Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Z10N

    veterán

    Okfejtes:

    Az AMD mar jo ideje compute heavy (ezert is fogyaszt sokat, meg a tulfeszeles miatt...) es erre is hegyezik ki az uarch-t. Az Nv mar a Volta-val tulszarnyalta, de a Turing-gel is beerte oket ilyen teren. Ekozben az AMD a backend-en limites volt mindvegig. Szoval ideje lepni masik iranyba...

    Scenario:

    1) A Navi-nal drasztikus atdolgozasra van szukseg a ROP-ok szintjen.
    2A) Marad minden, ahogy volt. Max a NCU-kal varialnak ahogy a Vega-nal mar tettek es finomhangoljak. Illetve vegre aktivva valnak a "wunderfeature"-k.
    2B) Az elobbivel karoltve tovabbra is "bruteforce" modon emelik a shader szamot, de marad a ROP limit. Kezdetnek masfelszereznek (Navi96), esetleg ketszereznek (Navi+).

    Ui: Kerdes, hogy az utobbinal a 7nm mennyire fogja kordaban tartani a fogyasztast.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Új hozzászólás Aktív témák