- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- HTPC (házimozi PC) topik
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1400 üzenetére
Azért DX10.1 az új aero, mert nem sok embernek lesz DX11-es karija egyhamar. NEm hiszem, hogy olcsó lesz az RV870. Az oké, hogy az elmúlt hónapokban szimpi volt az AMD stratégiája, de jelenleg akkora előnyük van, hogy pofátlan árat is kérhetnek a technikájukért. Ők is cégként működnek. Nyilván öröm nekik, ha mi felhasználók örülünk a vásárolt cuccnak, de még nagyobb örömmel vigyorognak az arcunkba, ha sokat fizetünk érte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gonosz15
aktív tag
Ez egyértelmű, DE am már amúgy is olcsó HD4000 -res sorozat árát lejjebb nyomja + a GT200-asok árát is, főleg ha ősszel kijön a win7 - rv870 páros. Mert a G300 -ra elvileg még várni kell..
"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
rocket
nagyúr
Kicsit korai meg ez a kijelentes, nehogy a vegen fel eves csuszas legyen az RV870 eseteben.
Ugytunt 2006 elejen, hogy az ATi fogja megjelentetni az elso unified shader architekturara epulo GPU-t a diszkret szegmensben amire a Xenos jo alapot nyujtott, aztan ugye megse igy lett, sot...."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Bluegene
addikt
RV740-nel kapcsolatban:
olcsó lesz legyártani a 128bites nyák és az apró gpu miatt, szerintetek hány mm2 lehet?(szerintem 100-120mm2), igaz gddr5, de még így is sokkal olcsóbb mint a 256 bites G92-es nvidia(GTS 240-250), ennek ellenére a kisker ára Magyarországon 25-30-nál nem lesz kevesebb tehát csodát ne várjunk, annyit kérnek el érte amennyit tud nyílván(ha meg az AMD ilyen "rendes", akkor a magyar kiskerek tesznek rá extra profitot), tehát senki se várja h 20K-ért vehet egy 4850 szintű kártyát, ami még kevesebbet is fogyaszt és tunningosabb(álmodj királylány)
Abu írta h az rv870 lehet drága lesz, hát nem biztos, ha drága lesz, nyílván kevesebb fogy, tehát megérheti nekik olyasmi árba adni mint tették a 3850/4850-nel, vagyis best buy árban(vagyis a pénzügyesek osztanak szoroznak és kiszámolják h mondjuk legyen 220 euró a végfelhasználói ár, mert ha 400 euróért adnák, igaz h egy karin többet keresnek csak nem 10-zet adnak el hanem 3-at
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
keIdor
titán
válasz Bluegene #1405 üzenetére
Én azt halottam, hogy 150mm2 is simán lesz. Amúgy kár, hogy a Guru3D nem vette le a hűtőt és készített fotót... nem hinném én se, hogy az RV870 egy drága kártya lesz. Mégiscsak egy RV-ről beszélünk, és kell helyet hagyni az X2-nek is, ami nyílván a GT300 ellenfele lesz majd (megint). Szerintem a 40nm-es (ha lesz) GT200-al lesz egy árban.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Bluegene
addikt
hogy 150mm2 is simán lesz ezesetben lehet h ez 800sp-s csonkított változata, gondolom a 5670-5650-es következő generációs középkategóriás kártyára az előző generációs nagyteljesítményű gpu olcsósított változatát rakják, így nem kell külön kifejleszteni(magyarul az rv740 alapból selejtek, 800sp-s selejtek, vagy levágott változat), a tökéleteseket félreteszik esetleg(mondjuk a 40nm épphogy beindult valószínűleg nem lesznek híján a selejtnek)
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ne nézzük már baleknak őket. Alig kell valamit alakítani a chipen. Gyakorlatilag rutinfeladat az RV870 tervezése. Ráadásul a DX11 alapjaiban is az AMD segédkezett a legtöbbet. Semmi gond nem lesz itt, alapjaiban a rendszer nem fog változni csak foltozgatva lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tzsolesz
nagyúr
Nah, látom egyre többet tudunk már a kis jövevényről.
Ez jó. Lehetne akkor nyitni a 4750/70 topic-ot. Ezt meg meghagyni a RV790-nek, meg a RV870-nek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a szokásosnál nincs benne több redundáns rész, akkor 110 mm^2-nél nagyobb nem lesz. Én úgy számoltam, hogy a grafikus alkalmazásokban már az RV870-nek hoznia kell a G300 teljesítményét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Nem neztem baleknak oket, tervezni egy dolog, kivetelezes meg egy masik, es ebben az esetben ugye ez nem is rajtuk mulik.
Az RV740-nel meg annyit se kellett alakitani mint az RV870-nel, es latod mitortent.Sokszor volt mar az ATi regebben is gondolt elonyben a megjelenes elott, aztan a vegen rosszul sult el a dolog, szoval ebbol kovetkeztetni felesleges legjobb esetben is 6 honappal a megjelenes elott
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi történt az RV740-nel? Az A13-as verziónál tartanak, de már az A11 (január) kiadható lett volna. A TSMC dolgozik a gyártósoron, de a chip már lényegében kész van ... elég régóta.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1415 üzenetére
Nyilván az RV870 az 220-230mm^2-re lesz belőve 40 nm-en. Ehhez kell kb. 1,6-1,7 milliárd tranyó. A SIMD tömbök maradnak 80 utasak, és ezekhez tartozik majd továbbra is egy textúrázó blokk. Kb. 24 ilyen tömb fér bele a tranyószámba. A ROP blokk-ok száma 8 lesz, 32 bites csatornákkal. Így a memóriabusz 256 bites lesz ... nyilván GDDR5-tel. A DX11-hez gyakorlatilag csak a textúrázókon kell dolgozni, ott is csak az új BC6, BC7 tömörítő algoritmusokat kell beépíteni. A tesszellátor ott van a rendszerben, csak a vezérlést kell átalakítani a Dispatch processzorban. A rendszer már eleve maximális hatékonysággal dolgozik a lebegőpontos számításokkal (már az R600 óta), ennél többet már nem lehet kihozni belőle. Persze kisebb útvonal optimalizálások beleférhetnek.
A G300 az szokás szerint GPGPU lesz, tehát az igények kvázi eltérőek. Mivel a rendszer nem statikus vezérlésű, így sok tranyót kell elverni az ütemezésre. Szerintem az NV az 512 stream processzort célozza meg. Ehhez 16 TPC kell blokkonként 4 shader processzorral (összesen 32 stream processzor). Ezekhez ideális lenne 128 textúrázó csatorna. Ez TPC-nként két textúrázó blokkot eredményez. DX11 támogatáshoz sok változás kell. A textúrázó csatornákat elégé át kell dolgozni, először is egy csatornába 4 mintavételező kell, az eddigi 1 helyet, továbbá növelni kell a rendszer hatékonyságát a lebegőpontos textúrázás esetén. A tesszellátort be kell építeni (ez nem komoly munka). A rendszernek teljesen DP kompatibilisnek kell lennie, tehát a jelenlegi 1/8-os DP teljesítményt fel kell hozni a Radeon szintjére, azaz a hatékonyság nem lehet rosszabb 1/2-nél. Nyilván ez eleve sokkal combosabb ütemezőt eredményez majd, így valamit ide is ki kell találni, mert ez kb. G200 alapokon 3,5 milliárd tranyó, ami nem járható út. A 2,8-3 milliárd tranyó 40 nm már jó eredmény, ... a gyorsítótárakat jelentősen átszervezésével, és az ütemező megnyirbálásával ez talán elérhető. Nyilván itt ne hasonlítsuk a tranyószámot az AMD-hez, mivel a Radeon az elsősorban grafikus feldogozáshoz készül, míg a GeForce nem. A ROP blokk az talány, de 12 kellene a rendszerbe, ezzel jó lenne egy 384 bit-es memóriavezérlő. Memóriából GDDR5 kell, de ez nem téma.
Kb. így jönnek ki az adatok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
A drága és a nem lesz olcsó, nem ugyan az. Ha jobban belegondolok, akkor annó a HD3870-et is meg akarták indítani egy áron... és elég hosszan tartózkodott a 8800GT ára körül.
Egyáltalán nem lehetetlen, hogy eleinte belövik a annak a kártyának a szintjére, aminek a teljesítményét hozza. Az RV770 is valószínűleg azért kapott iyen kedvező árcédulát, mivel akkor a piachódítás volt a cél.... De a jelenlegi ütemben az sem lehetetlen, hogy mire megjelenik az RV870, addigra már az AMD-nek meg lesz az 50%-os részesedés. Az X2-nek meg később is lehet helyet készíteni. Mondjuk mikor már meg is érkezik a GT300. Vagy, ha Abu-nak lesz igaza és a GT300 inkább az RV870-el lesz egy szinten, akkor meg helyet sem kell neki csinálni. Végül is rég volt már 180k körül AMD kártya... A partnerek meg visítanának az örömtől.Bár az is igaz, hogy a piaci viszonyokat sem szabad elfeledni. Ha még mindig nem kezd el addigra kigyógyulni a világ a válságból, akkor nem nagyon tudják magasra lőni az árakat, ha azt akarják, hogy vegyék is őket.
(#1413) rocket: Az RV740 nem az AMD hibájából késik... és ha sikerül megoldani a TSMC problémáját, akkor ez nem valószínű, hogy elő fog fordulni a RV870 esetében.
[ Szerkesztve ]
-
Gonosz15
aktív tag
Én már nem is várom a HD5XXX szériát.
Jöjjön a HD 6xxx és az RV970"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
rocket
nagyúr
AMD-ATi will launch Radeon HD 4890 in April 6th
#1419:Amirol szo volt abban lenyegtelen kinek a hibaja.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tzsolesz
nagyúr
Ez már csak a 4xxx-es széria sikereinek megkoronázására szolgál.
A következő nagy durranás, az 5xxx-es széria lesz legközelebb. Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy a GTX280-al felveszi-e a versenyt.
A Te tuningos 4870-ed is szépen nyaldosta egy két játékban a jelenlegi VGA-d seggét. Emlékszem, még Te mondtad.Remélem nagyobbat durran mint a 4xxx-es széria. Mondjuk én úgyis mindig az alsó-középkategóriát célzom meg, de az is fontos, hogy jó legyen.
-
-
tzsolesz
nagyúr
válasz schwartz #1428 üzenetére
az NV majd szepen behuzza a farkat es kivonul a PC-s VGA piacrol
Igen ez nagy valószínű így lesz, ha igazak a hírek. De én ennyire azért nem örülök neki.
Bár ott lesz még az S3, ha megerősödik, talán fölveheti a versenyt az AMD-vel, de akkor is csak az alsó,esetleg középkategóriában.
-
-
Bluegene
addikt
válasz tzsolesz #1432 üzenetére
hát a jövőbe látni nem lehet, az S3 szerintem valószínűtlen h megerősödne
az nvidia még kijöhet jól a dologból, ha kifejleszt egy nagyon jó GPU-t, jelenleg a CUDA-t és a Physix-et is úgy tűnik bukják, szerintem tovább kell lépniük és igazi 3D-s GPU-t kifejleszteni ami elsősorban játékokra való
az Intel se biztos h megmarad, lehet vergődnek évekig aztán lemondanak a dologról, ráadásul nem biztos h sokan néznék jó szemmel ha már a GPU piacon is dominanciára törnének, én biztos nem vennék Intel VGA-t, csak ha különösen jó ajánlat
végeredményben sztem marad az AMD-Nvidia párharc, egy kis Intel közjátékkal
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bele kellene számítani a buliba, hogy a DX11 az utolsó kötött futószalagú 3D-s API. 3-4 év és visszatér a szoftveres renderelés. Ezelőtt még lesz némi változás. Valszeg 2 éven belül már lesz olyan program ami elkezdi komolyabban használni a voxeles technikákat.
Az Intel jól gondolkodik a Larrabee-vel. Azért hozzák ki ilyen hamar, mert nincs veszteni valójuk. Az AMD is Larrabee variánsban fog gondolkodni. A szoftveres renderre az a jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
nekem már ez a DX11 is egy szörnyűséges öszvér - megértem, hogy a MS miért nem tér már most át a nem-fix futószalagra, de műszakilag állatira nem teccik...
mi fog 2 éven belül voxelkedni? Carmackról tudom konkrétan, hogy ilyesmiben töri a fejét, de az ő nyilatkozatai a Tech 6 motorra vonatkoztak, és 2 éven belül ki tudja, egyáltalán a Rage és a Tech 5 megjelenik-e
abban amúgy biztos vagy, hogy a Larrabee-nek elég lesz a textúrázókat fixed unitként megvalósítani? én sem a tesszelátort, sem a mostanra már ultramultifunkciós ROP-okat nem látom triviálisnak x86-tal kiváltani...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már a CryEngine 2 is voxel alapú terepgenerálással dolgozik, csak polira konvertál. Szerintem bőven lesz más is aki áttér Voxelre. Ha továbbviszik ezt a megvalósítást, akkor teljesen rombolható környezet lesz, elég kis erőforrás használatával. Az Unreal Engine 4 is full szoftver rendering. Az elvileg jó eséllyel kijön 2012-re.
Hát a Larrabeeről borítékolható, hogy lassú lesz a DX futószalagon, de a szoftver renderinghez ilyen GPU kell. A textúrázókat azért rakták bele, mert ott sokat lassult volna a rendszer az emulált hardverrel. A többi esetben nyilván van némi lassulás, de úgy ítélték meg a mérnökök, hogy nem mérvadó ... ráadásul full programozható a rendszer. Egy idő után ez előnybe csap át. Persze akkorra már az AMD is elkészíti a Larrabee utánzatot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
hmmm valóban, 2012 már csak 3 év. kettőt pislogok, és már mehetek is az SZTK-ba szódásszifon szemüveget és járókeretet íratni
azt még el is bírom képzelni, hogy a backend némi átszervezés után szoftveresíthető legyen, ha lassabb is lesz - a tesszelátor viszont nem jelenik meg a szemem előtt. de mindegy, az intel biztos tudja. vagy nem
a full programozthatóság előny lesz az Epic-nek, az ID-nek meg a technikailag képzettebb gárdáknak - a kisebb, "bénább" fejlesztőket viszont tönkre fogja tenni a korlátok hiánya. persze lehet azon vitatkozni, hogy az tényleg baj-e...
tzsolesz, gyiku: kis támpontot adhatátok, hogy mivel van gond
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
K21_overlord
tag
[OFF]Szép és jók lesznek ezek az új vga-k, de nem látom azt amit régen. Amien gameket bejelentenek azokhoz nem nagyon kell a mostaniaknál jobb kari... Ha egy kiadó pénzt akar látni a gamejéből kihozza konzolra is és lehet h az xbox360 ban még van egy kis tartalék, de szerintem már nem sok...[/OFF]
A Föld IQ szintje állandó, csak az a baj, hogy egyre többen vagyunk rá.
-
helkis
addikt
válasz tzsolesz #1438 üzenetére
én sem vagyok profi a témában, de elég hogyha visszanézünk szvsz..
régen is softrender volt, de mivel azt a CPU végezte jó lassú volt, illetve mivel egyre jobban le akarták szimulálni a valóságot, egyre dúrvább programok születtek, amik már nehezen futottak el a központi egységen a töbi feladat mellett, ezért létrejöttek a célhardware-ek, GPU-k, amik levették eme terhet a CPU-ról (vagy meghatározottakat adtak nekik), illetve ezzel párhuzamosan elkezték adott grafikus megjelenítés programozásához, adott hardware létét is társítani: pipe-ok, shadderek, vertexek, amin az adott program a legjobban fut, ezeket nem kell a CPU-nak számolnia, jöttek sorba a cuccok a GPU-ba, de mivel elég sok volt már a független dedikált cucc, ráadásul ezek ugyebár csak akkor kihasználhatóak mikor pont olyan program fut ami tudja, a többi fajta megoldás kihasználatlanul álltak.. elkezdték egyesíteni amit lehet, hogy amire épp a programozó írta a programot aszerint "szerveződnek hadba" az általános egységek (itt tartunk most) de látszik, hogy ennek a vége/jövője az mikor mindent megkötés nélkül a programozó dönt el, ehhez olyan hardvare kell, amin általában jól párhuzamosítható a program, ezzel növelve annak teljesítményét. az intel ezt ragadta meg, mivel most sem GPU-t épít hanem egy grafikára szánt többmagos CPU-t. így végülis oda jutunk, mintha nagyon sok CPU-nk lenne egy gépben, amin miden elfut, amit a programozó megálmodott, itt már ugyanazok a dolgok fognak számítani egy VGA-nál, mint egy CPU-nál, azaz a 1másodpercre jutó adatfeldolgozás mértéke. szigorúan szvsz, ha valamit nem jól írtam javtsátok!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
VinoRosso
veterán
Azért nemegészen. Mondjuk úgy, hogy van benne voxel technika is. Amennyire én tudom, a terep egy magasságmező, ami mesh alapú, és bittérképből generált. Ebbe lehet tenni voxeleket szerkesztéskor(mivel ilyenkor egyszerűbb ezzel kialakítani az alapgutakat, barlangokat), amik real time renderben ugyanolyan meshként jelennek meg, mint amilyen a terrain.
Ami a voxeleket illeti, nem hiszem, hogy világmegváltó cucc lenne, van amire jó, van amire meg kevésbé. Meg nem hagyható figyelmen kívül az sem, hogy a dx11el jön NURBS és Bézier támogatás is. Inkább annyit predesztinálnék emiatt csak, hogy szélesedik a skála, amiből lehet dolgozni, de hogy valamelyik reprezentáció egyeduralkodóvá válna arra nem vennék mérget. -
nagyúr
válasz tzsolesz #1445 üzenetére
helkis teljesen jól leírta, egy dolgot tennék még hozzá: a DX10-es unified shader megjelenése fordulópont volt a történetben, mert amint ez az eszköz elérhetővé vált, mindenkinek elkezdett dolgozni az agya, hogy ezt a nyers, kevés kötöttséggel elérhető számítási kapacitást mire lehetne felhasználni (a kedvencem a GPU-n futó antivírus ). igaz, hogy az x1950xtx-nek is volt majdnem 300 GFlops kapacitása, viszont ott egy kicsit még fájdalmas volt / lett volna ezt kiaknázni (konkrétan vertex shader és pixel shader programokba kellett volna becsomagolni a számításokat, majd valahogy utána visszabányászni az eredményeket a meglehetősen merev futószalagról). innentől meg nyilván összeállt sokak fejében, hogy ez a GPU már inkább egy CPU, és ha már CPU, akkor lehet pl. úgy is csinálni, ahogy az Intel a Larrabee-vel
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1444 üzenetére
Ez így van annyi pontosítással, hogy a heightmap nem képes barlangra, vagy kiálló felületekre információt hordozni. A motorban viszont a mesh egyes részeihez voxel object van rendelve. Amint kész az voxeles objektum leképzése poligon alapúvá lesz konvertálva, mivel a raszterizálás csak így működik.
A voxel sokkal többet tud egyszerű tesszellálásnál. Nyilván egyelőre a tesszellátor lesz használva, de idővel áttérnek voxel alapú terepgenerálásra. Gondolj bele mekkora lehetőség egy teljesen rombolható környezet. És ami nagyon fontos, hogy a voxel erőforrásigénye messze kisebb, mint a poligon alapú felületé. Persze a poligonná konvertálás továbbra is probléma, mert a raszterizálás csak ezen a felületen működik.
Érdekes elgondolás lehet a voxeles terep poligonná konvertálása, és után az alacsony poligonszámú terep tesszellálása.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Én csak azt nem értem máig, hogy miért épp a csúcson szállnak ki? Mármint ha GPGPU az mégis GPU valahol, és a csúcsot meg oda értem, hogy már a zsebükben volt a fejlesztők nagy része, és piaci fölénnyel bírtak a roskadozó AMD felett. Szinte hülyeségnek tűnik épp ilyenkor kiugrani. Az ok, hogy így kevesebbet kell fejlesztésre költeni, ha csak a GPGPU-nak szánt csipen épp annyit igazítanak hogy játékra is jó legyen, nade a kiugrással úszik az eddig piacba pumpált pénz és erő, az TWIMTBP dolgok, a piaci fölény, stb. Szóval nem úgy tűnik, mintha nem érte volna meg nekik belefeccölni némi pénzt miközben van is hozzá tőkéjük, hogy utána nyereséget vehessenek ki. (még akkor is ha ez kevesebb nyereség mint a GPGPU, a profit az profit, miért ne adna valaki 100 Ft-ot 1 hónapra ha nem kell neki semmire "idézőjelben persze", de többet kamatozik mint az infláció?) Még az se móka, hogy tudták mikor csinál válságot az amcsi jegybank, mert akkor már mostanra se lenne kártyájuk, hanem 1 generációval előbb leépítenek...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Compute Shader az előny az NV-nek, de a szoftver renderingben már nem igazán. Az AMD is egyfajta grafikára optimalizált x86 magot fog kiadni, 2014 körül. Azt C-ben lehet keményen használni és kész.
Az NV-nek a CUDA az esélye, ha az elterjed, akkor nem mennek ők sehova.
Janos666: Azért alapvetően ez nem így volt betervezve. Ott került homokszem a gépezetben, hogy az AMD megvette az Ati-t. Megvolt a tőke véghezvinni az R600 projectet. Ha az Ati nem kell el, akkor mára már NV "monopólium" van. Ennek megfelelően a CUDA kitúrt volna mindent a piacról, és az AMD illetve az Intel szépen támogatta volna az interfészt a jövőbeli fejlesztéseivel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.