- Milyen nyomtatót vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
Aktív témák
-
nagyúr
könyörgöm a 8xAA ne legyen érv egy ilyen vitában én konkrétan teszteltem 512M-s 4870-et 8xAA mellett, és egyrészt egy csomó játék nem is támogatja, másrészt az eredmények meglehetősen siralmasak lettek. mindezt egy olyan "látványjavítóért", amit szabad szemmel a legtöbb ember még állóképen sem ismer fel
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
válasz Bluegene #1299 üzenetére
Nem ismerem az elonyeit a masik 55nm-es node-nak az RV770-hez hasznalthoz kepest, de nem hangzik tul realisan a referencia kartya eseteben, meg az RV770 felepites mellett se.
Orajelek kapcsan szoktak altalaban a legnagyobbakat tevedni a pletykak, mondjuk most mar van 750-850-950mhz-rol is pletyka. (ugye a 750mhz melle +2SIMD volt).
Egy biztos, az orajeleket a dobozolas elotti utolso pillanatban szoktak meghatarozni, a fantom kartyak korszaka mar lejart, igy a kihozatali aranyt a feszultseg (es ezzel fogyasztas) figyelembe veve kell meghatarozni, tehat volt is ilyen elkepzeles, ez mar nem csak rajtuk, hanem a TSMC-n is mulik, tehat nem tervezes, hanem szerencse kerdese az egesz.
A wafer kozeperol kivalogatott GPU-kkal "megspekelt" alacsony peldanyszamu AIB OC kartyakon tudnak elkepzelni 950mhz-es GPU orajelet, de ehez is mar extra kepzeloero kellettTehat ha mondjuk a GPU-k 10%-a viszi 1.3volton a 950mhz-et abbol nem lehet normalis mennyisegu retail kartyat osszehozni a megjelenesre, ez meg az ultra highend kategoriaban is keves lenne mennyisegben, raadasul a fantom kartyakra mar nagyon oda figyel a media, igy egy ilyet nem erdemes megkockaztatni.
Regebben divat volt olyan SKU-kat alkotni amiket a kesobb javulo kihozatali arany remenyere epitettek, ami nem mindig jott el a tervezett idore"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Miert ne lehetne ez egy osszevetesben indok?
En nem vagyok egy hardcore gamer, de sok jatekkal talalkoztam mar amiben in-game is lehetett 8xAA-t allitani.
Computerbase tesztjebol osszegyujtottem par eredmenyt 1680x1050 8xAA 16xAF mellett a HD4870 512mb eseteben:
COD5: 32.6
Jericho: 53.9
GRID: 65.6
Rainbow Six Vegas: 55.9
COJ: 16.9
Far Cry 2: 15.6
Lost Planet Colonies: 37.3
Assasin's Creed,Bioshock, STALKER Clear Sky,WIC-ben nincs 8xAA teszt.Akkor azt a reszt visszavonom, mert a tesztben szereplo ujabb jatekok alatt mar elhasal a 512mb-os HD4870 1680x1050-ben 8xAA/16xAF mellett
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
laci666
senior tag
"Ar/teljesitmeny arannyal kapcsolatban attol fugg honnan nezzuk a dolgokat, ~30%-kal olcsobb a 9800GTX+ 512mb (ami ugye 92B-re is epul) mint a HD4870 512mb"
Aha és szoktál mostanában árakat nézni a legolcsóbb 4870 46800FT és a 9800GTX+ 45480FT nem vagyok egy matek zseni de ez nem 30% különbség.
Ja értem te a legdrágább 4870-et hasonlítod a legolcsóbb GTX-hez lehet így is
Meg amúgy is mióta kell a 4870-et bármi formában összehasonlítani a 9800GTX+ -al.
Nem egy kategória a kettő.
Az más kérdés hogy majd annyiba kerül a két kártya de ez legyen az Nvidia baja.Igaz lehet 60K felet is 4870-et venni de van 60K körül 9800GTX+ is,de az a hülye aki ennyiért meg veszi.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
VinoRosso
veterán
Pedig egész érthetően leírtam szerintem.
rv790 vs GT200b
rv770XT vs G92b
rv770Pro vs G94b
rv740 vs G96b
Q4:
rv870 vs GT300
_______________ahhoz hogy ez menjen így kell nőni a a sp számnak, ráadásul fokozatosan, ergo
rv740~100USD = 25k
rv770pro -10%
rv770XT -15%
rv770 >> rv790 = 800 >> 1200
Q4:
rv790 >> rv870 = 1200 >> 1600
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1306 üzenetére
G94b chip örülne, ha az RV770Pro teljesítményét meg tudná közelíteni.
G96b-t pedig megkoronáznák, ha a 32 SP-je megközelítené az RV740 feltételezett 640 SP-jének a teljesítményét.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gonosz15
aktív tag
válasz VinoRosso #1307 üzenetére
Én floorball -ozok.
Elárulom, 10 -ből 8 ember nem tudja mi az. Attól függetlenül, nekem heti 5 edzésem van és egy igenis fellendülőben lévő létező sport ág.
Attól, hogy nem halott róla 10-ből 8 ember még egy létező dologról beszélek.Ugyan ilyen az xboxba az OGL...
"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
VinoRosso
veterán
válasz Depression #1292 üzenetére
Igen, mert azalapján lesz kedvecend a játék, hogy milyen tartlamomal töltik fel. Ez meg nagyban függ attól, hogy milyen vas van alatta. Ha a népnek bejönnek a physx-es effektek, törés zúzás robbanás, akkor van létjogosultsága, ha nem nincs. Viszont ha ki sem próbálhatod, mert a piac másik szereplőjének az érdekei azt diktálják, hogy ne legyen vesrenytársa egy ilyen termék, mert veszélyes lehet ránézve, és elnyomja mint a csikket, akkor ki sem próbálhatod, azaz nem lesz választási lehetősége az embereknek, hogy eldöntésk mi legyen népszerű, egyszerűen azt kapják, amit eléjük tesznek. Akkor vagy elkényeztetve, mint fogyasztó, hogy ha vannak lehetőségeid. A Mirrors Edge is elfut phsyx nélkül, ergo nem kell megvenned hozzá az nv karit, viszont ha tetszik úgy a játék, akkor igen. Aztán ha annyian vesznek nv karit, hogy már eléri azt a küszöbszintet az ebből fakadó veszteség az ATInál, amikor már jobban teszik, ha támogatják, akkor támogatni is fogják, és akkor elérhető lesz minden játékban és hardveren. Ha meg nem tetszik az embereknek, akkor elhal. Normál esetben ez így nézne ki. De itt nem erről van szó, hanem arról, hogy van egy technológia, és csinálnak egy másikat, ami ugyanazt tudja, de nyílt, és nem teheti meg az NV, hogy ne támogassa, mert a DX az MS monopólhelyzete miatt kötelező, vagyis rohadtul nem mi döntjük el megint, hogy nekünk mi tetszik, hanem a MS a mérleg nyelve megint.
-
schwartz
addikt
A ph-s cikk is ezzel nyugtat.
Ugyanakkor...
Aha, ertem...hisz.eddig sem az volt lathato, hogy a "jovobemutato architektura" sorra elverezne kepjavitokkal magas felbontasban. Biztos keves az SP es tul sok a ROP...
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
rocket
nagyúr
válasz laci666 #1304 üzenetére
Neztem arat neweggen, atlagosan 130-140 dollar korul vannak a 9800GTX+-ok, HD4870 meg 170-190$ utan.
Megneztem geizhals-on is, 140euro korul van a 9800GTX+, 180 euro kornyeken van a HD4870.
Magyarorszagon nem a 46800ft-os ar jellemzo a HD4870 eseteben jelenleg, persze mint mindenhol vannak olcsobb es dragabb kartyak, de osszesegeben ~30% amit irtam jelenleg megallja a helyet.Cherry picked arakat en is feltudok hozni osszehasonlitasnak ahol kisebb a kulonbseg mint altalaban, pl. HIS HD4870 512mb 144.99$
"Meg amúgy is mióta kell a 4870-et bármi formában összehasonlítani a 9800GTX+ -al."
Ar/ertek aranyt barhol osszelehet hasonlitani, raadasul az RV770 egyebkent is a G92 ellen keszult
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #1306 üzenetére
A #1275-ben ezt irtad:
"Azonkívül a GT300 ellen kevés lesz az 1200sp, ugyanis az nv is meg fogja növelni a sp-k számát drasztikusan."
Jol ertelmezem akkor arrol irsz, ha most nem emelik az SP-k szamat az RV790-nel 1200-ra (mert ugye azt irtad szerinted legalabb 1200SP lesz az RV790-ben), akkor a a kovetkezo GPU (RV870) 1200SP-vel keves lesz majd a GT300 ellen, de mibol gondolod attol mert most esetleg marad a 800SP, hogy a kovetkezo lepes nem 2000SP+ lesz ?
Egyebkent nem lehet semmire kovetkeztetni az SP-k szamabol, raadasul a GT300 lehet egy uj architektura lesz, es pletyka szinten se volt meg szamszeru adat rola.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
VinoRosso
veterán
Igen tehát rv790 1200sp beats GT200b, rv870 1600 sp beats GT300, ha az AMD fejével gondolkodok. Abból gondolom, hogy logikus lépés a fokozatosság elvét követni, főleg ha váltás van a gyátsátechnológiában. Ezért érdemes először 1200 spvel "kisérletezni", ha r870nél hirtelen feltolják pl 800ról 2000 spre, akkor abban nagy a rizikó, és besülhet a dolog, ellenben csinálnak ha egy 1200as "kvázi" master chipet, akkor ahhoz már elég csak külön salveket gyártani + sp-oknak, esetleg megnövelni a sp számot a masterben 1600ra, de 2000 már soknak tűnik nekem 1 chipen, mégha 40nmes is. De ettől függetlenül lehet úgy lesz, ahogy mondod, csak kicsi a valószínűsége szerintem. 800>>1200>>1600 egy sokkal kiegyensúlyozottam, járhatóbb út, kevesebb kockázattal szerintem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1311 üzenetére
Először azt kellene elérni, hogy a Physx támogatás ne a pénztől valósuljon meg. Ha ez megvalósul, akkor valószínüleg az AMD sem utasítja majd vissza a CUDA támogatást. Az OpenCL mellett, ennek nagyon kevés esélye van, így lényegében pár játékban ki is fog merülni a Physx ereje. Többekközt ezért nincs AMD-s támogatás, mert tudják, hogy nincs jelentősége a dolognak.
Nem kötelező támogatni, a DX-et. Az MS csak szívességet tesz azzal, hogy a szabványt fejleszti. A fejlesztőknek is ott van az OpenGL ... nem az MS monopolhelyzete miatt nem támogatják ezt hanem, mert a DX sokkal jobb alternatívává nőtte ki magát. A GPGPU-ra is lesz alternatíva: OpenCL és Compute Shader ... itt van esélye az OpenCL-nek alkotni, de a Compute Shader valszeg jobban fog kötődni a DX-hez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #1312 üzenetére
Mi a probléma ezekkel az írásokkal. Ez azt bizonyítja, hogy a ROP blokkok szerepe egyszerűen kezd korlátozódni. Az NV semmit nem ért el a 32 Blending egységgel, mert a két és félszer nagyobb chip alig nyújt nagyobb teljesítményt az RV770-nél. Lehet ésszel és erővel fejleszteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem, hogy a G300 teljesen új lesz, az NV a GPGPU vonalra fejleszt, oda a G80 vonal az ideális. Ettől függetlenül szükséges némi optimalizálás a globális ütemezőn, mert marha sok helyet foglal. A legjobb lenne, ha az AMD-hez hasonlóan statikus chipet csinálnának, csak ahhoz minimum fél év mire összepakolják a drivert.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
semmi gond nem lenne a physx-el, ha nem az nv vette volna meg az aegia-t, hanem a MS. Erre a nyakamat merném rátenni. Az a baj, h az nv vette meg, aki az ati riválisa, így értelemszerűen az ati nem fogja támogatni, csak abban az esetben, ha rá lesz kényszerítve.Dx meg nem kötelező, tegnap még az volt a házi feladat..
-
nagyúr
hát a blendingre tényleg nagyon rágyúrtak, mert ott a rate-et is duplázták, meg az egységek számát is. de az nVidiának muszáj volt megdobni a ROP-ok számát, mert 16 ROP-pal a GTX260 valahol a 9800GTX alatt mozogna...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1315 üzenetére
Semmi szükség a fokozatosság elvére. Ezeket a chipeket külön csapatok fejlesztik. Az RV870-nek azért reális a 2000 SP, mert ezzel kb. meglenne a 200 mm^2. Ha ennél kisebb a chip akkor, a wafer szélén sok lapkát kell eldobni. Például az Intel Atom eléggé kicsi, de ezt a mérnökök úgy kompenzálták, hogy hosszúkás chipet csináltak, így a kocka formához viszonyítva, kevesebb csonka chip lesz. A GPU-nél ezt nehéz megcsinálni ... valamennyire el lehet menni téglalap irányban, de nincs annyi egységes cache a rendszerben, hogy megfelelő legyen a kialakítás.
Pl.: az RV740 elég gáz lesz a méret szempontjából, mert a wafer szélén tuti sok csonka chip megy majd a kukába. Bár az árak még mindig jók lesznek ...Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1321 üzenetére
Persze ... ha független lenne a Physx, akkor mindenki támogatná.
A DX az úgy értve házi feladat, ha szeretne a gyártó eladásokat produkálni. Ha csak azért jön ki a kari, hogy csúfos bukás legyen, akkor nem kell a DX aktuális verzióját támogatni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Egy wafer-ren kb. 52 RV770 csonka chip van, azert csak kb. mert a wafer-rol keszult kep alajan nehanyrol nehez eldonteni, hogy csonka, vagy nem.
Szterintem alapbol a kisebb GPU-kat nem negyzetnek tervezik, es igy sporolnak a csonka chipeken.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
laci666
senior tag
Legyen igazad bár engem nem különösebben érdekel.Csak szúrta a szemem a 30% meg hogy teljesítményben hasonlítgatod amikor még egy 4850-től se gyorsabb nem beszélve arról hogy azon az áron(Itt kis hazánkban) amin a 9800GTX+ adják már oc4850-et veszel sőt olcsóban ami meg már gyorsabb mint a GTX+
Aki meg kártyát vesz az úgy is szét néz előtte a piacon(Árgép,árukereső,stb..) és ő maga eldönti hogy melyik éri meg de ha magyar árakat nézzük akkor jelenleg nincs létjogosultsága 9800GTX+ mert amilyen áron adják sokkal jobb kártyát tudsz venni.
Persze aki Nvidias az úgy is olyat vesz de az már az ő dolga.
A külföldi árakkal meg nem kell itt pl-ozni mert az ott van és nem itt.
Itt sokkal gazdagabbak az emberek azért drágábbak a cucok ott szegények azért olyan olcsóDe nem akarok itt tovább offolni ezért lépek is innen
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Depression
veterán
válasz VinoRosso #1311 üzenetére
Mint látod, nekem egy erős PhysX-et támogató karim van, és érdekel is a számítástechnika. Gőzöm sincs, elképzelni sem tudom, hogy melyik játék mikor használja. Összehasonlítási alapom meg egyáltalán nincs. Akkor mit vársz a mezei júzertől?
Egyszer már bebuktan egy FX-es karival, mert ugye az nV akkor is szemetet árúlt (mint ahogyan ezt teszi most az alsóbb kategóriákban), és pénzelte a FarCry-t. Most sokan nem fejlesztenek nV-re, mert ugye nincs DX10.1-es támogatás, ami a hírek szerint egyszerűbben programozható.
Az nV meg egyenesen a trenddel szembe megy. Ez miért jó?
Hozzáteszem, hogy a jelenlegi 8800GTX-emmel teljesen megvagyok elégedve, DE!!! Az sem állapot, hogy a lassan 3 éves kártyám veri a legtöbb nV karit. Egyáltalán nem tesz boldoggá, hogy fejlesztés helyett azt csinálja, amit.[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
schwartz
addikt
A "depth/stencil írás/olvasás kétszer gyorsabb lett elődjénél"-t en sehol sem latom a gyakorlatban. Gondolom az is, hogy AMD-nek nincs jelenleg átuto megoldasa full hd-re annak tudhato be, hogy a ROP blokkok szerepoe egyszeruen kezd korlatozodni.
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Bluegene
addikt
válasz Depression #1329 üzenetére
lassan 3 éves kártyám veri a legtöbb nV karit.most február van, nagyon lassan jön el 2009 novembere amikor 3 éves lesz, jó lassan
addigra már 4 éves lesz a g80 a szemedben de mind1(2006 telén jelent meg, kétéves)
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Gonosz15
aktív tag
Az ilyen cégek a non-profit vállalkozások
Vicces lenne egyszer az Intel, AMD, nV, meg az összes gyárt, asus gigabyte, msi stb.. non-profittá válna"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #1330 üzenetére
Full HD-re vannak az X2 rendszerek. Mi a probléma?
Durván erős az AA-ban a HD 4000-es Radeon ... mi ez ha nem gyakorlat?Az ROP blokkokat a rendszerhez kell szabni. Az R600 és a G80 nagyon különbözik. Az AMD-nek nincs szüksége 32 Blending egységre, hogy jó eredményt érjenek el, mert az architektúrát kiegyensúlyozták a grafikai számításokra. Ez lenne az R600 lényege. Olyan technológia amit kis tranzisztortöbblettel lehet nagyságrendekkel gyorsítani. Nem viccből fejlesztették ilyenre a rendszert. A stratégia szempontjából az AMD a méret és a teljesítmény ideális egyensúlyát keresi. Ha megtoldanák a rendszert +2 ROP blokkal, akkor átlag 2-10% teljesítmény növekedés érhető el (nyilván alkalmazásfüggően). Ez nagyon kevés a befektetett tranzisztorszámhoz és a dráguló NYÁK-hoz viszonyítva. Ha 30-35%-os átlag meglenne, akkor érdemes lenne elgondolkodni az alkalmazásán.
A G80 az nem teljesen a grafikai igényekre lett fejlesztve. Ennek megfelelően a grafikus teljesítményt nem igazán lehet okos átszabásokkal növelni ... tranyót kell áldozni a 32 Blendingre, hogy érezhető gyorsulás legyen ... Ilyen ugye a G200. Nyilván a G300-ban a mérnökök keresni fogják a spórolási lehetőségeket, mert a G200 DX11-re felkészített változata 480 SP-vel 3,5 milliárd tranyós lenne, ami borzasztóan sok. Le kell nyomni az ütemező méretét, és még sok helyen kell találni valami "szűkítést" ... Eleve az NV-nél úgy gondolkodnak, hogy az AMD ismét 2,5-szeres SP számot alkalmaz majd, mert ők is tudják, hogy 200mm^2 chip az optimális, amihez 1,7-1,8 milliárd tranyóra van szükség. Szvsz ha az NV be tudná gyömöszölni a 480 SP-t 3 milliárd tranyó alá, boldog lenne. Sőt szerintem ez is a cél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz marcias #1336 üzenetére
Minden Wafer mérethez van egy nagyon ideális méret. Már amennyiben közel négyzet formában gondolkodunk (a VGA-knál általában így szokás). A tapasztalatok szerint a 200mm^2-es chipméret adja a legjobb kihozatalt és relatíve a legkevesebb csonka lapkát. Itt még arra is gondolni kell, hogy a wafer szélén található jó lapkáknak, nagyobb lesz a szivárgási áramra vonatkozó paraméterük, így picivel többet fogyasztanak. Az egész gyártási eljárás tapasztalaton alapul. Persze a túlzottan nagy chip sem jó. általában a 380-400mm^2 felett elég gáz a dolog ... persze csak akkor, ha nem tudnak a gyártók megfelelően vastag árcédulát megadni a nagy chipeknek. A kis chipek 100-120mm^2-es méretben, akkor jók ha elmennek téglalap irányba, mert így kevesebb levágás lesz. Az Intel doksija szerint ha az Aton négyzet alakú lenne, akkor 3-szor annyi chipet kellene eldobnia. Figyelembe véve az Atom kis méretét egy tetemes mennyiség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
marcias
őstag
Biztosan volt már szó erről, és picit off is, de egy mondatban: mit vársz a G300-tól? Megismétlődhet a G80 sikere, vagy csak egy erőltlen próbálkozás lesz az RV870-nel szemben? Valóban egy merőben új architektúra készül, ami mindent verni fog? Ha igen, az AMD nem kapkodja magát túlzottan. Most nagyon magabiztosnak tűnik, de a ráncfelvarrott G200-asokkal most sikerült egy pillanatra visszavenniük az élvonalbeli vezetést (GTX285-295). Elvárásaim szerint a 4890 (ha valóban ez lesz a neve) hasonlóan nehéz helyzetbe hozza majd a királykategóriás VGA-kat, mint anno tették a 4800-asok. Az RV740 pedig elképzelhető, hogy az átnevezett 9600GT-9800GT párost üti ki végképp a nyeregből. Ha így lesz, akkor a G300 lehet a megváltó? Vagy szerinted az nVidia már elvesztettnek látja ezt a csatát, és csak minél kisebb veszteségekkel akarja elhagyni a porondot?
Steam: marcias88
-
nagyúr
erősebb kutya nem költ feleslegesen marketingre, ha úgyis veszik a termékét. én pl. most szerettem volna egy GTX260-at kölcsönkérni tesztre, és éppen nincs, ui. nemigen érdeklődnek utána az embörök...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
[ Módosította: Abu85 ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Koszi, hogy szoltal, fel se tunt volna, gyorsan elkezdtem olvasni a tesztet hatha hamarosan leszedik, veri a HD4830-at a HD4750 a tesztelt jatekokban 5-10% volt a kulonbseg, ~10%-al lassabb mint a HD4850, meg magas felbontasban is, nem csoda akkor, hogy a GTS240 nem csak egy atnevezett 9800GT lesz
Tehat akkor RV740 Preview
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
XoZ
aktív tag
A második oldalon a táblázatban 16 ROP-ot írnak, alatta a szövegben viszont már 8-at:
The RV740 houses 640 stream processors, 32 texture memory units (TMUs) and 8 render output units (abbreviated as ROPs).
Bár nem értek hozzá, de nekem az jött le az eddig az ebben a topikban olvasottakból, hogy a ROP-ok száma szoros összefüggésben van a memória busz szélességével, és a 128 bithez 8 ROP tartozik.szerk.: persze ha jó a teljesítmény, akkor nekem mindegy, hogy mennyi ROP van
[ Szerkesztve ]