- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #9755 üzenetére
Nem valószínű, hogy a DX12 sok memóriát igényelne. A Frostbite 3 VRAM igénye folyamatosan csökken a BF4 megjelenése óta. A Hardline-ban már egy egészen új modell lesz, ami 2 GB memória mellett is elvan. Az explicit memóriamodell egyik előnye, hogy lehet tervezni a VRAM-mal úgy, ahogy a konzolban, ergo a teljes felügyelet mellett, ha előre lefoglalják az egyes dolgokra szánt memóriaterületet, akkor ingyenes lesz a defragmentáció, amit szimplán pointerkorrekcióval meg lehet oldani. Ma azért fogy el a VRAM gyorsan, mert a DX11-ben nem lehet komoly teljesítménybüntetés nélkül törölni a már régóta nem használt puffereket, így inkább otthagyják azokat, míg a low-level API-khoz még nincs kialakult menedzsment az ezt támogató motorok első verzióiban. De a második verziókkal már igen jó az eredmény. Főleg a Frostbite 3-on frissítésein. Vagy ott a Sniper Elite 3. Az már eleve a közvetlen vezérlésre épített.
Később ez szintén javulni fog. A GDC-n az MS és a Khronos már mondta, hogy szemeznek az új hardveres extrákkal, mint a tile pool és a Wang mozaikok hardveres kezelése. Ezekkel tovább javítanak a memóriahasználaton. Jelenleg létezik pár prototípus kód rá, mivel az R9 285 már támogatja ezeket az extrákat. A virtuális textúráktól függetlenül, 4K-ban gyakorlatilag 500 MB-ra lehet csökkenteni a textúrákra használt VRAM-ot, miközben hagyományos streaming textúrázással 2-3 GB-ot is elvinne. A fejlesztők újrahasználhatnak bizonyos mozaikokat, és egyedi textúratömörítéseket is írhatnak. Ez lesz a következő lépcső egyik nagy dobása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Diablo IV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...