- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Megint egy apró tévedés az ki....tt logisztikai cég írja be (Cainiao, Yanwen stb), sehol nem tárolják, írják a posták a címzett adatait, egységes ebből a szempontból az adatvédelmi szabályozás, szállítás közben ha látsz személyes adatot a nyomkövetésben az nem postai információ.
A kézbesítési kísérlet után a név szerinti nyilvántartás az más kategória, csak a postások látják.
Itt a hivatalos UPU nyomkövető a posták ezeket az információkat adják át, nyomkövetési szám és más nem.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
átlagos nyomkövetői adatban semmiféle személyes adat nincs. pl én se tudom amíg hazánkba nem ér a csomag hogy más számot kaptam vagy sem.
pl kb lehetetlen saját adataid megszerzése a csomagszámból ezt a ügyeskdő kereskedők jól kihasználják.
egyetlen adat a kézbesitő posta neve, ekkor tudod meg átvertek vagy sem."hozzáférnek az adatbázisokhoz. "
xy rendelt valami "pent", nem sok ember fér hozzá az adatokhoz, de azok tudják ki mit kap. és még nem hallottam hogy postai adatbázist feltörtek vagy loptak, mert csomagok valódi tartalma legtöbbször fake és az érték is. kamu adatos adatbázis a hackereknek se kell. -
htc07
addikt
válasz UzziVp #33502 üzenetére
Klasszul érvelsz, szerintem kettőnk közül te rekednél be hamarabb a fájdalom miatti üvöltéstől.
aamikor átveszel a postán egy nyomkövetezz csomagot, személyi igazolvánnyal igazolod magad, felírják a számát is, és aláírod.
szerintetek ezt nem tárolják sehol? csak poénból elkérik, aztán a nap végén kitörlik a rendszerből meg összetépik a papírokat?miért én vagyok a hülye, hogy nem osztok meg nyilvános fórumon olyan azonosítót, amiből bárki aki hozzá fér egy postai adatbázishoz, ki tudja szedni a nevem, címem, személyi igazolvány számom?
Ha titeket ennyire nem érdekel a saját adataitok védelme, mert ennyire értéktelennek tartjátok azokat, tegyétek ki ide a fórumra ezeket.
'nem sok ember fér hozzá az adatokhoz'
egynek pont elég, aki rosszra használja.De mindegy is, látszik hogy lövésetek nincs az adatvédelemről, csak rajtam trollkodtok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csak emlékeztetőül amit már itt is írtam.
Ha valaki így gondolja hogy nem ossza meg a nyomkövetési azonosítót, akkor tiszteletben tartjuk azt, kérheted azt is hogy privát üzenetben küldje el, ha nem akarja a nagy nyilvánosságra hozni. Én is jobban szeretem a számokat, mint a hatalmas képet a nyomkövetésről, de ez mindenkinek a saját belátására van bízva.
És akkor most már lépjünk túl ezen a témán. Köszönöm! -
fairi
addikt
belgiumi posta vhogy szivárogtat , és elérhető a neten. Parcelapp látja. egyik logisztikai cég nevét se látom, de a kiolvasott adatokban világosan olvasom a nevem.
yanwen küldeményben sosincs név. SF expressnél nincs adat, sunyou-nál nincs adat. Cainiao is csak az LVS....-hoz társít (az is bpost). holland posta, szingapúri posta, észt posta küldeményeit lényegtelen ki kezeli nincs személyes adat.
bpost-hoz küldeményemnél pedig van. kína és belgium közt ki kezeli nem tudom, logisztika neve sehol sincs. LBxxxxxxxxxxBE. Ráadásul két számot is kaptam, egyik az enyém, másik egy ismeretlen emberé, de látom a nevét.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor máshogy fogalmazom meg a kérésem. A személyeskedő hozzászólások megsértik a Prohardver ÁSZF III Moderáció 10./1 pontját. Kérem mellőzni.
Szankció a III. 4. pont alapján.[ Szerkesztve ]
-
bulek
tag
Sziasztok!
Kollegám csomagját vámkezelés alá vették. kb 25$ AZ összefoglaló alapján meg akarnánk írni a kérvényt, csatolva a vásárlásról a képernyőmentést az Aliról!
Mi olyankor a teendő, ha a Posta RS033306558EE azonosítójú terméket kéri, az Aliexpress--en viszont SF6042066676205 az azonosító. Nincs sehol feltüntetve az azonosítóváltozás! Mi ilyenkor a teendő? A kérelemben tüntessük fel mindkét azonosítót? -
Topikgazda
Semmi, az a szám is rajta van a címkén, az a küldemény azonosító. Tudják egyeztetni, de a megjegyzésbe is be lehet írni vagy az észt postai nyomkövetési szám után.
Esetleg mellékelitek ezt a kettőt pdf-ben hogy ugyanarról van szó.
Az észt nyomkövetés és az sf60 nyomkövetés -
zoltannagy
aktív tag
Üdv!
Az UW kezdetű és CN végződésű csomag is csak sima csomagként jön? -
Topikgazda
válasz zoltannagy #33518 üzenetére
Igen, az Rx és az Lx kezdetűek az igazi postai nyomkövetett azonosítók. kivéve az észt postai azonosítónak látszó Sprinteres szállítású csomagok
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dave0825 #33520 üzenetére
Teljesen mindegy, amíg nem kézbesítik neked addig az övé a csomag, ha nem kapod meg, akkor a pénzed visszajár, még ha a szállító veszítette is el. Az már az eladó és a szállító problémája.
De nem tudom hogy mikor indította a dispute-t, miután lejárt már a szállítási védelmei idő vagy csak úgy. Ha volt még belőle hátra 10 nap legalább akkor lehet cancel, hanem, akkor ha van Reject gomb akkor arra kell nyomni. -
Topikgazda
válasz Tav-Csoves #33522 üzenetére
Rossz a megközelítésed és nem minősíteném az ilyen vevői hozzáállást.
Mivel a te hibád hogy nem vetted át, én nem adnám vissza a pénzt.
De akkor jár vissza ha ilyen esetben ha az eladó hibátlanul visszakapja a küldeményt, azután neki kell a pénzt visszaadni. Természetesen jogosult levonni a költségeit ami pluszban felmerült. -
pn4hvq
senior tag
válasz pn4hvq #33315 üzenetére
Egyre érdekesebb a kapott tn (már Magyarországon van): az általam rendelt termék kb 2-2,5kg lehet, a tn alapján viszont a Posta appban 201g látszik . Felhívtam a posta üfsz-ot és megkérdeztem a kapott tn-hez tartozó irányítószámot (mármint ahová küldik). Meglepő módon nem arra a településre jön, ahová én kértem .
Így rákérdeztem az eladónál (becsatoltam a képet a súlyról és rákérdeztem a címzett irányítószámára is) és várom a válaszát. -
pn4hvq
senior tag
Az irányítószámról vagy a súlyról gondolod, hogy téves?
Mert az irányítószám 2400 helyett 2700 (kétszer is rákérdeztem), olyan pedig van, Cegléd.
Mit tanácsolsz, folyamatosan figyeljem a csomag útját és ha nem vennék át (mert téves a címzett), akkor telefonon jelezzem a Postánál? Más kérdés, ha átveszi valaki a nem neki jövő csomagot...
(#33527) V/ Ja, nekem is ez volt az első tippem. Bár mivel 11.11-ei rendelés és a kuponok miatt harmadáron volt, szerintem nem véletlen[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez az optimista értelmezés... a realista, hogy átvertek és direkt adtak meg rossz csomagszámot, mint nálam. Most majd nekiállhatsz levelezni a hokamókával, hogy visszakapd a pénzt, próbálja majd megmondani mit válasz ki, mi történt a csomaggal és ha utána majd 1 csillagra értékeled meg lesz sértődve.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #33528 üzenetére
Még igaz is lehetne amit írsz, de nem mindig az eladó készíti össze a csomagot és neki is rosszat adtak meg, vagy tévesztett amikor beírta. Van egy listája és arról írja be vagy ő, vagy az a logisztikás aki csomagolta és összekeverte a sort. Ez is reális dolog.
Gondolj bele amíg nem igazolod le a megérkezést addig a pénzt nem kapja meg, vissza van tartva. Ha nincs anyagi érdeke belőle, akkor ugyan minek szórakozna azzal hogy szándékosan átverjen? Mi a jó benne? Mert jó móka?
Ha nem érkezik meg a pénzt dispute keretében visszakéred, lesz az AliExpressnél egy fekete pontja ami költségnövekedést fog neki okozni, tényleg azt gondolod hogy van értelme olyan vállalkozói stílusban dolgozni, hogy minél több veszteség érje? Ennyire azért nem hülye senki.
Mit levelezek? Dispute, beírom hogy mi a helyzet és annyi.
Ma is várom a postást, hátha hozza a csomagot aztán dispute, mert pénteken lejárt a szállítási védelem.[ Szerkesztve ]
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Lehet hülyeséget kérdezek, de azt szeretném tudni, hogy lehet-e tudni, hogy mely termékek milyen áron lesznek a black friday alkalmával?
Azért kérdezem, mert egy kazal termékre 70%-ot írnak már most, miközben fél éve alig pár százalékkal fizettem többet a mostani 70%-os árhoz képestKöszönöm.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
havri1
félisten
Mai napig nem képes az ali support az ügyemben bármit csinálni. 9x beszéltem a chaten ügyintézővel, az általad mutatott reporton jeleztem (arra az volt a válasz, forduljak a chaten hozzájuk).
Semmi.
Ugyanúgy nincs cancel order, az eladó nem válaszol (unread).
Már elengedtem a dolgot, megvettem máshol a telefonokat, ezt meg már remélem fel sem adja. Undorító, hogy így használhatja valaki a pénzem szabályosan, és semmit sem tehetek ellene.
Az is incorrect az egészben, hogy a vásárlás után szembesül az ember ezzel, hogy a feladás 42 munkanap is lehet..
Legalább írná meg, hogy figyelj, elfogyott, úton van eu-ba cn-ből, amint beér, küldöm.
Csalódtam.[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
válasz zolikaDB #33530 üzenetére
Mikor dispute elindítoottad volt még hátra a szállítási védelmi időből? Ha uigen akkor a Cancel után megy tovább a számláló és annak letelete után lesz újból 15 napod dispute-t nyitni.
Ha már akkor nyitottad amikor az letelt akkor a dispute 15 napjával gazdálkodnod az újra nyitásban. Sok értelme nincs a Cancelnek ha 1-3 napod maradna, semmi értelme.
De a lényeg az hogy a szállító hibája nem befolyásolja azt a tényt, hogy ha nem kapod meg akkor neked jár vissza a pénz. Ebből szempontból az eladó felelőssége, nem pedig a hibája. -
Topikgazda
válasz Fr@nkieWilde #33531 üzenetére
Nem hülyeség, de a képernyőn ki van írva az ár, ami egy eredeti bruttóhoz viszonyít, ugyanúgy mint az épp valamilyen kedvezményes %.
Ennél ez a Fekete pénteki ár:
BLACK FRIDAY PRICEUS $60.79 - 90.39
Most van egy akciós ár, ami 56%:
US $66.87 - 99.43US $151.98 - 225.98-56%A fekete pénteki ár ebből US $151.98 - 225.98 lesz 60%
-
zoltannagy
aktív tag
Oké, köszönöm!
Még annyi, ha tapasztalat van róla, hogy a China Post Ordinary Small Paket Plus a feladás, az esetleg hamarabb jön vagy egykutya mind a free. és nincs jelentősége? Mert sokan írták az értékelésnél, hogy kb: 2 hét alatt megkapták de ezt kétlem valahogy.[ Szerkesztve ]
-
tupacamaru
veterán
DPD hozta az egyik rendelésemet, más is járt már így?
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Tav-Csoves
őstag
válasz tupacamaru #33538 üzenetére
Szia, igen, méghozzá Bécsből.
Megkérdeztem a DPD-st hogy ez most mi:
- "ennyire sz.rban van a magyar posta, hogy nem állami cégekkel visz már ki csomagot?"
- "igen, ennyire." -
Digitalis
senior tag
Egyre több a trükkös eladó. Az eladó nem akarja elküldeni az árut akciós áron, így az ügyfeleknek hamis nyomon követési számot adnak meg. Megkérdezem az eladótól a mi a rajz, ellenőrizze már a nyomon követési számot, erre azt mondja, hogy az áru elveszett és inkább visszaadja a pénzt. Egyszerűen az eladónak nem éri meg 90%-os kedvezménnyel elküldeni az árut, sokkal jobban megéri, hogyha megtartja a terméket. Sok tisztességtelen eladónál, ennyit érnek a beváltható kuponok, kedvezmények… Most így jártam a Tronsmart Official Store-ban , illetve a Mark Ryden Official Store-ban is. Mindenesetre aljas egy húzás… Kezd elmenni a kedvem az Aliexpress-től
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Akkor van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezek a leárazások hasonlítanak az itthoniakhoz, ugyanis az eredeti ár jóval magasabb, mint amit a black friday előtt vol. Tehát felnyomják az egekbe, majd reálisan max pár %-ot engednek.
Persze tisztelet minden kivételnek.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #33535 üzenetére
Neked vagy nekem csak annyi a dolog. Te most előhozod az eladó oldalát, de arra is írtam hogy mi a problémájuk.
lesz az AliExpressnél egy fekete pontja ami költségnövekedést fog neki okozni, tényleg azt gondolod hogy van értelme olyan vállalkozói stílusban dolgozni, hogy minél több veszteség érje? Ennyire azért nem hülye senki. -
Topikgazda
válasz zoltannagy #33536 üzenetére
Teljesen kiszámíthatatlan az is.
-
Topikgazda
válasz Tav-Csoves #33540 üzenetére
Akkor a szállítási módod amit fizettél vagy bejelöltél az postai szállítás volt? Mert a módoktól függően nem mindig postai a szállítás.
A DPD nem helyettesíti a Magyar Postát, ha postai a szállítás. Ha ez van China Post Registered Air Mail vagy China Post Air Parcel akkor azt nem a DPD hozza, feltéve ha az eladó nem kavarja a dolgokat. -
Topikgazda
válasz Fr@nkieWilde #33542 üzenetére
Igen van ilyen, a példánál 4 %.
-
veterán
Ha ezt tudtam volna, hogy fekete pont jár nekik, akkor nem lettem volna ilyen jó fej... ha valamit nem jól csinálok engem is megkérdeznek a miértről, ha nem megfelelő a válasz akkor én is "fekete" pontot kapok és az év végi plusz pénzeknél figyelembe veszik. Szóval örülök neki, hogy náluk is van ösztönző rendszer.
-
fairi
addikt
válasz Fr@nkieWilde #33531 üzenetére
Ezt hívják marketingnek. Régi trükk. Egyszer felemelik az árat x dollárig, azon tartják pár napig, majd hirtelen leakciózzák adott ára. Utána jön egy sale és akkor még 10% lejjebb teszik, így kijön a 70%.
Eredeti ár az amin szeretnék eladni de tudják úgyse kelne el, így alapból akcióba tartják örökkön örökké.
Ali superstar nevű böngészőegészítővel jól lehet követni és tudni most átvernek vagy valódi akció lesz
Valódi akció mértéke kb 5-15%.Ennél van egy sokkal de sokkal szemetebb trükk pár bolt csinálja. Erre figyelni kell.
Kb a lényeg Sale nap előtt mutatják ők bizony valódi -70%-ot fog adni. Ali supestar is mutatja az ár sose ment 12 dollár alá hónapok sőt évek óta. Akció keretében most 2 dollár lesz. Aztaaa, igazi akció!
Jön Sale nap, és le is megy az ár 2 dollárra, berakod a kosárba már nyomnád a Pay now és látod nono ez nem 2 dollár hanem 20 dollár.valszeg az lehet 10 db akar 2 dollárért adni, és mint 11. már emelt áron kéne megvennem sőt van mikor raktárkészlet is meghülyül. Persze utána a rendszer 1 órán belül tisztázza a dolgot, és onnantól az emelt ár lesz a Sale ár, és raktárkészlet újra sokezret mutat.
Ez a trükköt a hazánkbeli eMag is csinálja, de elég idegesítő.
-
Topikgazda
válasz Digitalis #33541 üzenetére
Már írtam, ha nem kap egy fillért sem érte, akkor ugyan mi benne a poén?
Szerinted csak azért mert valaki lead egy rendelést ő meg csak visszamondja, hogy a nyakán maradjon a termék hogyan lehet megélni? Csak a móka kedvérét használja a nem ingyen Internetet hogy társadalmi kapcsolatai legyenek? Arra ott van neki a RenRen. -
Digitalis
senior tag
Azt nem tudom mi a "poén" de, egy official store által feldobott flash akció keretében, akik 77$ helyett 7$-ért "szerencsésen" sikerült venniük egy mark ryden szütyőt, azok szériában így jártak mint én. Csak a móka kedvéért...
[ Szerkesztve ]
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...