Hirdetés
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
Szia!
Mit cserélnél le? Miért kell kombi?
V50 "egy extrázott Ford Focus". Első generációs 1,6-os motor kerülendő. Menj fel a V50 facebook csoportba, ott elmondanak mindent róla és hamarabb találhatsz megfelelő darabot is. Van aki csak a csoportban hirdeti meg."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Zolás
addikt
Üdv mindenkinek.
Lecserélném jelenlegi autómat egy xc70 típusúra, 2.4d, kéziváltó. Mit kell tudni róluk? Egyenlőre annyit tudok hogy ez tetszik . Mennyire lehet zsebbenyúlós egy ilyen autó? A keret 2.5M, esetleg kicsit fölötte. Mire figyeljek vásárlás során?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tvrobi
csendes újonc
Szia
Ennyiért már kaphatsz jót, 163 lóerős a dícsért példány.
Ha jó kezekbe volt, km állás tulajdonképpen másodlagos.
Viszonylag drága hozzá minden, motor simán elszalad 1millió km-t nagyobb gond nélkül, rozsda nem jellemző, én automatát használok tehát fogalmam sincs van-e a kéziváltósban kettőstömegű.
Jól pakolható, d5 brutálisat megy és fogyasztása sem sok. -
aneda
aktív tag
Lengéscsillapítók, féltengelyek, fékrásegítő, kormányszögjeladó, swirl csappantyúk, kettős tömegű lendkerék amikre figyelj vásárláskor.
Nagy részük egyenként 500e.Ft-os tétel.
Amúgy fasza kocsik, csak nem tudom lehet-e vállalhatót találni belőlük.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
2ozzmexy
aktív tag
Szóval arra figyeljen hogy legyen még 2,5M a farzsebben?
Néztem hasonló korú S80 és S60 típusokat, bár árban mélyebben... a konklúzió hogy ezek bizony 18-20 éves gépek tele minden földi jóval amit egy mai akár új modell is tud, kivéve talán a telefontükrözést, ezért szinte bármi elromolhat bennük. Bizony amikor egy 5hengeresben befecskendezőket kell cserélni (ami 20 év után nem meglepő) az is simán 500ig szalad...
A T5 motorosokból sokat láttam, valamiért azokat is lecserélik és gondolom nem azért mert olyan "jó", hanem mert már benyújtott pár vaskosabb számlát váratlanul. más okát nem látom miért adná el bárki is ezeket... sőt, tetézni is tudom, volt amit kétszer is megnéztem 6 hónapon belül, mert valakinél 4 hónapig volt csak. Sajnos nem lett az enyém, de örültem volna neki..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #14108 üzenetére
Igen, legyen benne még 1-2M, ha törődni akar vele. Ha tud gurulni a kocsi problémákkal, és leszarja a problémkat, akkor talán nem kell 1 ft se.
Komplett vezérlés csere 250 ft-tól indul, komplett fék is 250-300e ft-tól indul, magasnyomású felújítás 150-200e ft stb.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FireFox1996 #14109 üzenetére
És @aneda:
Csak egyet tudok veletek érteni. Pár hete megnéztem egyet amiben 4c volt, egy relatív fiatal 30as srac árulta, látszott rajta hogy nincsen tele...
Mondtam neki hogy 1,3 és akkor nem hall felőlem többet, vagy ragaszkodik az 1,95-höz, de akkor itt hagyom, nem akarok kitolni vele hogyha 2 hónap múlva elköszön valamelyik vezérlő, vagy egy légtömegmérő...
Elváltunk békességben, nem adta ide 1,3-ért.... az ilyennel nem tudok mit csinálni, majd az élet remélem egy korrekt arcot sodor elé, aki nem kopasztja meg nagyon..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tvrobi
csendes újonc
válasz 2ozzmexy #14108 üzenetére
Tele földi jóval.
Valóban.
Es igen, ami elromlik az sokba kerül.
Viszont ha azt nézzük, hogy egy tizenmilliós új kocsi értékvesztésén többet bukik az ember, és még a szervízben nem is járt, akkor inkább dédelgetek egy ilyen régit, biztonságos, kényelmes, gyönyörű a mai napig.
Csak tényleg nem egy lelakottal kell kinlódni, mert nyűg lesz, nem pedig öröm.
És még a balesetveszélyes és (számomra ) teljesen értelmetlen érintőképernyő sincs ezekben. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz tvrobi #14112 üzenetére
Jó az érintőképernyő ha a helyén van kezelve és nem féldisznóért vetted a jogsit...
Nem a legnagyobb húsdarálóban kell nyomkodni...
Én kiszoktam rá tenni a navigációt, aztán megy spotin a zene, hangvezérlés android autoval, stb. Ezen kívül mindent tud amit egy új autó az idegesítő kormány csavargató/rázó/ bimbamoló vackok nélkül.
Sajnos ezek az öreg prémiumok ilyenek, mivel nincsen rá kereslet így utángyártott alkatrész is ritka, javítani kellene amit lehet, csak ahhoz szakember kell aki ért is hozzá, az szintén esetleges. Nem véletlenül árazza a piac oda ahova, hiába a szavatosság, nem akarok én kitolni mással sem, van így is elég ellenségem, ez nem pokemon.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ahenobarbus
tag
üdv,
Van egy 850-s kétliteres szívó benzines kombim, tavaly vettem Budapesten, lehet itt a fórumon a volt gazdája is
Nem néztem pontosan, de 10k km körül tettünk meg már együtt.
Na de a lényeg ami miatt írok, jobb ötlet híján, egy ideje nem pörög fel a motor, megáll 3000-3500 fordulatnál, és megnézve a gyertyákat, fehéresek mintha nem kapna elég benzint.
Végignéztem a motorteret, nem látok semmi vákuumcsövet leesve, vagy más feltűnő dolgot.
Cseréltem benzinszűrőt, de nincs változás, üresben sem forog 3500 fölé.
Valaki belefutott már vagy hallott ilyen hibáról? Valami ötlet, vagy szedjem ki a benzinszivattyút, az is okozhatja?
Előre is köszönöm.uff, ocs.
-
Rossi
addikt
válasz tvrobi #14112 üzenetére
Van egy ilyen tévhit a nem érintőképernyős autósoknál, hogy az mennyire balesetveszélyes.
Nem kell nyomkodni menet közben, ennyi a megoldás...
Max. a navigációnál egy újratervezést, de azt a telefonon is meg kell nyomni, ha képernyő helyett azzal navigálsz.Nem tudom mitől balesetveszélyesebb, mint egy tartóba kitett okostelefon, hiszen azon sms-t, emailt, messengert stb. is tudsz olvasni, a kocsi kijelzőjén ilyet nem nagyon szokott az ember.
Filmet nézni meg pl. nem is enged, csak álló helyzetben.
Írom ezeket kb. 400.000 km balesetmentes érintőképernyős autózás után 8-10 év alatt.
Ez inkább ilyen "nekem nincs, akkor szar" hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk a szellőzést, klímát, ülésfűtést néha kell használni menet közben is. Érintős felületen azért eléggé élvezet, mikor nem talál oda elsőre az ember. Plusz a világításkapcsoló panel is teljesen érintős, ott is oda kell figyelni, hogy hova nyúl az ember rosszabb időben (párátlanítás, ablakfűtés, ködzáró, ködfényszóró).
[ Szerkesztve ]
-
tvrobi
csendes újonc
-
nesa
veterán
válasz ahenobarbus #14114 üzenetére
850 hez ez lehet hogy segít, kimondott 850 re hegyezve .
-
Rossi
addikt
válasz BigBlackDog #14116 üzenetére
Mert a fizikai gombos világítókapcsoló / tekerő vakon megy?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz tvrobi #14118 üzenetére
Ezt hagyjuk már, hogy neked sose kéne, ezt te magad sem gondolod komolyan.
Fülig érne a szád egy zsír új Volvóban is, érintőkijelző ide, vagy oda, aztán használnád örömmel, erre egy nagyobb összeget is rátennék.
De ezt ne vedd sértésnek kérlek.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
belaazallat
addikt
Igen, izommemóriában benne van. Te se nézegeted a váltót, amikor sebességet váltasz!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
haxxika
senior tag
Ha már érintőkijelző, meg az új gépekről van szó nálunk a családban történt egy kis upgrade nemrégiben:
2023 B4 S60, jobb oldali S80 D5-öt váltotta. Utóbbiba beleraktunk kb 400 ezret, köszöni szépen, még menne.Jómagam kiegyeznék a V60-al, de az S60 formája megvett jobban. Pilot Assist nekem nagy újdonság volt, már ahol volt nálunk vidéken felező, ott tökéletesen tartotta a sávot meg a követést is a másik autó mögött. Elől nagyon kényelmes, hátul ugyanolyan szűk mint az MK1. 7 literes átlag jön ki vele az országúton normálisabb tempóval. Hiába 197 paci, azért a dízeles nyomaték az én régi D5 S60-amban azért jobban üt és nagyobb a vigyor a számon.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Rossi
addikt
válasz belaazallat #14122 üzenetére
Ma még csak 1,5 órát vezettem, főleg Bp-n, győztem is kerülgetni a sok tetőre rakott új autót, mert nyomkodták a kijelzőt.
Ja, nem...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
FeRRaR1
őstag
"Egyre terjed az autómárkák között, hogy olyan vész esetén is fontos funkciók, mint ablaktörlő, index, vészvillogó, segélyhívó kar vagy külön fizikai gomb helyett a képernyőre költözik. A képernyő menet közbeni nézése és piszkálása normál esetben is veszélyes, ha pedig hirtelen kellene cselekedni (összesarazott szélvédőt azonnal letörölni például, ha az automata törlés nem működik), akkor hatványozottan életveszélyes, ha nincs dedikált gomb vagy kar ehhez. Ezért az autók biztonságával és töréstesztjével foglalkozó Euro NCAP bejelentette, hogy 2026-tól olyan autók, ahol fontos funkciók nem elérhetőek kar vagy gomb segítségével, nem kaphatnak többé ötcsillagos értékelést."
-
puhoska76
tag
Motorban nem tudok mit mondani nekem 1.8 benzin. Elektromosan nem nagyon délceg kormányzár kétszer megszívatott ott is aludt a szekér.Vezetés terén és kényelemben nekem nagyon bejött (hondárol váltottam) Hátsó ajtózár télen szarakodott de elektrocleaner és már jó is lett. Egy őzike bekostolta az elejét hát nem volt egyszerű rendbehozni (lámpák, lökhárító ,jobb sárvédő pár kisseb alaktrész 5 kiló) Összegezve törödős de szerethető .
-
őstag
Úgy alakult, hogy kedves páromnak vettünk egy C30-at. 1.6 benzin, 2010-es évjárat, 152.000 km, magyarországi:
Holnap viszem klíma tisztításra, aztán jön egy nagyobb szervizelés (vezérlés, vízpumpa, olaj, szűrők, gyertyák, néhány kopó-fogyó alkatrész) és lehet bátran használni.
Nekem 2016 és 2019 között volt egy 2009-es évjáratú szürke, még FL előtti C30, szintén ezzel a motorral, szóval nagy meglepetés nincs a történetben. Ezzel a faceliftes orral és a narancsmetál színnel szerintem egészen frissnek hat, hiába 14 éves már a modell.
Azért a 2 literes turbós V40-em mellett nagyon gyengének érződik, de a futáskomfortja és zajszigetelése hibátlan.
"Less but better" - Dieter Rams
-
BlacKSouL
addikt
Sziasztok, V40 2.0D D2 2015
Mire érdemes figyelni, mit érdemes megnézni az általános használtautós átnézésen túl? Vannak-e kiemelhető neuralgikus pontok? 161k-val van pl fent egy, milyen kiemelhető alkatrészek lehetnek amiket számítani lehet rövidesen cserélni? Esetleg valós futás ellenőrzéshez látványosabban kopó pontok, elemek, stb.
KösziAláírás (nem kötelező megadni)
-
Rossi
addikt
4 hónapos XC90 10.000 km-rel, folyamatos narancssárga check engine + felvillant egyszer a “négykerékhajtás szerviz szükséges”.
Holnap viszem szervizbe, ha reggel kapok időpontot, de remélem nem egy szopóroller indul.
Szerintetek?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
Rossi
addikt
válasz FireFox1996 #14138 üzenetére
Ez egy nagyon jó kérdés…
Gariban lesz cserélve természetesen, de úgy érzem nem fogom megbánni az 5 évre kiterjesztett garanciát…
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #14140 üzenetére
Made in Sweden vs made in Csájna.
-
-
tvrobi
csendes újonc
Üdv!
20 fok felett, és/vagy gőzborotvás mosás után apró, még viszonylag halk ropogó hang lassú menetben kormánytekeréskor. Hidegen semmi.
Ez toronycsapágy gyanú?
V70, 2006.
Köszönöm a segítő választ, ha tudná valaki. -
Rossi
addikt
válasz tvrobi #14143 üzenetére
Bármelyik futómű szilent is ropoghat kormányzásnál, ha kiszáradt.
Nekem anno offtopic autóban 30.000 km körül kezdte, valami oldalsó kitámasztókart kellett cserélni emiatt.
(Mondjuk előtte kicserélték a kormányművet feleslegesen, de ez az ő bajuk.)"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
orrlyuk
aktív tag
válasz tvrobi #14145 üzenetére
Üdvözlet mindenkinek (aki erre jár így nyáron) - frissen vásárolt V70, D4 felirattal, D5204T3 motorral, automata. Cserélünk majd benne olajakat, (valsz.) vezérlést - hol lehet megnézni, hogy mi a TUTI olaj bele? Ugye van egy csomóféle tulajdonsága ezeknek a kiváló anyagoknak a 0W30 megjelölésen túl is. Váltónál vajon mi lehet az olajcsere-periódus? (Motornál gondolom 10.000.)
Köszönöm!No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
Márk
senior tag
válasz orrlyuk #14146 üzenetére
Váltóban asszem hivatalosan élettartam olaj van, ami egy nagy baromság.
Én most cserélném benne az olajat, aztán 60 ezrenként.
2001-es Volvo V70 T5 Aisin AW55-50SN automataváltója most jár 360.000 km-nél és köszöni szépen kutya baja, 60 ezrenként kapott olajcserét.
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
orrlyuk
aktív tag
Köszönöm. Ja, azt nem írtam, a kocsiban van 318.000 - előző tulaj 250.000 után csinált nagyszervíz (vezérlés, stb.), de én most átnézés előtt vagyok, meglátjuk, még mi adódik majd. Jelenleg szépen, hibamentesen siklik a jármű, mint az új.
No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
haxxika
senior tag
válasz orrlyuk #14148 üzenetére
Engem eddig a motulos / totalos olajkereső nem vágott át, több autóhoz is használtam és bevált a specifikáció valamint töltet mennyiség is. Aztán mindenkinek szíve joga hogy mit rak bele.
Motul szerint 0W-30 A5/B5 spec kell, és 5.9 liter megy bele. 10e az ajánlott periódus, de 15ig nyugodtan kihúzhatod ha sokat mész.
Váltóban legkésőbb 80ezrenként ledobnám az olajat. TF-80SC Aisin váltó lesz benne, ami elég gyakori típus több gyártónál is csak más néven. Ez legyen rendesen átmosva és meghálálja. Nekünk ugyanilyen váltós az S80, 500e van benne, köszöni szépen vajsima.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Metal topik
- Itt az új LOGOUT!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vicces képek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen