Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #62535 üzenetére

    Olvasd el a dokumentációt. Benne van, hogy az FSR2 már az első verzió óta etethető extra adatokkal a mozgásvektoron és a képkockapufferen kívül. [link]

    A probléma a mai felskálázáshoz való hozzáállással, hogy nem mindenki használja ki ezeket a lehetőségeket, mert igyekeznek mindegyik felskálázási eljárást minimumon használni, mert úgy lehet írni hozzájuk egy API-t, amivel egyszerre beépíthető mind. De ettől vannak extrák ezeknél. Az FSR2-nél extra adatok is bevethetők, csak ha azokat elkezdik használni, akkor onnantól kezdve nehéz minden felskálázást egyszerre támogatni, és csak FSR2 lesz a játékban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák