Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz FireFox1996 #12214 üzenetére

    Ez így kevés. Lehet alacsony futású lelkiismeretesen karbantartott, magas futású 2x visszatekert ott spóroltak ahol tudtak példány. Illetve a motor ami számít még, mert ha benzines akkor nem nagyon lesz vele gond. Ellenben a D5-nél már több minden elő jöhet. Persze nem kell félni tőle nagyon jó motor, de vannak tipikusan elromló részei.

    Nekem lengéscsillapítókat kellett cserélnem körbe, illetve a váltó ha sokat futott és nem cseréltek benne olajat lehet problémás. Faternak a kormánymű dobta el az olajat egyszer. Egyik ismerősömnek a hátsó diffi ment szét.

    Egy teljes folyadék csere akkor is szükséges ha minden rendesen működik, ami rengeteg. Váltó, szöghajtás, haldex, hátsó diffi, motor olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, szervó folyadék, összes szűrő (haldex és üzemanyag is).

    Egyébként általánosságban nagy és nehéz autó ami jobban eszi a fékeket és gumikat.

    Szóval még ha nem megy tönkre semmi sem olcsó, viszont nagyon jó vezetni és olyan érzésed van hogy ez egy tank ami átmegy mindenen. Illetve terepen is nagyon jól boldogul.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák