Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz avena71 #11429 üzenetére

    Mindenképp ki kell venni az ülést. Én a könyöklő alatti csavarral szoptam a legtöbbet, azt elég nehéz volt kiszedni. Visszafelé már kaptak a csavarok kis berneres csavarkenőcsöt, úgy 5 perc alatt az összes csavar a helyén volt.

    Nem tudom milyen évjáratú a géped, régebbi üléseket még könnyebb bontani szerintem. Ilyen fém szegecs kapoccsal van egymáshoz fogva.
    Én vissza már kötegelővel raktam a rögzítési pontokat.
    Először a fejtámlát kell kiszedni, kb 5 cm a sínjének a vonalában fogsz érezni egy pöcköt, azt be kell nyomni és húzni kell felfelé a fejtámlát. Utána a bal oldali előre-hátra dönthető állású tekerőt kell simán (ha jól emlékszem) kitekerni majd óvatosan lehúzni a tengelyről, utána ami marad ilyen kerekszar, azon van egy csavar, azt kilazítani, majd kijön az a kis továbbítópersely vagy mi. :D Utána szedtem le a deréktámaszkeményítő tekerőbizbaszt, azt pedig ki kell tekerni teljesen, majd azt is húzni és egyszer csak leold, kicsit forgatni kell közben. Először azt hittem eltörtem, de van benne egy ferdesávos nút, szóval kinti végállás és teker jobbra balra és közben húzni. Meg kell találni azt a pontot, ahol lecsúszik a tengelyről. Vissza meg nyomni és tekerni amíg be nem megy a menetbe.
    Utána meg alulról kell elkezdeni bontani a gyári fémvázról a rögzítési pontokat. És szépen le kell húzni, mint egy pólót, csak közben ne felejtsd el a háttámla keresztmerevítések rögzítési (ilyen fém kapcsok) pontjait oldani.
    Igazából visszagondolva nem volt egy nagy was ist das, inkább türelemkérdése az egész.

    Én nem szedtem külön az ülőlapot és a támlát, mert nem akartam xopni azzal is,hogy még azt külön összerakni. :D

    Ja és, ha van az ülésedben is légzsák, akkor, ha alul széthúzod a csatit, előtte legyen lehúzva az akksi saru, mert légzsák hibát fog bedobni, vagy,ha nem húzod le az akksi sarut, akkor pedig ne adj rá semmiképp gyújtást, mert bedobja akkor is a hibát az indításnál. Persze az a biztos, ha akksi saru le.

    Ha nincs benne gyárilag akkor, ha jól gondolom csak 12V kell varázsolj, meg berakni a tekerős kapcsolóját a műszerfalba, vagy a kézifékkar mellé.
    Nekem is az lett volna a B terv.
    Ilyen fűtőpad van spanyol raktáras is, onnan szerintem hamar megjön.

    Eleve a szivargyújtóm fullon van(dash cam+ vezetéknélküli töltő), másrészt ez a berakós pad nekem nem tetszik. A rejtett azért mégis csak szebb, hogy nem látszik.

Új hozzászólás Aktív témák