Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Melack

    veterán

    válasz Because #8134 üzenetére

    Ahogy Jhonny írta, több varia van:
    - help desk az alap meló, nem nagyon oldasz meg dolgokat, inkább továbbrakod valódi megoldó csapatokra. Minimális IT tudás kell, inkább nyelvi tudás a lényeg (bölcsész-IT). Elkezdeni a dolgokat tökéletes, a napi 8 óra hívásvétel meg a műszakos rend azért tud kihívásokat állítani
    - service desk az már egy másfajta belépő szint, itt már több IT tudás kell, de itt is van jópár lehetőség
    ° VDI rendszerek esetén azok újraindítása, távoli managelése (restart) AD ismerettel - ez mondjuk gyorsan megtanulható
    ° desktop gépek esetén a szoftver support már remote connectionnel megy, ez már inkább Level másfél
    ° mindkettőnél van persze access management, ami lehet alkalmazáson belüli meg AD vezérelt is.
    ° Avaya/Cisco szokott még level 1-re embereket felvenni, ott mondjuk másfél év után tuti lehet tovább menni bármely telco céghez.
    A hülyeség faktor mindkét esetben jó nagy, mind customer mind kollégák szemszögéből. Kell egy igen magas fokú stressz és monotonitás tűrés. Jobb esetben 3 év alatt égsz ki, rosszabb esetben 1 se.

    Összességében ha Unisys-hez mész, elég ha nyelvet beszélsz, majd ott alap dolgokat megtanítanak, és 1 év után tuti elmész onnan máshová, ahol jobbak az emberi körülmények. Mert az se mindegy, hogy milyen épületben dolgozol a város melyik részén.

    Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok.

    Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

Új hozzászólás Aktív témák