- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Az a szomorú, hogy már most beletörik ebbe a bicskájuk egyes fejlesztőknek. Mondok egy példát. Amelyik patch-ben bevezették az FSR 2.1-et a Cyberpunk-ba, akkor nem volt ghosting. A mostani legutolsó patch-ben viszont, ha bekapcsolom az FSR 2.1-et, akkor nagy sebességnél a kocsi mögött 3-4db elég erős szellemkép látszik. Reddit-en sokan fel is szólaltak, hogy visszalépés történt és elrontották a dolgot. Azóta is így van, még PS5-ön és Xbox Series X-en is, ahol viszont az FSR 2.1 kikapcsolhatatlan a 4K-ra skálázás miatt. Most talán a DLSS 3.5 és FSR 3 támogatással rájönnek, hogy elsz*rták és kijavítják
"Az lényeges adatlék, hogy a Starfield egy rakás maszkolást használ, és ezek például nem menthetők át a DLSS-be vagy XeSS-be, mert nem tartalmaznak hasonló megoldásokat az extra adatokra."
Akkor biztos szuper jó lesz a képminőség és az eddigi legjobb FSR implementációt láthatjuk. 1 hét múlva meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
félisten
"Az FSR2 már a kezdetek óta tartalmaz opcionális maszkolást, így etethető többféle extra adattal a mozgásvektorok és a képkockapufferek mellett. Szóval ezek a képességek már az első verzió óta benne vannak, csak a fejlesztőknek kell az adatokkal megetetni a felskálázót.
Minden meglátszik az FSR -nél csak ez nem amit leírsz hogy akár csak hasonló megoldás már régóta benne van mint amit most a DLSS 3.5 kínál még a saját támogatású játékokban sem.
Megint utol kell érni az AMD-t?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Az extra adat mit jelent és a "Ray Reconstruction" miért nem fedi egymást?
"csak ha azokat elkezdik használni, akkor onnantól kezdve nehéz minden felskálázást egyszerre támogatni, és csak FSR lesz a játékban."
Hogyne, ezért van a saját támogatású kizárólag FSR-t használó játékokban, mint pl RE4 szarabb minőség mint az utólag belehackelt DLSS nél?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jah gondoltam hogy ez lesz minden Nvidia fejlesztési hírnél ezt csinálod.
oh az Amd ezt már rég tudja csak nem marketingelik... tehát az AMD nem használta ki semmire az extra adatokat még a saját támogatású játékaiban sem. míg Nvidia kihasználta a Raytracing effektek javítására.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Gondoltam hogy a fejlesztők tudják kihasználni.
én az AMD ről beszélek hogy a saját támogatású játékaikban miért nem használtak ki ezt a lehetőséget a fejlesztők akiknek fizetnek és nincs benne semmiféle más konkurens eljárás.
Láttam az Alan Wake trailerben hogy nem csak arra jó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Nem értetted meg a kérdést/ felvetést? Saját támogatású játék, amiben letiltja hogy más eljárás legyen benne, mert ezt teszi. Ott miért ne követelhetné meg hogy használják ki az eljárásuk maximális tudását, ha azt megköveteli hogy ne legyen benne XeSS meg DLSS?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
AMD szponzorált játékról beszélünk, ahol fizetnek érte hogy egy eljárás belekerüljön vagy hogy kizárólag az kerüljön bele.
Vagy hogy egy játék 12,6 GB Vramot kérjen ugye szinten Resident evil, ezelőtt x éve, és kizárólagosságot követelnek, mint a Starfield meg a Resident Evil 4 de a saját eljárásuk megvalósításába nem szólhatnak bele?
Mikor H.U. szerint ez úgy működik, hogy oda küldenek 2 -3 embert az AMD től és segítenek a fejlesztésben?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ne nézzük egymást madárnak, ezt engedd is el. AMD korlátozza más felskálázási technológiák beépítését a saját támogatású játékaiba.
Ezt már sok nagy oldal és portál kifejtette Amd a semmilyen válaszával pedig maga is beismerte.
Starfield-be a megjelenés napján benne lesz a DLSS és az XeSS egy modder által.
Ott vannak a fejlesztőik és nem javítanak az FSR minőségén mikor ezek szerint tudnának ez meg rájuk szégyen, és tovább növelik az emberekbe a "gagyi" érzést ezzel kapcsolatban. Nem lehet ehhez mit hozzáfűzni, Nvidia jól csinálja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
b. azt akarta szerintem kérdezni, hogyha ilyen régóta rendelkezésre áll az FSR2 extra adatokkal való etetése, akkor miért nem volt egyetlen olyan AMD szponzorált cím sem, ami kimaxolja a lehetőségeket.
Csak egy cím, ami megmutatja hogy az FSR2 lehetőségei messze kitolhatóak.
(Az a tény, hogy semelyik szponzorált fejlesztő sem élt a lehetőséggel, sugall valamit.)
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
Hát persze. AMD nem blokkol semmit pusztán véletlenek összejátéka..
Abu by AMD.
Ajánlom a reddit bejegyzést ahol leírták, hogy a DLSS versenyelőnyt nyújt a kompetitív játékmódban az nvidia kártyatulajoknak ezért egyforma feltételek nyújtása miatt döntöttek az FSR támogatása mellett .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
"Ebbe az AMD nem tud beleszólni, mert open source a kód."
Nem egy random fejlesztő random címéről beszélek.Az AMD miért nem vitte végig az FSR2 kimaxolását valamelyik zsebstúdiójával? Szerződést kötve arról, hogy az "FSR2 extra adat" feature is implementálva lesz. Kész.
Az ópenszorszság ezt biztosan nem akadályozná meg. De mégis 0 példa van rá. Miért nem mutatta meg az AMD, hogy mit is tudhatna igazán az eljárás?
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
A lóláb aza mit csinálsz . Te is egy olyen AMD szponzorált játék vagy átvitt értelemben aki nem támogatja a DLSS-t.
Pusztítod nem átlagos halandóként a fórumot, hogy kizárólag a piros oldalon focizol és te nem nyalod be a marketinget, miközben azt terjeszted?
A DLSS csak Nvidia RTX kártyákon megy.
Olyan felskálázást akartak és gondolom/ szerintem így mentek bele a szponzoráció elfogadásába, ami minden kártyán egyforma minőséggel és sebeséggel működik. Nem probléma ez, főleg nem úgy ha Nvidia szponzorált címről van szó mert más magyarázat erre nincs és nem is lehet.
Csak hát ha nincs érved az az érved hogy hülyének állítod be a másikat.Jól elterelted a témát arról hogy 27 Amd szponzorált címből 5 ben van DLSS abból 4 a Sony játéka. Míg a 25 Nvidia által támogatott játékban 21 ben van FSR 2. No problemo természetesen ez véletlen és ott lóg ki a lóláb hogy az OW2 be olyan felskálázást akart a Blizzard ami minden kártyán( régi-új) egyforma minőséggel és sebeséggel fut. Természetesen ez nem érv, az bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát persze egy 35 millió dolláros éves összedíjazású, 800 ligával rendelkező kompetitív versenysport játéknál sokkalta a karbantartási költséget a Blizzard, úgy hogy az Nvidia szponzorálta a játékot.
Számomra reálisabb, aza magyarázat hogy a szponzoráció miatt elkerüljenek bármiféle problémát azért döntöttek egy olyan eljárás mellet ami mindenkinek egyforma feltételt biztosít a ligákon és a versenyeken.
Ez az ő döntésük, mindegy mennyire van realitása.
Amúgy versenysportban magas szinten senki nem játszik High beállítással sőt a 720P sem ritka extra low grafikán fullos gépekkel. viszont nem ritka a 240- 360 Hz frissités és az ehhez passzoló FPS szám...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
Szinte bármiről lehet szerződést kötni.Szóval azt, hogy saját elhatározásból senki nem használja ki, nagyjából értem. Valószínűleg túl drága és aprólékos a munka vele, inkompatibilis, folyamatos utánállítást igényel, stb, sok okot tudok feltételezni.
De hogy fizetett pilot projekt sincs a pirosaktól, amire marketinget lehet építeni, arra nincs magyarázat.
Mindegy, elengedem a témát, a legnagyobb eséllyel nincs az a marketingtámogatás/elég nagy méretű bőrönd tele pénzzel a stúdió részére, amivel már be lehet vállani a teljes funkcionalitás implementálását.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
Te most miről beszélsz ? Tudsz még mutatni más szponzorált címet amiben a szponzorációt nyújtó cég felskálázó eljárása nem támogatott? Kérlek mutass egyet ezen kívül.
Ez nem szabad akarat, hanem két üzleti partner megegyezése. Blizzard ezt kötötte ki a szponzoráció elfogadása fejében a fenti magyarázattal állítólag, Nvidiának meg így is megérte mert hatalmas marketing értéke van még az NV reflexnek és az RTX kártyák mellé járó bundle csomagnak is.
Ugyan ez van az RTX vagy Nvidia logóval a játékok elején, hogy egy csomó játékban nincs benne, hiába van benne DLSS mert megegyeznek, hogy nem teszik rá.
AMD meg azt kötötte ki támogatása fejében, hogy nem lehet benne más felskálázó eljárás az övén kívül, se XeSS se DLSS.
Ezt hivatalos közleményben sem tagadta és kommentálta a HU és a a GN megkeresésére sem. Valamiért az Nvidia szponzorált játékokban még a "szar" XeSS re is jut kapacitás elég sok címben és támogatás a maga töredék piacrészében a fejlesztőktől. és elég sok nem támogatott játékban ( kb 200 ) ott a DLSS és / vagy XeSS szponzoráció nélkül is.
Engedd már el, mert elkeserítő ne legyél ennyire nyíltan elköteleződve és hozd ki még a legszarabb helyzetekből is az AMD-t.
AZ lenne a normális ha ilyen egyszerűen átültethető és átjárható eljárások esetében, mint az FSR / DLSS /XeSS mindenki megkaphatná azt az eljárást ami az ő számára legjobb ,főleg 80 dolláros félkész játékok és 6-700 dolláros alsó középkategóriás kártyák idején.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ugye most csak viccelsz?
Na jó kiszálltam, nincs ehhez idegrendszerem.Az kár, hogy erre a színvonalra jutottál. Mint írtam te is szponzorált vagy ez most már egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mielőtt nem lenne egyértelmű, az utolsó komment második felét erre a komenntedre meg úgy általában a pályafutásodra a topikban értettem. Hátha nem értetted meg ezt sem, illetve úgy csinálsz, mintha nem értenéd.
GamersNexus es Hu is feltette a kerdest a két cégnek,hogy blokkolják e konkurens eljárást.Nvidia egyérteműen kinyilatkozta,hogy nem."NVIDIA does not and will not block, restrict, discourage, or hinder developers from implementing competitor technologies in any way. We provide the support and tools for all game developers to easily integrate DLSS if they choose and even created NVIDIA Streamline to make it easier for game developers to add competitive technologies to their games.
— Keita Iida, vice president of developer relations, NVIDIA
AMD:
Ezutan HU is rakerdezett es nem adtak valaszt.
Pedig egy egyszerű nem elég,ha nem így van egy sajtószóvivőtől.Erről szól HU videója is .[link]
Nekem ez elég bizonyíték,kösz,téged meg felesleges győzködnöm.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Szerintem az csak 2 hónapig lesz ennyi ,szép csendben lemegy az ára,ahogy ezt megcsinálták a 7900 XT nel is.Ott is eleinte ertelmetlennek tűnt az XT az XTX mellett,most meg már jó ideje szerintem jobb választás.Ezzel elaltatja AMD Nvidiát,elkerüli az Árháborút.Szerintem karacsony korul a 4060 Ti 8 Gigassal fog konkuralni arban.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Szóval azt állítod, hogy az AMD nem azért szponzorálta a Bethesdát, hogy olyan kódot írjanak, amin a konkurrens hardver biztosan elhasal, hanem hogy a szponzor hardverét annak képességeinek megfelelően használják ki?
Oké, én értem, hogy van egy ilyen jóhiszemű olvasata, de azért ezt elég nehéz nem fedett szabotázs akciónak tekinteni. Ezzel az AMD kárt okozott a játékosok 90%-ának és az külön felháborító, hogy még fizetett is érte!Na mindegy, szerintem most már semmi nem tudja lemosni az AMD-ről, hogy őmiatta nem tud terjedni a DLSS és blokkolja a fejlődés, kárt okoz a PC gamereknek.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
S_x96x_S
őstag
> konzol ... Microsoft .. Arm64 + x64_
hogy miért ARM64 ?
1.) ha a Microsoft komolyan gondolja a Windows-os Arm támogatást,
akkor az Apple-hez hasonló duál támogatást tudna adni
a konzolokhoz is.2.) az ARM64 lebegtetése jó stratégiai adú az AMD-vel való tárgyalásokhoz.
3.) És ott van még annak az iciri piciri lehetősége, hogy a Microsoft megszerzi a Nintendo-t. https://twitter.com/TechEmails/status/1704205212595146810
> Microsoft nem is gondolkodik abban, hogy szakítsanak az AMD-vel,
> mert mindenképpen velük akarják terveztetni.az lenne furcsa, hogyha a CPU-s részt és a gyártást végül az Intel csípné meg.
UCIe + CXL szerűséggel sok mindent össze lehetne legózni.Mottó: "A verseny jó!"
-
szmörlock007
aktív tag
"Mert le kell tervezni az egyedi hardvert azért. Attól, hogy papíron elgondolod mi lesz benne, még nem fog mágikusan megjelenni előtted a termék. "
Igen, de a ps5-ben és Series X-ben is kb az RDNA2 van, ami együtt jött a konzolokkal. Nekem is fura ez kicsit. Persze simán lehet, hogy 1 évvel korábban jön 27-ben, az RDNA5 meg 26 vége körül, akkor végül is érthető.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
Ezt mondd az AMD-nek akkor.
Fogalmazzunk ugy, hogy custom RDNA2 van.AMD Radeon@amdradeonWe're proud that our groundbreaking RDNA 2 and Zen architectures helped enable incredible next-gen PS5 experiences like Ratchet and Clank: Rift Apart!
-
Petykemano
veterán
Örülök, hogy másnak is feltűnt.
Szóval az RDNA és a Zen2 után 1 évvel jött a (2) semi-custom termék.
Ha a NextGen Xbox 2028-ban jelenik meg, akkor a feltehetőleg 2026-ban megjelenő Zen6 és RDNA5-höz képest tűnik nagynak a távolság, vagy ha ezek nem 2026-ban jelennek meg, hanem később, akkor a feltehetőleg 2024-ben megjelenő Zen5 és RDNA4-hez képest a Zen6 és a RDNA5 távolsága tűnik a szokásosnál nagyobbnak.De igazából mindegy, mert ez a 4-5 éves távlat valóban annyira messze van, és annyi a feltételezés, hogy vitatkozni kár volna rajta.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
szmörlock007
aktív tag
Hát mondjuk Zen5-öt furcsállnám ha csúszna. 22 végén jött ki, a 3D-cache verziók pedig idei év első felében, 24 őszig még innentől is van bő 1 év. Ráadásul 24 őszén jön ki elvileg az Arrow Lake inteltől.
RDNA4 az már másik kérdés, de ott is lehetne első ám az Amd, elmúlt 2 genben mindig megvárták az nvidiát, aztán lehet most is ez a terv, mert nvidiára már pletykáltak 25-öt a kövi genre.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Petykemano
veterán
"Technikailag ez is Radeonhoz lesz kötve, mert a modulok egy része nem az FSR3 kódban van, hanem az AMD driverében. De az FSR3 minden VGA-n bekapcsolható lesz a kiegészítőmodulok nélkül, csak úgy meg nincs meg pár fontos képessége."
Amit láthat a közönség - az RDNA3 kártyával rendelkező is - az már a végleges változat? Vagy a driverben szállított modulok még majd csak most jönnek?Érkezik-e az AMD részéről majd hivatalos tájékoztatás erről a Radeon-only feature-ről, vagy az AMD meghagyja azt a lehetőséget, hogy az FSR3-ról a nagyobb számosságú és hangú NVidia kártyával rendelkező közönség alkosson véleményt és lehurrogják az - esetleg tényleg más eredményt látó - Radeon tulajokat vélt elfogultságukért?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
Mondjuk az izraeli helyzet sem segít nekik, elég sok mérnök és erőforrás volt ott pl a Zöldeknél CPU fejlesztés terén. Valószínűleg India lesz / van az új Kína és a szilikonvölgy is magára talál. GloFo-t is fel akarják turbózni. Az amerikai választások is hozhatnak azért változást. Érdekes helyzet lesz itt.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
veterán
Csak ugye ez a hir nem arrol szol, amirol ti irtatok:
"Ez azonban nem jelenti azt, hogy az idősödő Radeonok tulajdonosai parlagon maradnának, pusztán arról van szó, hogy a cég szétválasztotta a régi és az újabb VGA-k terméktámogatását."
Epp arrol van szo, hogy az idosodo Radeonok tulajdonosai parlagon maradnak.
Itt a termektamogatas kvazi megszuneset jelentettek be. -
Busterftw
veterán
Nem latom konkretan, mert akinek van egy kis esze tudja, hogy mit jelent valojaban a critical es a security update.
De amugy ezt irtam en is, ti akkor azt mondtatok, hogy a shader miatt csak szetvalasztjak, viszont ez a hir azt jelenti, hogy ennyi volt a tamogatas, ahogy mondtad, a ketto nem ugyanaz, tehat nem ezt irtatok meg mar szeptemberben.
-
Lacccca87
addikt
Akkor kerül többe ha foglalkoznak is vele, ami jelen pillanatban nem érvényes. "bump"-olni a verziószámot én is megcsinálom nekik fele annyi pénzből mint amit most fizetnek a fejelsztőknek.
A CS2 ben a vulkan annyit ér mint halottnak a pofon, ki lett mérve NV és AMD GPU-n is hogy inkább 5-7%-al lassabb és cserébe még tele is van micro stutterrel el.
-
Lacccca87
addikt
Nos, jó nagy blődség amit leírtál már ne is haragudj meg.(legalábbis a CS2 re adott válaszod). Nincs olyan hogy egyiknek jó vagy másiknak jó mert egységesen sz@r mind1 min játszod, ja nem mert ha NV-n játszod akkor nem fogja ezt csinálni.
Ha meg tudták oldani a "támogatott" HW esetében hogy az uj driverrel ne csinálja ezt a hülyeséget a CS2 akkor szerintem elvárható hogy megoldják ezt a "még nem legacy" státuszban lévő driverek esetében is.
Valve azé támogatja vagy támogatta a vulkan-t mert kellett a Linux hoz ami a SteamOS miatt szükséges, de mivel már olyan jó az emulátor így lepottyantják magasról de a motorba benne van így meghagyták. Dota2 esetén is nagyon tolták/beharangozták aztán ott is elhalt semmi előnye nincs, senki nem használja. -
-
Busterftw
veterán
Nem ezt irtatok meg egyaltalan.
Illetve az elozo, fenti linkben szereplo cikkben is emlitik, amirol te beszelsz:
"In September, these cards were moved from the main branch to a separate package in the Windows driver release. Since then, despite two updates to the official branch, drivers for Polaris and Vega remain unchanged."
Ezt irtatok meg. A mostani hirt nem. -
Busterftw
veterán
Nem az tortenik.
A "ket honapja nincs driver" hir az oktober 25-en keletkezett, meg nem volt novemberi driver, amiben a CS2 javitasok voltak.De ezt az uj, novemberi driverrol szolo hirben (Nov. 3) meg is emlitettek.
"AMD releases new Adrenalin 23.11.1 driver for Polaris and Vega, first in two months"Szoval ez a szoveg bizonyithatoan nem hazugsag, csak tudni kene a honapokat.
-
#36531588
törölt tag
"És ezen az AMD nem fog változtatni, mert így is eladják az EPYC-eket, és amíg eladják nagy profittal"
Itt arra gondolsz, hogy 2022 Q3-ban az amd datacenter bevétele 4,3 mrd dollár volt, 1,4 mrd dollár működési bevétellel, 2023 Q3-ban pedig ez 1,5 mrd dollárra szakadt, az ehhez tartozó 306 millió dollárra csökkent működési bevétellel?
Igen, ezekből az látszik eladják az epyc-et. -
#36531588
törölt tag
Igaz, rossz sorokat néztem.
Viszont. A másik számokat miért nem nézted? Jó tudom.
2022Q3-ban 1,609 milliárd dollár volt - 505 millió működési bevétel
2023Q3-ban 1,598 milliárd dollár volt - 306 millió működési bevételVagyis jól láthatóan ugyanakkora bevétel mellett jelentősen csökkent a működési bevétel, így az amd sem adja annyiért amennyiért akarja, szóval megint csak egy fellengzős és hamis információt olvashattunk tőled.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- iPhone topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- Gigabyte GTX 1050 2GB GDDR5 128bit!!!
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen