- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tbs
addikt
Mai dízeltapasztalat.
Egy láthatóan zsírúj WV Transporter (év autója matricával) haladt előttem a Váci úton a DP-től a vasútig. Füstölt. Nem csak kigyorsításkor.
Tök más, de az autótechnika nem egybeírandó..?
[Szerkesztve] -
dokar
addikt
ha már füstölt akkor már mehet ON-ba.
lehet, hogy legnagyobb fokozatba volt kapcsolva és túlságosan nyomta neki vagy pedig vmi nem okés abban az autóban. mellesleg nem szeretem a füstös dízeleket.
jól tudom, hogy a füstölés mértéke nem a fordulatszámtól, hanem attól számít, hogy mennyire van a gázpedál benyomva?
Tök más, de az autótechnika nem egybeírandó..?
Passz, igazából normális topiknév sem jutott az eszembe.extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
Most kezd engem is érdekelni engem is eza táblázat dolog.
Meg az az excel tábla.
A difi átételeket honna tudom meg???
Meg hogy emnynit pörög max.a moci meg hogy hol a max. LE mega max. nymaték és hogy ez melyik tartományban áll rendelkezésre mikor nő drasztikusna és mikor csökken drasztikusan.
A 2. és a 3. fokozatból tudok kiindulni de csak a km/h alapján.
2>>40nél hallom jobban kezd hangja lenni a mocinak és ha ilyenkor lepadlózóm meg is ugrik ...kb 75ig húz, utána is de mintha nem annyira mint a 40-75 közötti tartományban....ez lehetséges?
3>> eddig azt hittem 60tól húz, de nem, inkább 70-80tól, tehát ahol felrakom 2ből...és kb 110ig húz, utána a 110-125 között(szabályzás) már nem annyira megint.
Akkor most ebből mit lehet leszűrni?
hobizoli:
Hogy gyorsul neked a szekér 8 alatt 100ra? ..hány lovas a punto gt???"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
Difi áttételt honnan az istenből vadásszam le a verdámhoz?
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
dokar mikor legelsőnek linkelte még anno az xls-t már akkor is keresgéltem órákat, de egyszerűen nincs semmi a neten, vagy én vagyok olyan béna, hogy nem találom.
audi a4 1.8 quattro.
De még a simáról sem találtam, ami kicsit közelebb vihetne a dologhoz.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
dokar
addikt
Sztem n fokozatban a NYG max értéke feletti (NY(n)1, NY(n)2... ) RPM-eknél (R(n)1, R(n)2...) vizsgáljuk a sebességeket és az ehhez tartozó n+1 fokozatban lévő RPM-ekhez (R(n+1)1, R(n+1)2...) illő nyomték értékeket (NY(n+1)1, NY(n+1)2... ) és ahol abs(NY(n)i-NY(n+1)i)~=0 (i=1...sokáig) ott van az elváltási pont azaz annak a két pont által meghatározott szakasznak a ''jobb'' pontjánál (NY(n)i) lévő RPM (R(n)i) , amelyik párhuzamos az x tengellyel.
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
én sem találók semmit
Amugy teljesne valóságosnak hat ez az xls csak 1 adat nem.
Szerintme 255öt nem vinne a te audid, meg honizoli gt-je se 270et.
Múltkor mint ha valami számolás nekem 225öt hozott volna ki, de ennyit még én is elismerem hogy nem menne.Igaz ki tudja ki kell próbálni"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hobizoli
nagyúr
A gyari leszabalyzasi pont az 6300rpm, de a kisebb fokozatokban leforog 6700-g. Persze chip-ben ki lehet tolni 10000-g is, csak ertelme nincs, mivel ha nincs hozza eleg jedi ugysem fog kiforogni addig, igy ez a 269 az csak az elmeletben lenne annyi amennyi.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
I_Am
veterán
Na most jöttem rázópadról, meg fékpadról.
Mehet vizsgára a kocsi, csak a két hátsó fékcsövet kell cserélni, mert kezd elfáradni a gumi és jobb az elejét venni ezeknek.
Megnyugodtam.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
bambano
titán
-
bambano
titán
-
blunt
aktív tag
én mindenképpen re070ben gondolkodnék ha borzalmasan kemény oldalfal kell.
Megpróbálhatod az re050est is, bár az evo 9es barátom mindig panaszkodik, hogy kevés a kocsijára az a gumi. Ha nem pályaautózni akarsz minden nap, akkor szerintem az re050 nagyon jó választás lenne!
Az re070ről viszont azt mondta a budaörsi úti gumis barátom, hogy meg fog szűnni, úgyhogy érdemes lenne még most bevásárolni abból ha esetleg az szimpibb! Ezek amúgy utcai slick gumik. -
(Kolombusz)
veterán
Normális az, hogy ilyen gyorsan kopnak a gumijaitok?
Mert szvsz azért 30 ezer kilométernél többet kéne birjon. -
blunt
aktív tag
válasz (Kolombusz) #88 üzenetére
én csak a saját autóm nevében tudok nyilatkozni, de ekkora lóerő és nyomatéknál sztm normális szinte felkaparja az aszfaltot 1-1 rajtnál...
-
blunt
aktív tag
válasz (Kolombusz) #90 üzenetére
ez egy cuki avatar
nem szoktam, csak néha elkap a hév tudom, hogy benzinpocsékolás, ill. felesleges féket koptatni meg ''mittoménmit'', de azért néha kell -
dragonfx
veterán
Hát szerintem is 60e-nél jóval többet kellene bírnia egy abroncsgarnitúrának
Mondjuk én sosme padkáztam le, talán 3-4x összesen, akkor se vészesen, kb 15e-t mentem a nyárival de még jelét se látom hogy cseérlni kéne."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Viszlát
addikt
válasz (Kolombusz) #88 üzenetére
Egyáltalán nem normális, de a gyári gumik már csak ilyenek...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ez egy (számomra) nagyon szomorú történet... a cég jelenleg csődeljárás alatt áll, egy nem teljesítő német beszállító miatt. A ''vicces'' az, hogy az A6 még most is ott áll a parkolóban, nemrég jártam arra és láttam
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
bambano
titán
válasz (Kolombusz) #88 üzenetére
Ebben a kategóriában ha nem is normális, de nagyon nem lóg ki a sorból...
Nálam lesz futómű baj is, azért megy kedden szervizbe. Csak jó lenne egy füst alatt a gumit is lecserélni, nehogy a régi gumi szétverje az új futómű alkatrészeket.
[Szerkesztve]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
A re050a idei tesztgyőztes lett az adacnál, annyira nem lehet rossz gumi. Igaz, a nero lett szorosan mögötte a második
Nekem nem evo9-esem van, elég lesz rá a 050-is, nem akarok kéthetente gumit cserélni...
Ha nem titok átküldhetnéd a gumisod adatait: címét, telefonszámát, esetleg magánban.
[Szerkesztve]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
remélem, beperlitek a nem teljesítő beszállítót. szokják már meg, hogy nem vadkelet, hanem európai unió. mikor a rábán úszó szennyezésről hallok, mindig kinyílik a bicska a zsebemben, hogy mennyire lenéznek minket...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen