- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Asztrofotózás
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Rövid videón a Life is Strange: Double Exposure
gp Idén októberben érkezik a legújabb kaland, amelyben visszatér a sorozat legelső részének főszereplője.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #3996 üzenetére
Én speciel azt csinálnám, hogy írnék a Sapphire-nek a problémával. Ilyet csináltam már régebben és megoldották a gondom. Support szinten ez a cég elég erős, akár saját költségen is elviszik a VGA-t és leellenőrzik a saját laborjukban, majd ha tényleg baj van vele, akkor adnak egy olyat, amelyet előre beteszteltek. Nekem például visszaadták a VGA-t egy frissebb BIOS-szal. Egy centet sem fizettem érte, bár később megjelent ugyanaz a BIOS, amit én kaptam meg. De mindegy, megoldódott, persze nekem ES kártyám van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen