- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyi.mTs
addikt
Jött levél, hogy megérkezett a csomag és 15 napom van jelezni, ha nem.
Indítottam "dispute"-ot. Eladó elfogadta, adott rendelésnél (order details) az látszik, hogy "Dispute Finished."van még teendőm vagy csak várnom kell (leírás szerint 3-20 napot)?
-
Topikgazda
válasz Sanyi.mTs #59853 üzenetére
Nem így működik a dolog. Megnézted a nyomkövetését, mert lehet hogy már a kézbesítőnél van, akkor is kapsz ilyet ha egy másik ország postáján keresztül van szállítva mondjuk holland és amikor oda megérkezik, de még onnan jön tovább ide és a megérkezés arrived nem azonos a kézbesítés delivered üzenettel.
Amíg nem telik le a szállítási védelmi idő addig nem igazán szoktunk dispute-t indítani és mivel 15 nap van rá miután le lett zárva (Closed a vásárlás státusza) ezért nem rögtön az első nap indítjuk.
Esetleg meg érkezik a csomagod is.[ Szerkesztve ]
-
Entrecampos
csendes tag
Mitől függ ez a csomagösszevonás? Két saver shippinges csomagom van Export clearance success státuszban. Külön eladóktól vannak és a két csomag rendelése között kb 7 óra eltérés van. Össze lesznek vajon vonva?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Entrecampos #59856 üzenetére
Ha a feladást követően közel egyidőben kerülnek a Cainiaohoz és majd ők szállítják és Express One nyomkövetési azonosítójuk legyen vagy azt kapjanak. Ha marad a belga posta akkor az postai szállítás és nem lesz összevonva.
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
tanácsot kérnék tőletek..
A dolog annyi,hogy ma hozott az egyik futárcég nekem csomagot,benne két darab kisebb csomaggal.. Aliexpress rendelés.
De azonban csak az egyik csomag az enyém, a másik csomag tulaja a mellékelt képen látható hölgy.. USA-beli cím
És persze egy ilyen nyaklánc van benne
gondolom ő meg megkaphatta az én frankó Redmi Note9-es telefontokomat
Mit szoktatok ilyenkor csinálni ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Voice24
őstag
válasz szpal17 #59858 üzenetére
Nekem ugyanez a szitu alakul. Volt két, február 20-án leadott rendelésem, mindkettő BE-s számot kapott alapból, de pár nap után azt láttam, hogy megváltozott, egy express one-os számba vonták össze őket. Ha minden igaz, ma este elhagyta az EO központi raktárát, így talán holnap kihozzák, ami rendeléstől számítva 12 nap lesz. Nem rossz, bár így lenne minden rendelésnél!
-
Ivettb
újonc
Ez eléggé elszomorító a posta részéről, hogy akármit csinálsz ők begyűjtik a lóvét! Tegnap kaptam egy sms-t, hogy vámkezelendő küldeménye érkezett, csomagszám, plusz kód. Beütni nem tudtam, nem fogadta el a rendszer. Itt olvastam, hogy akkor valószínűleg iratokat kell benyújtanom. Tegnap el is küldtem az alis igazolást, hogy benne van a tax stb. Ma kapok megint egy sms-t, hogy nemzetközi küldeményét vámkezeltük. Megint beütöm a kódot, most már működött és fizessek megint adót és a kezelési költségeket.
Ennyit róluk! -
lacoka55
aktív tag
From China to Hungary via AliExpress Standard Shipping Estimated delivery on Apr 05
ez mi szokott lenni ? -
lacoka55
aktív tag
OK köszi tegnap rendeltem egy E roller töltőt 7S 29.4V Battery Pack Charger ma kaptam egy emailt Order 8147224xxx208598 has been shipped!
expressone követőt kaptam remélem gyorsan jön -
Csörsz
csendes tag
Sziasztok!
Ilyennel még nem találkoztam hosszú Ali-s pályafutásom alatt:
az eladó törölte a rendelést.
A bolt még működik, a termék még rendelhető.
Mi a teendő, mert a pénzt még nem kaptam vissza. Indítsak dispute-ot? -
GAbre
veterán
Üdv!
Már 2x próbáltam ilyet: [link]
De nagyon hamar feljön a felületről.Nagyon gyenge minőségű a ragasztó.
A műbőr székem elszakadt,és nem tudom mivel tudnám összefoltozni,próbáltam pillanatragasztóval,de csak merevítette az anyagot.
Esetleg van 5letetek,mit kéne rendelni?Avatar
-
Topikgazda
válasz Csörsz #59872 üzenetére
Ha még nincs postázva akkor van a feladási idő számláló ha az lejár akkor automatikusan visszakapod a pénzed, illetve ha eddig el sem jutott a dolog akkor is automatikus, de persze nem rögtön látod a pénzt a bankszámládon, 2-6 munkana.
Ha szállítottra lett jelölve és 10 nap eltelt akkor dispute-t kel indítani, de ez gondolom írta is.
Ha a szállítás lett törölve a megadott nyomkövetési számmal, az még nem a vásárlás törlése, majd egy másikkal újból küldi, de ezt célszerű megkérdezni. -
cof
veterán
válasz Csörsz #59872 üzenetére
Mi a státusza, Closed? A View Detail - Financial fül alatt megnézheted elindult-e már a refund, bankfüggő és 5 munkanap is lehet mire megkapod.
Biztos az eladó törölte? Mert ha kupont használsz akkor a rendszer is törölheti.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
vakt
csendes tag
Tudnátok segíteni, hogy az Ali-s rendelések vámkezelése utáni letölthető doksikkal (Igazolás vámkezelésről és Számla) kapcsolatosan mit tapasztaltok?
A pdf-ek Cím/Vevő mezőiben vannak nálatok írásjelek, pl.: . (pont), ,(vessző), @(kukac), -(kötőjel), _(aláhúzás), stb.?
Köszi!
-
lautnermark
aktív tag
Vásároltam egy terméket adótartalommal 363USD-ért és a rendelés oldal lezárása előtt felugró ablakban közölte az eladó, hogy az európai adószabályok miatt "nettóban" kell fizetnem a terméket, és aztán a célországban kell kifizetnem a VAT-ot. Így mindjárt csak 286USD-t kellett fizetnem Paypal-on. Úgy látszik, hogy "értelmes" eladót is ki lehet fogni.
De lenne egy kérdésem: a vámkezelésnél a februári vásárlás szerinti USD árfolyamot veszik alapul, vagy a vámkezeléskori márciusit?
-
Topikgazda
válasz lautnermark #59881 üzenetére
Akkor érvényes árfolyamot amikor megérkezik és vámolni kezdik, a márciusit (311,56 Ft), de csak az áfa mértékénél számolnak ezzel.
-
katy2018
kezdő
Sziasztok!
A CU...... DE milyen csomag és ki szállítja?
Valamint mennyi idő alatt érkezik az országba?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Topikgazda
Az AliExpress számlájára gondolsz?Nem használok ékezetes betűket mert nem lehet.
A számlán szerepel a nevem, a cím adatoknál utca házszám irányítószám és város van (az kétszer) az ország csak HU
Az írásjelek közül van , és . és /.
Az e-mail címnek és a telefonszámnak nem kell rajta lenni. -
Topikgazda
válasz katy2018 #59889 üzenetére
Ide viszont Németországból hozzák. Ha nem CN a postai azonosító vége, akkor azokat a csomagokat egy konténerben elszállítják az adott országba, DE esetén Németország, BE esetén Belgium, NL esetén Hollandia. Ott átadják annak az országnak a postájának és azok ezután a postai szállítással csomagonként elküldik a címzett országába a partner postának.
A Magyar Posta annyit érzékel hogy Németországból jött egy csomag amit itt kell kézbesíteni. -
Topikgazda
A számláról érdeklődtél, oda minek a telefonszám és az e-mail cím? A szállítási adatoknál legyen megadva a Magyar Posta az elektronikus küldemény adatokkal azt kapja meg ami oda van beírva, még ha ők mást is állítanak. Folyamatosan csúsztatnak és nem mondanak igazat az adatokkal kapcsolatban.
A címsor folytatásba írd be az e-mail címet és telefonszámot akkor az biztos bekerül az elektronikus adatok közé.
Persze a szállítás közben egy másik postához kerül akkor ők nem biztos hogy minden adatot átvesznek és így lehet hogy az MP nem kapja meg.Nem értem hogy mit akarsz a Posta elszámoltatásával, reménytelen egy társaság. Bizonyítékok vannak rá hogy jogszabályellenesen dolgoznak, de egyszerűen nem lehet sehova fordulni, nem részletezném de már több lehetőséget végigpróbáltunk és mindig kimagyarázzák magukat, úgy hogy az egyik magyarázat ellentmond a másik magyarázatuknak és azok akikhez segítségkéréssel fordulunk valamiért figyelmen kívül hagyják. Egy romlott társaság az egész bagázs.
Ha törvénytelenül beszedik újból az áfát akkor fizesd ki, kérjél mindenről számlát, de ne foglalkozz velük, az AliExpresstől kérd vissza az áfát.
A szállításnál kerüld a postai szállítást, AliExpress Standard és AliExpress saver móddal kérd, ezeknél ha postai lesz akkor EU-n belüli számmal jön és akkor nincs mire pénzt kérniük.De most nagyon megfontoltan kell vásárolni én a legolcsóbb piaci árfolyammal vásárolok, de ott is bizony 387, 3 Ft az € (amit megjegyeztem ott február 12-én 356,44 Ft volt az € és akkor is gyenge volt forint) és 354,2 Ft a $ és megint szállítási problémák lehetnek az ismert okok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
vakt
csendes tag
Elnézést ha keverednek a dolgok. Ismét köszönöm a türelmed és a hasznos információkat!!
Nekem eddig úgy volt kitöltve hogy a címsor melletti Optional mezőben volt az email.Nem egészen értem ezt a " nem biztos hogy minden adatot átvesznek" dolgot. Ezek szerint az elektronikus küldeményadatok is végig változnak, nemcsak a borítékot címkézik át 2-3x?
Elszámoltatni meg azért gondoltam, mert már több, mint fél milliárd Ft-ot beszedtek, pongyola szolgáltatásért. Továbbá, ha jól informálódtam, nem minden EU tagnál alkalmaznak vámkezelési díjat a semmiért.
Én eddig két helyen próbálkoztam. Ha felsorolnád kérlek, hogy mi az ami reménytelen, akkor azt egyből ki is zárhatnám.
Lehet benéztem, de mintha nem mindig lenne AliE saver/standard. Nehéz volt átállni évi 300-400 rendelésről 30-40-re.
Igen most para az EUR is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Minimum 2,5 milliárd volt a tavalyi bevétel a félévre ebből. És igen van ahol az IOSS-os küldemények esetén nincs díj, mert ők ingyen adják be az ottani vámhivatalnak a vámárúnyilatkozatot ezen küldemények esetén (elektronikusan átküldik) és Németország 1 $ áfát nem szed be, ami azt jelenti hogy 5 € értékig lényegében áfamentes náluk.
De Magyarország és a Magyar Posta az egy más világ.
Ha új címke kerül rá akkor az új adatokból készül. Az olcsó szállítású postáknál tapasztaltuk és néha sikerült egyeztetni a postai dolgozókkal hogy milyen adatokat kaptak meg és akkor derült ki hogy az azeri, vanuatui, emirátusi postai szállításoknál hiányoznak adatok, a logisztikai cég nem mindent adott át nekik és így az itteniek sem kapják meg.Maradjunk annyiban amíg nem jelented fel a NAV-ot a dupla áfabeszedés miatt költségvetési csalás okkal, addig nem fog történik semmi. De jelen pillanatban ezt senkinek nem ajánlom, most még nagyon sértődékenyek.
Az összes felügyeleti szerv végig lett próbálva. Csúsztatásokkal kimagyarázzák.
Még mindig ott tartanak a szövegeikben hogy vámosok vámolnak, annak ellenére a törvényben fel vannak hatalmazva a vámolás teljes folyamatára, a vámosok szerint is.
Többen belefáradtunk már a Don Quijote-i szélmalomharcokba[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen