szóval örüljetek, hogy a kritikus balsiker esetén opcionálisan alkalmazható táblázatokat nem implementálták a játékbaHa a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
kicsako
őstag
válasz GeneraL_XTX #774 üzenetére
Wizardba 1et dipelsz Caster karakterrel(Cleric, Druid, Warlock Sorci, talán bard?), felveszed a 17intes fejest, és 4 spellt szabadon meg tudsz tanulni Scrollokból. Nálam így van Clericcel Fireball, Lighning bolt, Summon Elemental és a 4.re nem emlékszem
Egyébként Withers bünti nélkül pickpocketelhető, szóval végtelenszer tudtok respecelni.
[ Szerkesztve ]
-
Kolbi_30
őstag
Kérdés, miert van az ,hogy a csapattagjaimat alig talaljak el..a fo karimat szepen first targetkent minden is eltalálja bárhonnan..(wizard) Mar kinomba clerik masodlagost valasztottam neki, raraktam heavy armort..igy tovabb birja de a blur, meg a tobbi defes spell skill kb nem mukodik vele mert azzal egyutt hugyozzak ketté a legtobb esetben. Ezt tudtam kezelni BG1ben 2 ben nwerwinter sorozatokban, ebben a reszben alamiert nem mukodik ahogy szokott.Most eppen Bhaal templomaban kalandozom, jo nagy szopatás amugy [ Szerkesztve ]
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
kicsako
őstag
válasz Kolbi_30 #784 üzenetére
Mekkora AC-je van a karaktereidnek? Magenek ha olyan fajjal vagy ami tud pajzsot használni, az +2AC, Dexből még legalább +2AC-d kell hogy legyen, és akkor még a Mage Armor +3. Ezzel van 17 AC-d, Act3ig szerintem bőven elég hogy túléld a dolgokat.
Korábban írta valaki hogy nincs értelme interakcióval elintézni egy harcot, találtam egy videót ahol tesztelték és 5ből 4x ugyanannyi xp-t kapsz ha kibeszéled magad a harcból, mintha megölöd őket.
https://www.youtube.com/watch?v=oPTzx-M-_mo -
Gothmog
aktív tag
válasz Hintalow #782 üzenetére
Szerintem mindenkinek, aki játszott anno pen&paper (vagy ahogy újabban nevezik: tabletop) RPG-kel, vannak élményei különösen peches vagy éppen kritikus helyzetben mázlista dobássorozatokról (Én középsulisként, ~ 1993-97 között játszottam asztalit haverokkal, de még ilyen időtávból is emlékszem párra.)
Viszont itt a játéknál, miközben az esetek többségében persze normálisnak tűnnek a dolgok, mégis olyan számban jönnek elő furcsa dobássorozatok (karmic dice nélkül is), ami már egyértelműen gyanús, és a valóságban "dobálva" bizony szökőévente látnál csak ilyet, nem pedig mondjuk 2-3 játékóránként.
Nekem pl. tegnap megvolt az első olyan, amikor 3 kritikus sikertelenséget dobtam képzettségpróbára zsinórban (nem újratöltéssel, hanem inspiration pontok felhasználásával ismételtem a próbát). Ennek laza 1:8000-hez az esélye. És persze megtörténhet, megvan rá az esély, csak éppen a próbát közvetlenül megelőző harcban is volt pl. critical failure-nek minősülő támadásom, amit pedig advantage helyzetből dobtam (tehát a párhuzamosan gurított két d20 eredménye egyaránt 1 lett). És amikor már gyanús mennyiségben/gyakorisággal látod az ilyen "persze, megtörténhet, miért ne, de azért mégsem túl valószínű" dobássorozatokat, akkor elgondolkozol azon, hogy mégis milyen rnd van a játékban?Endure. In enduring, grow strong.
-
Mai napig hangosan felröhögök, amikor eszembe jut az eset hasonlóan vagy 25 évvel korábbról, hogy az egyik különösen agresszív játékosunk közölte, hogy berúgja az ajtót. Képességpróbára egyest dobott, szóval kalandmesterként közöltem vele, hogy ez a fürdő (tényleg az volt), a dézsákból kifröcsögött szappanos vízen elcsúszott, legyen szíves sebzést bodni. Dobott egy huszast.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hintalow
senior tag
Hát az már azért tényleg sok, lehet, valamiért elkezdi 1 után nagyobb eséllyel szórni a játék.
Én is tolom már vagy 20+ éve az asztali DnD-t, most érkeznek pár óra múlva a haverok az aktuális játékra.Nekem olyan volt, amin máig röhög az egész csapat, hogy a törpe artificeremmel feküdtem a domboldalon egy mordállyal, hogy támogassam a lent lopakodó partit, ha kiszúrnák őket. Kezdemény, rögtön lőttem volna, mert készenlétbe helyeztem a cselekedetem előre. nagy 1-es, "nem működik a fegyver, dobjál még egyet, hogy mi történik" még egy nagy 1-es "megfordítod, és elkezdessz matani a csővel, hogy hol akadt el, ebben a pillanatban elsül és az arcodba robban" persze a sebzésre majdnem maxot dobtam, az első pár körben már csak halálmentőket dobáltam
[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
MODERÁTOR
Egy kis tanács. Az Digital Foundry review-ból kiderült, hogy DX11-et használva némileg kevesebb a lag Act 3-ban, így érdemes azt használni vulcan helyett.
***
-
nubreed
veterán
Nekem végig szenvedés volt a Vulkan amikor azzal próbáltam a játékot. Sok lag, nagyobb betöltési idő, szvsz. nagyon el van cseszve ez itt, de lehet, hogy csak nálam. DX11 -el nekem minden sokkal simább.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Gothmog
aktív tag
Az EA-ban nagyon jó volt a Vulkan, gyakorlatilag a fejlesztők is az azzal való futtatást ajánlották. Majd jött a rendes megjelenés, és nekem Vulkannal pl. el sem indul: fehér képernyő, végtelen homokórázás. De a Larian is a DX11-et ajánlja egyelőre. (Azért én kíváncsi lennék, hogy mi változott, mit módosítottak, hogy így lerontotta a Vulkan teljesítményt, illetve hogy ilyen bugos lett.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
MODERÁTOR
Nagyon brutális Act 2-ben a
-es rész.Silent Hill ***
-
Megnéztem egyetlen jelenetet, és DX11-el limitre fut az fps (117), míg Vulkan-al csak 110. Ez még Act1. Hah!
#794 Callisto - Ezt screenshot-al is összevetetted? Mert én lőttem kettőt, és elég egyformának tűnik.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Callisto
őstag
válasz janos666 #795 üzenetére
Minek? Látom. Kontraszt/AA terén szembetűnő a különbség és a HDR is jobbnak tűnik. Azt meg nem is tudom hogyan csináljak HDR screenshotot és nézzem meg bár Google megmondaná.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
H3XHUN
csendes tag
Ez a játék nagyon nem az amire számítottam. Ez tiszta olyan mint pl a Pathfinder... Amit kipróbáltam, játszottam is volna vele de egyáltalán nem értettem a mechanikákat. Egy spellt használhaszt 1-2x aztán annyi. Aztán a varázslót meg szerencsétlenkedjen, mivel kis késsel? Talán azt tudja használni. 2 és fél órát toltam, eddig spellek vicc erősségűek. Pff. Tény hogy nem ismerem az eredeti BG1-2t, de a Divinity 1-2 nagyon nagy kedvencem. Sajnos az ég és föld a kettő. RX 6650 XT-vel vannak teljesítmény gondok, a 8Gb vram az tuti a szük kereszmetszet. Játékban, harcban nincs gond, de az átvezetők videók, párbeszédek na ott droppol. Még mindig venném, mert nagyon érdekesnek néz ki a játék csak nem nagyon fekszik a játék menete. 1d6 és társai, mi van...
-
Drizzt
nagyúr
Ha pihensz, akkor újra lehet lőni a varázslatokat. A pihenésnek van költsége, de elég könnyű sok supply-t találni hozzá. Egyébként van cantripnek nevezett dolog a varázsló jellegű népeknél, azok olyan varázslatok, amik bármennyiszer használhatók pihenés nélkül. Én is felesleges macerának tartom egyébként a pihenést, igyekszem minimalizálni, de ez van.
I am having fun staying poor.
-
Ellia
addikt
Varázslók kezdetben gyengék, aztán pikk pakk letakarítják a képernyőt, ha arról van szó.
A varázslatokat memorizálni szükséges, és egy long restig azokból lehet lövöldözni, így érdemes átgondolni, hogy mit is csinálsz az adott körben. Igen, lehet, hogy csak elbújtatod a karaktert.
A BG3 DND5-re épül, ami mondjuk egy elég könnyen érthető, elég feszes és pörgős harcokat hozó szabályrendszer lett. Olvasd el az alapokat, sok kifog derülni, hogy mi az 1D6 meg mi az AC meg mindenki kedvenc "critical faliure"-e.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
6700XT-vel amin 12GB ram van, azzal 1440p-ben minden fluid (act-1), valamint SteamDeck-en is tök jól megy a játék.
Nem tudom friss drivert használsz-e a kártyához, ha nem, akkor azt megpróbálnám mert azért 8GB még mindig nem annyira kevés.
Btw, hamarosan érkezik teljesítmény javító patch.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...