Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
válasz freezer922 #7435 üzenetére
Ez sokszor jön elő, de azért nem ugyanaz a helyzet. 1 és 2 GB között 1 GB az eltérés, 2 és 4 között már 2, 4 és 8 között meg 4, hajlamos csak azt figyelni az ember, hogy a következő lépcső is a duplája, de azt a különbséget azért meg lehet tölteni. A legtöbb embernek jelen pillanatban maximum 2GB-os kártyája van - ami nem olyan rég a "sweet spot" volt 1080p-ben - azért úgy tervezik a játékokat még 1-2 évig, hogy a minimumra elég legyen az is. Ez pedig úgy néz ki a képernyőn, ahogy 2013-2014-ben a maximum beállítás. Már most szerintem elért arra a szintre a dolog, hogy csúnya semmiképpen nem lesz 1080p-ben egy 2-4GB VRAM-ot használó játék, megint csak a Witcher 3-at tudom említeni, ami 2-t használ maximumon, és meg lehet nézni. Ami a 4GB-ba belefér, az már bőven ütős (persze biztos továbbra is szebbek lesznek évről évre a játékok, de szerintem lassul a tempó itt is, mert egy igen magas szintet ért már el a játékipar). Emellett annyira nem szaladhat el velük a ló 1080p-ben, mert akkor 4k-ra meg lassan a 8GB VRAM lesz kevés.
A Rise of the Tomb Raiderről amúgy azt olvastam, hogy very high-on 4k textúrákat használ 1080p-ben, ezért annyival nagyobb a VRAM igénye, különbséget pedig alig lehet látni.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."