- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Steam Deck
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
F34R
nagyúr
Sracok nem teljesen ide tartozik de ez meg ervenyes ha fel akarnak mondani?
[link] -
félig
szerintem az a taktika, hogy nem ír alá semmit, nem jó taktika.
a papírokat, ajánlatot értelmezni kell és azt ne írja alá, amelyik nem tetszik.másrészt fegyelmi eljárás szerintem még mindig van, de csak ezt az egy komolyabb hibát találtam benne.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Vesporigo
aktív tag
1st level customer support munkákat pályázok, mivel most is ezzel foglalkozom, bár szeretnék végre nappalozni, mert egyre kevésbé bírom a műszakozást.
Kérdésem, hogy 5 év (customer support - üzemeltetés, multi környezetben) tapasztalattal a hátam mögött mennyi a reális fizetés, amit interjún mondjak? Angolt napi szinten használom, nincs vele gond, németet ismétlem éppen (6 évig tanultam, nem új számomra). Jah és csak fővárosi melókat pályázok.Előre is köszi a segítséget!
-
7s26c
senior tag
Egy haver fél év után végre kapott egy lehetőséget. Agglomerációban él, a fővárosba kellett volna ingáznia naponta. Buktató no. 01 : a két bérlet együtt 30 K. Buktató no.02 : a cég dresscode-ja alapján ruházkodnia kellett volna , váltópéldányokkal : 40 K . Buktató no. 03 : havi egy csapatépítőtréningen elvárt a megjelenés, autóval, saját költségen, országban szanaszét : sok K ..... nem tudta vállalni, nem volt felesleges pénze
[ Szerkesztve ]
Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…
-
HoTDoG
tag
Az agglomeráció mit takar? Mert én mostanában szemezgetek több településsel is az ingatlanárak miatt. Az ingázás kompromisszum, de bizonyos helyekről nem tűnik rosszabbnak mint Pesten belül néha.
Milyen munkahely az ahol elvárják, hogy legyél ott xy helyen, csapatépítés, ergo szórakozás címszó alatt, saját költségen és juss el ahogy tudsz hozzáállással? És ki az aki ezt be is vállalja?... -
7s26c
senior tag
Gödön él. A Máv 21K a BKK 9.5 K . A csapatépítést úgy várják el, hogy nem kötelező, de jobban jársz ha mész (ja, hétvégén)
Amúgy tömegközlivel tényleg hamarabb beérsz mint araszolva ...[ Szerkesztve ]
Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…
-
Mercutio_
félisten
-
7s26c
senior tag
válasz Mercutio_ #8114 üzenetére
Az a poén, hogy amúgy akiket ismerek és szintén járnak ilyesmire, azt állítják, hogy ők is önköltségen mennek de általában hihetetlen pénzszórás megy ott....meglepetés vendégek, világító fényrudak, svédasztal . ...
Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…
-
estikornel
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a yellowroad Junior fejlesztői képzésről? 4 hónap alatt lehet elvégezni (ingyen) és utána egy éves szerződést kapok egy közösen választott partnercégüktől elvileg.
Na már most én ezt szívesen megpróbálnám, viszont a programozási képességem eléggé visszaesett illetve csak pascalt tanultunk, pedig csak 2.5 éve érettségiztem.
Mennyire lehet (valljuk be nulláról kezdve leginkább) elvégezni ezt a képzést vajon? Volt szerintem képességem a dologhoz, csak szerintem időhúzás volt pascalra oktatni minket. Mellette OKJ Logisztikám van, de nem jutok vele semmire jóformán.
[ Szerkesztve ]
-
válasz estikornel #8116 üzenetére
ha szereted a pizzát, Veszprémbe mehetnél...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Szakbarbár
aktív tag
Arra már régóta szeretnék rájönni, hogy a support egyes szintjei között milyen feladatbeli különbségek vannak.
Mit csinál egy L2-es amit az 1-es szintű nem tud vagy nincs jogosultsága? Gondolom jelszó beállítás, OS illetve programtelepítés még L1 de jogosultság kezelés már L2 szint?
Már lassan 5 éve dolgozom support körben, de még mindig nem vagyok ezzel tisztában. Tippem szerint L1 szinten vagyok.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
djgeg
őstag
válasz Szakbarbár #8122 üzenetére
Level 1 inkább a nagyon alap support, amit kis túlzással, betanítással szinte bárki el tud végezni.
Level 2 höz landol az a feladat amit level 1 nem tud megoldani és vagy több utánajárás/technikai tudás/ jogosultság kell. Itt már akár ki tudod nyomozni, hogy miért ne jó valami.
Level 3 meg általában a plafon. Ide már back-end-et vagy fejlesztőt is érintő hibák jutnak el.
Level 4 amit nem nagyon használnak az a külső support. (valamilyen beszállító szoftver supportja pl)[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
asdasd
kezdő
Sziasztok!
Az mit jelent egész pontosan egy állás hirdetésnél az, hogy "fizetési igény megjelöléssel". Vagyis nagyjából tudom mit jelent, de nem tudom ezt hol kell feltüntetnem, illetve milyen formában.
-
sss
senior tag
válasz Szakbarbár #8122 üzenetére
Változó. Van ahol L1 csak monitoroz, és bármi van ticketet nyit rá. Van ahol az alap troubleshoot is az ő feladatuk + egyszerűbb jól dokumentált feladatok. Meg általában az is meg van határozva, hogy hány év szakmai tapasztalatot várnak el bizonyos szinteken.
-
7s26c
senior tag
Ez olyan nehéz....Miért én mondjam meg, ajánljanak ők. Ha sokat kérsz, kiváló indok, hogy lerázzanak. Ha alulra lövöd be, adott esetben kitolsz magaddal.
Sógornőm lebutította a cv-jét mert a rendessel sehová nem hívták be. Az is gáz, hogy rettegnek attól, hogy egy két diplomás munkavállaló pénzt kér a munkájáért.Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…
-
őstag
Barátnőm PhD-zott, úgy gondolta, hogy jól fog jönni még az a "Dr." előtag a neve előtt, de teljesen más terület felé orientálódott a későbbiekben.
Na eddig neki ebből szinte csak hátránya származott. Két féle CV-je van, egyiknél fel van tüntetve ez a tanulmány és a neve előtt is szerepel, másiknál semmi.."Less but better" - Dieter Rams
-
Vesporigo
aktív tag
Még mindig tanácstalan vagyok azzal kapcsolatban, hogy mennyi fizetési igény a reális egy 1st level customer support melóhoz egy fővárosi multinál. 5 év tapasztalat az említett területen, angol magabiztos szint (aktív, napi használat) megvan, és német újrakezdő tanulás folyamatban. Level 2-t már pályáztam, eddig nem jött össze, viszont már nagyon mennék a mostani melóhelyemről (vidéki hárombetűs multi).
Nem akarom bukni a következő melólehetőséget amiatt, mert túlságosan fölélövöm a bérigényt, de azért túl keveset sem akarok mondani.
Budapesti fizetésekkel sajnos nem vagyok képben. Albérletárakkal, utazással tisztában vagyok, csak a fizetés érdekel.Előre is köszi a segítséget!
-
Melack
veterán
válasz Vesporigo #8132 üzenetére
Ez változó. Nettó 200-220 között valszeg kapsz melót level 1-re. Ezzel szerintem számolhatsz. Ami e fölött van, az már persze ajándék. Én azért kaptam magasabb bért a jelenlegi helyen, mert ez help desk, nem service desk, de a tapasztalatom több, mint ami ide kell.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Jhonny06
veterán
válasz Because #8134 üzenetére
Nem szükséges. Ha magyarul jönnek be a hívások, akkor egy alap angol tudás szükséges, ha angolul, akkor nyilván folyékonyabb, de az se vészes. Általános Win-es hibaelhárítás nem árt, de kb. ilyen szinten, hogy Outlook profil konfig, max. telepítés, meg ilyenek. Sok helyen még ezt se, mert a hívás mennyiségétől függően egyből továbbpasszolsz mindent a következő level-re.
-
Melack
veterán
válasz Because #8134 üzenetére
Ahogy Jhonny írta, több varia van:
- help desk az alap meló, nem nagyon oldasz meg dolgokat, inkább továbbrakod valódi megoldó csapatokra. Minimális IT tudás kell, inkább nyelvi tudás a lényeg (bölcsész-IT). Elkezdeni a dolgokat tökéletes, a napi 8 óra hívásvétel meg a műszakos rend azért tud kihívásokat állítani
- service desk az már egy másfajta belépő szint, itt már több IT tudás kell, de itt is van jópár lehetőség
° VDI rendszerek esetén azok újraindítása, távoli managelése (restart) AD ismerettel - ez mondjuk gyorsan megtanulható
° desktop gépek esetén a szoftver support már remote connectionnel megy, ez már inkább Level másfél
° mindkettőnél van persze access management, ami lehet alkalmazáson belüli meg AD vezérelt is.
° Avaya/Cisco szokott még level 1-re embereket felvenni, ott mondjuk másfél év után tuti lehet tovább menni bármely telco céghez.
A hülyeség faktor mindkét esetben jó nagy, mind customer mind kollégák szemszögéből. Kell egy igen magas fokú stressz és monotonitás tűrés. Jobb esetben 3 év alatt égsz ki, rosszabb esetben 1 se.Összességében ha Unisys-hez mész, elég ha nyelvet beszélsz, majd ott alap dolgokat megtanítanak, és 1 év után tuti elmész onnan máshová, ahol jobbak az emberi körülmények. Mert az se mindegy, hogy milyen épületben dolgozol a város melyik részén.
Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Because
őstag
köszönöm
-
koshmar
őstag
Bekapcsolódik én is, mint aktuális érdeklődő.
Az angol tudásom az utóbbi években ugrásszerűen fejlődött, középfokú már vagy 5 éve megvan, viszont úgy érzem, már a felsőfokú is menne- és ha ezen múlik, április végén le is teszem a DEXAM-félét.
Minimális IT-tudásom van, Office programokhoz értek úgy-ahogy - de igény esetén mást is meg tudok tanulni.Azt mondod, hogy lenne olyan lehetőség, ahova én is kompetens lennék?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
1eske
tag
Sziasztok!
Egy általános, de számomra meglehetősen nehéz kérdésem lenne.
Ha munkát kerestek, honnan tájékozódtok, hogy az adott cég milyen?
Ha nincs Glassdooron és munkatarsaim.hu-n semmi értékelhető és ismerős sincs ott, akkor mi alapján méritek fel, hogy milyen lehet ott dolgozni és mennyi ott a fizetés?
A legegyszerűbb elmenni az interjúra és ott körbekérdezni és nyitott szemmel járni, de munka mellett azért nem olyan egyszerű interjúkra járni csakúgy...Köszönöm!
-
adalbert1
veterán
válasz koshmar #8138 üzenetére
Szerintem azt kellene kitalálnod, hogy melyik terület érdekel (fejlesztés, üzemeltetés), és azon belül mi (pl. üzemeltetésnél rengeteg terület van, linux/unix, windows, hálózat, db, alkalmazás, SAP). Több helyen is vannak belépő szintű pozíciók, ahol minimális tudással is felvesznek, esetleg még képeznek is, fejlődni is lehet, és később akár tovább is lépni - viszont szerintem a kulcs az, hogy szeresd azt csinálni, amivel foglalkozol, ha csak azért mennél IT irányba, hogy jobban keress, akkor lehet, hogy elég hamar kiégnél.
-
426os
őstag
Üdv!
Interjún, pályakezdőként/nem pályakezdőként pár év tapasztalattal a "hogyan képzeled el magad x év után" és ehhez hasonló kérdésekre mennyire szerencsés őszintén válaszolni azt, hogy vezetői ambíciói vannak az embernek? Nyilván pozíció és cégfüggő is a dolog, de mondjuk vegyünk példának egy folyamatosan bővülő, elég nagy multit (nem IT).
.
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem ha multi és tényleg ez a célod, akkor mond nyugodtan. Nekik is jobb ha tudják, hogy ilyen terveid vannak (akár pozitívumként is, multiknál mindig vannak újabb csoportok meg mozgás, ritka hogy ténylegesen valakit "kitúrsz" a pozíciójából). Kis cégnél már más lehet a helyzet, de ott meg nem is szoktak feltenni ilyen kérdéseket
-
MATEO6600
őstag
Tud valaki olyan budapesti cégről, ahol képfeldolgozás / mesterséges intelligencia terén foglalkoztatnak/keresnek szoftverfejlesztőket?
Nagyon divatos téma ez manapság, de én itthon mindössze 1-2 ilyen cégről tudok. (és nem K+F érdekel) -
Új hozzászólás Aktív témák
JobAngel - Az álláskeresők védangyala
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH