Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biggamer

    veterán

    Heeelp !!! :W

    Segítséget szeretnék kérni ... két éve vettem egy erőművet amiben egy Gainward GeForce GTX 580 TI 1636 MB kártya volt ami 7 hete kipurcant.
    Azóta bírkózom az üzlettel mert csak húzták az időt a gépet pedig nem tudtam használni.
    Ma írtam megint nekik egy kemény levelet :

    " Tisztelt ... Kft Tulajdonosa !
    Sajnálattal vettem tudomásul, hogy a 2013. május 07-én az általam elküldött és Önök által elolvasott emailomra a mai napig azaz 2013. május 30-áig nem kaptam kielégítő választ.
    Hiába hívtam az esztergomi és a budapesti boltját, nem adták meg az Ön telefonszámát, hogy megtudjuk beszélni a problémát esetleg arra megoldást tudjunk találni.
    2013. május 10-én felhívtam telefonon a budapesti boltot ahol megígérték, hogy átadják az üzenetemet Magának ami így szólt " kérném, hogy válaszoljon emailban a levelemre".
    Most május 30-a van és lassan 3 hete semmiféle válasz nem érkezett arra.
    Önöknél az esztergomi boltban 400.000 forintért vásárolt játékra kifejlesztett Imperium Maximus HD PC gépemet ami meghibásodott 2013.04.10-étől / 7 hete !!! / nem tudom rendeltetésének megfelelően használni bár az garanciális, holott csak ezért vettem ilyen tudású PC-t hogy fussanak rajta a mostani játékok megfelelően nagy felbontásban ... csak ezért költöttem rá ennyi pénzt nem azért mert dúskálok benne.
    Ezúton kérném Öntől nyomatékosan, hogy amennyiben a hibás még nem két éves / a gép vásárlásakor 150.000 forintért felszámított / kártyámat nem tudja rövid időn belül cserélni egy ugyanolyan értékűre úgy a kártya teljes vételárát fizesse nekem vissza !!!
    Vagy, ha ez nem megfelelő akkor az egész gép árát kérem ami 400.000 forint és visszakapják a gépüket azonnal !!!
    És egyben tájékoztatom Önt, hogy amennyiben nem érkezik érdemi válasz / emailban / a cserével és a garanciális gép előírt állapotának a helyreállításával kapcsolatban ezen a tényt jelzem a megfelelő hatóságok felé és ezt a tűrhetetlen állapotot is ami uralkodik a cégénél és ahogy bánnak a vevővel.
    Kérném, hogy mielőbbi válaszát emailban küldje, ne hívjanak telefonon.
    ... elégedetlen vásárlójuk."

    És ezt a választ kaptam most :

    Tisztelt ... !
    A hibás videokártyát Nvidia GeForce GTX 670 2GB típusra tudjuk cserélni. A kártya a jövő hét folyamán fog megérkezni. Az átvétel pontos időpontjáról értesítjük.
    üdvözlettel: ... "

    Háromnegyed óra múlva vissza kell hívnom, hogy intézhetik-e a kártyát, szóval sürgős válasz kellene !!!
    Ja és összevesztem az eladóval ... mert hallani sem akarnak az akkori árban cserélendő kártyáról .

    [ Szerkesztve ]

    Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN

Új hozzászólás Aktív témák