Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Kicsimix #671 üzenetére

    Az OpenVR amennyire olvastam, pl ott áll az OSVR mögött is, pedig az Razer, illetve a Fove mögött is. Szóval az OpenVR biztosan nem csak vive-al fog együtt működni, de kérdés hogy teljesen általános-e, teljesen eszközfüggetlen.

    Solt: én nem hiányolom a riftből.

    Kicsimix: gyanítom valóban nem olyan hatékony, de amennyiben az OpenVR támogatja a Riftet is (ha már a többit támogatja), akkor egy Rifttel lehet lőni az Oculus API-jára is, és az OpenVR-ra is.

    repvez: eredetileg is vr szemüvegnek indult a rift, csak épp akkor még úgy gondolták, az az irány elég lesz, mint amit eredetileg megálmodtak. Amint az kész volt, jöttek rá hogy a tft pl felejtős, mint ahogy az is, hogy a kép kinn legyen addig, amíg nincs új képkocka. Az is nyilvánvaló volt, hogy kelleni fog valami kontroller hozzá, mert a legtöbb tesztelőnek a dk2-nél is az volt az első reakciója, hogy maga elé tegye a kezét, mert az agya azt mondta hogy valóságos, de a kezét nem látta.

    Kábel pedig kettő lesz rajtad (az is lehet hogy egybe csomagolva), egy hdmi és egy usb3 a szemüvegnek. A touch kontroller (ahogy az xbox is) wireless, a külső kamera ugye nem rajtad van, és a hotas rendszer kábelei sincsenek hozzád rögzítve.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák