- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
ph A ROG Azoth feltupirozott utódja elég impresszív lett, és egy mozdulattal puhítható vagy keményíthető vele a gépelési érzet.
-
Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
ma Honor, Samsung és Motorola gépek biztosan érkeznek, hogy ősszel megpróbálják letarolni a piacot a saját kategóriájukban.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
PROHARDVER!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz batyuska100 #134845 üzenetére
Ez egy összetett dolog, hogy mennyire erős a processzor. A magok száma egy dolog; az egyszálas teljesítmény az igazán fontos. Mert 6 mag játékra megteszi, nem igazán vannak olyan címek, amik kihasználják a 8-16 magos processzorokat tudtommal, bár nem vagyok nagy játékos szóval nem tudom most hol tart az ipar. Viszont egyszálas teljesítményben nem történt akkora nagy fejlődés az évek alatt, csak ilyen 5-10%-ok generációnként kb.
Illetve azt is érdemes észrevenni, hogy miként terheli a gépet egy játék. Ha nincs fps limit, akkor minden esetben ki lesz hajtva a gép 100%-ra annak a legszűkebb keresztmetszetében az adott beállítások szerinti megosztásban a CPU és VGA között. Ha olyan beállításaid vannak, hogy CPU limites leszel, akkor a játékra jellemző párhuzamos szálakon 100%-ra kihajtva fog kipréselni minél több fps-t. Egy "4 magos" játéknál, mint mondjuk a GTA4 éppen ilyen 60-70%-ot fogsz látni, mikor cpu limites vagy. Illetve itt annyit se, mert az a konkrét játék még nem volt olyan jól párhuzamosítva és egy fő szál mellett a másik három nem terhelt 100%-ra az adott magon.
Értelemszerűen ha fps limited van (V-sync, stb.), akkor ha képes kihajtani annyi fps-t a processzor, akkor ehhez mérten fog skálázódni a teljesítmény annak függvényében, hogy mondjuk 20%-on hoz 60 fps-t vagy 60%-on (magonként), stb.
Erre írtam feljebb, hogy ha minimum grafikán sincs elég fps-ed, akkor gyenge a processzor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Kedves Fórumozók!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali fáradtgőzös kérdések topikjában tegyétek fel.
- Autós topik
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- XPEnology
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Telegram
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- OLED TV topic
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs