Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Flexy90 #25892 üzenetére

    Rossz okot választottál. Ezen a mobil app nézeten nem tudok eligazodni. Még lehet az eladó válasza. Itt hol van az hogy elfogadod, vagy módosítod vagy lezárod a dispute-t?
    De mint írtam küldd el a hivatalos nyomkövetési képpel, hogy nálunk a Magyar Postának kell kézbesíteni, de náluk nem található ilyen számon, az angol nyelvű keresésről csinálj képet. Azt is megírhatod hogy az Észt posta, az Omniva száma van megadva, de náluk sincs ilyen küldemény, így amit állítanak az nem igaz.
    Az egy dolog ha megérkezett volna, de amíg nincs kézbesítve addig nem teljesítette az eladó a szerződési kötelezettségét, a pénz neked visszajár és ha elveszett ő tudja a szállítótól a kártérítést megigényelni, nem te.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák