Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
aktív tag
válasz
opeter70 #31254 üzenetére
"Elcsépelt közhely, de nagy igazság, hogy egy autóhifi lánc csak annyira fog jól szólni, mint a leggyengébb láncszeme."
Ez jól hangzik, csak nem igaz.
Ha így lenne, nem működne az autóhifiben a szinergia, ami pedig egy jó autóhifi lánc alapja."a gyári fejegység torz és zajos hangszóró jelét nem fogja tudni kijavítani, "
A gyári fejegység akkor torzít, ha az erősítője teljesen ki van vezérelve, terhelés(!) alatt.
A proci ebből a szempontból nem jelent terhelést, így számottevő torzítás sem keletkezik.Amennyiben nincs a gyári fejen vonalszintű kimenet mindenképpen javasolt megoldás amit az ismerősöd is csinált, mivel így kevesebb komponensen keresztül jut ki a fejből a jel, elvileg annál jobban hasonlít az eredeti jelalakra.
Továbbra is oda lyukadunk ki, hogy nem mindegyik autóban lehet ezt megtenni, és nem azért mert fizikailag nem lehet, hanem mert olyan a gyári fej kapcsolása.A DSP nem csodaszer, segítségével a gyári fejet lehet adaptálni komolyabb rendszerekbe.
A fej hangja benne lesz a zenében hiszen az a forrás, de pl. a térérzetet az aktív vágással és az időkorral borzasztóan helyre lehet tenni.
Nyilvánvaló hogy nem lesz olyan mint egy több éven át érlelt Naka, HX-D2, F1, stb. fej és passzív rendszer, de nem is az a cél.Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.