- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz Because #8134 üzenetére
Ahogy Jhonny írta, több varia van:
- help desk az alap meló, nem nagyon oldasz meg dolgokat, inkább továbbrakod valódi megoldó csapatokra. Minimális IT tudás kell, inkább nyelvi tudás a lényeg (bölcsész-IT). Elkezdeni a dolgokat tökéletes, a napi 8 óra hívásvétel meg a műszakos rend azért tud kihívásokat állítani
- service desk az már egy másfajta belépő szint, itt már több IT tudás kell, de itt is van jópár lehetőség
° VDI rendszerek esetén azok újraindítása, távoli managelése (restart) AD ismerettel - ez mondjuk gyorsan megtanulható
° desktop gépek esetén a szoftver support már remote connectionnel megy, ez már inkább Level másfél
° mindkettőnél van persze access management, ami lehet alkalmazáson belüli meg AD vezérelt is.
° Avaya/Cisco szokott még level 1-re embereket felvenni, ott mondjuk másfél év után tuti lehet tovább menni bármely telco céghez.
A hülyeség faktor mindkét esetben jó nagy, mind customer mind kollégák szemszögéből. Kell egy igen magas fokú stressz és monotonitás tűrés. Jobb esetben 3 év alatt égsz ki, rosszabb esetben 1 se.Összességében ha Unisys-hez mész, elég ha nyelvet beszélsz, majd ott alap dolgokat megtanítanak, és 1 év után tuti elmész onnan máshová, ahol jobbak az emberi körülmények. Mert az se mindegy, hogy milyen épületben dolgozol a város melyik részén.
Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
Új hozzászólás Aktív témák
JobAngel - Az álláskeresők védangyala
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya