- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jacktor
tag
Igen. Jelenleg ez mindig kikapcsol, ha karaktert váltasz, illetve csatában minden körben mikor kari fókuszt vált. Most ilyenkor mindig rá kell bökni az egyik nyíl billentyűre hogy visszakapcsoljon.
A DOS I-II-ben nincs ilyen probléma, ott is csak az az idegesítő mikor csatában támadáskor visszarepül a kamera a karakterre, gondolom hogy lásd az animációt, amire amúgy nem vagyok annyira kíváncsi, mint inkább hogy mennyit sebzek.www.wotinfo.hu
-
VikMorroHun
senior tag
Nekem eredeti a játékom, 2-3 órát volt időm játszani vele. Ezalatt találtam egy komoly hibát (az egyik NPC eltűnt a világból, de úgy, hogy 5 perccel korábban még ott volt), illetve az edge panning hibát is sikerült megtalálni/letesztelni. Mindkettőt jelentettem Lariannak. Apró adalék: hibajelentéshez kell a verziószám is.
Ja, a párbeszédek fele hiányzik a játékból. Tudom, hogy a Starfield is ilyen lesz; sajnos ilyen módon félkész játékokat ki lehet adni, ha a többi rendben van, akkor ünnepelni fogják.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Melyik karakter tűnt el, és mi volt az előzménye? Változik a világ, egyes történések után "eltűnnek" npc-k ahogy halad a sztori stb.
Verziószámot szerintem minden játéknál elkérnek, ez alapján tudják beazonosítani, hogy esetleg javították-e már a hibát csak te régi patchen játszol.
Első részre kitérve:
Owlbeart megölik a barlangban ha meglátogatod de nem teszel semmit Druid falu is le tud zárni a rituálé miatt ha kb. 10 long rest alatt nem teszel semmit Halsin is ki tud szabadulni magától ha csak 2 bosst ölsz meg a 3ból, vagy ha megtámadod a druidákat Lángoló faluban meghalnak a sebesültek ha nem szabadítod ki őket X időn belül. Hárpiák által lure-olt tiefling kölyök is meg tud halni ha nem segítesz neki időben. Origin karakterek is feltűnnek később/más helyeken ha nem beszélsz velük
És még rengeteg ilyen lehetőség van, ami miatt eltűnt egy NPC-d.[ Szerkesztve ]
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Ha a ketrecben logo karakter volt, az azert tortent, mert nem szabaditottad ki..kesobb meg talalkozol vele.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
"Ja, a párbeszédek fele hiányzik a játékból"
- wait, what? -
Igen. Láttam rá minimális esélyt, hogy azért nem működik megbízhatóan, mert 2 kijelzőm van (bár egy kis felbontású csatlakozik a bal alsó sarokban a nagy mellé, illetve bepipáltam az opciót, hogy ne engedje ki a játék területéből a kurzort, és mind a 4 árnyban egyformán random, hogy mikor pan-on az egérrel, vagy sem, de akkor másoknál is ilyen).
--- másoknak ---
Kösz a duplakatt a kockadobáskor klikkelés, és a HOME gomb tippet. Működik.Egyébként ja, kint az erdős területen már szebb a játék, mint a legelején a hajón (ott valószínűleg szándékosan olyan "paszteles" a beltér, csak féltem, hogy mindenhol ilyen lesz).
A dupla dialógus + animáció "bug"-ot (szerintem nem bug, csak fura alkotói döntés) nem hiszem, hogy reprodukálni tudom (egyszerűen), hogy videóra vegyem, mert az kellett hozzá, hogy először a main character elbukjon egy könnyű kockadobást (1/20-at dobott), aztán a kísérővel beszéljek először a potenciális új társunkkal (és ez változhat attól függően, hogy milyen karaktert választott saját magának az ember, hogy ki kicsoda ilyenkor...). Szóval "réteg probléma", csak azért lepett meg, mert az első 10 percet biztos végigjátszották sokan már Early Access-ben, és fura, ha ezt senki nem kritizálta, mikor pont arról volt szó, hogy teszteld és kritizáld a játék elejét.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Kolbi_30 #705 üzenetére
Nem, az nekem is bebugzott, kiszabadítottam,
. Nem eredeti verzió volt. Megvettem steamen, visszatöltöttem egy korábbi állást,eltűnt a ketrec, a csúnya arcú meg sehol .elszúrtam a persuasion dobást, szóval le kellett ölnöm a foglyul ejtőit, de meg is maradt utána, és be tudtam szervezni p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Starfield a technikai problémákon túl valószínűleg a fantáziátlan, statikus quest designon fog bukni, ahogy szinte az összes (kivéve Fallout 3) Bethesda játék Oblivion óta.
Morrowind után onnan is szépen lelépett a talent. -
válasz janos666 #707 üzenetére
Ahh. A HOME megnyomása után követ a kamera, de nem fordul be menetirányba.
#692 PhilBrick - 2014-es DX11.1 native-2160p - 2023-as Vulkan RPG 2160p@1440-DLSS-Q
Jó, a DAI egy anomália volt grafikai minőségben RPG-k közt, de 9 év és egy technológiai ugrás volt a DX11.1 vs. Vulkan. Ha létezne még a Mantle (vagy lenne működő wrapper nVidia-hoz), akkor a DAI behozná azt a 10fps különbséget, ami a két példa közt van. De úgy lenne sportszerűbb, ha BG3-ban kikapcsolnám a DLSS-Quality skálázást, és akkor jóval alacsonyabb lenne az fps (azért hagytam meg a DLSS-t az összehasonlításhoz, mert a DAI egy "anomális" volt RPG grafikában, és a DLSS-Quality mód még nem rontja a képet).
Nem azt mondom, hogy ezen sírni/kiakadni/akármi kell, csak felróttam széljegyzetben, mint egy apróságot a sok kis megjegyzésem közt. Nem is azt vártam, hogy szebb legyen, hanem hogy ehhez a grafikához ne kelljen DLSS-Q 4k-ban ~100 fps-hez...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Gothmog
aktív tag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Írták már mások is, de több karakter nem statikus, hanem "csinálják a maguk történéseit".
Én az EA-ban jártam úgy, hogy a romtemplom ajtaját püfölő Shadowhearttal nem beszéltem azonnal, helyette még elnéztem jobbra-balra, a templomrom több külső felszíni részébe is, majd visszamenve már nem volt sehol. Azt hittem, hogy bug, de kiderült, hogy nem. Egyszerűen továbbállt, s nem is olyan nagyon sokkal később egy másik helyen ücsörgött - ott futottam újra bele.
janos666 : a külső környezetre valóban rá lehet fogni, hogy nem "világmegváltó" a grafikája (bár a gépigénye sem óriási cserébe), de szerintem bőven pofás így is, az immerzióhoz mindenképpen tökéletes. A karakterek pedig baromi jól tudnak kinézni szerintem (az öltözet is részletgazdag stb.).
Csak példának két kép a Seldarine drow college of swords bárdomról:
[link]
[link] A legjobb ilyenkor, ha nem nyomsz egyből válaszlehetőséget, hanem hagyod kicsit a karaktert, akkor nem "statikus" az arc, hanem pislog, balra néz/jobbra néz, elmosolyodik vagy fintorog éppen - egészen változatos mimikai parádét tud előadni.Az irányítás valóban nem tökéletes, sőt kifejezetten nehézkesnek mondanám helyenként/bizonyos szituációkban (a kamerától meg néha agyf@szt lehet kapni, amikor váratlanul felugrik a csillagos égbe). Az EA végén én is ezt a részét írtam meg a fejlesztőknek, mint javítandó/kritizálható elemet. És biztos vagyok benne, hogy ezzel nem voltam egyedül... (Egyébként az EA-hoz képest sokat javult a kezelhetőség - ott kifejezetten "melós" volt a játék ebből a szempontból.)
Viszont - és szvsz ez a fő erőssége - a játék egészen kivételes módon kreatív: egyrészt a fejlesztők rengeteg mindent beleraktak direkt ("leszinkronizált") lehetőségként, így fajtól, kaszttól, előzményektől, pillanatnyi helyzettől stb. függően sokféleképpen oldhatsz meg számos szituációt, másrészt a "játszótér szabályrendszere", amit kiépítettek (a gravitáció/különböző súlyú dolgok, a víz/elektromosság páros, a robbanni hajlamos gázok és a tűz stb.) szintén kreatív lehetőségek garmadáját állítja a játékos elé. Már ha fogékony ilyesmire az ember. De ha nem, ezek nélkül is tökéletesen játszható/élvezhető.
Endure. In enduring, grow strong.
-
hyggelig
senior tag
válasz janos666 #689 üzenetére
Olyan fura ilyen véleményt olvasni.
Sosem játszottam PC-n. Na jó. Sims-szel még általános iskolás koromban. Nagyon erősen konzolos vagyok, a játékot is mediumra vettem, mert egy régebbi gaming laptopom van csak (újaj nincs maxon minden, juj ), de ilyeneket még én sem írnék.
Nekem nagyon bejön, hogy nem kell profin kezelni a billentyűzetet és az egeret és még így is nagyszerű élményt nyújt.
Hány rpg-vel játszottál eddig? Mert ez nem COD, az biztos. -
válasz hyggelig #712 üzenetére
Pl. Dragon Age széria. Az Inqusition "multifunkciós" kamerakezelése a kedvencem (nem csak a sorozatból, hanem úgy általában), szinte azt csinálsz vele, amit akarsz, de minden módban kényelmes. [link] (Ezt a videót most lőttem csak emiatt.)
Sétálgatásra jó a "locked" mód (olyan, mint egy TPS játék, de ilyenkor is forgathatod a kamerát jobb egérgombbal minden irányba - akár fel az égre, le a földre), harcokra pedig a "free". Utóbbi kicsit olyan, mint ha egy filmrendező lennél. Mindig úgy állítod be a kameranézet, ahogy szeretnéd (felül-, vagy horizontális nézetbe, forogva, tologatva 3D-ben [jobb egérgomb + egérmozgatás + WASDQE gombok]). Elsőre talán kicsit olyan, mint ha nem is játékban lennél, hanem editorban, de szerintem jobb a filmrendező analógia. Sőt, ha tényleg játékban vagy, akkor olyan, mint ha te magad lennél ott "szellem formában", és utasítgatod az összes karaktert (megfeledkezve arról, hogy "te" lennél a main character. Inkább valami Istenség vagy, aki dirigál, ugyanakkor a "filmrendező" jellege miatt mégis beleéled magad az általad forgatott filmbe. Nem tudom tovább ajnározni. Etalon... ).Torment: Tides of Numenera. Itt nem is lehet piszkálni a kamerát (csak zoom-olni), ellenben eleve úgy van felépítve, hogy nem lehet, ezért nem is nagyon kell. Nincs olyan, hogy a karakterek már kommentálják, hogy mi van előttük, de te még nem látod, mert rossz a kameraállás ahhoz, hogy lásd hová mész. (Ma is toltam 10 perc BG3-at...)
Elkezdtem annak idején a Pillars of Eternity-t és a Tiranny-t, de mindkettőt félbehagytam és nincs kedvem befejezni őket.
Több most nem jut eszembe, de egy hosszú listáról biztos lenne még 1-2 cím, csak elfelejtettem őket, mert nem voltak emlékezetesek. Illetve van olyan játék, amit RPG-nek hívnak, de egyetlen játékos karaktered van, végig TPS és/vagy FPS nézetben, ami ilyen szempontból irreleváns, mert ott triviális a kamera, mint egy sima akciójátékban.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Megvan mi volt a legrosszabb a kamerában: A QE invertálva van az AD-hez képest.
Nem csoda, hogy sehogy nem tudtam nekem ésszerűnek tűnően forgatni, miközben mozgattam is, és csak zsigerből nyúkáltam a QE gombokhoz az AD mellett.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kergeboci
tag
tudom, hogy arra panaszkodom, ami a játék legnagyobb erénye, hogy szinte bármit és bárhogy csinálhatsz. De ez olyan szinten, hogy kb semmi kapaszkodott nem kap a casual user, így a játék néha inkább save-load játékra degradálódik, ha csak nem akar a játékos a "hogyha tudtam volna, nem ezt csinálom" konstans érzéssel játszani a játékot. De gondolom ez is csak hozzáállás kérdése
,
úgyhogy lenyelem a békát, hogy (így utánaolvasva) többek között pl nekemMinthara is kimarad a játékból, mert hogy leugrottam egy sötét szobába rámrontott, úgyhogy most már csak a hulláját tudom beszéltetni [ Szerkesztve ]
Os iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
Kergeboci
tag
válasz Kergeboci #715 üzenetére
(gondolom valamit más sorrendbe csináltam, vagy mondjuk álcáznom kellett volna magam //merthogy a boszorkányukkal összeveszve a goblin csapat attack módba lépett Sazza-t kivéve, és nem sejtettem hogy a boss-ok/quest célpontok is - pl a kazmaták mélyét őrző ogre meg nem akart bántani) (a quest amúgy be is ragadt azzal, hogy beszélnem kellene vele, csak hát ugye a halott beszéltetése ennek már nem felelt meg )
[ Szerkesztve ]
Os iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
nubreed
veterán
-
Kergeboci
tag
nem is az, hogy aggódom, én is látom a játék célját (meg a készítőkét is, ahogy #717 nubreed írta).
a megfáradt elmém azért egy óvatos elszólást szívesen fogadott volna valamelyik társamtól, hogy "te figyelj, lehet hogy nem fog nekünk őrülni" - de elfogadom, hogy ez nem az a játék, csak kicsit fájOs iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
Gothmog
aktív tag
válasz Kergeboci #715 üzenetére
Ne törődj vele! Mint mások is írják, annyi felé ágaznak a megoldások/történések, hogy szerintem menj csak szépen végig egy úton, vissza csak akkor tölts, ha valami nagyon-nagyon zavaróan nem úgy alakul, mint szeretted volna, és hagyd sodródni magad a karaktereddel, élvezd/figyeld, hogy milyen cselekedeted végül hová fog eljuttatni/milyen irányba mennek a dolgok.
Az említett karakter nekem kimaradt az EA-s végigjátszásom alatt (githyanki harcosommal - aki remek párost alkotott Lae'zellel - pusztítóként mentem be a táborba, és mindenkit ledaráltam, aki az utamba került), míg a mostani végigjátszásban úgy döntöttem, hogy kihasználom "drowságomat", és körbeszaglászom, "csalafinta úton-módon" oldom meg az ottani ügyeket. Ebben benne volt, hogy beszélek azokkal a "kulcsszereplőkkel", akikkel az EA-ban a fenti játékstílusom miatt nem volt erre lehetőség. (Innentől spoilerben)
Szóval, bementem a goblin táborba a drow karakterem vezette csapattal. A legtöbb goblin hajbókolt, főleg amikor kicsit rájuk pirítottam itt-ott a rend kedvéért. Minden remek volt, de Priestess Gut, a goblin "főnyanya" valószínűleg átlátott a szitán, mert a szobájába becsalva orvul megpróbált leölni. Altatót akart itatni velem, hogy könnyebb dolga legyen, de a karakterem sikeres képzettségpróbával rájött, hogy altató, amit itatni akar vele, ezért egy titkos jeladásomra a társaim beosontak csendesen a szobába, ahol elvileg kettesben lettem volna a goblin javasasszonnyal. Mivel elf vagyok (még ha drow is), rám nem hat az altató bűbáj, így mosolyogva ittam meg a löttyöt. Amikor a nyanya látta, hogy nem hat, ki akart nyírni, riadóztatva a többieket, de - köszönhetően kis csapatunk összehangolt munkájának - még azelőtt elhullott, hogy lett volna erre lehetősége. Egy főnök kipipálva, ráadásul úgy, hogy senki nem vette észre, nem ugrott rám a tábor. Uzsgyi tovább a hobgoblin főnökhöz. Drow elf fajomra itt is kaptam megjegyzést, amiből kiderült, hogy a nem túl eszes, de cserébe igen agresszív hobgoblin főnök, valamint a harmadik vezető, aki egy sötét elf (ugye ő Minthara) nincsenek túl jóban egymással. Itt először besegítettem az illithid hulla szóra bírásában, ahol az egyik kérdésem (ami az Absolute-ra vonatkozott) kiakasztotta a hobgoblin főnököt, de egy viszonylag könnyed meggyőzés próbával még elsimítottam a problémát. Viszont utána csicskáztatni akart, és a megszerzett információval futárként akart Mintharához küldeni. Mivel igyekszem "szerepjátszani", drow karakterem úgy döntött, hogy egy büdös hobgoblin ne parancsolgasson neki. Ezért visszaszóltam, hogy vigye maga az üzeneteket, én nem vagyok a csicskása. Hobgoblin "barátunk" erre haragra gerjedt, és rákérdezett, hogy jól hallotta-e a válaszomat? Úgyhogy újra közöltem vele, hogy igen, jól hallotta, menjen csak ő maga, ha akar valamit, engem ugyan ne küldözgessen jobbra-balra. Hát, eddig tartott a békesség, rám uszította az egész termet, így kénytelen voltam legyakni őket. Mindez, mint hamar kiderült, azt jelentette, hogy a nem messze lévő helységben Minthara is ellenségessé vált, így amikor odamentem, nem tudtam vele beszélni. Sajnos utána a hullájával sem, mert nem volt Disguise self varázslatom, és a deluxe editionhöz járó "alakváltoztató" sisakot (ami egy apróbb poén a DOS2 ismerőinek) pedig elvből nem akartam használni.
De elfogadtam a fenti helyzetet, és noha furdalta az oldalamat a kíváncsiság, nem töltöttem újra az állást, mert azt gondoltam, hogy úgy cselekedtem, amilyennek elképzeltem a karakteremet, és egyszerűen ez lett belőle. (Na meg, ha lesz majd egy gonoszkodós Dark Urge végigjátszásom, akkor valószínűleg másképpen alakulnak a dolgok. Legalább lesz újdonság egy későbbi végigjátszásra is.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
hitvanyalak
senior tag
Sziasztok!
Nagyon SPOILER kérdés.Jól gondolom, hogy ha sokat engedek az Illithid lehetőségnek, annak lesz következménye csúnyán? Mert én igyekszem elkerülni az ezzel való visszaélést, de ha igazából nem kéne, akkor persze szívesen becsicskítok akit lehet, mert amúgy is nagyon bölcs vagyok és egy csomószor azért nem teszem próbára, mert illithid/wisdom a kérdés. A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
PhilBrick
őstag
válasz hitvanyalak #722 üzenetére
NEM ezen múlik, hogy mennyire leszel "csúnya " a végére. -
válasz hitvanyalak #722 üzenetére
Csak az első sort olvastam, mert az elején járok. Szerintem nagyon jól ki lett ez találva, hogy egyrészről óva int a játék attól, hogy továbblépjen az ember
, mielőtt X szinten lenne, másrészrőla féregprobléma legkézenfekvőbbnek tűnő megoldásának irányába , miközben D&D alapokon nem igazán lehet megúszni, hogyfél aludni a táborban a férge miatt, hisz elvileg max 7 napja van .előbb-utóbb mégis táborozzon (ráadásként nekem eddig egy nyugodt éjszakám sem volt a táborban sem, hanem egyre vadabb dolgok várnak ott éjjel, így már attól is félek, hogy halál szélére merülve menjek oda vissza )
Én az első pár alkalom óta a csapattársakkal igyekszem intéztetnia férges melót, biztos, ami biztos. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kergeboci
tag
találtam a mocsárban egy cuki kis leveli békát
majdnem ki is nyírta az egész csapatot Os iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Kolbi_30 #705 üzenetére
Igen, a ketrecben lógó karakter volt, és kiszabadítottam. Aztán úgy döntött, hogy kövessük őt, mert tud egy gyógymódot, de addig nem tud csatlakozni a csapathoz, amíg tele vagyunk - a leggyengébb harcostól meg kell szabadulni a táborban. Elmentünk a táborba, ott hagytam Gale-t (majdnem olyan jó varázsló az én karakterem is), visszajöttünk, La'ezelnek nyoma veszett. (Többször teszteltem, aztán szerencsére találtam egy olyan variációt, amivel fel tudtam venni a csapatba, mert nem tűnt el.)
@PhilBrick: Itt van egy zseniális paródia arról, amikor a hős úgy beszél, hogy nem beszél (csak a feliratokat lehagyták).
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
A taborodban van ott kell betenni gale helyett
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
A táborodban megtalálod az összes felfogadható társat akivel már beszéltél, ott tudod kitenni és betenni őket a csapatodba.
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
Nem kellett volna taboroznod. Barmikor mondhatod nekik, hogy lepjenek le, menjenek a taborba.
Ah, a hangot hianyolod. De ezen az elven nem a fele, hanem az osszes hianyzik. Nem bug, fejlesztoi dontes.
Van 6+1 original karakter, mind sajat hanggal. Van mellette 4 par szinkron a custom karakternek. Tizenotszor kellene felvenni minden beszelgetest minden lehetseges opcioval? Mikozben a jatekosok tobbsege meg a masik beszelgetofel szoveget is elnyomja es csak vegigfut a feliraton. Szerinted mennyien hallgatnak vegig meg a sajat szovegeiket is!?
Persze, bennem is felmerult hogy ilyen is lehetne. De realisan nezve ez nem opcio.
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
aktív tag
válasz PhilBrick #729 üzenetére
Az hagyján, de ha lennének teljesen szinkronizált "játékos karakter" hangok a custom karakterek számára is, akkor tutira veheted, hogy lenne, aki azért sírna, mert az intellektuális félork varázslójához nem illik egyik sem, vagy éppen a gnóm rugójához vagy a törp papjához nem talál megfelelőt.
Más volt mondjuk a Mass Effect, ahol van egy Shepard (aki vagy férfi vagy nő, de ember és kész), és más egy BG3 jellegű játék ebből a szempontból.
Endure. In enduring, grow strong.
-
nubreed
veterán
Orin és Gortash:
Ki lehet nyírni mind kettőt úgy, hogy egyébként belementem Orinnal abba a megállapodásba, hogy kinyírom Gortasht és elviszem neki a netherstone-t, cserébe nem bántja Halsint. De én mind kettőt ki akarom majd nyírni, a deal ellenére, amit előbb leírtam, meg lehet ezt tenni? We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
kicsako
őstag
Lényeges fixek:
- Karlach végre lehajol ha Dwarf Gnom stb karaktert csókol meg
- A forge-ban most már elvileg le tudod craftolni a 2. itemet ha elhagytad a területet az első craftolás után
- Explore fokozaton +50% bonus hp helyett már +100% bonus hp-t kap a játékos.
- Launcher most már megjegyzi hogy DX11 vagy Vulcanban indítottad, bár ezzel nálam eddig sem volt gond.
- Fixelték a memory leaket mentésnél/betöltésnél[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
Ott már nem elérhetők a régi pontok, nem tud visszamenni.
-
Az bug vagy poén, hogy egy
4-7 damage?rúd szalámi TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
PhilBrick
őstag
válasz janos666 #738 üzenetére
Egyik sem. Improvised weapon. Illetve ebben az esetben bunko. Van ra proficiency is. Pl. barbarnak.
Objects that aren't actually weapons can nevertheless be used as Improvised Weapons. One can gain Proficiency in these by choosing the corresponding Feat when leveling up. Note that this is not the same as using a non-weapon item that resembles a weapon strongly enough to allow it to be used as such. For example, when Salami is used as a weapon, it actually functions as a Club, not as an Improvised Weapon.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ennek a hányós buflák ártánynak
meddig ütöttem a heréjét a szeszfőzdében...
Telibe okádta a partymat vagy 4x...
Gondolom act 3 akkor lesz elérhető, ha kifektettem Ketheric Thorm-ot a Moonrise Towerben...?[ Szerkesztve ]
-
Kolbi_30
őstag
válasz Fitzgerald #740 üzenetére
NEm sokkala utanna
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
PhilBrick
őstag
válasz Fitzgerald #740 üzenetére
En csak siman
az asztal ala ittam. -
Ez valószínűleg inkább D&D, mint BG3 kérdés, de egy ilyen kockadobás végeredménye (2 kockából a jobbik plusz 1 és még plusz 1-4) 1 ?
Elgondolkodtam, hogy valahova félrekattinthattam-e (vagy ilyesmi), úgyhogy mentettem, visszatöltöttem korábbra, újrapróbáltam, és akkor kijött 5. A karmic dice ki van kapcsolva.#739 PhilBrick - Akkor ezt én poénnak veszem... Tudom, hogy van "kemény" szalámi, és egy hosszú rúdon van nyomatékkar suhintáskor, de egy random fém tőr gyengébb.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MODERÁTOR
válasz janos666 #743 üzenetére
Ha egyet dobsz egy kockával, akkor az critical failure-nek számít a D&D-ben, és nem számolható hozzá semmi extra módosító. Szóval ha egyet dobsz, az automatikus failure (ennek ugye 1 kockánál 5% esélye van). Ennek megfelelően a 20 mindig success-nek számít. Utóbbi miatt fordulhat elő olyan, hogy mondjuk 30-at kéne dobnod egy check-nél (igen, van ilyen), de még a módosítókkal sem tudsz annyit elérni, akkor is van 5% esélyed, mert ha 20-at dobsz, az automatikusan sikernek számít.
***
-
GeneraL_XTX
veterán
Azért optimalizálás tekintetében dolgozhattak volna még egy kicsit a játékon, Act1 és Act2 során vajsimán futott a game, Act3 ellenben olyan fps ingadozásokat hozott hogy rossz volt nézni, bizonyos esetekben 30fps körüli számokkal...
Le is cseréltem gyorsan a R5 3600-asom egy 5700x-re így a helyzet jelentősen javult a minimumok már 40+-ra emelkedtek de azért na.... a 3600 se olyan gyenge proci nem kéne hogy ennyire megfektesse a játék...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz GeneraL_XTX #745 üzenetére
A hamarosan érkező köv patch-re ígérik a teljesítmény javítását.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
nubreed
veterán
Ez az új patch "annyira jól sikerült", hogy a betöltési idők határozottan hosszabbak lettek...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
MODERÁTOR
válasz GeneraL_XTX #745 üzenetére
Act 3-ban a CPU miatt van, extrém módon megnő a számítási igénye a játéknak (AI), gyakorlatilag CPU limites lesz még a csúcs processzoroknál is. Rengeteg NPC van egyszerre a környezetedben, és annyira leterheli a procit, hogy még a leggyorsabbaknál is belaggol. Ezt persze még lehetne valamennyire javítani még több szál használatával, de egy ryzen 5 szintű proci akkor is kevés lenne hozzá.
Itt van egy nagyon részletes elemzés erről: [link]
***
-
MODERÁTOR
A betöltési idő nem tűnt fel, de sajnos elrontotta az Act 1-es ládát, amibe ha valamit pakolsz, az átváltozik valami kis súlyú cuccá (még akár egy hordó is), így azt gyakorlatilag Bag of Holdingként lehetett használni. Most is átváltoznak a cuccok, de a láda össz súlya annyival növekszik, mint amennyi a bepakolt cucc eredeti súlya volt, így használhatatlanná vált.
Amúgy van a játékban Bag of Holding? Már az Act 1-ben is kéne, annyi cuccot hordok magammal.
[ Szerkesztve ]
***
-
PhilBrick
őstag
A Mundane chest mar a patch elott is elromlott valahol Act II-ben. Es nem valtoztak vissza a cuccok.
Bag of holding nincs, de annyi mindenem maradt meg feleslegesen a vegen, hogy legkozelebb biztosan batrabban hasznalom majd az eppen talalt dolgokat.
Ezt ajanlanam masoknak is.